Waarom?quote:Op maandag 21 april 2025 20:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks kom je nog uit de kast
Ik heb een boekje waarin staat wat de code is van mn 'geldkistje' daarin zit een boekje met alle klantnummers van abonnementen etc en inloggegevens van banken en meer van dat soort zooi... En daar staat ook in wat waarde heeft en dus niet zomaar weg moet worden gemiktquote:Op maandag 21 april 2025 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De LP’s met waarde liggen netjes bij elkaar hier om die reden.
Verstandigquote:Op maandag 21 april 2025 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De LP’s met waarde liggen netjes bij elkaar hier om die reden.
Flauw garpjequote:
gewoon een opkoper laten komen, 1 blik laten werpen en als ze iets willen hebben dan moeten ze alles mee nemenquote:Op maandag 21 april 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
En sommige dingen kunnen alleen met een kraan naar beneden, moet diegene dat ook nog regelen![]()
HIj zag van boven dat het goed isquote:Op maandag 21 april 2025 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Arme paus, heeft net de bekerwinst van Kowet gemist
Wat als dat kistje bij een inbraak gestolen wordt?quote:Op maandag 21 april 2025 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb een boekje waarin staat wat de code is van mn 'geldkistje' daarin zit een boekje met alle klantnummers van abonnementen etc en inloggegevens van banken en meer van dat soort zooi... En daar staat ook in wat waarde heeft en dus niet zomaar weg moet worden gemikt
quote:Op maandag 21 april 2025 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh als ik eerder dood ga dan mijn ouders mogen zij dat lekker doen. Good for them. Ik hoop dat ze er maanden emotioneel aan ten onder gaan.
Euhm.. ok.quote:Op maandag 21 april 2025 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh als ik eerder dood ga dan mijn ouders mogen zij dat lekker doen. Good for them. Ik hoop dat ze er maanden emotioneel aan ten onder gaan.
Maar je hebt er weinig aan als je dood bent.quote:
nee tis een dagboekje achtig uiterlijk waar geen bladzijden inzitten maar een code op zit. Ja bij inbraak zou iemand kunnen denken dat ze geld jatten.quote:Op maandag 21 april 2025 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat als dat kistje bij een inbraak gestolen wordt?Of lijkt het niet op een echt geldkistje waar eventueel iets van waarde in zit?
Boeiend. Met dat idee kan ik wel rustig sterven.quote:Op maandag 21 april 2025 21:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar je hebt er weinig aan als je dood bent.
quote:Op maandag 21 april 2025 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boeiend. Met dat idee kan ik wel rustig sterven.
quote:
Nou ja. Zal mij een zorg wezen eigenlijk. Als ze her hadden willen weten hebben ze jaren de tijd gehad om het te vragen.quote:Op maandag 21 april 2025 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoef maar 1 A4tje te schrijven, jij een heel handboek begrijp ik.
Ah ok. Geen gek idee. Ik heb het nu allemaal in een bestand op een usb stick staan. Heb gergi al 10x gezegd wat het wachtwoord van het bestand is, maar volgens mij luister ie niet, dus ik heb nog steeds een beter idee nodigquote:Op maandag 21 april 2025 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee tis een dagboekje achtig uiterlijk waar geen bladzijden inzitten maar een code op zit. Ja bij inbraak zou iemand kunnen denken dat ze geld jatten.
dan moet ik al mn wachtwoorden aanpassen.
Aan klantnummers enzo hebben ze op zich weinig
alvast voorpret hebben van het leed is prima toch?quote:Op maandag 21 april 2025 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet iedereen heeft een goede relatie met hun ouders.
Geen wachtwoord op het bestand zetten?quote:Op maandag 21 april 2025 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok. Geen gek idee. Ik heb het nu allemaal in een bestand op een usb stick staan. Heb gergi al 10x gezegd wat het wachtwoord van het bestand is, maar volgens mij luister ie niet, dus ik heb nog steeds een beter idee nodig
heb je geen papiertroep dat ergens ligt waartussen je een papier kan doen met het wachtwoord?quote:Op maandag 21 april 2025 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok. Geen gek idee. Ik heb het nu allemaal in een bestand op een usb stick staan. Heb gergi al 10x gezegd wat het wachtwoord van het bestand is, maar volgens mij luister ie niet, dus ik heb nog steeds een beter idee nodig
High five. Mijn vader sterft alleen gok ik.quote:Op maandag 21 april 2025 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja echt wel. Hadden ze maar beter om moeten gaan met hun "favoriete" kindquote:Op maandag 21 april 2025 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
alvast voorpret hebben van het leed is prima toch?
Nou ja maar om mensen zoiets te wensen is wellicht ook wat.. onnodig/overdreven? Bij gebrek aan een beter woord. Je hebt er zelf ook maar weinig aan om met zulke gedachtes te leven. Wat win je ermee..quote:Op maandag 21 april 2025 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja dat leek me dan weer erg onveiligquote:Op maandag 21 april 2025 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen wachtwoord op het bestand zetten?
Ja, daar ligt het al, maar vrees dat ie dus ook niet gehoord heeft dat het daar ligt. Of überhaupt nog weet dat ik een usb stick hebquote:Op maandag 21 april 2025 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je geen papiertroep dat ergens ligt waartussen je een papier kan doen met het wachtwoord?
Sorryquote:
Het enige wat ik hoop is dat de pestkoppen van vroeger nu een kutleven hebbenquote:Op maandag 21 april 2025 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
alvast voorpret hebben van het leed is prima toch?
lekker slapenquote:Op maandag 21 april 2025 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Klaar maken voor bed, want er moet morgen schijnbaar weer geweekt worden
Nee, ik gelukkig wel. Al leeft mijn moeder al heel lang niet meer. Met mijn pa heb ik gewoon goed contact. Met mijn broer (zowel met mij als met pa) gaat dat wat stroever...quote:Op maandag 21 april 2025 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed om te weten dat ik 360 dagen per jaar überhaupt vergeten ben dat ik ouders heb. Sterker nog ik zou zeker mijn vader niet eens meer herkennen.quote:Op maandag 21 april 2025 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja maar om mensen zoiets te wensen is wellicht ook wat.. onnodig/overdreven? Bij gebrek aan een beter woord. Je hebt er zelf ook maar weinig aan om met zulke gedachtes te leven. Wat win je ermee..
Toch een nattemuis.quote:Op maandag 21 april 2025 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
bij mij ook. alleen dingen als klantnummers en inloggevens enzo is handig dat ze die hebben. zonder zouden ze zich er wel mee redden, maar met is makkelijkerquote:Op maandag 21 april 2025 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet het ook nog eens wat beter opschrijven. Maar eigenlijk wijst het meeste zich zelf wel.
Ik moet idd nog douchen want ik heb mijn hele haar vanmiddag in de olie gezet.quote:
Vroeger was ik soms best kwaad op hoe mijn vader soms deed. Maar nu begrijp ik dat hij me dingen op die manier leerde. Verder een normale band met mijn ouders en zus.quote:Op maandag 21 april 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik gelukkig wel. Al leeft mijn moeder al heel lang niet meer. Met mijn pa heb ik gewoon goed contact. Met mijn broer (zowel met mij als met pa) gaat dat wat stroever...
quote:Op maandag 21 april 2025 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh ouders zijn zeker niet heilig, genoeg die niet goed met hun kinderen omgaan. Inclusief mijn vader. Maar wraak willen nemen op wat voor manier dan ook.. je lost er niks mee op, blijft in negativiteit hangen.. uiteindelijk heb je vooral jezelf ermee. Zonde van de energie.quote:Op maandag 21 april 2025 21:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed om te weten dat ik 360 dagen per jaar überhaupt vergeten ben dat ik ouders heb. Sterker nog ik zou zeker mijn vader niet eens meer herkennen.
Maar achja ouders zijn schijnbaar heilig dit dat. Het was gewoon een realisatie tijdens dit gespreksonderwerp en ik had dat wel iets meer genoegen van ja dan dat sociaal acceptabel zou zijn.
Ja en dat is toch wel fijn. Mijn moeder had echt alles al op papier gezet, en dat heeft zóveel stress en tijd gescheeld in de dagen dat je sowieso al verdrinkt in al het geregel.quote:Op maandag 21 april 2025 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij mij ook. alleen dingen als klantnummers en inloggevens enzo is handig dat ze die hebben. zonder zouden ze zich er wel mee redden, maar met is makkelijker
Oke. Schijnbaar is 5 min al te veel.quote:Op maandag 21 april 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ouders zijn zeker niet heilig, genoeg die niet goed met hun kinderen omgaan. Inclusief mijn vader. Maar wraak willen nemen op wat voor manier dan ook.. je lost er niks mee op, blijft in negativiteit hangen.. uiteindelijk heb je vooral jezelf ermee. Zonde van de energie.
hebben het destijds gemerkt toen een tante van mijn vader overleed. Alleen al om uit te zoeken welke energieleverancier er was bleek een drama. (kwam ook omdat we niet meteen bij de bankgegevens konden aangezien ze onder 'vrijwillig' bewind stond en die amper normaal bereikbaar warenquote:Op maandag 21 april 2025 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en dat is toch wel fijn. Mijn moeder had echt alles al op papier gezet, en dat heeft zóveel stress en tijd gescheeld in de dagen dat je sowieso al verdrinkt in al het geregel.
Mijn vader heeft ook hele excellijsten wie er allemaal op de uitvaart mogen komen; wie een kaart krijgt; wie op de koffietafel. Die is dat vooral aan het gebruiken om mensen af te strepen tegenwoordig. Als je 70+ bent en de jongste in de familie dan moet je best wat mensen laten gaan.quote:Op maandag 21 april 2025 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en dat is toch wel fijn. Mijn moeder had echt alles al op papier gezet, en dat heeft zóveel stress en tijd gescheeld in de dagen dat je sowieso al verdrinkt in al het geregel.
Sowieso las ik geen heel wraakplan in je berichten. gewoon een brainfart en een natte scheet er achter aanquote:Op maandag 21 april 2025 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke. Schijnbaar is 5 min al te veel.
Daarnaast gaat er echt 0,0 energie in. Ik maak mij drukker om andere dingen
ow daar ben ik nog makkelijker in, van mij mogen de nabestaanden prima alles regelen maar mogen ze ook gewoon een simpele uitvaart doen door me naar het crematorium te brengen en daarna wat te gaan drinken in de kroeg met de paar familieleden die het willen.quote:Op maandag 21 april 2025 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vader heeft ook hele excellijsten wie er allemaal op de uitvaart mogen komen; wie een kaart krijgt; wie op de koffietafel. Die is dat vooral aan het gebruiken om mensen af te strepen tegenwoordig. Als je 70+ bent en de jongste in de familie dan moet je best wat mensen laten gaan.
Ik liep naar mijn vriend en deze stonden in de straat bij mij op de hoek bij iemand in de voortuin. Liep er zo recht op af, zag ze wel staan hoor.quote:Op maandag 21 april 2025 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom loop jij door tuinen heen tegen stoelen aan?
ik was al bang dat je zo iemand bent voor wie voetpaden taboe zijnquote:Op maandag 21 april 2025 21:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik liep naar mijn vriend en deze stonden in de straat bij mij op de hoek bij iemand in de voortuin. Liep er zo recht op af, zag ze wel staan hoor.
Ja, heb nu zoveel mogelijkheden om te proberenquote:Op maandag 21 april 2025 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:kwiwi hou je ons op de hoogte morgenvroeg? GC / Hoe smeer je deze pindakaas op je brood?
quote:Op maandag 21 april 2025 21:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik liep naar mijn vriend en deze stonden in de straat bij mij op de hoek bij iemand in de voortuin. Liep er zo recht op af, zag ze wel staan hoor.
Misschien is die wel aan het meefeesten en bushokjes slopenquote:Op maandag 21 april 2025 21:51 schreef Koen66 het volgende:
@:dr_flash is zeker al slapen, zal een zooitje zijn in z'n dorp
ALLESquote:Op maandag 21 april 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is die wel aan het meefeesten en bushokjes slopen
ja hij zag de beelden morgen welquote:Op maandag 21 april 2025 21:51 schreef Koen66 het volgende:
@:dr_flash is zeker al slapen, zal een zooitje zijn in z'n dorp
Nee hoor. ik quotte je.quote:
kun je in elk geval niet zeggen dat je er te laat in ligtquote:Op maandag 21 april 2025 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stond minder lang onder de douche dan ik dacht en het was schijnbaar ook vroeger dan in dacht.
Typisch
Helaas zit er totaal geen correlatie tussen hoe laat ik in bed lig en de hoeveelheid slaapquote:Op maandag 21 april 2025 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je in elk geval niet zeggen dat je er te laat in ligt
dat zei ik ook nietquote:Op maandag 21 april 2025 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Helaas zit er totaal geen correlatie tussen hoe laat ik in bed lig en de hoeveelheid slaap
Kun je hier nog een uurtje doorposten en dan opeens het moment hebben van 'oh kut, is het al weer zo laat, ik had al op bed moeten liggen'quote:Op maandag 21 april 2025 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stond minder lang onder de douche dan ik dacht en het was schijnbaar ook vroeger dan in dacht.
Typisch
ik houd er niet van als ik wordt beschuldigd van dingen die niet kloppend zijnquote:
Maar het klopt welquote:Op maandag 21 april 2025 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik houd er niet van als ik wordt beschuldigd van dingen die niet kloppend zijn
Misschien moeten we een SC voor zwarten openen. Of is dat racisme?quote:Op maandag 21 april 2025 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is wel een favoriete SC voor blauwen hier
Beetje als zo'n gesloten inrichting waar ze meer verzorgend personeel dan inwoners hebben.quote:Op maandag 21 april 2025 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is wel een favoriete SC voor blauwen hier
jij beschikt over zelfkennisquote:Op maandag 21 april 2025 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje als zo'n gesloten inrichting waar ze meer verzorgend personeel dan inwoners hebben.
Is dan wel de vraag voor wie de inrichting gemaakt is.quote:Op maandag 21 april 2025 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje als zo'n gesloten inrichting waar ze meer verzorgend personeel dan inwoners hebben.
Geen blauwen toegestaanquote:Op maandag 21 april 2025 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moeten we een SC voor zwarten openen. Of is dat racisme?
En wie die inrichting heeft gemaaktquote:Op maandag 21 april 2025 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dan wel de vraag voor wie de inrichting gemaakt is.
Veel kussens aan de muurquote:Op maandag 21 april 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wie die inrichting heeft gemaakt
En of er in de inrichting ook Ikea meubels staan
De Segregatie Chatquote:Op maandag 21 april 2025 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moeten we een SC voor zwarten openen. Of is dat racisme?
We doen alsof wij de patiënten zijn, maar dat is alleen maar om die blauwen rustig en onder controle te houden natuurlijkquote:Op maandag 21 april 2025 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dan wel de vraag voor wie de inrichting gemaakt is.
quote:Op maandag 21 april 2025 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik houd er niet van als ik wordt beschuldigd van dingen die niet kloppend zijn
Ja gewoon vriendjes worden met de blauwen zodat ze braaf naar ons luisterenquote:Op maandag 21 april 2025 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We doen alsof wij de patiënten zijn, maar dat is alleen maar om die blauwen rustig en onder controle te houden natuurlijk
quote:Op maandag 21 april 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon vriendjes worden met de blauwen zodat ze braaf naar ons luisterenKeep your friends close, but your enemies patients closer
Kunnen we doen net als mijn moeder regelmatig flikt, kwartier na het eten weer om eten vragen want dat is ze weer vergeten danquote:Op maandag 21 april 2025 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Het voordeel van een gesloten inrichting is wel dat er voor voedsel en vermaak gezorgd wordt.
eheheheh liev doen!quote:
Was dat hier ook maar zoquote:Op maandag 21 april 2025 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zijn er een paar die heel goed in hun rol zitten wel.quote:Op maandag 21 april 2025 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We doen alsof wij de patiënten zijn, maar dat is alleen maar om die blauwen rustig en onder controle te houden natuurlijk
Dat doet hier iedereen toch alquote:Op maandag 21 april 2025 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kunnen we doen net als mijn moeder regelmatig flikt, kwartier na het eten weer om eten vragen want dat is ze weer vergeten dan
Je zit niet in een gesloten inrichting. Tenzij het gleuvenvullen eigenlijk op een driewieler op de afdeling gebeurt?quote:
Ja das waar, wij moeten het zelf gaan makenquote:Op maandag 21 april 2025 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja maar in een inrichting krijg je het ook
Gesloten niet, maar soms lijkt dat er wel op...quote:Op maandag 21 april 2025 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij zit heul niet in een gesloten inrichting
Mijn moeder heeft het ook vaak over d'r werkquote:Op maandag 21 april 2025 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zit niet in een gesloten inrichting. Tenzij het gleuvenvullen eigenlijk op een driewieler op de afdeling gebeurt?
We laten de blauwen gewoon voor ons koken toch?quote:Op maandag 21 april 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja das waar, wij moeten het zelf gaan maken
Moet je wel hopen dat Nizzie geen dienst heeft, die kan niet kokenquote:Op maandag 21 april 2025 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We laten de blauwen gewoon voor ons koken toch?Ze denken toch dat ze de begeleiding zijn. Win-win.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |