SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja joh had dat met mijn pa enzo...... daarom herkenbaar zeg het niet uit het niks.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dankje Evaquote:Op zondag 20 april 2025 21:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Slaap lekker ding want jij is lastigReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Mijn werkweek zit er weer op, dus ik ben met zwaar illegaal met een biertje erbij aan het voorbereiden op mijn weekend thuis met mijn zeer lieflijke muis![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heb de Spotify op Discovery gezetquote:
Toch weer een nieuw spinvis nummer ontdektHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hoezo is dat zwaar illegaal?quote:Op zondag 20 april 2025 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
Mijn werkweek zit er weer op, dus ik ben met zwaar illegaal met een biertje erbij aan het voorbereiden op mijn weekend thuis met mijn zeer lieflijke muis
Do what you love, love what you do!![]()
Wij Zijn Utrecht Wij Zijn de Beste! UUUUUUWij Zijn Utrecht Wij Zijn de Beste! UUUUUU
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Enjoyquote:Op zondag 20 april 2025 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
Mijn werkweek zit er weer op, dus ik ben met zwaar illegaal met een biertje erbij aan het voorbereiden op mijn weekend thuis met mijn zeer lieflijke muis![]()
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 20 april 2025 21:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb de Spotify op Discovery gezet
Toch weer een nieuw spinvis nummer ontdekt
Is dat Smart Shuffle?![]()
Nee begin met een nummer via zoeken en daarna komt er van alles wat in de vibe zou moeten passenquote:Op zondag 20 april 2025 21:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
Is dat Smart Shuffle?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben nu ergens waar officieel geen alcohol is toegestaan, maar sommige toeristische plekken het wel gedoogd wordquote:
ahh tof, ga ik ook eens proberen. thanksquote:Op zondag 20 april 2025 21:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee begin met een nummer via zoeken en daarna komt er van alles wat in de vibe zou moeten passen![]()
Jaaa daaahhhquote:Op zondag 20 april 2025 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben nu ergens waar officieel geen alcohol is toegestaan, maar sommige toeristische plekken het wel gedoogd word
OMG je bent toevallig niet in Mauretanie ofzo ?quote:Op zondag 20 april 2025 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben nu ergens waar officieel geen alcohol is toegestaan, maar sommige toeristische plekken het wel gedoogd word
haha oke dan snap ik hem
Bestaat Spinvis nog?quote:Op zondag 20 april 2025 21:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Toch weer een nieuw spinvis nummer ontdektReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
spotify mij ook te duur voor wat het is eigenlijk.quote:
(bovendien betalen ze de artiesten wmb te weinig die hun dingen erop zetten, maar dat is andere discussie)Do what you love, love what you do!![]()
Ik snap hetquote:Op zondag 20 april 2025 21:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja hij quote mij![]()
vind ik wel lief dat hij me sterkte wenst
woeiiiii toch weer wat weten te scoren daarquote:Op zondag 20 april 2025 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
laat hem je smaken
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Goed om te wetenquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
ja die stond bij mij opeens in de weeklyquote:Op zondag 20 april 2025 21:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Toch weer een nieuw spinvis nummer ontdekt
Tuurlijkquote:
Vorig jaar nog een heerlijk kerst album gemaaktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
was voor jou bedoelt dan ook, sorry quote op quote, maar meen wel.quote:Op zondag 20 april 2025 21:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja hij quote mij![]()
Wat heeft dat met spinvis te maken?quote:Op zondag 20 april 2025 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
spotify mij ook te duur voor wat het is eigenlijk.
(bovendien betalen ze de artiesten wmb te weinig die hun dingen erop zetten, maar dat is andere discussie)Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 21:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Tuurlijk
Vorig jaar nog een heerlijk kerst album gemaaktquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Niets, maar je moet ergens beginnen met gesprekquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
niks eigenlijk, wel dat elke artiest denkt dat ze afhankelijk zijn van die platformen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Liever niet, eigenlijkquote:Op zondag 20 april 2025 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niets, maar je moet ergens beginnen met gesprekReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Als ik ter plekke dood neerval kun je "alles is waar" spelen op de crematiequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik denk niet dat ik veel inbreng zal hebben bij die crematie. Denk dat je dit aan dudje moet doorgevenquote:Op zondag 20 april 2025 22:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als ik ter plekke dood neerval kun je "alles is waar" spelen op de crematieReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Rond middernacht hierquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hier niet en ik had er eigenlijk wel zin in en dan even onder mijn afdak op het balkon lekker erna te kijken/luisterenquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Is sowieso aardig inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2025 21:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja hij quote mij![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dank je kree.quote:Op zondag 20 april 2025 21:58 schreef kree het volgende:
[..]
was voor jou bedoelt dan ook, sorry quote op quote, maar meen wel.Smile, it's free therapy.![]()
Dat weet hij vast al welquote:Op zondag 20 april 2025 22:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik veel inbreng zal hebben bij die crematie. Denk dat je dit aan dudje moet doorgevenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
deze? het is nog al een algemene titel?quote:Op zondag 20 april 2025 22:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als ik ter plekke dood neerval kun je "alles is waar" spelen op de crematie
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
@KoningWouterquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
jij jaquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik ben passievruchtquote:
jij bent een druifOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
je hebt een pruimquote:
je bent een druifOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jij bent een pruimquote:
En je hebt een druif
Of 2
niet zo schunnig doen johquote:Op zondag 20 april 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij bent een pruim
En je hebt een druif
Of 2Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
echt we zouden er een liedtekst van moeten maken enzo. maar al die stukjes van jullie zijn oke. maar oke na het zelf proberen en dan liedje maken met tekst is lastig. niet zozeer het liedje dus opzich. maar een goeie tekst en melodie wel
Greys wil je knuffelen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doe gewoon met AI.quote:Op zondag 20 april 2025 22:07 schreef kree het volgende:
echt we zouden er een liedtekst van moeten maken enzo. maar al die stukjes van jullie zijn oke. maar oke na het zelf proberen en dan liedje maken met tekst is lastig. niet zozeer het liedje dus opzich. maar een goeie tekst en melodie wel![]()
Met Charlie die mag spuiten is het immers gezelligquote:![]()
![]()
Is dat nieuwe seizoen goed?quote:Op zondag 20 april 2025 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
ja niet zo fan van en kijk onderhand black mirror![]()
geen fan van dat AI. gaat mij allemaal beetje te snel en te makkelijk voor iedereen. en met alles trouwens niet alleen muziek.Do what you love, love what you do!![]()
Wat is erquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mag jij tifosi uithangenquote:Op zondag 20 april 2025 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met Charlie die mag spuiten is het immers gezellig![]()
![]()
Er wordt mij nooit gevraagd of ik wil knuffelen.quote:
het is iig beter als laatste afsluitte. maar beetje meer van hetzelfde, het is vermakelijk wel. maarja het idee is niet nieuw meer nu.quote:
ben die zwart wit film enzo en weer geheugen apparaatje. blabla. opzich oke maar nog niet overtreft het eerste delen.Do what you love, love what you do!![]()
Wil je knuffelen?quote:Op zondag 20 april 2025 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Er wordt mij nooit gevraagd of ik wil knuffelen.![]()
als je fan bent van black mirror van eerste delen, dan denk ik deze is nog oke.
Heb je die nog ?quote:Op zondag 20 april 2025 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn ouwe knuffelhond wil ik altijd knuffelenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oke ik ga hem zeker nog kijken. Vond de eerste seizoenen geweldig.quote:Op zondag 20 april 2025 22:12 schreef kree het volgende:
als je fan bent van black mirror van eerste delen, dan denk ik deze is nog oke.![]()
Je kan het ook zelf vragenquote:Op zondag 20 april 2025 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Er wordt mij nooit gevraagd of ik wil knuffelen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
dan is het de moeite waarde, maar het is tot nu toe wel beetje meer zelfde als eerder al min of meer was.quote:Op zondag 20 april 2025 22:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke ik ga hem zeker nog kijken. Vond de eerste seizoenen geweldig.
Maar oke het is kijkbaar iig als fan van de serie moet ik zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik had een knuffelbeer vroeger
Geen idee of hij nog ergens op zolder ligt
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
hebben jullie dat nog, lol het is haast raar ofzo om te noemen. maar een knuffel die ik kreeg echt toen ik 1 was of met geboorte heb ik nogquote:Op zondag 20 april 2025 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn ouwe knuffelhond wil ik altijd knuffelen
quote:Op zondag 20 april 2025 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Lekker bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[ afbeelding ]Wist niet dat je dat ook kon/ kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 april 2025 22:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wist niet dat je dat ook kon/ kan
Om weer afgewezen te worden zeker. Ik kijk wel uit.quote:
Knufje voor jou danquote:Op zondag 20 april 2025 22:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Om weer afgewezen te worden zeker. Ik kijk wel uit.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
[..]
[ afbeelding ]dit he en keek ff docu van Avichie. of hoe je het spelt. hmmmmmm. zet je aan het denken. net als meer trouwens. Amy ook een goeie. wmb kapot gemaakt door de industrie voor winst. maar mijn mening erover.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2025 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
dit he en keek ff docu van Avichie. of hoe je het spelt. hmmmmmm. zet je aan het denken. net als meer trouwens. Amy ook een goeie. wmb kapot gemaakt door de industrie voor winst. maar mijn mening erover.is amy kapot gemaakt door de industrie voor de winst
![]()
Meegewerkt, niet allemaal zelf in mijn eentje gedaan héquote:Op zondag 20 april 2025 22:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wist niet dat je dat ook kon/ kan
Knuffelquote:Op zondag 20 april 2025 22:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Om weer afgewezen te worden zeker. Ik kijk wel uit.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
@MizzezAmy ?quote:Op zondag 20 april 2025 22:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]is amy kapot gemaakt door de industrie voor de winst
![]()
Die is wel kapot getrokken, maar niet door de industrie en winst denk ik.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wtf heeft dat te maken met rabbitquote:Op zondag 20 april 2025 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
dit he en keek ff docu van Avichie. of hoe je het spelt. hmmmmmm. zet je aan het denken. net als meer trouwens. Amy ook een goeie. wmb kapot gemaakt door de industrie voor winst. maar mijn mening erover.![]()
Jullie? Shit, je bent erachter gekomen dat er een theatergroep achter mij account schuilgaatquote:Op zondag 20 april 2025 22:15 schreef kree het volgende:
[..]
hebben jullie dat nog, lol het is haast raar ofzo om te noemen. maar een knuffel die ik kreeg echt toen ik 1 was of met geboorte heb ik nogUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja joh, al die drank en drugs maakte haar alleen maar beter, maar het waren die verdome technische mensen die ook een zakcentje moesten krijgen die haar kapot hebben gemaakt!quote:Op zondag 20 april 2025 22:18 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 22:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jullie? Shit, je bent erachter gekomen dat er een theatergroep achter mij account schuilgaat
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 22:19 schreef aeque het volgende:
[..]
@:mizzezamy ?
Die is wel kapot getrokken, maar niet door de industrie en winst denk ik.![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja joh, al die drank en drugs maakte haar alleen maar beter, maar het waren die verdome technische mensen die ook een zakcentje moesten krijgen die haar kapot hebben gemaakt!![]()
![]()
ah zo ken ik je weerquote:Op zondag 20 april 2025 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meegewerkt, niet allemaal zelf in mijn eentje gedaan hé![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 22:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ah zo ken ik je weer![]()
Ja zo ben ik gewoon héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het kan allemaalquote:Op zondag 20 april 2025 22:22 schreef StevenHyde het volgende:
Van handdoekjes en masterberen naar knuffels en teddyberen in 24uThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja zo ben ik gewoon hé
Altijd fijn die bescheidenheid van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WaterfietsStevenquote:Op zondag 20 april 2025 22:22 schreef StevenHyde het volgende:
Van handdoekjes en masterberen naar knuffels en teddyberen in 24u![]()
![]()
denk ik wel? teveel onder druk gezet, en zelfde met avichii.quote:Op zondag 20 april 2025 22:18 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
ok tuurlijk ze hadden altijd zelf de keus, maar ik zie in die docu's vooral oude Retards die vooral de winst eruit sleepten zonder er wat voor moeten doen.
het staat me aardig tegen wel.Do what you love, love what you do!![]()
Vergeet de stijlvolle zonnebril niet!quote:Op zondag 20 april 2025 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah mijn doggo’s moeten ook een auto
Misschien je iets meer verdiepen in het verhaalquote:Op zondag 20 april 2025 22:25 schreef kree het volgende:
[..]
denk ik wel? teveel onder druk gezet, en zelfde met avichii.
ok tuurlijk ze hadden altijd zelf de keus, maar ik zie in die docu's vooral oude Renards die vooral de winst eruit sleepten zonder er wat voor moeten doen.
het staat me aardig tegen wel.
vertel hoe ik het verhaal niet goed snap? graag he want mss zie ik het verkeerd?quote:Op zondag 20 april 2025 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien je iets meer verdiepen in het verhaal
Maar mss is het meer gepushed worden en haal je uit beide docu ervan.
Dat ze eigenlijk zelf meer eigen ding wilden doen, maar overgehaald door de mensen met grote geld.Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 20 april 2025 22:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Altijd fijn die bescheidenheid van jouOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
eigen keus altijd..quote:Op zondag 20 april 2025 22:25 schreef kree het volgende:
[..]
denk ik wel? teveel onder druk gezet, en zelfde met avichii.
ok tuurlijk ze hadden altijd zelf de keus, maar ik zie in die docu's vooral oude Retards die vooral de winst eruit sleepten zonder er wat voor moeten doen.
het staat me aardig tegen wel.
waar gingen die docu's over van Retards?Smile, it's free therapy.![]()
Kijk de docu van Aviciquote:Op zondag 20 april 2025 22:28 schreef kree het volgende:
[..]
vertel hoe ik het verhaal niet goed snap? graag he want mss zie ik het verkeerd?
Maar mss is het meer gepushed worden en haal je uit beide docu ervan.
Dat ze eigenlijk zelf meer eigen ding wilden doen, maar overgehaald door de mensen met grote geld.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er is een lijstjequote:Op zondag 20 april 2025 22:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik veel inbreng zal hebben bij die crematie. Denk dat je dit aan dudje moet doorgeven
Officieel is mijn vader nog de sjaakHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
grote labels die je met contract opzadelen. dat was met beide het probleem.quote:Op zondag 20 april 2025 22:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
eigen keus altijd..
waar gingen die docu's over van Retards?Do what you love, love what you do!![]()
Iddquote:Op zondag 20 april 2025 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien je iets meer verdiepen in het verhaal
Het is te laat voor diepgang luitjes
Ik ga tandjes poetsenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja die keek ik net, en bevestigde mijn verhaal. net als ander over artiesten.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Waco documentaireWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Soms even tot tien tellen en weten dat dit ONZ isquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
kinder misbruik is het nog net niet te noemen, wel iets van mensen van in de 50 in hogere posities die enne wat denkt iemand dan.......
die willen ook wel succes maken en lukt, uiteindelijk de winnaars is management en platen labels met contracten.Do what you love, love what you do!![]()
Waar is Joost gebleven als je zulke prangende vragen hebtquote:
Of beseffen dat het Kree isquote:Op zondag 20 april 2025 22:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Soms even tot tien tellen en weten dat dit ONZ isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
We houden wel van je hoor.quote:![]()
En die is immer ONZquote:
Eigenlijk ook een beetje de koning van dit deel
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat is er?quote:Op zondag 20 april 2025 22:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En die is immer ONZ
Eigenlijk ook een beetje de koning van dit deel![]()
Dat is Wouter al.quote:Op zondag 20 april 2025 22:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En die is immer ONZ
Eigenlijk ook een beetje de koning van dit deelOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
of eens bedenken dat het de waarheid is? mensen maken er een eind aan omdat ze de druk niet meer aankunnen. met al het geld wat ze hebben dan al.quote:Op zondag 20 april 2025 22:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Soms even tot tien tellen en weten dat dit ONZ is
dat zie ik uit elke docu die hierover gaat trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Hou op hoorquote:Op zondag 20 april 2025 22:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En die is immer ONZ
Eigenlijk ook een beetje de koning van dit deelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Haha krijg je een automatische mention bij het woord koning, koning?quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Denk aan de woorden van Dot.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja zelfs als mijn laptop uit staat klapt het scherm met een rotvaart open en gaat naar de juiste post. Vet handig dit.quote:Op zondag 20 april 2025 22:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha krijg je een automatische mention bij het woord koning, koning?![]()
Ja bij mij draait het echt om al het geld dat ik heb.quote:Op zondag 20 april 2025 22:33 schreef kree het volgende:
[..]
of eens bedenken dat het de waarheid is? mensen maken er een eind aan omdat ze de druk niet meer aankunnen. met al het geld wat ze hebben dan al.
dat zie ik uit elke docu die hierover gaat trouwens.
Iets over gewoon niet reagerenquote:
Nieuwe docu Oklahoma City Bombing: American Terror wordt er nig naar waco zaak gerefereerd. Denk dat je die dan ook kunt "waarderen"quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
De andere draak ligt met zijn edele delen naar boven
Niet geschikt voor een foto hier
quote:lekker slapen en weer energie opdoen om morgen weer stoute dingen te doen
![]()
haren uitspoelen
Die heb ik net gezien schatquote:Op zondag 20 april 2025 22:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nieuwe docu Oklahoma City Bombing: American Terror wordt er nig naar waco zaak gerefereerd. Denk dat je die dan ook kunt "waarderen"maar toen was je nog niet in het topic
quote:Op zondag 20 april 2025 22:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]lekker slapen en weer energie opdoen om morgen weer stoute dingen te doen
![]()
haren uitspoelen![]()
Pics van je haren!![]()
![]()
ja dat het belangrijkste voor je?quote:Op zondag 20 april 2025 22:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja bij mij draait het echt om al het geld dat ik heb.
Nou oke mss moet je dat nog eens overdenken want geschiedenis leert dat dat het niet is dus
Ja maakt mij niet uit hoorquote:
Als je had gezegd dat ie dood is had ik het ook geloofd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Bezint voor ge volgezopen kletskoek gaat verkopen op een forum in een land waar ze enkel spaghetti eten na 3 uur in de middag maar voor het avond eten maar alleen als 38 in de klok zit en je geen blinde vinken ziet tussen de kerkstraat en een blauwe fiat fiestoquote:
Okay my bad. Niet heel ver teruggelezen idd 🙂quote:Op zondag 20 april 2025 22:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die heb ik net gezien schatmaar toen was je nog niet in het topic
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hij heeft afgelopen dagen geeist dat we half 11 naar bed gingenquote:Op zondag 20 april 2025 22:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jaloersmakend hoe tevreden die ligt te tukken
Omdat hij niet meer op de nieuwe bank mag
Dat geeft niet!quote:Op zondag 20 april 2025 22:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Okay my bad. Niet heel ver teruggelezen idd 🙂
Maar het was idd een goede docu.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
@loveislikeakiss Dat Discover van Spotify is echt geweldig. Precies wat ik zocht.
Gebruikte normaal smart shuffle, maar dan krijg je veel hetzelfde spul uit je playlist.![]()
Strengquote:Op zondag 20 april 2025 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft afgelopen dagen geeist dat we half 11 naar bed gingen
Omdat hij niet meer op de nieuwe bank mag
Als die pics ooit online komen crasht heel fok binnen millie seconden!quote:![]()
Jij had toch alleen Jus over de vloer?quote:Op zondag 20 april 2025 22:35 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
haren uitspoelen
Hoop dat je heerlijk slaaptquote:Op zondag 20 april 2025 22:35 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
haren uitspoelen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
is meer de vraag, wanneer ben jee gelukkig. ?
Wanneer eigenlijk is dat voor jullie? is het genoeg geld of balblabla etc. ?Do what you love, love what you do!![]()
Met een gelukkig gezinnetje, de rest boeit niet.quote:Op zondag 20 april 2025 22:38 schreef kree het volgende:
is meer de vraag, wanneer ben jee gelukkig. ?
Wanneer eigenlijk is dat voor jullie? is het genoeg geld of balblabla etc. ?![]()
Dat is erg belangrijkquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Discover weekly of wat anders? Doe zelf liked nummers en dan smart shufflequote:Op zondag 20 april 2025 22:37 schreef KoningWouter het volgende:
@:loveislikeakiss Dat Discover van Spotify is echt geweldig. Precies wat ik zocht.
Gebruikte normaal smart shuffle, maar dan krijg je veel hetzelfde spul uit je playlist.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nou….quote:Op zondag 20 april 2025 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een gelukkig gezinnetje, de rest boeit niet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ho ho ho, jij moet nog even een weekje door feesten na het fenomenale podium van Charlie!quote:![]()
![]()
Ja tot ik in bed ligquote:
Dan is het zomaar weg dat slaap gevoel
Herkenbaarquote:Op zondag 20 april 2025 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja tot ik in bed lig
Dan is het zomaar weg dat slaap gevoelWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, liedje aanzetten via het zoekveld. Dan krijg je daarna meer nummers van die soort.quote:Op zondag 20 april 2025 22:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Discover weekly of wat anders? Doe zelf liked nummers en dan smart shuffle![]()
Hoeveelquote:Op zondag 20 april 2025 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ho ho ho, jij moet nog even een weekje door feesten na het fenomenale podium van Charlie!![]()
![]()
heb je al op ?
Wat. Is greys sjarrel fan?quote:Op zondag 20 april 2025 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ho ho ho, jij moet nog even een weekje door feesten na het fenomenale podium van Charlie!![]()
![]()
ja een huisje boompje beestje dus. en rond kunnen komen?quote:Op zondag 20 april 2025 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een gelukkig gezinnetje, de rest boeit niet.
Dat denk ik ook dus.
maar oke als je die artiesten ziet, ik vind ze werden misbruikt en door talent die ze hadden enzo.
Maar loopt vaak slecht af?Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon dat vuur openen terwijl er kinderen binnen zitten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het is afietsiequote:Op zondag 20 april 2025 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
dit he en keek ff docu van Avichie. of hoe je het spelt. hmmmmmm. zet je aan het denken. net als meer trouwens. Amy ook een goeie. wmb kapot gemaakt door de industrie voor winst. maar mijn mening erover.Uw ADH vitamine Worst
Sterkte!quote:![]()
![]()
Ik hoop dat je ooit het geluid van V12's mag waarderen, snelheid mag meemaken en perfectie in levende lijven zult mogen aanschouwen![]()
meer fan van hoe ze het live doen.quote:Op zondag 20 april 2025 22:44 schreef KoningWouter het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wat een vette clip heeft deze plaat.
had er tijdje terug wat over gepost. niet helemaal mijn stijl muziek maar what the fuck wel aardige drone show en sfxDo what you love, love what you do!![]()
Mega traumatisch voor die kinderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zou dergelijk talent wel waarderen mocht ik het gehad hebben, maar helaas.quote:
Het bleef bij saxofoons op amateurbasis.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 22:45 schreef Moeraskat het volgende:
Mega traumatisch voor die kinderen.Nee voordat er geschoten werd was het nog niet traumatische voor die kinderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je wel buikspieren vanquote:Op zondag 20 april 2025 22:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou dergelijk talent wel waarderen mocht ik het gehad hebben, maar helaas.
Het bleef bij saxofoons op amateurbasis.
Huehuehue.quote:Op zondag 20 april 2025 22:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee voordat er geschoten werd was het nog niet traumatische voor die kinderen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En sterke longen.quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
zoek nog saxquote:Op zondag 20 april 2025 22:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou dergelijk talent wel waarderen mocht ik het gehad hebben, maar helaas.
Het bleef bij saxofoons op amateurbasis.
onderschat jezelf niet denk ik vooral.Do what you love, love what you do!![]()
quote:heb zelf ook jaren saxofoon gespeeld
gespeeld? Nu niet meer?quote:Op zondag 20 april 2025 22:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]heb zelf ook jaren saxofoon gespeeld
![]()
Nee, al een tijdje niet meer.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sex ook zekerquote:Op zondag 20 april 2025 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
zoek nog sax
onderschat jezelf niet denk ik vooral.Uw ADH vitamine Worst
Jawel. Maar dit kon anders natuurlijkquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb na dat het duidelijk was dat dit huis te gehorig was om zonder zeurende buren te spelen nog een tijdje geklooid met synthesizer windcontrollers, maar die boel verkocht want dat was het niet.
En nu speelt mijn dochter toetsen en bas, beiden met koptelefoon, en kriebelt het toch weer.
Ik denk dat een windcontroller toch weeer eens opduikt
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 22:45 schreef Moeraskat het volgende:
Mega traumatisch voor die kinderen.Echt bizar jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
niet met dit, ander onderwerp is datquote:
muzikaal en muzikanten heb ik het over dan.Do what you love, love what you do!![]()
Dat kan ook gezegd worden van een sekte met een eigen fort en een shitload aan wapens. Beide kanten zaten gruwelijk fout.quote:Op zondag 20 april 2025 22:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel. Maar dit kon anders natuurlijkOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Herkenbaarquote:Op zondag 20 april 2025 22:54 schreef fietsie het volgende:
Ik heb na dat het duidelijk was dat dit huis te gehorig was om zonder zeurende buren te spelen nog een tijdje geklooid met synthesizer windcontrollers, maar die boel verkocht want dat was het niet.
En nu speelt mijn dochter toetsen en bas, beiden met koptelefoon, en kriebelt het toch weer.
Ik denk dat een windcontroller toch weeer eens opduiktik heb soms ook echt de neiging om het weer op te pakken. Heb meerdere instrumenten jaaaaren lang gespeeld. Was toch wel erg leuk.
Ik heb het nu over de kinderen. De rest is vanzelfsprekendquote:Op zondag 20 april 2025 22:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan ook gezegd worden van een sekte met een eigen fort en een shitload aan wapens. Beide kanten zaten gruwelijk fout.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
doe?????/quote:Op zondag 20 april 2025 22:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Herkenbaarik heb soms ook echt de neiging om het weer op te pakken. Heb meerdere instrumenten jaaaaren lang gespeeld. Was toch wel erg leuk.
koop een gitaar net als ik deed en waar je helemaal niks op kunt spelen nog. maakt niet uit of goedkoop is
Ik doe mee gaan we samen ff oefenen met dingetjes. ik mis motivatie he met dat met gitaar omdat ik piano wel ken. dus makkelijke optie. voor gitaar ben ik ook maar beginner.Do what you love, love what you do!![]()
Oh jammer. En ook geen zin meer om op te pakken?quote:
Ik speel ook een beetje saxofoon. Ook een tijd gestopt, maar ging toch weer kriebelen om te beginnen.![]()
Ik speel alleen op mijn fluit.
God wat kinderachtig weer.
quote:Op zondag 20 april 2025 22:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh jammer. En ook geen zin meer om op te pakken?
Ik speel ook een beetje saxofoon. Ook een tijd gestopt, maar ging toch weer kriebelen om te beginnen.quote:Op zondag 20 april 2025 22:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Herkenbaarik heb soms ook echt de neiging om het weer op te pakken. Heb meerdere instrumenten jaaaaren lang gespeeld. Was toch wel erg leuk.
Knapquote:Op zondag 20 april 2025 22:58 schreef aeque het volgende:
God wat kinderachtig weer.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zoek vrijwilligster om mijn klokkenspel te bespelenUw ADH vitamine Worst
Ik kocht voor mijn dochter-zoem een bas met het idee "samen lessen", maar ik kom er qua tijd simpelweg niet aan toe, en moet voor haar de "kletter" nog uit de hals zien te tunen.
Daar leg ik me eerst maar eens op toe.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Als je een beetje lekker een muziekinstrument bespeelt komen die vrijwilligsters op de gekste momenten opduikenquote:Op zondag 20 april 2025 22:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zoek vrijwilligster om mijn klokkenspel te bespelenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ga zo lekker spelen op mijn fluitquote:Op zondag 20 april 2025 22:58 schreef aeque het volgende:
God wat kinderachtig weer.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een instrument leren spelen z daar fiets je niet zomaar doorheenquote:Op zondag 20 april 2025 23:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je een beetje lekker een muziekinstrument bespeelt komen die vrijwilligsters op de gekste momenten opduikenUw ADH vitamine Worst
Ken wel iemand die dat wil doen.quote:Op zondag 20 april 2025 22:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zoek vrijwilligster om mijn klokkenspel te bespelenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 23:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker spelen op mijn fluit
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 20 april 2025 23:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Oké was aan het typen en niet alles gelezen ondertussen.
Dwars- ?quote:Op zondag 20 april 2025 23:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker spelen op mijn fluitProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
les geven is ander verhaal. ik krijg dat ook. ,maarre ik ben niet zo van een leraar die weet hoe dat goed aan te p[akken. dus ja snap dat probleem wel jaquote:Op zondag 20 april 2025 22:59 schreef fietsie het volgende:
Ik kocht voor mijn dochter-zoem een bas met het idee "samen lessen", maar ik kom er qua tijd simpelweg niet aan toe, en moet voor haar de "kletter" nog uit de hals zien te tunen.
Daar leg ik me eerst maar eens op toe.Do what you love, love what you do!![]()
Doe dudje de groeten.quote:Op zondag 20 april 2025 23:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker spelen op mijn fluit
quote:Op zondag 20 april 2025 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als die pics ooit online komen crasht heel fok binnen millie seconden!![]()
Quasimodoquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
KPD humorquote:Op zondag 20 april 2025 22:58 schreef aeque het volgende:
God wat kinderachtig weer.![]()
![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Laat me toch net rust viezig klein onderkruipsel. Ik ben en blijf een trotse ajaciedquote:Op zondag 20 april 2025 21:42 schreef Paul het volgende: Waaaaaaaaaaat isssssssssss @:djmo stillll!!
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
hehehehehequote:Op zondag 20 april 2025 23:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Laat me toch net rust viezig klein onderkruipsel. Ik ben en blijf een trotse ajacied
quote:
We worden gewoon kampioen. Nee dat is trouwens niet gewoon maar een farioli Masterpiece!quote:Op zondag 20 april 2025 23:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Laat me toch net rust viezig klein onderkruipsel. Ik ben en blijf een trotse ajaciedBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik blijf maar neutraal erin he dit, want oke NL elftal met allen dan is het allemaal weer oke
Ik vin heeeeelmaal mooiquote:Op zondag 20 april 2025 23:12 schreef kree het volgende:
ik blijf maar neutraal erin he dit, want oke NL elftal met allen dan is het allemaal weer okeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Als jy nog iets nodig het, ek is hier om te help. Lekker dag verder!Uw ADH vitamine Worst
Klinkt als het nummer van Johan & de groothandelquote:Op zondag 20 april 2025 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
Als jy nog iets nodig het, ek is hier om te help. Lekker dag verder!Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Alpaca's zijn echt veel leuker dan lama'squote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Fiets je vaak?quote:Op zondag 20 april 2025 23:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alpaca's zijn echt veel leuker dan lama'sUw ADH vitamine Worst
Vanmiddag nog 59 kilometer en 950 meter. Die extra 50 meter om er 60 van te maken had ik geen zin meer in.quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: