De volgende stap is de thuisscan. Gewoon alles mee naar huis nemen en dan in de keuken je boodschappen scannen.quote:Op maandag 21 april 2025 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee er is hier gewoon geen ruimte voor zelfscan in de winkel
Gewoon gezondheidsscans in de winkel "dit mag u niet kopen want uw bmi is al belachelijk hoog"quote:Op maandag 21 april 2025 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De volgende stap is de thuisscan. Gewoon alles mee naar huis nemen en dan in de keuken je boodschappen scannen.
tebbie gedaan?quote:Op dinsdag 22 april 2025 00:01 schreef CherryLips het volgende:
Ook weer thuis. In Amsterdam geweest. Nu douchen met chloor.
ohh was het leuk?quote:Op dinsdag 22 april 2025 00:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naar voorstelling van John Bishop geweest. Britse komiek.
was je alleen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 00:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, leuker dan verwacht want kende z'n shows niet
Nog even alles eruithalen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 00:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben wel moe eigenlijkmaar goed vrijdag gaan we weer naar huis
Ja ik was alleen. Ga eigenlijk altijd alleen naar zulke shows.quote:Op dinsdag 22 april 2025 00:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was je alleen?
ik ken deze man ook niet maar ben ook niet echt thuis in de komieken
ohhhh:D nee niet zo nodig denk ik en ik struggle al genoeg met thai :pquote:Op dinsdag 22 april 2025 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jammerdebammer dat je geen Japans gaat leren.
ja hoef je je niet druk te maken of je gezelschap het ook leuk vindtquote:Op dinsdag 22 april 2025 00:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik was alleen. Ga eigenlijk altijd alleen naar zulke shows.
jaquote:Op dinsdag 22 april 2025 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je dacht dat het fotootje groter zou zijn, maar viel wat tegen.
Leuk mensen kijken vanuit de Starbucks.quote:Op dinsdag 22 april 2025 00:09 schreef bitterbal het volgende:
ik ga zo hierheen , waren we gisteren avond ook
[ afbeelding ]
het beroemde kruispunt in japan. Dacht dat het groter zou zijn maar viel wat tegen in het echt
trustequote:Op dinsdag 22 april 2025 00:16 schreef mschol het volgende:
ja, achter mn pc zat ik half in slaap te vallen dus maar verhuisd naar mn bed
Ik heb precies dezelfde foto trouwensquote:Op dinsdag 22 april 2025 00:09 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
het beroemde kruispunt in japan. Dacht dat het groter zou zijn maar viel wat tegen in het echt
oh jammer. ziet er wel uniek uitquote:Op dinsdag 22 april 2025 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moest er ineens aan denken, een van mijn favoriete gebouwen in Tokio is een paar jaar geleden afgebroken, maar hij is nu ook afgebroken op streetview helaas. Nooit irl kunnen zien.
Nou was het ook wel al redelijk verpauperd. Maar toch zonde. Een uniek stukje architectuur van een bijzondere stroming uitgewist. Opknappen hadden ze geen zin in.
https://en.wikipedia.org/wiki/Nakagin_Capsule_Tower
Al die capsules hingen dus individueel aan die toren met vier bouten. Met het idee dat ze ooit verouderd zouden raken, en dat je dan nieuwe op kon hangen. Maar dat hebben ze dus nooit gedaan.quote:
Eeeh.quote:Op dinsdag 22 april 2025 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Al die capsules hingen dus individueel aan die toren met vier bouten. Met het idee dat ze ooit verouderd zouden raken, en dat je dan nieuwe op kon hangen. Maar dat hebben ze dus nooit gedaan.
Dat schijnt ook zo heel erg lastig te zijn als je een toilet moet doorspoelen, en die doorspoeldrukknop zit in de muur verwerkt.quote:Op maandag 21 april 2025 19:33 schreef Nizno het volgende: sjow de nagel van mn pink ook maar weer even ingekort. Het was nu wel een formaatje steekwapen aan het worden
Jappies zijn toch altijd klein van postuur?quote:Op dinsdag 22 april 2025 00:09 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 april 2025 02:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben op weg naar het drukste treinstation ter wereld met een knikkebollende Japanse tegen me aan
Morguhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |