En wie die inrichting heeft gemaaktquote:Op maandag 21 april 2025 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dan wel de vraag voor wie de inrichting gemaakt is.
Veel kussens aan de muurquote:Op maandag 21 april 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wie die inrichting heeft gemaakt
En of er in de inrichting ook Ikea meubels staan
De Segregatie Chatquote:Op maandag 21 april 2025 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moeten we een SC voor zwarten openen. Of is dat racisme?
We doen alsof wij de patiënten zijn, maar dat is alleen maar om die blauwen rustig en onder controle te houden natuurlijkquote:Op maandag 21 april 2025 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dan wel de vraag voor wie de inrichting gemaakt is.
quote:Op maandag 21 april 2025 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik houd er niet van als ik wordt beschuldigd van dingen die niet kloppend zijn
Ja gewoon vriendjes worden met de blauwen zodat ze braaf naar ons luisterenquote:Op maandag 21 april 2025 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We doen alsof wij de patiënten zijn, maar dat is alleen maar om die blauwen rustig en onder controle te houden natuurlijk
quote:Op maandag 21 april 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon vriendjes worden met de blauwen zodat ze braaf naar ons luisterenKeep your friends close, but your enemies patients closer
Kunnen we doen net als mijn moeder regelmatig flikt, kwartier na het eten weer om eten vragen want dat is ze weer vergeten danquote:Op maandag 21 april 2025 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Het voordeel van een gesloten inrichting is wel dat er voor voedsel en vermaak gezorgd wordt.
eheheheh liev doen!quote:
Was dat hier ook maar zoquote:Op maandag 21 april 2025 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje als zo'n gesloten inrichting waar ze meer verzorgend personeel dan inwoners hebben.
Zijn er een paar die heel goed in hun rol zitten wel.quote:Op maandag 21 april 2025 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We doen alsof wij de patiënten zijn, maar dat is alleen maar om die blauwen rustig en onder controle te houden natuurlijk
Dat doet hier iedereen toch alquote:Op maandag 21 april 2025 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kunnen we doen net als mijn moeder regelmatig flikt, kwartier na het eten weer om eten vragen want dat is ze weer vergeten dan
Je zit niet in een gesloten inrichting. Tenzij het gleuvenvullen eigenlijk op een driewieler op de afdeling gebeurt?quote:
Ja das waar, wij moeten het zelf gaan makenquote:Op maandag 21 april 2025 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja maar in een inrichting krijg je het ook
Gesloten niet, maar soms lijkt dat er wel op...quote:Op maandag 21 april 2025 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij zit heul niet in een gesloten inrichting
Mijn moeder heeft het ook vaak over d'r werkquote:Op maandag 21 april 2025 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zit niet in een gesloten inrichting. Tenzij het gleuvenvullen eigenlijk op een driewieler op de afdeling gebeurt?
We laten de blauwen gewoon voor ons koken toch?quote:Op maandag 21 april 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja das waar, wij moeten het zelf gaan maken
Moet je wel hopen dat Nizzie geen dienst heeft, die kan niet kokenquote:Op maandag 21 april 2025 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We laten de blauwen gewoon voor ons koken toch?Ze denken toch dat ze de begeleiding zijn. Win-win.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |