SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja joh had dat met mijn pa enzo...... daarom herkenbaar zeg het niet uit het niks.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dankje Evaquote:Op zondag 20 april 2025 21:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Slaap lekker ding want jij is lastigReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Mijn werkweek zit er weer op, dus ik ben met zwaar illegaal met een biertje erbij aan het voorbereiden op mijn weekend thuis met mijn zeer lieflijke muis![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heb de Spotify op Discovery gezetquote:
Toch weer een nieuw spinvis nummer ontdektHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hoezo is dat zwaar illegaal?quote:Op zondag 20 april 2025 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
Mijn werkweek zit er weer op, dus ik ben met zwaar illegaal met een biertje erbij aan het voorbereiden op mijn weekend thuis met mijn zeer lieflijke muis
Do what you love, love what you do!![]()
Wij Zijn Utrecht Wij Zijn de Beste! UUUUUUWij Zijn Utrecht Wij Zijn de Beste! UUUUUU
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Enjoyquote:Op zondag 20 april 2025 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
Mijn werkweek zit er weer op, dus ik ben met zwaar illegaal met een biertje erbij aan het voorbereiden op mijn weekend thuis met mijn zeer lieflijke muis![]()
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 20 april 2025 21:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb de Spotify op Discovery gezet
Toch weer een nieuw spinvis nummer ontdekt
Is dat Smart Shuffle?![]()
Nee begin met een nummer via zoeken en daarna komt er van alles wat in de vibe zou moeten passenquote:Op zondag 20 april 2025 21:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
Is dat Smart Shuffle?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben nu ergens waar officieel geen alcohol is toegestaan, maar sommige toeristische plekken het wel gedoogd wordquote:
ahh tof, ga ik ook eens proberen. thanksquote:Op zondag 20 april 2025 21:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee begin met een nummer via zoeken en daarna komt er van alles wat in de vibe zou moeten passen![]()
Jaaa daaahhhquote:Op zondag 20 april 2025 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben nu ergens waar officieel geen alcohol is toegestaan, maar sommige toeristische plekken het wel gedoogd word
OMG je bent toevallig niet in Mauretanie ofzo ?quote:Op zondag 20 april 2025 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben nu ergens waar officieel geen alcohol is toegestaan, maar sommige toeristische plekken het wel gedoogd word
haha oke dan snap ik hem
Bestaat Spinvis nog?quote:Op zondag 20 april 2025 21:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Toch weer een nieuw spinvis nummer ontdektReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
spotify mij ook te duur voor wat het is eigenlijk.quote:
(bovendien betalen ze de artiesten wmb te weinig die hun dingen erop zetten, maar dat is andere discussie)Do what you love, love what you do!![]()
Ik snap hetquote:Op zondag 20 april 2025 21:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja hij quote mij![]()
vind ik wel lief dat hij me sterkte wenst
woeiiiii toch weer wat weten te scoren daarquote:Op zondag 20 april 2025 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
laat hem je smaken
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Goed om te wetenquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
ja die stond bij mij opeens in de weeklyquote:Op zondag 20 april 2025 21:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Toch weer een nieuw spinvis nummer ontdekt
Smile, it's free therapy.![]()
Tuurlijkquote:
Vorig jaar nog een heerlijk kerst album gemaaktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
was voor jou bedoelt dan ook, sorry quote op quote, maar meen wel.quote:Op zondag 20 april 2025 21:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja hij quote mij![]()
Wat heeft dat met spinvis te maken?quote:Op zondag 20 april 2025 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
spotify mij ook te duur voor wat het is eigenlijk.
(bovendien betalen ze de artiesten wmb te weinig die hun dingen erop zetten, maar dat is andere discussie)Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 21:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Tuurlijk
Vorig jaar nog een heerlijk kerst album gemaaktquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Niets, maar je moet ergens beginnen met gesprekquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
niks eigenlijk, wel dat elke artiest denkt dat ze afhankelijk zijn van die platformen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Liever niet, eigenlijkquote:Op zondag 20 april 2025 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niets, maar je moet ergens beginnen met gesprekReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Als ik ter plekke dood neerval kun je "alles is waar" spelen op de crematiequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik denk niet dat ik veel inbreng zal hebben bij die crematie. Denk dat je dit aan dudje moet doorgevenquote:Op zondag 20 april 2025 22:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als ik ter plekke dood neerval kun je "alles is waar" spelen op de crematieReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Rond middernacht hierquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hier niet en ik had er eigenlijk wel zin in en dan even onder mijn afdak op het balkon lekker erna te kijken/luisterenquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Is sowieso aardig inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2025 21:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja hij quote mij![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dank je kree.quote:Op zondag 20 april 2025 21:58 schreef kree het volgende:
[..]
was voor jou bedoelt dan ook, sorry quote op quote, maar meen wel.Smile, it's free therapy.![]()
Dat weet hij vast al welquote:Op zondag 20 april 2025 22:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik veel inbreng zal hebben bij die crematie. Denk dat je dit aan dudje moet doorgevenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
deze? het is nog al een algemene titel?quote:Op zondag 20 april 2025 22:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als ik ter plekke dood neerval kun je "alles is waar" spelen op de crematie
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
@KoningWouterquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
jij jaquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik ben passievruchtquote:
jij bent een druifOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
je hebt een pruimquote:
je bent een druifOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jij bent een pruimquote:
En je hebt een druif
Of 2
niet zo schunnig doen johquote:Op zondag 20 april 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij bent een pruim
En je hebt een druif
Of 2Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
echt we zouden er een liedtekst van moeten maken enzo. maar al die stukjes van jullie zijn oke. maar oke na het zelf proberen en dan liedje maken met tekst is lastig. niet zozeer het liedje dus opzich. maar een goeie tekst en melodie wel
Greys wil je knuffelen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doe gewoon met AI.quote:Op zondag 20 april 2025 22:07 schreef kree het volgende:
echt we zouden er een liedtekst van moeten maken enzo. maar al die stukjes van jullie zijn oke. maar oke na het zelf proberen en dan liedje maken met tekst is lastig. niet zozeer het liedje dus opzich. maar een goeie tekst en melodie wel![]()
Met Charlie die mag spuiten is het immers gezelligquote:![]()
![]()
Is dat nieuwe seizoen goed?quote:Op zondag 20 april 2025 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
ja niet zo fan van en kijk onderhand black mirror![]()
geen fan van dat AI. gaat mij allemaal beetje te snel en te makkelijk voor iedereen. en met alles trouwens niet alleen muziek.Do what you love, love what you do!![]()
Wat is erquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mag jij tifosi uithangenquote:Op zondag 20 april 2025 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met Charlie die mag spuiten is het immers gezellig![]()
![]()
Er wordt mij nooit gevraagd of ik wil knuffelen.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
het is iig beter als laatste afsluitte. maar beetje meer van hetzelfde, het is vermakelijk wel. maarja het idee is niet nieuw meer nu.quote:
ben die zwart wit film enzo en weer geheugen apparaatje. blabla. opzich oke maar nog niet overtreft het eerste delen.Do what you love, love what you do!![]()
Wil je knuffelen?quote:Op zondag 20 april 2025 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Er wordt mij nooit gevraagd of ik wil knuffelen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: