SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ex had altijd alle gordijnen aan de galerijkant dicht.quote:Op maandag 21 april 2025 13:26 schreef mschol het volgende:
ik moet, ondanks dat ik in het midden woon, de gallerijkant wel grotendeels gesloten laten voor pottenkijkers..
er zijn meerdere buren die het handig vinden om de lange weg naar buiten te nemen
ging je naar Leiden te wonen?quote:Op maandag 21 april 2025 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je had mijn buurman kunnen worden
dat klinkt wel slim..quote:Op maandag 21 april 2025 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n slaapkamer zit aan de galerijkant, maar ze hebben het grote raam lager geplaatst zodat je niet recht naar binnen kijkt wanneer je langsloopt. Er is nog een kleiner raampje dat open kan en dat wel op een normale hoogte zit, maar daarmee kijk je niet de hele kamer door.
quote:Op maandag 21 april 2025 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Plan A is hopeloos mislukt en ik werk momenteel aan plan B. Dankzij de regen heb ik er alleen nog niet echt de mogelijkheid toe gehad
Nee, het huis hiernaast stond te koop.quote:Op maandag 21 april 2025 13:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ex had altijd alle gordijnen aan de galerijkant dicht.
ik vond dat een miffig idee dus toen ik er bij woonde heb ik de boel regelmatig flink tegen elkaar open gezet. opgemaakt bed en dan maakt me echt niet uit dat de buren kunnen zien dat er twee lampjes op de nachtkastjes staan ofzo.
en de gang was ook alleen een schoenenrek zichtbaar, de rest zat in kasten
[..]
ging je naar Leiden te wonen?
je kan vanaf de keuken, als mn deuren open zijn, zo doorkijken naar het balkon, idem vanaf de slaapkamer..quote:Op maandag 21 april 2025 13:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ex had altijd alle gordijnen aan de galerijkant dicht.
ik vond dat een miffig idee dus toen ik er bij woonde heb ik de boel regelmatig flink tegen elkaar open gezet. opgemaakt bed en dan maakt me echt niet uit dat de buren kunnen zien dat er twee lampjes op de nachtkastjes staan ofzo.
en de gang was ook alleen een schoenenrek zichtbaar, de rest zat in kasten
Moest grinniken.quote:
hmm ja nee oke dan zou ik de boel ook niet zo vaak helemaal open gooien aan de galerijkantquote:Op maandag 21 april 2025 13:32 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan vanaf de keuken, als mn deuren open zijn, zo doorkijken naar het balkon, idem vanaf de slaapkamer..
zodra ik folie op mn deurraam heb en iets van raambekleding voor mn keuken raam ik ook welquote:Op maandag 21 april 2025 13:33 schreef Nizno het volgende:
ik kan hier een teringbende maken zonder dat iemand het ziet. en in mn blote niksie de hele dag rondlopen in de zomer want sauna in huis. dus ja... ik zit hier prima
Like gehad of een 'like' gehad?quote:Op maandag 21 april 2025 13:01 schreef Nattekat het volgende:
Gisteren like op Bumble gehad en ik heb al weet ik hoe veel swipes gedaan zonder dat profiel tegen te komen. Irritant.
Maar betalen gaan we nimmer doen!
Crack ook nog niet tegen gekomen.
als ik mn gordijnen dicht doe hier ookquote:Op maandag 21 april 2025 13:34 schreef mschol het volgende:
[..]
zodra ik folie op mn deurraam heb en iets van raambekleding voor mn keuken raam ik ook wel
quote:Op maandag 21 april 2025 13:33 schreef Nizno het volgende:
ik kan hier een teringbende maken zonder dat iemand het ziet. en in mn blote niksie de hele dag rondlopen in de zomer want sauna in huis. dus ja... ik zit hier prima
Oh kut ja, dat ging ik ook doen vandaagquote:Op maandag 21 april 2025 13:32 schreef mschol het volgende:
en ik ben niet echt een bedopmaker, dat scheelt ook wel
ik heb voor de verandering het dekbed mee naar beneden genomen en die hangt nu buiten over een droogrekje even te luchtenquote:Op maandag 21 april 2025 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh kut ja, dat ging ik ook doen vandaag
Dat wilde ik eerst op m'n werkkamer doen, want die zit ook aan de galerijkant en daar heb ik wel een groot raam. Maar daar hangt vitrage voor. Ik vond plakplastic meteen zo definitief en dan kan ik zelf de molen ook niet meer zien.quote:Op maandag 21 april 2025 13:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dat klinkt wel slim..
ik heb mijn slaapkamer ook aan de voorkant, maar ja, alles is wel op normale hoogte
ik kan evt nog folie plakken, dan zou ik de boel gewoon open kunnen doen maar het voelt zo nutteloos dan ofzo.. kan ik zelf ook niet meer naar buiten kijken
Wat is het verschil?quote:Op maandag 21 april 2025 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Like gehad of een 'like' gehad?
De eerste is echt van iemand. De tweede is een truc van de app om je te laten betalen.quote:
Hadden mijn oude buren ook altijd voor het raam bij de woonkamer. Of op een hele korte opening.quote:Op maandag 21 april 2025 13:40 schreef CherryLips het volgende:
Beneden hebben ze wel 9 van de 10 keer de rolluiken omlaag op de slaapkamers.
Ik moet binnenkort maar eens een nieuw dekbed denk ikquote:Op maandag 21 april 2025 13:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb voor de verandering het dekbed mee naar beneden genomen en die hangt nu buiten over een droogrekje even te luchten
Dat mis ik wel dat ik geen normale mogelijkheid heb om even uit het raam mn dekbed te kunnen luchten.
wat is de motivatie voor een nieuwe?quote:Op maandag 21 april 2025 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort maar eens een nieuw dekbed denk ik
Ouderdom vooral. Beginnen gaten in het tijk te vallen.quote:Op maandag 21 april 2025 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat is de motivatie voor een nieuwe?
ouderdom of kwaliteit?
Dan is het idd tijd voor een nieuwe. al gekeken welk soort je voor gaat?quote:Op maandag 21 april 2025 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ouderdom vooral. Beginnen gaten in het tijk te vallen.
Intensief gebruik?quote:Op maandag 21 april 2025 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ouderdom vooral. Beginnen gaten in het tijk te vallen.
Denk niet dat app dat doet.quote:Op maandag 21 april 2025 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De eerste is echt van iemand. De tweede is een truc van de app om je te laten betalen.
waarom niet?quote:Op maandag 21 april 2025 13:48 schreef Nizno het volgende:
had een mailtje van Soxs, voor moederdag kun je sokken kopen voor mama...
[ afbeelding ]
ze zijn best cuteDenk alleen niet dat mijn mama daar op gaat lopen
quote:Op maandag 21 april 2025 13:48 schreef Crack_ het volgende:
Zeg ik terwijl ik 1x geld heb betaald om iemand die ik al naar links had geswipet weer terug te halen omdat ik zag dat ie mij had geliked. Volgens mij heb ik daar vijf euro voor betaald![]()
@kwiwi lijkt dit op je slaapsokken?quote:Op maandag 21 april 2025 13:48 schreef Nizno het volgende:
had een mailtje van Soxs, voor moederdag kun je sokken kopen voor mama...
[ afbeelding ]
ze zijn best cuteDenk alleen niet dat mijn mama daar op gaat lopen
ze is niet zo van de rozige zuurstokjesquote:
quote:Op maandag 21 april 2025 13:48 schreef Crack_ het volgende:
Zeg ik terwijl ik 1x geld heb betaald om iemand die ik al naar links had geswipet weer terug te halen omdat ik zag dat ie mij had geliked. Volgens mij heb ik daar vijf euro voor betaald![]()
Valt best mee toch?quote:Op maandag 21 april 2025 13:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze is niet zo van de rozige zuurstokjes
wehequote:Op maandag 21 april 2025 13:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze is niet zo van de rozige zuursokjes
Wat valt mee?quote:
Ik lig er iedere dag onder. Is daar wat mis mee?quote:
quote:
hahaha jaquote:
ik vind het te roze en ik ken mijn moeder en die denkt net zo.quote:
KOM DAN, KANKERJONGquote:Op maandag 21 april 2025 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lig er iedere dag onder. Is daar wat mis mee?
met stroop!!!quote:
Ik heb ook tijdje voor Tinder betaald. Maar toen was het allemaal nog niet zo aan de prijs.quote:Op maandag 21 april 2025 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
hahaha jahad het ook tegen hem gezegd, vond ie grappig
. Daarna tien wijn gedronken om mn vijf euro terug te verdienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |