Onze baggerposts?quote:Op maandag 21 april 2025 16:44 schreef Karzai het volgende:
laten we de dijken ophogen met al onze stront
notedquote:Op maandag 21 april 2025 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik de likegever gevonden heb
Hoe weet ik dat? De twee kenmerken die gelekt zijn komen overeen, en de extreem wazig gemaakte profielfoto zou het ook zomaar kunnen zijn. Inspecteur Kat heeft de zaak opgelost.
US is AI tochquote:Op maandag 21 april 2025 16:54 schreef DeZwabber het volgende:
Soms lees ik hier een kakofonie aan posts waarbij ik denk dat we misschien toch beter af zijn als we alleen AI nog maar laten posten op het internet.
Ik denk dat we mochten willen dat het waar isquote:
quote:Op maandag 21 april 2025 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Onee, één van de kenmerken is net anders.
Inspecteur Kat is niet zo goed in z'n werk.
quote:
en wanneer gaan jullie dan trouwen?quote:Op maandag 21 april 2025 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik de likegever gevonden heb
Hoe weet ik dat? De twee kenmerken die gelekt zijn komen overeen, en de extreem wazig gemaakte profielfoto zou het ook zomaar kunnen zijn. Inspecteur Kat heeft de zaak opgelost.
@Dqod heeft hier vaak zat gepost in het verleden. Zelfs dit jaar nogquote:
Volgens Mycroft heb je al vaker gevraagd wie dqod is kwiwiquote:Op maandag 21 april 2025 17:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:dqod heeft hier vaak zat gepost in het verleden. Zelfs dit jaar nog
Ja niet, vals alarm.quote:Op maandag 21 april 2025 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en wanneer gaan jullie dan trouwen?
Ik ben @kwiwi nietquote:Op maandag 21 april 2025 17:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens Mycroft heb je al vaker gevraagd wie dqod is kwiwi
Dat snap ik. Maar ik reageerde ook op haarquote:
quote:
quote:Op maandag 21 april 2025 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Onee, één van de kenmerken is net anders.
Inspecteur Kat is niet zo goed in z'n werk.
Niet de zekerheden die ik kan bieden tot nu toe in ieder geval.quote:Op maandag 21 april 2025 17:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
een vrouw zoekt wel een beetje zekerheid
tijdelijk wasrekjes gebruiken?quote:Op maandag 21 april 2025 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut, droger is ermee gekaptNet even geen zin in zo'n uitgave nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |