Geen idee wie dat isquote:Op maandag 21 april 2025 16:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
HALLOOO![]()
![]()
![]()
Ff serieus, waar is @:dqod
Ik wacht nu al maanden hier. Maar; NEE HOOR
Ohquote:
quote:Op maandag 21 april 2025 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, afwas gedaan (hoe kan het nu ineens alweer zo'n bult zijn??) nu nog even op de droger wachten. Dan weer even lopen.
oei gekke gerrie is er niks bij fles is zo braafquote:Op maandag 21 april 2025 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga mijn bed verschonen. WOrdt nog een arbeidsintensieve dag vandaag.,
Wilde ik ook nog doen, maar was te luiquote:Op maandag 21 april 2025 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga mijn bed verschonen. WOrdt nog een arbeidsintensieve dag vandaag.,
vroeger welquote:
Oké papaquote:Op maandag 21 april 2025 16:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is je vergeven mijn zoon.
Grgr Paus Kwiwi de 1e.
Nee hoorquote:Op maandag 21 april 2025 16:39 schreef Moeraskat het volgende:
Maar het past wel in het thema van boos maken. Dus zo erg was het allemaal niet, toch kwi
Onze baggerposts?quote:Op maandag 21 april 2025 16:44 schreef Karzai het volgende:
laten we de dijken ophogen met al onze stront
notedquote:Op maandag 21 april 2025 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik de likegever gevonden heb
Hoe weet ik dat? De twee kenmerken die gelekt zijn komen overeen, en de extreem wazig gemaakte profielfoto zou het ook zomaar kunnen zijn. Inspecteur Kat heeft de zaak opgelost.
US is AI tochquote:Op maandag 21 april 2025 16:54 schreef DeZwabber het volgende:
Soms lees ik hier een kakofonie aan posts waarbij ik denk dat we misschien toch beter af zijn als we alleen AI nog maar laten posten op het internet.
Ik denk dat we mochten willen dat het waar isquote:
quote:Op maandag 21 april 2025 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Onee, één van de kenmerken is net anders.
Inspecteur Kat is niet zo goed in z'n werk.
quote:
en wanneer gaan jullie dan trouwen?quote:Op maandag 21 april 2025 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik de likegever gevonden heb
Hoe weet ik dat? De twee kenmerken die gelekt zijn komen overeen, en de extreem wazig gemaakte profielfoto zou het ook zomaar kunnen zijn. Inspecteur Kat heeft de zaak opgelost.
@Dqod heeft hier vaak zat gepost in het verleden. Zelfs dit jaar nogquote:
Volgens Mycroft heb je al vaker gevraagd wie dqod is kwiwiquote:Op maandag 21 april 2025 17:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:dqod heeft hier vaak zat gepost in het verleden. Zelfs dit jaar nog
Ja niet, vals alarm.quote:Op maandag 21 april 2025 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en wanneer gaan jullie dan trouwen?
Ik ben @kwiwi nietquote:Op maandag 21 april 2025 17:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens Mycroft heb je al vaker gevraagd wie dqod is kwiwi
Dat snap ik. Maar ik reageerde ook op haarquote:
quote:
quote:Op maandag 21 april 2025 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Onee, één van de kenmerken is net anders.
Inspecteur Kat is niet zo goed in z'n werk.
Niet de zekerheden die ik kan bieden tot nu toe in ieder geval.quote:Op maandag 21 april 2025 17:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
een vrouw zoekt wel een beetje zekerheid
tijdelijk wasrekjes gebruiken?quote:Op maandag 21 april 2025 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut, droger is ermee gekaptNet even geen zin in zo'n uitgave nu.
Ik ook niet. Zelfde geldt voor een wasmachine, maar daar komt wel verandering binnen nu en een paar maanden..quote:
ik ook niet, maar bij mn ex had ik er wel 1quote:
Blijkbaar weet ik nog altijd niet wie dit isquote:Op maandag 21 april 2025 17:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens Mycroft heb je al vaker gevraagd wie dqod is kwiwi
liefquote:Op maandag 21 april 2025 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn droger was 9 jaar geleden nieuw. Mijn wasmachine is al 15 jaar dezelfde. Ook nieuw toen.
quote:Op maandag 21 april 2025 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijkbaar weet ik nog altijd niet wie dit is
Vriendin / vrouw / slaapie van @Cobra4 maar die ken je ook niet. Nogal grofgebekt maar verder wel een gouden hartjequote:Op maandag 21 april 2025 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Buiten FOK! is ze ook lief, leuk, slim, grappig en hongerigquote:Op maandag 21 april 2025 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dqod is best een tof persoon op FOK!
Hoe kan je cobra nou niet kennen.quote:Op maandag 21 april 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vriendin / vrouw / slaapie van @:cobra4 maar die ken je ook niet. Nogal grofgebekt maar verder wel een gouden hartje
Tijd voor een smoelenboek.quote:Op maandag 21 april 2025 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
moet wel toegeven dat als je een gezin met minstens twee kinderen hebt ik het nut wel in kan zienquote:Op maandag 21 april 2025 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ook geen droger. Nergens voor nodig. Slecht ook nog voor je kleding
Zou het aan de buitenste randjes doenquote:Op maandag 21 april 2025 17:48 schreef kwiwi het volgende:
GC / Hoe smeer je deze pindakaas op je brood?
Als iemand nog ideeën heeft
eensquote:Op maandag 21 april 2025 17:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet wel toegeven dat als je een gezin met minstens twee kinderen hebt ik het nut wel in kan zien
Klopt, die ken ik ook nietquote:Op maandag 21 april 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vriendin / vrouw / slaapie van @:cobra4 maar die ken je ook niet. Nogal grofgebekt maar verder wel een gouden hartje
Is pindakaas tonijn ananas met een toefjes slagroom met daarop zilveruitjes al genoemd?quote:Op maandag 21 april 2025 17:48 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op maandag 21 april 2025 17:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou het aan de buitenste randjes doen
Vooruit. Ik ben maar alleenquote:Op maandag 21 april 2025 17:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet wel toegeven dat als je een gezin met minstens twee kinderen hebt ik het nut wel in kan zien
grote smeerboter kopen.quote:Op maandag 21 april 2025 17:48 schreef kwiwi het volgende:
idemquote:
Ben blij dat je mij wel kunt onthoudenquote:
Een vortex mixer.quote:Op maandag 21 april 2025 17:48 schreef kwiwi het volgende:
Yayquote:Op maandag 21 april 2025 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je zwaar genoeg bent dan ben je ook moeilijk te kidnappen
En daarna het in een mooie lab centrifuge doenquote:
Wil je daten dan? Ik ben beschikbaar.quote:Op maandag 21 april 2025 17:51 schreef Nattekat het volgende:
Heb even m'n range verhoogd, die like zal wel gemaakt zijn toen ik nog onderweg was.
Strategie succesvol. Gelijk het eerste profiel.
Ehhhhhhhh... *app weggooit*
Zodat de pindaklont weer netjes terug op de bodem zit.quote:Op maandag 21 april 2025 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En daarna het in een mooie lab centrifuge doen
Uiteraard goed gescheiden danquote:Op maandag 21 april 2025 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zodat de pindaklont weer netjes terug op de bodem zit.
Nee hoor.quote:Op maandag 21 april 2025 17:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je daten dan? Ik ben beschikbaar.
Per DM kun je dan een lijstje van mij krijgen van recensies
zo dan... niet zo subtiel een muis afwijzenquote:
Je hebt wel een punt ja. Nu wil ik het ook wetenquote:Op maandag 21 april 2025 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
Nu wil ik dat eigenlijk wel daadwerkelijk proberen met een vortexmixer, want dat bezinken van 100% pinda is wel ergerlijk.
je snap het niet...quote:Op maandag 21 april 2025 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zal u niet verbazen, het is stil op straat hier. Heel de dag al maar nu kun je helemaal een kanon afschieten.
Valide gebruik van labmiddelen. Onderzoek is onderzoek.quote:Op maandag 21 april 2025 18:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat wordt morgen in de avonduren het lab opsluiten om eerst een buisje pindakaas in de centrifuge te gooien en daarna op de vortex te gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |