wat is de motivatie voor een nieuwe?quote:Op maandag 21 april 2025 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort maar eens een nieuw dekbed denk ik
Ouderdom vooral. Beginnen gaten in het tijk te vallen.quote:Op maandag 21 april 2025 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat is de motivatie voor een nieuwe?
ouderdom of kwaliteit?
Dan is het idd tijd voor een nieuwe. al gekeken welk soort je voor gaat?quote:Op maandag 21 april 2025 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ouderdom vooral. Beginnen gaten in het tijk te vallen.
Intensief gebruik?quote:Op maandag 21 april 2025 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ouderdom vooral. Beginnen gaten in het tijk te vallen.
Denk niet dat app dat doet.quote:Op maandag 21 april 2025 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De eerste is echt van iemand. De tweede is een truc van de app om je te laten betalen.
waarom niet?quote:Op maandag 21 april 2025 13:48 schreef Nizno het volgende:
had een mailtje van Soxs, voor moederdag kun je sokken kopen voor mama...
[ afbeelding ]
ze zijn best cuteDenk alleen niet dat mijn mama daar op gaat lopen
quote:Op maandag 21 april 2025 13:48 schreef Crack_ het volgende:
Zeg ik terwijl ik 1x geld heb betaald om iemand die ik al naar links had geswipet weer terug te halen omdat ik zag dat ie mij had geliked. Volgens mij heb ik daar vijf euro voor betaald![]()
@kwiwi lijkt dit op je slaapsokken?quote:Op maandag 21 april 2025 13:48 schreef Nizno het volgende:
had een mailtje van Soxs, voor moederdag kun je sokken kopen voor mama...
[ afbeelding ]
ze zijn best cuteDenk alleen niet dat mijn mama daar op gaat lopen
ze is niet zo van de rozige zuurstokjesquote:
quote:Op maandag 21 april 2025 13:48 schreef Crack_ het volgende:
Zeg ik terwijl ik 1x geld heb betaald om iemand die ik al naar links had geswipet weer terug te halen omdat ik zag dat ie mij had geliked. Volgens mij heb ik daar vijf euro voor betaald![]()
Valt best mee toch?quote:Op maandag 21 april 2025 13:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze is niet zo van de rozige zuurstokjes
wehequote:Op maandag 21 april 2025 13:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze is niet zo van de rozige zuursokjes
Wat valt mee?quote:
Ik lig er iedere dag onder. Is daar wat mis mee?quote:
quote:
hahaha jaquote:
ik vind het te roze en ik ken mijn moeder en die denkt net zo.quote:
KOM DAN, KANKERJONGquote:Op maandag 21 april 2025 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lig er iedere dag onder. Is daar wat mis mee?
met stroop!!!quote:
Ik heb ook tijdje voor Tinder betaald. Maar toen was het allemaal nog niet zo aan de prijs.quote:Op maandag 21 april 2025 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
hahaha jahad het ook tegen hem gezegd, vond ie grappig
. Daarna tien wijn gedronken om mn vijf euro terug te verdienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |