Te vergezochtquote:Op maandag 21 april 2025 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oranje is een beetje rood. Close enough.
Alle zwakken en niet-leukies moeten weg, alleen plek voor de sterksten onder ons, net als bij de hondenquote:Op maandag 21 april 2025 15:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, deze man is zo geweldig dat hij boven alle regels staat
En wie gaat dan je huis schoonmaken? Een gezellige super gespierde raketgeleerde?quote:Op maandag 21 april 2025 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle zwakken en niet-leukies moeten weg, alleen plek voor de sterksten onder ons, net als bij de honden
Zijn er die ook in vrouwelijke variant?quote:Op maandag 21 april 2025 15:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wie gaat dan je huis schoonmaken? Een gezellige super gespierde raketgeleerde?
Gespierde vrouwen?quote:Op maandag 21 april 2025 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn er die ook in vrouwelijke variant?
Katy Perry is een astronaut tegenwoordig geloof ik.quote:Op maandag 21 april 2025 15:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wie gaat dan je huis schoonmaken? Een gezellige super gespierde raketgeleerde?
Ik denk dat je het concept vrouw gewoon eng vindtquote:
Ik ben toch geen kardinaal, sjappie of een moslim?quote:Op maandag 21 april 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat je het concept vrouw gewoon eng vindt
Ehw.quote:
Kan ik geen uitspraken verder overdoen, want geen idee wat je bentquote:Op maandag 21 april 2025 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben toch geen kardinaal, sjappie of een moslim?
Geen idee wie dat isquote:Op maandag 21 april 2025 16:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
HALLOOO![]()
![]()
![]()
Ff serieus, waar is @:dqod
Ik wacht nu al maanden hier. Maar; NEE HOOR
Ohquote:
quote:Op maandag 21 april 2025 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, afwas gedaan (hoe kan het nu ineens alweer zo'n bult zijn??) nu nog even op de droger wachten. Dan weer even lopen.
oei gekke gerrie is er niks bij fles is zo braafquote:Op maandag 21 april 2025 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga mijn bed verschonen. WOrdt nog een arbeidsintensieve dag vandaag.,
Wilde ik ook nog doen, maar was te luiquote:Op maandag 21 april 2025 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga mijn bed verschonen. WOrdt nog een arbeidsintensieve dag vandaag.,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |