en toch vond ik het niet vreemd dat jij een orgieweek zou hebbenquote:
Ben ik toch in dit topic ook.quote:Op maandag 21 april 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar alleen n00bs beginnen daarover
Het hangt er vanaf. Soms is het de kneuzen SC. Nou ja soms, ook gewoon altijd eigenlijkquote:Op maandag 21 april 2025 20:28 schreef Donna het volgende:
Maar de K staat dus voor Koffie?
Ik heb werkelijk waar geen idee in wat voor SC ik zit.
Snotverquote:
Nee koekjesquote:Op maandag 21 april 2025 20:28 schreef Donna het volgende:
Maar de K staat dus voor Koffie?
Ik heb werkelijk waar geen idee in wat voor SC ik zit.
Nou dat was het anders wel hoor. Ik heb nooit een orgieweek.quote:Op maandag 21 april 2025 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
en toch vond ik het niet vreemd dat jij een orgieweek zou hebben
Daar hebben ze vaak ook leuke kasten ja, zeker die oude, van toen meubels nog een heel leven meegingenquote:Op maandag 21 april 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik zag wel een leuke kast bij de kringloop maar die past dan weer niet door het trappengat
Dat zeg je ook alleen omdat jij de ts bentquote:
Een vriendin van mij doet dat heel leuk.quote:Op maandag 21 april 2025 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar hebben ze vaak ook leuke kasten ja, zeker die oude, van toen meubels nog een heel leven meegingenAls je een beetje goed bent in meubels opknappen zijn dat ook leuke projectjes.
Mijn vader vroeg laatst nog of ik zijn secretaire wilde hebben. Vroeger een godsvermogen gekost en past eigenlijk alleen precies bij mijn ouders in de kamerquote:Op maandag 21 april 2025 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar hebben ze vaak ook leuke kasten ja, zeker die oude, van toen meubels nog een heel leven meegingenAls je een beetje goed bent in meubels opknappen zijn dat ook leuke projectjes.
Weet je wat ik al eeuwig zoek? Zo'n vintage groene bureaulamp. Elke keer als ik er eentje zie in de kringloop of op een antiekmarkt, komt ie uit chinaquote:Op maandag 21 april 2025 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik mix mijn IKEA spullen met vintage meuk en af en toe wat design spul. Vintage meuk is ook onbetaalbaar tegenwoordig dus daar zoek ik ook niet meer naar.
Op zolder staan Billy kasten, staan mijn figuren in.quote:Op maandag 21 april 2025 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik mix mijn IKEA spullen met vintage meuk en af en toe wat design spul. Vintage meuk is ook onbetaalbaar tegenwoordig dus daar zoek ik ook niet meer naar.
Ohh die zijn leukquote:Op maandag 21 april 2025 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vader vroeg laatst nog of ik zijn secretaire wilde hebben. Vroeger een godsvermogen gekost en past eigenlijk alleen precies bij mijn ouders in de kamer
ik heb hier nog 1 op de logeerkamer. eigenlijk kun je er net niets mee. er aan zitten werken is het blad net te laag voor en ook iets te instabiel.quote:Op maandag 21 april 2025 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vader vroeg laatst nog of ik zijn secretaire wilde hebben. Vroeger een godsvermogen gekost en past eigenlijk alleen precies bij mijn ouders in de kamer
Banker's lamp. Die worden zelfs nog nieuw gemaakt inderdaadquote:Op maandag 21 april 2025 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet je wat ik al eeuwig zoek? Zo'n vintage groene bureaulamp. Elke keer als ik er eentje zie in de kringloop of op een antiekmarkt, komt ie uit china
waarom loop jij door tuinen heen tegen stoelen aan?quote:Op maandag 21 april 2025 20:38 schreef Donna het volgende:
Ik liep zaterdag in de buurt nog tegen 2 roze eetkamerstoelen aan. Letterlijk. Stonden gratis mee te nemen in de tuin. Passen perfect bij mijn behang en matchen leuk bij m'n donkergroene stoelen die ik al had.
Zo verzamel ik overal wat.
En Kallax dus.
Mijn broer wilde er wel over denken. Alles op maat; allemaal speciale lades etc.quote:Op maandag 21 april 2025 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh die zijn leukDus niet overgenomen? Wij hadden er vroeger eentje en vind het echt zonde dat die gratis weggegeven is ooit. Had nu perfect in de woonkamer gepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |