Ik liep naar mijn vriend en deze stonden in de straat bij mij op de hoek bij iemand in de voortuin. Liep er zo recht op af, zag ze wel staan hoor.quote:Op maandag 21 april 2025 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom loop jij door tuinen heen tegen stoelen aan?
ik was al bang dat je zo iemand bent voor wie voetpaden taboe zijnquote:Op maandag 21 april 2025 21:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik liep naar mijn vriend en deze stonden in de straat bij mij op de hoek bij iemand in de voortuin. Liep er zo recht op af, zag ze wel staan hoor.
Ja, heb nu zoveel mogelijkheden om te proberenquote:Op maandag 21 april 2025 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:kwiwi hou je ons op de hoogte morgenvroeg? GC / Hoe smeer je deze pindakaas op je brood?
quote:Op maandag 21 april 2025 21:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik liep naar mijn vriend en deze stonden in de straat bij mij op de hoek bij iemand in de voortuin. Liep er zo recht op af, zag ze wel staan hoor.
Misschien is die wel aan het meefeesten en bushokjes slopenquote:Op maandag 21 april 2025 21:51 schreef Koen66 het volgende:
@:dr_flash is zeker al slapen, zal een zooitje zijn in z'n dorp
ALLESquote:Op maandag 21 april 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is die wel aan het meefeesten en bushokjes slopen
ja hij zag de beelden morgen welquote:Op maandag 21 april 2025 21:51 schreef Koen66 het volgende:
@:dr_flash is zeker al slapen, zal een zooitje zijn in z'n dorp
Nee hoor. ik quotte je.quote:
kun je in elk geval niet zeggen dat je er te laat in ligtquote:Op maandag 21 april 2025 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stond minder lang onder de douche dan ik dacht en het was schijnbaar ook vroeger dan in dacht.
Typisch
Helaas zit er totaal geen correlatie tussen hoe laat ik in bed lig en de hoeveelheid slaapquote:Op maandag 21 april 2025 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je in elk geval niet zeggen dat je er te laat in ligt
dat zei ik ook nietquote:Op maandag 21 april 2025 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Helaas zit er totaal geen correlatie tussen hoe laat ik in bed lig en de hoeveelheid slaap
Kun je hier nog een uurtje doorposten en dan opeens het moment hebben van 'oh kut, is het al weer zo laat, ik had al op bed moeten liggen'quote:Op maandag 21 april 2025 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stond minder lang onder de douche dan ik dacht en het was schijnbaar ook vroeger dan in dacht.
Typisch
ik houd er niet van als ik wordt beschuldigd van dingen die niet kloppend zijnquote:
Maar het klopt welquote:Op maandag 21 april 2025 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik houd er niet van als ik wordt beschuldigd van dingen die niet kloppend zijn
Misschien moeten we een SC voor zwarten openen. Of is dat racisme?quote:Op maandag 21 april 2025 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is wel een favoriete SC voor blauwen hier
Beetje als zo'n gesloten inrichting waar ze meer verzorgend personeel dan inwoners hebben.quote:Op maandag 21 april 2025 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is wel een favoriete SC voor blauwen hier
jij beschikt over zelfkennisquote:Op maandag 21 april 2025 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje als zo'n gesloten inrichting waar ze meer verzorgend personeel dan inwoners hebben.
Is dan wel de vraag voor wie de inrichting gemaakt is.quote:Op maandag 21 april 2025 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje als zo'n gesloten inrichting waar ze meer verzorgend personeel dan inwoners hebben.
Geen blauwen toegestaanquote:Op maandag 21 april 2025 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moeten we een SC voor zwarten openen. Of is dat racisme?
En wie die inrichting heeft gemaaktquote:Op maandag 21 april 2025 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dan wel de vraag voor wie de inrichting gemaakt is.
Veel kussens aan de muurquote:Op maandag 21 april 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wie die inrichting heeft gemaakt
En of er in de inrichting ook Ikea meubels staan
De Segregatie Chatquote:Op maandag 21 april 2025 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moeten we een SC voor zwarten openen. Of is dat racisme?
We doen alsof wij de patiënten zijn, maar dat is alleen maar om die blauwen rustig en onder controle te houden natuurlijkquote:Op maandag 21 april 2025 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dan wel de vraag voor wie de inrichting gemaakt is.
quote:Op maandag 21 april 2025 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik houd er niet van als ik wordt beschuldigd van dingen die niet kloppend zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |