SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ik heb ook op veel plekken Ivar staanquote:Op maandag 21 april 2025 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb die IVAR stelling in de woonkamer staan. Vol met biljetjesssss![]()
Die voorgeboorde gaatjes boeien me echt niks. Vind het er ook niet goedkoop uitzien of zo. Mss is @:kwiwi gewoon een verwende design snob of zo
Ja sorry, ik kopieerde de verkeerde, deze https://www.ikea.com/nl/n(...)en-naturel-50594763/quote:Op maandag 21 april 2025 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is eikenfineer staat er. Fineer is een dun laagje hout op mdf?
Maar kiwi voelt zich ook te goed voor grenen en vurenquote:Op maandag 21 april 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kopieerde de verkeerde, deze https://www.ikea.com/nl/n(...)en-naturel-50594763/
Wat een raar formaat voor een salontafel.quote:Op maandag 21 april 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kopieerde de verkeerde, deze https://www.ikea.com/nl/n(...)en-naturel-50594763/
Die van de gaatjes snap ik ook niet. Als je de niet-ikea versie koopt van zo'n kast, een Lundia, ben je een paar duizend euro kwijt en heb je nog steeds gaatjes.quote:Op maandag 21 april 2025 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb die IVAR stelling in de woonkamer staan. Vol met biljetjesssss![]()
Die voorgeboorde gaatjes boeien me echt niks. Vind het er ook niet goedkoop uitzien of zo. Mss is @:kwiwi gewoon een verwende design snob of zo
ligt er aan wat je allemaal met je salontafel doetquote:Op maandag 21 april 2025 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat een raar formaat voor een salontafel.
Ik heb hier nog iets staan van Ivar ongeschilderd met 2x een kastje met schuifdeuren. Die schuifdeuren waren krom getrokken. Ondertussen weer recht gekregen. Maar ze gaan nu wel eerst geschilderd worden voordat ze weer terug gaan.quote:Op maandag 21 april 2025 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het gewoon blank gelaten. Het wordt langzaam aan wat donkerder door het zonlicht.
Ja als ik erop wil liggen..quote:Op maandag 21 april 2025 20:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ligt er aan wat je allemaal met je salontafel doet
ja tijdens een orgieweek zou ik de elektrische deken ook niet op bed doenquote:Op maandag 21 april 2025 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Over donker gesproken: Ik ga maar even de gordijnen dicht doen. EN de elektrische deken aanDie had ik orgie week met het mooie weer opgeborgen maar heb daar de hele week spijt van gehad
Een salooooong tafel.quote:Op maandag 21 april 2025 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat een raar formaat voor een salontafel.
als je hem gewoon gebruikt om je afstandsbediening en drinkensglas op te zetten en niet uitgebreid aan wil eten is het een prima maatquote:
Ze hebben ook genoeg acacia https://www.ikea.com/nl/n(...)acia-zwart-70419264/quote:Op maandag 21 april 2025 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar kiwi voelt zich ook te goed voor grenen en vuren
nee dat is te veel van het goede.quote:Op maandag 21 april 2025 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
En daarnaast ga ik geen hardhouten kast naar boven tillen hier 2 hoog zonder lift
Dit zou ik willen zien.quote:Op maandag 21 april 2025 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
En daarnaast ga ik geen hardhouten kast naar boven tillen hier 2 hoog zonder lift
Ik heb ook Ivar in de kelder staan. Zeg ook nergens dat ik zelf niks bij Ikea koop, maar ik ga niet doen alsof het er niet goedkoop uitziet. Misschien dat het niet opvalt als je hele huis er vandaan komt, maar als je hardhouten meubels hebt staan valt het kwaliteitsverschil natuurlijk direct op.quote:Op maandag 21 april 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook op veel plekken Ivar staan, want ontzettend modulair en voldoet bijna altijd aan mijn eisen. En ik heb het mooi groen geverfd
VORIGEquote:Op maandag 21 april 2025 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja tijdens een orgieweek zou ik de elektrische deken ook niet op bed doen
ja,quote:Op maandag 21 april 2025 20:28 schreef Donna het volgende:
Maar de K staat dus voor Koffie?
Ik heb werkelijk waar geen idee in wat voor SC ik zit.
Ja. Maar alleen n00bs beginnen daaroverquote:Op maandag 21 april 2025 20:28 schreef Donna het volgende:
en toch vond ik het niet vreemd dat jij een orgieweek zou hebbenquote:
Ben ik toch in dit topic ook.quote:Op maandag 21 april 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar alleen n00bs beginnen daarover
Het hangt er vanaf. Soms is het de kneuzen SC. Nou ja soms, ook gewoon altijd eigenlijkquote:Op maandag 21 april 2025 20:28 schreef Donna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |