Ik kom nog niet verder dan 1500 vandaagquote:Op maandag 21 april 2025 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dat was best een lekker rondje. 6455 inmiddels. Over een half uurtje de picnic opvangen en daarna nog een rondje
Boh, zo'n ziekelijk overvol belegd stokbrood waarbij je met elke hap een extra vetlaag op je buik erbij voelt komenquote:Op maandag 21 april 2025 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben nu met de gehaktballetjes bezig. Vanavond Banh mi
Worden maar weinig hapjes danquote:Op maandag 21 april 2025 15:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kom nog niet verder dan 1500 vandaag
Maar waren het gisteren ook veel stapjes?quote:Op maandag 21 april 2025 15:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Geeft niet, waren gister wel veel hapjes.
7800 en een beetje. Ook erg matig dus.quote:Op maandag 21 april 2025 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar waren het gisteren ook veel stapjes?
Meer dan ik, en ik was al tevreden met m'n aantalquote:Op maandag 21 april 2025 15:04 schreef Haags het volgende:
[..]
7800 en een beetje. Ook erg matig dus.
Hmm, dat wordt dus heel de week op dieet en de tekorten aan stapjes compenserenquote:Op maandag 21 april 2025 15:04 schreef Haags het volgende:
[..]
7800 en een beetje. Ook erg matig dus.
Morgen weer normaal, vandaag nog nietquote:Op maandag 21 april 2025 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, dat wordt dus heel de week op dieet en de tekorten aan stapjes compenseren
Had ooit een bijbaantje waarbij je zelf je kast moest natellen, en dan zo'n formulier invullen.quote:Op maandag 21 april 2025 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmorgen had ik kascontrole en daar me alweer helemaal zenuwachtig voor gemaakt, terwijl waarom?
Ik heb het werk goed gedaan, dus waar zou ik zenuwachtig om moeten zijn.
hmm dat is wel erg vreemd iddquote:Op maandag 21 april 2025 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ooit een bijbaantje waarbij je zelf je kast moest natellen, en dan zo'n formulier invullen.
En als je teveel geld had in je kas, tov het aantal kaartjes dat mistte, kreeg je op je lazer.
Dus als er iemand wegreed zonder zijn of haar kaartje, werd je gestimuleerd om het geld achterover te drukken.
Was erg rare gewaarwording.
ook een omelet iets met vlees en rijst?quote:Op maandag 21 april 2025 15:19 schreef bitterbal het volgende:
ik heb voor het eerst niet lekker gegeten![]()
[ afbeelding ]
was echt onwijs smaakloos
Spuuglelijke kringloopwinkelbordjes ookquote:Op maandag 21 april 2025 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Roerei/omelet in een bak jue met rundvlees?quote:Op maandag 21 april 2025 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ja , zelfde als die van laatst eigenlijk. Maar deze was echt onwijs saaiquote:Op maandag 21 april 2025 15:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook een omelet iets met vlees en rijst?
omelet met daaronder rijst in een beef stew sausjequote:Op maandag 21 april 2025 15:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Roerei/omelet in een bak jue met rundvlees?
hmm das wel erg jammer.quote:Op maandag 21 april 2025 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja , zelfde als die van laatst eigenlijk. Maar deze was echt onwijs saai
ja morgen weer wat lekkers etenquote:Op maandag 21 april 2025 15:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm das wel erg jammer.
dan maar even naar de Mac voor een sunday ijsje
slaap lekkerquote:Op maandag 21 april 2025 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja morgen weer wat lekkers eten![]()
nu snurken
Wat is het.quote:Op maandag 21 april 2025 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 april 2025 15:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok 20 eieren
mag ik ze nu meenemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |