is ook helemaal niet iets wat je moet willen trouwens. Er moet meer bevlekt worden!quote:Op maandag 21 april 2025 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onbevlekt is sindsdien geen enkele vrouw meer gelukt.
Make the church great again!quote:Op maandag 21 april 2025 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon Trump als paus kiezen, dan kan alles
De oude mannen van de kerk hebben veel liever een jong knaapje.quote:Op maandag 21 april 2025 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is ook helemaal niet iets wat je moet willen trouwens. Er moet meer bevlekt worden!
Hij is geen kardinaal.quote:Op maandag 21 april 2025 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon Trump als paus kiezen, dan kan alles
Te vergezochtquote:Op maandag 21 april 2025 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oranje is een beetje rood. Close enough.
Alle zwakken en niet-leukies moeten weg, alleen plek voor de sterksten onder ons, net als bij de hondenquote:Op maandag 21 april 2025 15:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, deze man is zo geweldig dat hij boven alle regels staat
En wie gaat dan je huis schoonmaken? Een gezellige super gespierde raketgeleerde?quote:Op maandag 21 april 2025 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle zwakken en niet-leukies moeten weg, alleen plek voor de sterksten onder ons, net als bij de honden
Zijn er die ook in vrouwelijke variant?quote:Op maandag 21 april 2025 15:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wie gaat dan je huis schoonmaken? Een gezellige super gespierde raketgeleerde?
Gespierde vrouwen?quote:Op maandag 21 april 2025 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn er die ook in vrouwelijke variant?
Katy Perry is een astronaut tegenwoordig geloof ik.quote:Op maandag 21 april 2025 15:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wie gaat dan je huis schoonmaken? Een gezellige super gespierde raketgeleerde?
Ik denk dat je het concept vrouw gewoon eng vindtquote:
Ik ben toch geen kardinaal, sjappie of een moslim?quote:Op maandag 21 april 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat je het concept vrouw gewoon eng vindt
Ehw.quote:
Kan ik geen uitspraken verder overdoen, want geen idee wat je bentquote:Op maandag 21 april 2025 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben toch geen kardinaal, sjappie of een moslim?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |