Oepsquote:
nee dankjequote:Op maandag 21 april 2025 14:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
doe je mee? volgens mij kan je ook wel wat gebruiken
dan doe jij het toch gezellie, heb je geen hulp van anderen bij nodig tochquote:
dan kun je ook naaienquote:Op maandag 21 april 2025 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Bijna hartaanval hier. Dacht dat mijn locker (naaimachine) het niet deed. Had hem al een jaar niet gebruikt.
Maar na aan en uit, en veiligheids dingetjes doorlopen deed hij het gelukkig weer.
complete ganbang met zaad dat alle kanten opspuit, voor minder doe ik het nietquote:Op maandag 21 april 2025 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan doe jij het toch gezellie, heb je geen hulp van anderen bij nodig toch
Ofwait
Bahquote:Op maandag 21 april 2025 14:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
complete gangang met zaad dat alle kanten opspuit, voor minder doe ik het niet
Dan koop je straks dus zowel dat lijstje + de dopamine aankopenquote:Op maandag 21 april 2025 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik moet een lijstje maken van dingen die ik echt moet kopen voordat ik dopamine aankopen doe
Hij is onschuldig, hier miezert het al sinds vannacht onafgebroken.quote:
Totdat het geld op is jaquote:Op maandag 21 april 2025 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan koop je straks dus zowel dat lijstje + de dopamine aankopen
zorgen dat je geld op is aan het einde van het lijstjequote:Op maandag 21 april 2025 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan koop je straks dus zowel dat lijstje + de dopamine aankopen
Hier kwam het vannacht met bakken uit de lucht, was niet heel erg prettig om doorheen te rijden op Zeeuwse onverlichte wegen op wegen waar de belijning haast onzichtbaar is en het water in de spoorvorming blijft liggen ipv wegzaktquote:Op maandag 21 april 2025 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is onschuldig, hier miezert het al sinds vannacht onafgebroken.
quote:Op maandag 21 april 2025 14:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
complete ganbang met zaad dat alle kanten opspuit, voor minder doe ik het niet
quote:
Jij hebt toch geld zat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |