Wat een straf.quote:
quote:Op maandag 21 april 2025 15:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok 20 eieren
mag ik ze nu meenemen?
Hmm zondequote:Op maandag 21 april 2025 15:19 schreef bitterbal het volgende:
ik heb voor het eerst niet lekker gegeten![]()
[ afbeelding ]
was echt onwijs smaakloos
Is ook wel vragen om teleurstelling. Enkel een zeer goede sambal, peper kan dit reddenquote:Op maandag 21 april 2025 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omelet met daaronder rijst in een beef stew sausje
quote:Op maandag 21 april 2025 15:29 schreef mschol het volgende:
change of plans voor vanavond..
gourmet its gonna be
chillll, en lekker. En gezellig?!quote:
quote:
*burp*quote:
Kan niet toch? Dacht dat alleen priesters paus konden worden, en dat kunnen alleen maar mannen zijn. En die regel kan niet eens door een paus veranderd worden als ik me goed herinner.quote:Op maandag 21 april 2025 15:35 schreef UitStraling het volgende:
Zouden we nu eens een keertje een vrouwelijk Pausje krijgen denken jullie?
Een tikje ordinair en volks, Italiaans (inclusief permante natte onderlip) en een voorliefde voor Britse scheldwoorden.
De Katholieke kerk vind vrouwen sinds Maria al onwaardig en onrein.quote:Op maandag 21 april 2025 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan niet toch? Dacht dat alleen priesters paus konden worden, en dat kunnen alleen maar mannen zijn. En die regel kan niet eens door een paus veranderd worden als ik me goed herinner.
Zou een modernere paus van een jaar of 30 wel wat vinden, maar ja..quote:Op maandag 21 april 2025 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben benieuwd hoe oud de volgende paus zal zijn als hij begint
102quote:Op maandag 21 april 2025 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben benieuwd hoe oud de volgende paus zal zijn als hij begint
Echt he. Gewoon een jong verfrissend iemand.quote:Op maandag 21 april 2025 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou een modernere paus van een jaar of 30 wel wat vinden, maar ja..
Gewoon Trump als paus kiezen, dan kan allesquote:Op maandag 21 april 2025 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan niet toch? Dacht dat alleen priesters paus konden worden, en dat kunnen alleen maar mannen zijn. En die regel kan niet eens door een paus veranderd worden als ik me goed herinner.
Ja na de zuivere en verheven Maria kon het ook alleen maar minder worden natuurlijkquote:Op maandag 21 april 2025 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Katholieke kerk vind vrouwen sinds Maria al onwaardig en onrein.
quote:Op maandag 21 april 2025 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon Trump als paus kiezen, dan kan alles
Onbevlekt is sindsdien geen enkele vrouw meer gelukt.quote:Op maandag 21 april 2025 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja na de zuivere en verheven Maria kon het ook alleen maar minder worden natuurlijk
dat hoop ik wel..quote:Op maandag 21 april 2025 15:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
chillll, en lekker. En gezellig?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |