SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ex had altijd alle gordijnen aan de galerijkant dicht.quote:Op maandag 21 april 2025 13:26 schreef mschol het volgende:
ik moet, ondanks dat ik in het midden woon, de gallerijkant wel grotendeels gesloten laten voor pottenkijkers..
er zijn meerdere buren die het handig vinden om de lange weg naar buiten te nemen
ging je naar Leiden te wonen?quote:Op maandag 21 april 2025 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je had mijn buurman kunnen worden
dat klinkt wel slim..quote:Op maandag 21 april 2025 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n slaapkamer zit aan de galerijkant, maar ze hebben het grote raam lager geplaatst zodat je niet recht naar binnen kijkt wanneer je langsloopt. Er is nog een kleiner raampje dat open kan en dat wel op een normale hoogte zit, maar daarmee kijk je niet de hele kamer door.
quote:Op maandag 21 april 2025 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Plan A is hopeloos mislukt en ik werk momenteel aan plan B. Dankzij de regen heb ik er alleen nog niet echt de mogelijkheid toe gehad
Nee, het huis hiernaast stond te koop.quote:Op maandag 21 april 2025 13:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ex had altijd alle gordijnen aan de galerijkant dicht.
ik vond dat een miffig idee dus toen ik er bij woonde heb ik de boel regelmatig flink tegen elkaar open gezet. opgemaakt bed en dan maakt me echt niet uit dat de buren kunnen zien dat er twee lampjes op de nachtkastjes staan ofzo.
en de gang was ook alleen een schoenenrek zichtbaar, de rest zat in kasten
[..]
ging je naar Leiden te wonen?
je kan vanaf de keuken, als mn deuren open zijn, zo doorkijken naar het balkon, idem vanaf de slaapkamer..quote:Op maandag 21 april 2025 13:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ex had altijd alle gordijnen aan de galerijkant dicht.
ik vond dat een miffig idee dus toen ik er bij woonde heb ik de boel regelmatig flink tegen elkaar open gezet. opgemaakt bed en dan maakt me echt niet uit dat de buren kunnen zien dat er twee lampjes op de nachtkastjes staan ofzo.
en de gang was ook alleen een schoenenrek zichtbaar, de rest zat in kasten
Moest grinniken.quote:
hmm ja nee oke dan zou ik de boel ook niet zo vaak helemaal open gooien aan de galerijkantquote:Op maandag 21 april 2025 13:32 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan vanaf de keuken, als mn deuren open zijn, zo doorkijken naar het balkon, idem vanaf de slaapkamer..
zodra ik folie op mn deurraam heb en iets van raambekleding voor mn keuken raam ik ook welquote:Op maandag 21 april 2025 13:33 schreef Nizno het volgende:
ik kan hier een teringbende maken zonder dat iemand het ziet. en in mn blote niksie de hele dag rondlopen in de zomer want sauna in huis. dus ja... ik zit hier prima
Like gehad of een 'like' gehad?quote:Op maandag 21 april 2025 13:01 schreef Nattekat het volgende:
Gisteren like op Bumble gehad en ik heb al weet ik hoe veel swipes gedaan zonder dat profiel tegen te komen. Irritant.
Maar betalen gaan we nimmer doen!
Crack ook nog niet tegen gekomen.
als ik mn gordijnen dicht doe hier ookquote:Op maandag 21 april 2025 13:34 schreef mschol het volgende:
[..]
zodra ik folie op mn deurraam heb en iets van raambekleding voor mn keuken raam ik ook wel
quote:Op maandag 21 april 2025 13:33 schreef Nizno het volgende:
ik kan hier een teringbende maken zonder dat iemand het ziet. en in mn blote niksie de hele dag rondlopen in de zomer want sauna in huis. dus ja... ik zit hier prima
Oh kut ja, dat ging ik ook doen vandaagquote:Op maandag 21 april 2025 13:32 schreef mschol het volgende:
en ik ben niet echt een bedopmaker, dat scheelt ook wel
ik heb voor de verandering het dekbed mee naar beneden genomen en die hangt nu buiten over een droogrekje even te luchtenquote:Op maandag 21 april 2025 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh kut ja, dat ging ik ook doen vandaag
Dat wilde ik eerst op m'n werkkamer doen, want die zit ook aan de galerijkant en daar heb ik wel een groot raam. Maar daar hangt vitrage voor. Ik vond plakplastic meteen zo definitief en dan kan ik zelf de molen ook niet meer zien.quote:Op maandag 21 april 2025 13:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dat klinkt wel slim..
ik heb mijn slaapkamer ook aan de voorkant, maar ja, alles is wel op normale hoogte
ik kan evt nog folie plakken, dan zou ik de boel gewoon open kunnen doen maar het voelt zo nutteloos dan ofzo.. kan ik zelf ook niet meer naar buiten kijken
Wat is het verschil?quote:Op maandag 21 april 2025 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Like gehad of een 'like' gehad?
De eerste is echt van iemand. De tweede is een truc van de app om je te laten betalen.quote:
Hadden mijn oude buren ook altijd voor het raam bij de woonkamer. Of op een hele korte opening.quote:Op maandag 21 april 2025 13:40 schreef CherryLips het volgende:
Beneden hebben ze wel 9 van de 10 keer de rolluiken omlaag op de slaapkamers.
Ik moet binnenkort maar eens een nieuw dekbed denk ikquote:Op maandag 21 april 2025 13:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb voor de verandering het dekbed mee naar beneden genomen en die hangt nu buiten over een droogrekje even te luchten
Dat mis ik wel dat ik geen normale mogelijkheid heb om even uit het raam mn dekbed te kunnen luchten.
wat is de motivatie voor een nieuwe?quote:Op maandag 21 april 2025 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort maar eens een nieuw dekbed denk ik
Ouderdom vooral. Beginnen gaten in het tijk te vallen.quote:Op maandag 21 april 2025 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat is de motivatie voor een nieuwe?
ouderdom of kwaliteit?
Dan is het idd tijd voor een nieuwe. al gekeken welk soort je voor gaat?quote:Op maandag 21 april 2025 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ouderdom vooral. Beginnen gaten in het tijk te vallen.
Intensief gebruik?quote:Op maandag 21 april 2025 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ouderdom vooral. Beginnen gaten in het tijk te vallen.
Denk niet dat app dat doet.quote:Op maandag 21 april 2025 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De eerste is echt van iemand. De tweede is een truc van de app om je te laten betalen.
waarom niet?quote:Op maandag 21 april 2025 13:48 schreef Nizno het volgende:
had een mailtje van Soxs, voor moederdag kun je sokken kopen voor mama...
[ afbeelding ]
ze zijn best cuteDenk alleen niet dat mijn mama daar op gaat lopen
quote:Op maandag 21 april 2025 13:48 schreef Crack_ het volgende:
Zeg ik terwijl ik 1x geld heb betaald om iemand die ik al naar links had geswipet weer terug te halen omdat ik zag dat ie mij had geliked. Volgens mij heb ik daar vijf euro voor betaald![]()
@kwiwi lijkt dit op je slaapsokken?quote:Op maandag 21 april 2025 13:48 schreef Nizno het volgende:
had een mailtje van Soxs, voor moederdag kun je sokken kopen voor mama...
[ afbeelding ]
ze zijn best cuteDenk alleen niet dat mijn mama daar op gaat lopen
ze is niet zo van de rozige zuurstokjesquote:
quote:Op maandag 21 april 2025 13:48 schreef Crack_ het volgende:
Zeg ik terwijl ik 1x geld heb betaald om iemand die ik al naar links had geswipet weer terug te halen omdat ik zag dat ie mij had geliked. Volgens mij heb ik daar vijf euro voor betaald![]()
Valt best mee toch?quote:Op maandag 21 april 2025 13:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze is niet zo van de rozige zuurstokjes
wehequote:Op maandag 21 april 2025 13:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze is niet zo van de rozige zuursokjes
Wat valt mee?quote:
Ik lig er iedere dag onder. Is daar wat mis mee?quote:
quote:
hahaha jaquote:
ik vind het te roze en ik ken mijn moeder en die denkt net zo.quote:
KOM DAN, KANKERJONGquote:Op maandag 21 april 2025 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lig er iedere dag onder. Is daar wat mis mee?
met stroop!!!quote:
Ik heb ook tijdje voor Tinder betaald. Maar toen was het allemaal nog niet zo aan de prijs.quote:Op maandag 21 april 2025 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
hahaha jahad het ook tegen hem gezegd, vond ie grappig
. Daarna tien wijn gedronken om mn vijf euro terug te verdienen
minstensquote:Op maandag 21 april 2025 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dan in de vorm van een paashaas tekenen!!! xD
gewoon een abbo? Dat is echt heel duur jaquote:Op maandag 21 april 2025 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook tijdje voor Tinder betaald. Maar toen was het allemaal nog niet zo aan de prijs.
Neuh. Zijn er soorten?quote:Op maandag 21 april 2025 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan is het idd tijd voor een nieuwe. al gekeken welk soort je voor gaat?
ja natuurlijk? Materiaal, dikte, kwaliteit, etc etc etcquote:Op maandag 21 april 2025 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Zijn er soorten?![]()
Heb nu eentje met dons (tenminste, er komen af en toe veertjes uit) en dat is dus voor het hele jaar hetzelfde.
Lukt het?quote:Op maandag 21 april 2025 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
KOM DAN, KANKERJONG
/haagse harrieflash
Tegenwoordig wel jaquote:Op maandag 21 april 2025 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gewoon een abbo? Dat is echt heel duur ja
Hier schrik ik vanquote:Op maandag 21 april 2025 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
KOM DAN, KANKERJONG
/haagse harrieflash
Oeii tommy hilfiger, sowieso onze miljonair uitstralingquote:Op maandag 21 april 2025 13:58 schreef RockNijntje het volgende:
Wie van jullie is dit?
[ afbeelding ]
4seizoen, dat je twee delen hebt voor de winter en in zomer en herfst een ander deel kan gebruiken.quote:Op maandag 21 april 2025 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Zijn er soorten?![]()
Heb nu eentje met dons (tenminste, er komen af en toe veertjes uit) en dat is dus voor het hele jaar hetzelfde.
Jeetje Crackquote:Op maandag 21 april 2025 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
KOM DAN, KANKERJONG
/haagse harrieflash
ik hoorde het netquote:Op maandag 21 april 2025 14:01 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
het is "kom op dan, kankerjong"
quote:Op maandag 21 april 2025 14:01 schreef DeZwabber het volgende:
Kak, ik weet niets om over te ouwehoeren hier. Nu moet ik wel wat gaan doen.
verkeerde account nattekatquote:Op maandag 21 april 2025 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Vind het niet echt lekker weer vandaag buiten. Vannacht een wolkbreuk gehad en nu is het zo vies warm broeierig en het stink door grond die eindelijk weer eens water heeft gehad en waar nu de zon op schijnt
Oepsquote:
nee dankjequote:Op maandag 21 april 2025 14:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
doe je mee? volgens mij kan je ook wel wat gebruiken
dan doe jij het toch gezellie, heb je geen hulp van anderen bij nodig tochquote:
dan kun je ook naaienquote:Op maandag 21 april 2025 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Bijna hartaanval hier. Dacht dat mijn locker (naaimachine) het niet deed. Had hem al een jaar niet gebruikt.
Maar na aan en uit, en veiligheids dingetjes doorlopen deed hij het gelukkig weer.
complete ganbang met zaad dat alle kanten opspuit, voor minder doe ik het nietquote:Op maandag 21 april 2025 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan doe jij het toch gezellie, heb je geen hulp van anderen bij nodig toch
Ofwait
Bahquote:Op maandag 21 april 2025 14:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
complete gangang met zaad dat alle kanten opspuit, voor minder doe ik het niet
Dan koop je straks dus zowel dat lijstje + de dopamine aankopenquote:Op maandag 21 april 2025 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik moet een lijstje maken van dingen die ik echt moet kopen voordat ik dopamine aankopen doe
Hij is onschuldig, hier miezert het al sinds vannacht onafgebroken.quote:
Totdat het geld op is jaquote:Op maandag 21 april 2025 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan koop je straks dus zowel dat lijstje + de dopamine aankopen
zorgen dat je geld op is aan het einde van het lijstjequote:Op maandag 21 april 2025 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan koop je straks dus zowel dat lijstje + de dopamine aankopen
Hier kwam het vannacht met bakken uit de lucht, was niet heel erg prettig om doorheen te rijden op Zeeuwse onverlichte wegen op wegen waar de belijning haast onzichtbaar is en het water in de spoorvorming blijft liggen ipv wegzaktquote:Op maandag 21 april 2025 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is onschuldig, hier miezert het al sinds vannacht onafgebroken.
quote:Op maandag 21 april 2025 14:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
complete ganbang met zaad dat alle kanten opspuit, voor minder doe ik het niet
quote:
Jij hebt toch geld zat?quote:
quote:
Goede vraag dit.quote:
Haha jaquote:Op maandag 21 april 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Scheelt dat ik nog wel boeken genoeg heb om die even een maandje niet te kopen
Varkenshaasquote:Op maandag 21 april 2025 14:36 schreef Ama het volgende:
Ben bij paps. We eten mosterdsoepje en gebakken aardappeltjes en varkenshaas en salade.
Je maakt je druk om niks.quote:Op maandag 21 april 2025 14:40 schreef Nattekat het volgende:
Begin nu toch wel lichtelijk te twijfelen of het wel een echte like is.
(ik heb ook echt niets beters te doen vandaag)
lekkerquote:Op maandag 21 april 2025 14:36 schreef Ama het volgende:
Ben bij paps. We eten mosterdsoepje en gebakken aardappeltjes en varkenshaas en salade.
dat klinkt goedquote:Op maandag 21 april 2025 14:36 schreef Ama het volgende:
Hier, heb je een echtequote:Op maandag 21 april 2025 14:40 schreef Nattekat het volgende:
Begin nu toch wel lichtelijk te twijfelen of het wel een echte like is.
(ik heb ook echt niets beters te doen vandaag)
Ik doe meequote:
Dat laatstequote:Op maandag 21 april 2025 14:43 schreef Nattekat het volgende:
Maar als ik dan zou betalen en dat profiel teruglike, dan moet dat wel echt zijn.
Of ze dwingen je om te betalen, want zo ken ik ze wel.
Wat gaat het wordenquote:Op maandag 21 april 2025 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben ook al met avondeten voor vanavond bezig
Nee, maar zien er wel comfy uitquote:Op maandag 21 april 2025 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:kwiwi lijkt dit op je slaapsokken?
Missie geslaagdquote:Op maandag 21 april 2025 14:45 schreef Ama het volgende:
Mijn vader geeft net toe dat hij ook wel gek is op mijn kat.
successquote:Op maandag 21 april 2025 14:45 schreef Ama het volgende:
Mijn vader geeft net toe dat hij ook wel gek is op mijn kat.
Ik kom nog niet verder dan 1500 vandaagquote:Op maandag 21 april 2025 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dat was best een lekker rondje. 6455 inmiddels. Over een half uurtje de picnic opvangen en daarna nog een rondje
Boh, zo'n ziekelijk overvol belegd stokbrood waarbij je met elke hap een extra vetlaag op je buik erbij voelt komenquote:Op maandag 21 april 2025 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben nu met de gehaktballetjes bezig. Vanavond Banh mi
Worden maar weinig hapjes danquote:Op maandag 21 april 2025 15:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kom nog niet verder dan 1500 vandaag
Maar waren het gisteren ook veel stapjes?quote:Op maandag 21 april 2025 15:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Geeft niet, waren gister wel veel hapjes.
7800 en een beetje. Ook erg matig dus.quote:Op maandag 21 april 2025 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar waren het gisteren ook veel stapjes?
Meer dan ik, en ik was al tevreden met m'n aantalquote:Op maandag 21 april 2025 15:04 schreef Haags het volgende:
[..]
7800 en een beetje. Ook erg matig dus.
Hmm, dat wordt dus heel de week op dieet en de tekorten aan stapjes compenserenquote:Op maandag 21 april 2025 15:04 schreef Haags het volgende:
[..]
7800 en een beetje. Ook erg matig dus.
Morgen weer normaal, vandaag nog nietquote:Op maandag 21 april 2025 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, dat wordt dus heel de week op dieet en de tekorten aan stapjes compenseren
Had ooit een bijbaantje waarbij je zelf je kast moest natellen, en dan zo'n formulier invullen.quote:Op maandag 21 april 2025 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmorgen had ik kascontrole en daar me alweer helemaal zenuwachtig voor gemaakt, terwijl waarom?
Ik heb het werk goed gedaan, dus waar zou ik zenuwachtig om moeten zijn.
hmm dat is wel erg vreemd iddquote:Op maandag 21 april 2025 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ooit een bijbaantje waarbij je zelf je kast moest natellen, en dan zo'n formulier invullen.
En als je teveel geld had in je kas, tov het aantal kaartjes dat mistte, kreeg je op je lazer.
Dus als er iemand wegreed zonder zijn of haar kaartje, werd je gestimuleerd om het geld achterover te drukken.
Was erg rare gewaarwording.
ook een omelet iets met vlees en rijst?quote:Op maandag 21 april 2025 15:19 schreef bitterbal het volgende:
ik heb voor het eerst niet lekker gegeten![]()
[ afbeelding ]
was echt onwijs smaakloos
Spuuglelijke kringloopwinkelbordjes ookquote:Op maandag 21 april 2025 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Roerei/omelet in een bak jue met rundvlees?quote:Op maandag 21 april 2025 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ja , zelfde als die van laatst eigenlijk. Maar deze was echt onwijs saaiquote:Op maandag 21 april 2025 15:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook een omelet iets met vlees en rijst?
omelet met daaronder rijst in een beef stew sausjequote:Op maandag 21 april 2025 15:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Roerei/omelet in een bak jue met rundvlees?
hmm das wel erg jammer.quote:Op maandag 21 april 2025 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja , zelfde als die van laatst eigenlijk. Maar deze was echt onwijs saai
ja morgen weer wat lekkers etenquote:Op maandag 21 april 2025 15:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm das wel erg jammer.
dan maar even naar de Mac voor een sunday ijsje
slaap lekkerquote:Op maandag 21 april 2025 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja morgen weer wat lekkers eten![]()
nu snurken
Wat is het.quote:Op maandag 21 april 2025 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 april 2025 15:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok 20 eieren
mag ik ze nu meenemen?
Wat een straf.quote:
quote:Op maandag 21 april 2025 15:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok 20 eieren
mag ik ze nu meenemen?
Hmm zondequote:Op maandag 21 april 2025 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook wel vragen om teleurstelling. Enkel een zeer goede sambal, peper kan dit reddenquote:Op maandag 21 april 2025 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omelet met daaronder rijst in een beef stew sausje
quote:Op maandag 21 april 2025 15:29 schreef mschol het volgende:
change of plans voor vanavond..
gourmet its gonna be
chillll, en lekker. En gezellig?!quote:
quote:
*burp*quote:
Kan niet toch? Dacht dat alleen priesters paus konden worden, en dat kunnen alleen maar mannen zijn. En die regel kan niet eens door een paus veranderd worden als ik me goed herinner.quote:Op maandag 21 april 2025 15:35 schreef UitStraling het volgende:
Zouden we nu eens een keertje een vrouwelijk Pausje krijgen denken jullie?
Een tikje ordinair en volks, Italiaans (inclusief permante natte onderlip) en een voorliefde voor Britse scheldwoorden.
De Katholieke kerk vind vrouwen sinds Maria al onwaardig en onrein.quote:Op maandag 21 april 2025 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan niet toch? Dacht dat alleen priesters paus konden worden, en dat kunnen alleen maar mannen zijn. En die regel kan niet eens door een paus veranderd worden als ik me goed herinner.
Zou een modernere paus van een jaar of 30 wel wat vinden, maar ja..quote:Op maandag 21 april 2025 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben benieuwd hoe oud de volgende paus zal zijn als hij begint
102quote:Op maandag 21 april 2025 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben benieuwd hoe oud de volgende paus zal zijn als hij begint
Echt he. Gewoon een jong verfrissend iemand.quote:Op maandag 21 april 2025 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou een modernere paus van een jaar of 30 wel wat vinden, maar ja..
Gewoon Trump als paus kiezen, dan kan allesquote:Op maandag 21 april 2025 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan niet toch? Dacht dat alleen priesters paus konden worden, en dat kunnen alleen maar mannen zijn. En die regel kan niet eens door een paus veranderd worden als ik me goed herinner.
Ja na de zuivere en verheven Maria kon het ook alleen maar minder worden natuurlijkquote:Op maandag 21 april 2025 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Katholieke kerk vind vrouwen sinds Maria al onwaardig en onrein.
quote:Op maandag 21 april 2025 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon Trump als paus kiezen, dan kan alles
Onbevlekt is sindsdien geen enkele vrouw meer gelukt.quote:Op maandag 21 april 2025 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja na de zuivere en verheven Maria kon het ook alleen maar minder worden natuurlijk
dat hoop ik wel..quote:Op maandag 21 april 2025 15:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
chillll, en lekker. En gezellig?!
is ook helemaal niet iets wat je moet willen trouwens. Er moet meer bevlekt worden!quote:Op maandag 21 april 2025 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onbevlekt is sindsdien geen enkele vrouw meer gelukt.
Make the church great again!quote:Op maandag 21 april 2025 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De oude mannen van de kerk hebben veel liever een jong knaapje.quote:Op maandag 21 april 2025 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is ook helemaal niet iets wat je moet willen trouwens. Er moet meer bevlekt worden!
Hij is geen kardinaal.quote:Op maandag 21 april 2025 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Te vergezochtquote:Op maandag 21 april 2025 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oranje is een beetje rood. Close enough.
Alle zwakken en niet-leukies moeten weg, alleen plek voor de sterksten onder ons, net als bij de hondenquote:Op maandag 21 april 2025 15:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, deze man is zo geweldig dat hij boven alle regels staat
En wie gaat dan je huis schoonmaken? Een gezellige super gespierde raketgeleerde?quote:Op maandag 21 april 2025 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle zwakken en niet-leukies moeten weg, alleen plek voor de sterksten onder ons, net als bij de honden
Zijn er die ook in vrouwelijke variant?quote:Op maandag 21 april 2025 15:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wie gaat dan je huis schoonmaken? Een gezellige super gespierde raketgeleerde?
Gespierde vrouwen?quote:Op maandag 21 april 2025 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn er die ook in vrouwelijke variant?
Katy Perry is een astronaut tegenwoordig geloof ik.quote:Op maandag 21 april 2025 15:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wie gaat dan je huis schoonmaken? Een gezellige super gespierde raketgeleerde?
Ik denk dat je het concept vrouw gewoon eng vindtquote:
Ik ben toch geen kardinaal, sjappie of een moslim?quote:Op maandag 21 april 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat je het concept vrouw gewoon eng vindt
Ehw.quote:
Kan ik geen uitspraken verder overdoen, want geen idee wat je bentquote:Op maandag 21 april 2025 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben toch geen kardinaal, sjappie of een moslim?
Geen idee wie dat isquote:Op maandag 21 april 2025 16:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
HALLOOO![]()
![]()
![]()
Ff serieus, waar is @:dqod
Ik wacht nu al maanden hier. Maar; NEE HOOR
Ohquote:
quote:Op maandag 21 april 2025 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, afwas gedaan (hoe kan het nu ineens alweer zo'n bult zijn??) nu nog even op de droger wachten. Dan weer even lopen.
oei gekke gerrie is er niks bij fles is zo braafquote:Op maandag 21 april 2025 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga mijn bed verschonen. WOrdt nog een arbeidsintensieve dag vandaag.,
Wilde ik ook nog doen, maar was te luiquote:Op maandag 21 april 2025 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga mijn bed verschonen. WOrdt nog een arbeidsintensieve dag vandaag.,
vroeger welquote:
Oké papaquote:Op maandag 21 april 2025 16:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is je vergeven mijn zoon.
Grgr Paus Kwiwi de 1e.
Nee hoorquote:Op maandag 21 april 2025 16:39 schreef Moeraskat het volgende:
Maar het past wel in het thema van boos maken. Dus zo erg was het allemaal niet, toch kwi
Onze baggerposts?quote:Op maandag 21 april 2025 16:44 schreef Karzai het volgende:
laten we de dijken ophogen met al onze stront
notedquote:Op maandag 21 april 2025 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik de likegever gevonden heb
Hoe weet ik dat? De twee kenmerken die gelekt zijn komen overeen, en de extreem wazig gemaakte profielfoto zou het ook zomaar kunnen zijn. Inspecteur Kat heeft de zaak opgelost.
US is AI tochquote:Op maandag 21 april 2025 16:54 schreef DeZwabber het volgende:
Soms lees ik hier een kakofonie aan posts waarbij ik denk dat we misschien toch beter af zijn als we alleen AI nog maar laten posten op het internet.
Ik denk dat we mochten willen dat het waar isquote:
quote:Op maandag 21 april 2025 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Onee, één van de kenmerken is net anders.
Inspecteur Kat is niet zo goed in z'n werk.
quote:
en wanneer gaan jullie dan trouwen?quote:Op maandag 21 april 2025 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik de likegever gevonden heb
Hoe weet ik dat? De twee kenmerken die gelekt zijn komen overeen, en de extreem wazig gemaakte profielfoto zou het ook zomaar kunnen zijn. Inspecteur Kat heeft de zaak opgelost.
@Dqod heeft hier vaak zat gepost in het verleden. Zelfs dit jaar nogquote:
Volgens Mycroft heb je al vaker gevraagd wie dqod is kwiwiquote:Op maandag 21 april 2025 17:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:dqod heeft hier vaak zat gepost in het verleden. Zelfs dit jaar nog
Ja niet, vals alarm.quote:Op maandag 21 april 2025 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en wanneer gaan jullie dan trouwen?
Ik ben @kwiwi nietquote:Op maandag 21 april 2025 17:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens Mycroft heb je al vaker gevraagd wie dqod is kwiwi
Dat snap ik. Maar ik reageerde ook op haarquote:
quote:
quote:Op maandag 21 april 2025 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Onee, één van de kenmerken is net anders.
Inspecteur Kat is niet zo goed in z'n werk.
Niet de zekerheden die ik kan bieden tot nu toe in ieder geval.quote:Op maandag 21 april 2025 17:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
een vrouw zoekt wel een beetje zekerheid
tijdelijk wasrekjes gebruiken?quote:Op maandag 21 april 2025 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut, droger is ermee gekaptNet even geen zin in zo'n uitgave nu.
Ik ook niet. Zelfde geldt voor een wasmachine, maar daar komt wel verandering binnen nu en een paar maanden..quote:
ik ook niet, maar bij mn ex had ik er wel 1quote:
Blijkbaar weet ik nog altijd niet wie dit isquote:Op maandag 21 april 2025 17:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens Mycroft heb je al vaker gevraagd wie dqod is kwiwi
liefquote:Op maandag 21 april 2025 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn droger was 9 jaar geleden nieuw. Mijn wasmachine is al 15 jaar dezelfde. Ook nieuw toen.
quote:Op maandag 21 april 2025 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijkbaar weet ik nog altijd niet wie dit is
Vriendin / vrouw / slaapie van @Cobra4 maar die ken je ook niet. Nogal grofgebekt maar verder wel een gouden hartjequote:Op maandag 21 april 2025 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Buiten FOK! is ze ook lief, leuk, slim, grappig en hongerigquote:Op maandag 21 april 2025 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dqod is best een tof persoon op FOK!
Hoe kan je cobra nou niet kennen.quote:Op maandag 21 april 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vriendin / vrouw / slaapie van @:cobra4 maar die ken je ook niet. Nogal grofgebekt maar verder wel een gouden hartje
Tijd voor een smoelenboek.quote:Op maandag 21 april 2025 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
moet wel toegeven dat als je een gezin met minstens twee kinderen hebt ik het nut wel in kan zienquote:Op maandag 21 april 2025 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ook geen droger. Nergens voor nodig. Slecht ook nog voor je kleding
Zou het aan de buitenste randjes doenquote:Op maandag 21 april 2025 17:48 schreef kwiwi het volgende:
GC / Hoe smeer je deze pindakaas op je brood?
Als iemand nog ideeën heeft
eensquote:Op maandag 21 april 2025 17:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet wel toegeven dat als je een gezin met minstens twee kinderen hebt ik het nut wel in kan zien
Klopt, die ken ik ook nietquote:Op maandag 21 april 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vriendin / vrouw / slaapie van @:cobra4 maar die ken je ook niet. Nogal grofgebekt maar verder wel een gouden hartje
Is pindakaas tonijn ananas met een toefjes slagroom met daarop zilveruitjes al genoemd?quote:Op maandag 21 april 2025 17:48 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op maandag 21 april 2025 17:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou het aan de buitenste randjes doen
Vooruit. Ik ben maar alleenquote:Op maandag 21 april 2025 17:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet wel toegeven dat als je een gezin met minstens twee kinderen hebt ik het nut wel in kan zien
grote smeerboter kopen.quote:Op maandag 21 april 2025 17:48 schreef kwiwi het volgende:
idemquote:
Ben blij dat je mij wel kunt onthoudenquote:
Een vortex mixer.quote:Op maandag 21 april 2025 17:48 schreef kwiwi het volgende:
Yayquote:Op maandag 21 april 2025 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je zwaar genoeg bent dan ben je ook moeilijk te kidnappen
En daarna het in een mooie lab centrifuge doenquote:
Wil je daten dan? Ik ben beschikbaar.quote:Op maandag 21 april 2025 17:51 schreef Nattekat het volgende:
Heb even m'n range verhoogd, die like zal wel gemaakt zijn toen ik nog onderweg was.
Strategie succesvol. Gelijk het eerste profiel.
Ehhhhhhhh... *app weggooit*
Zodat de pindaklont weer netjes terug op de bodem zit.quote:Op maandag 21 april 2025 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En daarna het in een mooie lab centrifuge doen
Uiteraard goed gescheiden danquote:Op maandag 21 april 2025 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zodat de pindaklont weer netjes terug op de bodem zit.
Nee hoor.quote:Op maandag 21 april 2025 17:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je daten dan? Ik ben beschikbaar.
Per DM kun je dan een lijstje van mij krijgen van recensies
zo dan... niet zo subtiel een muis afwijzenquote:
Je hebt wel een punt ja. Nu wil ik het ook wetenquote:Op maandag 21 april 2025 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
Nu wil ik dat eigenlijk wel daadwerkelijk proberen met een vortexmixer, want dat bezinken van 100% pinda is wel ergerlijk.
je snap het niet...quote:Op maandag 21 april 2025 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zal u niet verbazen, het is stil op straat hier. Heel de dag al maar nu kun je helemaal een kanon afschieten.
Valide gebruik van labmiddelen. Onderzoek is onderzoek.quote:Op maandag 21 april 2025 18:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat wordt morgen in de avonduren het lab opsluiten om eerst een buisje pindakaas in de centrifuge te gooien en daarna op de vortex te gooien
Jups. Zo nu en dan mis ik het lab wel een beetjequote:Op maandag 21 april 2025 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Valide gebruik van labmiddelen. Onderzoek is onderzoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |