SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Hmm, zou kunnenquote:Op maandag 21 april 2025 13:59 schreef Crack_ het volgende: [..] Oeii tommy hilfiger, sowieso onze miljonair uitstraling
Love dit probleemquote:Op maandag 21 april 2025 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb mijn borrelavondplankje te groot gemaakt
Ik kan me niet voorstellen dat je geen zaag in huis hebt.quote:Op maandag 21 april 2025 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Je ging er van uit dat Kat langs zou komen?quote:Op maandag 21 april 2025 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja.quote:Op maandag 21 april 2025 18:11 schreef Karzai het volgende:
De pindakaas vloer, wim t schippers
[ afbeelding ]
Oh is dit ook kunst?quote:Op maandag 21 april 2025 18:11 schreef Karzai het volgende:
De pindakaas vloer, wim t schippers
[ afbeelding ]
Dat weet ik.quote:Op maandag 21 april 2025 18:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
[..]
klopt lag gewoon in een museum net als de banaan aan ducttape
Dan had ik wel wat anders klaar gezet.quote:Op maandag 21 april 2025 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je ging er van uit dat Kat langs zou komen?
ja en als je er in gaat staan moet je het herstel betalenquote:
kunstwerk 1 is bij mij vervangen dode citroengeraniaquote:Op maandag 21 april 2025 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn huis is een post-modern museum denk.
Hier hebben we kunstwerk 1: afwas
Kunstwerk 2: rommel
Kunstwerk 3: schone was
Huh meer tochquote:Op maandag 21 april 2025 18:15 schreef Karzai het volgende:
heeft iemand 120.000 euro voor betaald
[ afbeelding ]
Nou weet ik dat de dollar hard aan het kelderen is, maar volgens mij zit je er een paar miljoen naast.quote:Op maandag 21 april 2025 18:15 schreef Karzai het volgende:
heeft iemand 120.000 euro voor betaald
[ afbeelding ]
Dacht alquote:Op maandag 21 april 2025 18:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou weet ik dat de dollar hard aan het kelderen is, maar volgens mij zit je er een paar miljoen naast.
Je moet eerst een naam hebbenquote:Op maandag 21 april 2025 18:14 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog wel wat soorten chips en nootjes liggen. Als ik dat bij elkaar flikker op de vloer is het dan ook kunst?
boeien, mijn geld niet, ik probeer alleen de gekkigheid van de kunstwereld aan te gevenquote:Op maandag 21 april 2025 18:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou weet ik dat de dollar hard aan het kelderen is, maar volgens mij zit je er een paar miljoen naast.
Hmm.. heb het even gevraagd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
https://www.maxvandaag.nl(...)-hem-makkelijk-door/quote:Op maandag 21 april 2025 17:48 schreef kwiwi het volgende:
GC / Hoe smeer je deze pindakaas op je brood?
Als iemand nog ideeën heeft
quote:Op maandag 21 april 2025 18:25 schreef Flory- het volgende:
[..]
https://www.maxvandaag.nl(...)-hem-makkelijk-door/
quote:Op maandag 21 april 2025 17:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je daten dan? Ik ben beschikbaar.
Per DM kun je dan een lijstje van mij krijgen van recensies
Ik weet even niet welke je bedoelt als hij in het Gemeentemuseum hangt. Ik weet wel dat Who's Afraid of Red, Yellow and Blue III in het Stedelijk in Amsterdam hangt.quote:Op maandag 21 april 2025 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Hangt in het Haags Gemeentemuseum denk ik. Dat schilderij waarbij het doek 1 kleur heeft, was echt overweldigend in het echt /s
Hangt beneden in dezelfde ruimte of naast die rare dokterstoel en in de ruimte ernaast staat de Bruynzeel keuken en de andere kant de woning van Mondriaan.quote:Op maandag 21 april 2025 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet even niet welke je bedoelt als hij in het Gemeentemuseum hangt. Ik weet wel dat Who's Afraid of Red, Yellow and Blue III in het Stedelijk in Amsterdam hangt.
en dan toch nog een blauwtje lopen. zou je niet verwachten met deze techniekquote:
Gisteren was je nog getrouwdquote:Op maandag 21 april 2025 17:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je daten dan? Ik ben beschikbaar.
Per DM kun je dan een lijstje van mij krijgen van recensies
Nou, volgens mij wilde Muis een plan indienen om van elke nederlander (excl. kinderen en mensen met een uitkering) 1 euro te ontvangen zodat ze ZONDER andere mensen in de buurt, in het bos kon wonen om boeken te schrijven.quote:Op maandag 21 april 2025 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan toch nog een blauwtje lopen. zou je niet verwachten met deze techniek
Zo snel kan het dus gaanquote:
ook weer waarquote:Op maandag 21 april 2025 18:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, volgens mij wilde Muis een plan indienen om van elke nederlander (excl. kinderen en mensen met een uitkering) 1 euro te ontvangen zodat ze ZONDER andere mensen in de buurt, in het bos kon wonen om boeken te schrijven.
En die date-wens past hier dus niet bij.
het heilige huwelijk stelt dus ook geen reet meer voor.quote:
Hoe gaan we hier dan mee om. We gunnen muis natuurlijk de liefde. Maar voor je het weet heeft ze 8 kleine muisjes. Dan moeten we natuurlijk nog meer spekken en heeft ze minder tijd om te schrijven.quote:
Zou kunnen. Ik weet dat ze wat minimalistische dingen hebben van de nulbeweging en zo. Maar ik kan het even niet plaatsen.quote:Op maandag 21 april 2025 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hangt beneden in dezelfde ruimte of naast die rare dokterstoel en in de ruimte ernaast staat de Bruynzeel keuken en de andere kant de woning van Mondriaan.
Misschien dat het helemaal zwart of wit is?
gewoon niet sponsorenquote:Op maandag 21 april 2025 18:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe gaan we hier dan mee om. We gunnen muis natuurlijk de liefde. Maar voor je het weet heeft ze 8 kleine muisjes. Dan moeten we natuurlijk nog meer spekken en heeft ze minder tijd om te schrijven.
Het was verplicht.quote:
Uhuh want heeft voorgaande keren goed uitgepaktquote:Op maandag 21 april 2025 18:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het was verplicht.
Oké dan vegen we dus het plan van tafel en moet muis op date. Geregeld.![]()
![]()
Ja, maar bij zachte kaas kan je het vrijwel altijd eten. Tenzij het duidelijk plastic is.quote:Op maandag 21 april 2025 18:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Kopen jullie ook wel eens kaas en dat je dan niet weet of de korst eetbaar is of niet? Maar dat het ook niet op de verpakking staat?
Geeft geen garantie voor de toekomst lieverd.quote:Op maandag 21 april 2025 18:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuh want heeft voorgaande keren goed uitgepakt
Dit zijn van die momenten waarbij ik me soms wel eens afvraag of ik mezelf wel een functionerende volwassene kan noemen als ik sta te googlen of ik de korst van de kaas kan eten.quote:Op maandag 21 april 2025 18:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Kopen jullie ook wel eens kaas en dat je dan niet weet of de korst eetbaar is of niet? Maar dat het ook niet op de verpakking staat?
Voor weer een oudekrantenhuwelijk van drie dagen?quote:Op maandag 21 april 2025 18:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het was verplicht.
Oké dan vegen we dus het plan van tafel en moet muis op date. Geregeld.![]()
![]()
gewoon proberenquote:Op maandag 21 april 2025 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit zijn van die momenten waarbij ik me soms wel eens afvraag of ik mezelf wel een functionerende volwassene kan noemen als ik sta te googlen of ik de korst van de kaas kan eten.
Tja, wie weet.quote:Op maandag 21 april 2025 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor weer een oudekrantenhuwelijk van drie dagen?
ik voel mezelf altijd erg dement omdat ik nooit de verhouding aardappels bij de stamppotten kan onthoudenquote:Op maandag 21 april 2025 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit zijn van die momenten waarbij ik me soms wel eens afvraag of ik mezelf wel een functionerende volwassene kan noemen als ik sta te googlen of ik de korst van de kaas kan eten.
Of wanneer je weer voor de 40ste keer de verkeerde maat vuilniszakken hebt gekocht.quote:Op maandag 21 april 2025 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kweenie, misschien dat het kan, maar sommige van die zachte kazen hebben zo'n twijfelachtige schimmelkorst dat ik me afvraag of ik het wel moet willen.quote:Op maandag 21 april 2025 18:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar bij zachte kaas kan je het vrijwel altijd eten. Tenzij het duidelijk plastic is.
Weet niet aan welke kaas je nu denkt?quote:Op maandag 21 april 2025 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kweenie, misschien dat het kan, maar sommige van die zachte kazen hebben zo'n twijfelachtige schimmelkorst dat ik me afvraag of ik het wel moet willen.
Ik heb alleen maar verschrikkelijke dateverhalen. Dus toen ben ik er maar mee gestoptquote:Op maandag 21 april 2025 18:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geeft geen garantie voor de toekomst lieverd.Ik heb ook verschrikkelijke dateverhalen.
gewoon er af trekken, als dat lukt dan eet je de harde kaas die daar onder zit op.quote:Op maandag 21 april 2025 18:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een zachte kaas waar een oranje laag op zit. Het lijkt geen plastic maar toch ook weer wel.
welke kaasquote:Op maandag 21 april 2025 18:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een zachte kaas waar een oranje laag op zit. Het lijkt geen plastic maar toch ook weer wel.
Uhm weet niet hoor Zwab maar volgens mij heb jij raardere dingen gegetenquote:Op maandag 21 april 2025 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
RIP Zwab 1989 - 2025
De korst was niet eetbaar.
quote:Op maandag 21 april 2025 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
RIP Zwab 1989 - 2025
De korst was niet eetbaar.
ik zie opties met muisquote:Op maandag 21 april 2025 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar verschrikkelijke dateverhalen. Dus toen ben ik er maar mee gestopt
Kan je eten ja.quote:
Vacherin Mont d'Orquote:Op maandag 21 april 2025 18:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet niet aan welke kaas je nu denkt?
Ja fair enough.quote:Op maandag 21 april 2025 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm weet niet hoor Zwab maar volgens mij heb jij raardere dingen gegeten
Waarom staat het niet op de verpakking dan?quote:
Staat toch ook niet bij brie?quote:Op maandag 21 april 2025 18:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom staat het niet op de verpakking dan?
Maar bij een witte schimmel vind ik het logisch.quote:
Je gaat niet dood maar het is niet zo lekker idd.quote:
ik draai elke dag idd minstens een rondjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Die is toch van plasticquote:Op maandag 21 april 2025 18:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je gaat niet dood maar het is niet zo lekker idd.
De korst van port salut kan je wel eten.
Nee die kan je gewoon opvreten. Die van Kernhem zou ik niet etenquote:
Ik ben bang dat er een vrij groot grijs gebied is. Er is niet een wel of niet eetbaar.quote:Op maandag 21 april 2025 18:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind dat er een Europees systeem moet komen zodat ik gelijk kan zien of de korst eetbaar is
Je vergeet de rode kaarsvetkorst waarvan je poppetjes kunt kleienquote:Op maandag 21 april 2025 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er een vrij groot grijs gebied is. Er is niet een wel of niet eetbaar.
Misschien moeten we een schaal maken.
10 - Geen korst
9 - beetje ander kleurtje, stelt niks voor
8 - Port salut. Moet je dit een korst noemen? Dooreten![]()
7 - Ah lekker beetje hard![]()
6 - Hmm dit lijkt wel plastic. Na ja klein stukje kan vast geen kwaad.
5 - Korst okee. Dit is echte kaaskorst.
4 - Niet meteen fataal, maar duidelijk weerbarstig in de mond
3 - Aluminiumfolie godverdomme. Niemand zei dat dat ook kon.
2 - beton
1 - glas
0 - Dit heeft soberzo nooit wat met kaas te maken gehad.
dat is ongeveer 7,37quote:Op maandag 21 april 2025 18:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je vergeet de rode kaarsvetkorst waarvan je poppetjes kunt kleien
Met jou kan ik praten.quote:Op maandag 21 april 2025 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er een vrij groot grijs gebied is. Er is niet een wel of niet eetbaar.
Misschien moeten we een schaal maken.
10 - Geen korst
9 - beetje ander kleurtje, stelt niks voor
8 - Port salut. Moet je dit een korst noemen? Dooreten![]()
7 - Ah lekker beetje hard![]()
6 - Hmm dit lijkt wel plastic. Na ja klein stukje kan vast geen kwaad.
5 - Korst okee. Dit is echte kaaskorst.
4 - Niet meteen fataal, maar duidelijk weerbarstig in de mond
3 - Aluminiumfolie godverdomme. Niemand zei dat dat ook kon.
2 - beton
1 - glas
0 - Dit heeft soberzo nooit wat met kaas te maken gehad.
Clemont blauw, Saint paulin en fournolsquote:Op maandag 21 april 2025 18:56 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb ook fournols gekochthebben we dezelfde kazen uitgezocht 3 voor 6 euro?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ergens een bestelling doen, bij de bestelling kun je aangeven dat je een nieuwsbrief wilt, die zet ik bewust niet aan.
na ontvangst van nieuwsbrief 1 (vaak al dezelfde avond) uitschrijven op de site voor de nieuwsbrief.
Na 3 weken filter in mailbox aanzetten dat alle mails vanaf dat mailadres rechtstreeks gelezen naar de prullebak gaatOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ah ik had Brie, Saint Paulin en Fournolsquote:Op maandag 21 april 2025 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Clemont blauw, Saint paulin en fournols
quote:Op maandag 21 april 2025 18:57 schreef Nizno het volgende:
'nieuwsbrief'ergernisjeDaar heb ik ook altijd last vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ergens een bestelling doen, bij de bestelling kun je aangeven dat je een nieuwsbrief wilt, die zet ik bewust niet aan.
na ontvangst van nieuwsbrief 1 (vaak al dezelfde avond) uitschrijven op de site voor de nieuwsbrief.
Na 3 weken filter in mailbox aanzetten dat alle mails vanaf dat mailadres rechtstreeks gelezen naar de prullebak gaat
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |