SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Het ziet er wel mooi uitquote:Op zondag 20 april 2025 19:56 schreef KoningWouter het volgende: [..] [ afbeelding ] U vraagt wij draaien.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mag niet meer, heb mijn limiet bereikt voor vandaag.quote:Op zondag 20 april 2025 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
U vergeet de slagroom en de amsterdamse ui![]()
Ik bakte in mijn oma haar keuken ook wel eens nep taarten
*Lust geen koffie*![]()
Pindakaas met gember, knoflook, sjalotjes, kokosmelk, ketjap en kip
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat is wel goeiequote:Op zondag 20 april 2025 19:58 schreef hemarookworst het volgende:
Pindakaas met gember, knoflook, sjalotjes, kokosmelk, ketjap en kipHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik sprak laatst iemand die een hondje heeft die altijd het zelfde voer at, maar de receptuur is ineens veranderd en daar is-ie enorm overgevoelig voor, blijkbaar.quote:Op zondag 20 april 2025 19:55 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Bij dat soort honden weet je meteen dat je meer geld gaat kwijt zijn dan normaal.
Het beestje is ook enorm allergisch voor vlooienbeten......en voor anti-vlooienmiddel!![]()
![]()
Dus die leeft inmiddels in een plastic bubbel?quote:Op zondag 20 april 2025 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik sprak laatst iemand die een hondje heeft die altijd het zelfde voer at, maar de receptuur is ineens veranderd en daar is-ie enorm overgevoelig voor, blijkbaar.
Het beestje is ook enorm allergisch voor vlooienbeten......en voor anti-vlooienmiddel!Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Germquote:Op zondag 20 april 2025 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik sprak laatst iemand die een hondje heeft die altijd het zelfde voer at, maar de receptuur is ineens veranderd en daar is-ie enorm overgevoelig voor, blijkbaar.
Het beestje is ook enorm allergisch voor vlooienbeten......en voor anti-vlooienmiddel!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Waarom wil je er 10k elke dag?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja nee het beest krijgt nu één of ander peperduur middeltje wat wel goed werkt en waar-ie niet allergisch voor is.quote:Op zondag 20 april 2025 19:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus die leeft inmiddels in een plastic bubbel?
Een ander middel was-ie ook niet overgevoelig voor, maar de vlooien zaten vrolijk rond te zwemmen in die druppels en gorgelden er mee enzo.![]()
Lol die uiquote:
Gezonde doelen voor het jaarquote:
En goed voor de vertering na de overload aan voer in de middagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dus ik vraag om de ui te vervangen door een zilverui. Zie hier:
Trotste mama van Ambar
Ik weet nog dat in mijn studententijd men, als je ongelooflijk dronken was en op het punt stond om over je nel te gaan, ging suggereren dat je een boterhammetje met zoute haring en vanillevla moest eten!![]()
![]()
Overigens zie die laatste er gewoon echt goor uitTrotste mama van Ambar
Geen volkorenbrood bahquote:Op zondag 20 april 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 20 april 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]Niet helemaal gelukt dus!
En wat doen die jellybeans er naast?![]()
![]()
Had vroeger ooit een zak Jelly beans geklapt om te vieren dat ik Android Jelly Bean hadUw ADH vitamine Worst
Die daarvoor ook hoor.quote:Op zondag 20 april 2025 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens zie die laatste er gewoon echt goor uit
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Is wel waar jaquote:Op zondag 20 april 2025 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
10.000 klapjes uitdelen is pas een goede workoutWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Misschien zeggen dat je hem liever eet zonder schil?quote:Op zondag 20 april 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het, minder vitamines enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
M'n telefoon destijds startte twee keer zo snel op met Android Jelly Bean
Uw ADH vitamine Worst
Maar tegenwoordig is 7k toch al voldoende?quote:Op zondag 20 april 2025 20:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Lol die ui
[..]
Gezonde doelen voor het jaar
En goed voor de vertering na de overload aan voer in de middagWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En minder vezels.quote:Op zondag 20 april 2025 20:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Misschien zeggen dat je hem liever eet zonder schil?
Ik weet het, minder vitamines enzo![]()
Op school vond mijn moeder een 7 ook niet goed genoeg, we gaan voor de 10quote:Op zondag 20 april 2025 20:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig is 7k toch al voldoende?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vandaag trouwens voor het eerst in 10 jaar weer Runescape opgestart.
Ik had echt geen idee waar ik naar keek.Echt niets was meer herkenbaar!
![]()
Ik zou maar snel een eettentje beginnenquote:Op zondag 20 april 2025 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
culinair hoogstandje hoorUw ADH vitamine Worst
Dit voelt een beetje Minecraft achtigquote:Op zondag 20 april 2025 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
culinair hoogstandje hoorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat had ik met WoWquote:Op zondag 20 april 2025 20:09 schreef ToT het volgende:
Vandaag trouwens voor het eerst in 10 jaar weer Runescape opgestart.
Ik had echt geen idee waar ik naar keek.Echt niets was meer herkenbaar!
Uw ADH vitamine Worst
Een eierdooier?quote:Op zondag 20 april 2025 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
culinair hoogstandje hoor
En wat zijn dat voor bonen/erwten er omheen?![]()
Meer ei denk ikquote:Op zondag 20 april 2025 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Een eierdooier?
En wat zijn dat voor bonen/erwten er omheen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bij jou hadden ze tenminste nog interesse.quote:Op zondag 20 april 2025 20:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Op school vond mijn moeder een 7 ook niet goed genoeg, we gaan voor de 10
Duidelijk gepolijste zilveruitjes dit met daarom heen gewoon een paar voorraadpotten enzo.quote:Op zondag 20 april 2025 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Een eierdooier?
En wat zijn dat voor bonen/erwten er omheen?
Weet ik hetTrotste mama van Ambar
Rechts schaaltje zilveruitjes en ananas, links pindakaas en pinda'sTrotste mama van Ambar
Mijn moeder heeft gestreden voor al haar dochtersquote:Op zondag 20 april 2025 20:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij jou hadden ze tenminste nog interesse.
Meestal wel te hardHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik had mijn character bij een bank staan waar ik al mijn spullen in had liggen.quote:
Paar dingen uit gepakt om me te bewapenen, maar omdat ik geen abonnement meer had kon ik het meeste niet meer gebruiken. Is me veel te duur het weer te nemen trouwens.
Ik kon me nog wel herinneren hoe het er omheen uit zag, maar ik zag ineens allemaal grotten en portals en pvp-areas en weet ik wat voor zooi allemaal meer.
Verder waren alle icoontjes zo klein dat het op mijn 30 inch scherm of zo allemaal nauwelijks te herkennen was.![]()
Ik open WoW maar gewoon niet meer want dan ga ik weer proberen al de achievements te halenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vroeg het me gewoon afquote:Op zondag 20 april 2025 20:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Op school vond mijn moeder een 7 ook niet goed genoeg, we gaan voor de 10ik haal echt nooit de 10k. Hoeveel km is dat?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Same here.quote:Op zondag 20 april 2025 20:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Op school vond mijn moeder een 7 ook niet goed genoeg, we gaan voor de 10
Na tig donderpreken gekregen te hebben, gaf ik geen neuk meer om school; het was toch nooit goed genoeg wat je deed.![]()
7ish?quote:Op zondag 20 april 2025 20:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vroeg het me gewoon afik haal echt nooit de 10k. Hoeveel km is dat?
En ik wandel ook wel graagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja ik heb altijd nog interesse ooit een keer er mee te beginnen eigenlijk!quote:Op zondag 20 april 2025 20:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik open WoW maar gewoon niet meer want dan ga ik weer proberen al de achievements te halen![]()
![]()
Ligt eraan of je korte of lange benen hebt.quote:Op zondag 20 april 2025 20:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vroeg het me gewoon afik haal echt nooit de 10k. Hoeveel km is dat?
Maken we de DTS guildquote:Op zondag 20 april 2025 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb altijd nog interesse ooit een keer er mee te beginnen eigenlijk!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Elder Scrolls online is ook wel een leuke.quote:Op zondag 20 april 2025 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Guild wars, dat heb ik wel gespeeld. Was wel tof!Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik heb vooral een boel spellen die ik niet heb uit gespeeldHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jullie moeten gewoon Destiny 2 gaan spelen. Dan heb ik weer wat te doen om als sherpa te helpen.
Morrowind en Skyrim vond ik wel erg gaaf. Die online versie heb ik nog nooit geprobeerd.quote:Op zondag 20 april 2025 20:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Elder Scrolls online is ook wel een leuke.
Geen idee of de geïntegreerde videokaart van mijn pc het allemaal aan zou kunnen trouwens.![]()
In the good old daysquote:Op zondag 20 april 2025 20:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vroegah
Toen het internet minder salty wasReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik weet wel dat mijn oude PS3 het zwaar had met Skyrim op een gegeven moment
Huisje ingaan, 15 minuten wachtenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Op de pc was het ook feest met al die modjes (nee, niet van FOK!) die je kon installeren.quote:Op zondag 20 april 2025 20:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
Huisje ingaan, 15 minuten wachten
Sjezus, 1 zo'n mod was trouwens een nieuwe map. Zou volgens Bethesda de beste OOIT zijn, nog beter dan wat ze zelf hadden gemaakt.Was gewoon een vlak stuk land met om de zo veel km een keer 2 spinnen.
(Het was door een tiener gemaakt die er enorm trots op was en de makers van het spel kenden 'm of zo en deden er expres heel lyrisch over om hem een hart onder de riem te steken.)![]()
Dat was zelfs op de ps4 nog drama.quote:Op zondag 20 april 2025 20:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
Huisje ingaan, 15 minuten wachtenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dronken mensen spreken de waarheid, toch?quote:Op zondag 20 april 2025 20:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij hebt al biertjes op zo te horenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
En onzinquote:Op zondag 20 april 2025 20:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dronken mensen spreken de waarheid, toch?
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga denk ik beginnen aan een alcoholloos bestaanTrotste mama van Ambar
Ik drink bijna ik niet meer
Vanmiddag 1 bier
Was een sexy Martha
O vakantie 2 glazen wijn opHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 20:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vanmiddag 1 bier
Was een sexy Martha
O vakantie 2 glazen wijn op
Wie is Martha?![]()
Jeetjequote:Op zondag 20 april 2025 20:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vanmiddag 1 bier
Was een sexy Martha
O vakantie 2 glazen wijn opReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ligt eraan wie er hier op dat moment posten.quote:Op zondag 20 april 2025 20:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zit je op het juiste deel van het forum
Vooral met die speen er bijquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Gelukkig had je ook je speen bij je.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wel zo lekker als je weer eens op het terras blijft slapen dat je die bij je hebt.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Al snap ik nog steeds niet waarom mensen hun drank of eten op de foto zetten. Maar dat zal aan mij liggen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nou het maakt het wel makkelijker nu om uit te leggen dat ik een sexy Martha op hadquote:Op zondag 20 april 2025 20:44 schreef aeque het volgende:
Al snap ik nog steeds niet waarom mensen hun drank of eten op de foto zetten. Maar dat zal aan mij liggen.
En jullie doen AI eten
Ik had vanmiddag een croissantje op mijn bord, naast een haring, een een mini quiche, eiersalade
En een mini eclair
Vinden mensen ook iets van dus kan leuk zijn om te delenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nooit last van.quote:Op zondag 20 april 2025 20:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja met de fam paasbrunchen komt met spenen
Ik heb dan ook geen brunch gehadquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Heb ik geprobeerd maar ik kan de mensheid niet aanquote:Op zondag 20 april 2025 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga denk ik beginnen aan een alcoholloos bestaanUw ADH vitamine Worst
Geen familie hebben scheelt ook een hoop.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat zeker.quote:Op zondag 20 april 2025 20:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen familie hebben scheelt ook een hoop.
Ipv paaseieren wat ik vanmorgen drinkflessen aan het rapen bij de amstel gold raceReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Dinsdag moet ik weer werkenquote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik snap het.quote:Op zondag 20 april 2025 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd maar ik kan de mensheid niet aanTrotste mama van Ambar
Kpd is verderopquote:Op zondag 20 april 2025 20:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar dan ben ik alleen thuis 😏
Tempting.quote:Op zondag 20 april 2025 20:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar dan ben ik alleen thuis 😏
Maar toch moet werken
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ah okéquote:Op zondag 20 april 2025 20:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
7ish?
En ik wandel ook wel graagWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, dat moet ik ook eens gaan doenquote:Op zondag 20 april 2025 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja ik moet meer vrije dagen opnemenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Wat kinderachtigquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Niet eens een klein beetje.quote:
Pesten ze je?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, mij nietquote:
Hallo poesReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik ga Oklahoma city bombing: american terror kijken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hai beertjequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik kijk boer zoekt vrouwquote:Op zondag 20 april 2025 21:01 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga Oklahoma city bombing: american terror kijken.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Is wel de regel jaquote:
MAAR
Ik vind dat geen logische regel
Want dat komt mij slecht uitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat een lange naamquote:Op zondag 20 april 2025 21:01 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga Oklahoma city bombing: american terror kijken.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Klein verschilletjequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik dacht kijk de Hobbit nog af maar mijn schatje is een facehugger aan het bouwen van LegoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar we hadden al geconcludeerd dat dat niet zo werkt.quote:Op zondag 20 april 2025 21:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is wel de regel ja
MAAR
Ik vind dat geen logische regel
Want dat komt mij slecht uit
En dat leidt af?quote:Op zondag 20 april 2025 21:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik dacht kijk de Hobbit nog af maar mijn schatje is een facehugger aan het bouwen van LegoReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Woest en ziedend ben ikquote:Op zondag 20 april 2025 21:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar we hadden al geconcludeerd dat dat niet zo werkt.
*Lust geen koffie*![]()
quote:dat is snel
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vervelend.quote:
Ik zag een werkende kar98k uit lego steentjes op tiktok en die blijkt maar 40 euro op amazon, dus die moet ik hebbenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Wat heb je allemaal in je pannetje gesmeten?quote:
Wanne grote klapper jonguh zonne grote vuurbal.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
niksquote:Op zondag 20 april 2025 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal in je pannetje gesmeten?![]()
gaat hier gewoon de plaat op en deze keer geen zin in ei (dat gaat wel in pannetjes)
varkenshaas, biefstuk, kip, zalm en een of andere witte vismet prei, rode ui, champignons.
Bruin stokbrood met pitjesmeerdere smeersels, kaasjes
gewoon te veel nu stuffed
Smile, it's free therapy.![]()
Oja wij hebben ook zo’n plaatquote:Op zondag 20 april 2025 21:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
niks![]()
gaat hier gewoon de plaat op en deze keer geen zin in ei (dat gaat wel in pannetjes)
varkenshaas, biefstuk, kip, zalm en een of andere witte vismet prei, rode ui, champignons.
Bruin stokbrood met pitjesmeerdere smeersels, kaasjes
gewoon te veel nu stuffed![]()
Lekker lekkerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb je zoveel in huis gehaald?quote:Op zondag 20 april 2025 21:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Morgen weer
![]()
En denk nog wel een paar keer deze week![]()
![]()
Scheelt wel weer dat je niet hoeft te bedenken, wat je wil eten komende week
Net al kip uit de vriezer gehaald voor morgen
Vet slim van mijHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Toch best veel beelden van toen. Toch 1995.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
jaaa handig is datquote:Op zondag 20 april 2025 21:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja wij hebben ook zo’n plaat![]()
Lekker lekker![]()
en lekker
Je krijgt van mij een schouderklopjequote:Op zondag 20 april 2025 21:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vet slim van mijTrotste mama van Ambar
ja weer teveel gekocht en vind het idd wel makkelijk om te gourmettenquote:Op zondag 20 april 2025 21:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je zoveel in huis gehaald?![]()
Scheelt wel weer dat je niet hoeft te bedenken, wat je wil eten komende week
Zeker! Soms pakken we die plaat om pannenkoeken op te maken. Is gezelliger dan dat iemand in de keuken staat te bakkenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Voel me zo volwassenquote:Op zondag 20 april 2025 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je krijgt van mij een schouderklopjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goed bezigquote:Op zondag 20 april 2025 21:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vet slim van mij
Wat maak je er bij?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Vervolgens de hele dag laten liggen het liefst morgen in de zon. Dat vindt @Moeraskat leukquote:Op zondag 20 april 2025 21:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vet slim van mij
Hebben alle vrouwen last van tochquote:Op zondag 20 april 2025 21:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja weer teveel gekocht en vind het idd wel makkelijk om te gourmetten
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Satéquote:
Misschien ga ik proberen nasi te maken, even kijken of ik morgen zin heb om mijn best te doen
Anders rijst en groentjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zelfs van ww2 zijn veel beelden, dus laat staan in 95.quote:Op zondag 20 april 2025 21:14 schreef Moeraskat het volgende:
Toch best veel beelden van toen. Toch 1995.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee neequote:Op zondag 20 april 2025 21:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Vervolgens de hele dag laten liggen het liefst morgen in de zon. Dat vindt @:moeraskat leuk
Ligt in de koelkast nu
Zo vroeg eruit halen is het voordeel dat het langzaam kan ontdooienHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Waarom niet kip, rijst, Joha, Hohee en groentjes Satéé?quote:Op zondag 20 april 2025 21:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Saté
Misschien ga ik proberen nasi te maken, even kijken of ik morgen zin heb om mijn best te doen
Anders rijst en groentjes![]()
![]()
Hedde gij weer teveel drugs op of wahquote:Op zondag 20 april 2025 21:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
ga je mond spoelen en je vingers!
![]()
Vaak welquote:Op zondag 20 april 2025 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hedde gij weer teveel drugs op of wah![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker hoorquote:Op zondag 20 april 2025 21:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Saté
Anders rijst en groentjesReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ja, van jou ben ik het inmiddels wel gewend de afgelopen jarenquote:
I don’t do drugsquote:Op zondag 20 april 2025 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, van jou ben ik het inmiddels wel gewend de afgelopen jaren
Coke, GHB, LSD en Paddo's zijn echt wel drugs hoorquote:
Retailquote:Op zondag 20 april 2025 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Coke, GHB, LSD en Paddo's zijn echt wel drugs hoor
Mja is ook zo. Maar toch, bij zo’n crisis.quote:Op zondag 20 april 2025 21:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Zelfs van ww2 zijn veel beelden, dus laat staan in 95.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kijk, een slimme meid koopt groot inquote:
Hier rond 00:00 een kleine bui en rond 06:00 een grote buiquote:
Helemaal donker grijs was de lucht een minuut of 10 geledenquote:Op zondag 20 april 2025 21:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier rond 00:00 een kleine bui en rond 06:00 een grote bui
Is hier al geweestquote:geen plantjes wateren vandaag
lekker snoefje gehad jonguhquote:Op zondag 20 april 2025 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hedde gij weer teveel drugs op of wah
Soms wel mooi zo'n donkere luchtquote:Op zondag 20 april 2025 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Helemaal donker grijs was de lucht een minuut of 10 geleden"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Geilquote:Op zondag 20 april 2025 21:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is hier al geweestgeen plantjes wateren vandaag
[..]
lekker snoefje gehad jonguh
Dat noemen ze avond greysquote:Op zondag 20 april 2025 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Helemaal donker grijs was de lucht een minuut of 10 geleden
Ja vind ik ookquote:
Maar dan het liefst morgen weer een strak blauwe
Is maar goed dat ik Brabant weer uit ben, dikke bui op de radar daarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 21:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is hier al geweestgeen plantjes wateren vandaag
[..]
lekker snoefje gehad jonguh
quote:Op zondag 20 april 2025 21:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
Is maar goed dat ik Brabant weer uit ben, dikke bui op de radar daar
In gedachten wel denk ikquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bah, wat een vies taal dat buiten komenquote:![]()
Hier oook nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tegenwoordig zelfs als je ergens denkt te wandelen in the middle of nowhere kom je nog mensen tegen
Trotste mama van Ambar
quote:quote:quote:quote:Op zondag 20 april 2025 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bah, wat een vies taal dat buiten komen
Ik hoef zelf niet eens meer antwoord te geven.quote:
Verplicht op Pasenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Handig tochquote:Op zondag 20 april 2025 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik hoef zelf niet eens meer antwoord te geven.
Handigquote:Op zondag 20 april 2025 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik hoef zelf niet eens meer antwoord te geven.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoe is het met de carrière switch? Kun je als moordenaar het minder vol mensen maken enzoquote:Op zondag 20 april 2025 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Tegenwoordig zelfs als je ergens denkt te wandelen in the middle of nowhere kom je nog mensen tegenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Vooral die meerdere opties.quote:
Je bedoelt mijn carriere als end of life coach of director of forever depatures. Ja gaat nog niet zo goed.quote:Op zondag 20 april 2025 21:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hoe is het met de carrière switch? Kun je als moordenaar het minder vol mensen maken enzoTrotste mama van Ambar
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-04-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3757 / +118 / +89 / 8597 / 9509
2. Moeraskat / 846 / +24 / +23 / 2896 / 3335
3. Dr.Mikey / 813 / +83 / +74 / 499 / 718
4. _UserName_ / 711 / +17 / +73 / 391 / 547
5. KillemWieft / 600 / +22 / +59 / 375 / 570
6. hemarookworst / 460 / +24 / +62 / 1002 / 1253
7. loveislikeakiss / 458 / +16 / +39 / 1969 / 2305
8. Bally-b / 440 / +1 / +0 / 170 / 245
9. gebrokenglas / 426 / +38 / +7 / 1687 / 2014
10. Lovely / 343 / +19 / +23 / 2213 / 2561
11. HappyCharly / 337 / +4 / +11 / 1268 / 1476
12. devzero / 306 / +0 / +0 / 315 / 412
13. Pinnenmutske / 267 / +15 / +5 / 265 / 368
14. StevenHyde / 249 / +3 / +0 / 1323 / 1580
15. Fogel / 234 / +0 / +0 / 663 / 861
16. Soury / 232 / +6 / +0 / 274 / 376
17. aeque / 232 / +18 / +19 / 1180 / 1354
18. mario390 / 200 / +0 / +0 / 21 / 57
19. Moonlight / 197 / +6 / +33 / 667 / 803
20. sp3c / 191 / +35 / +0 / 264 / 349SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-04-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3757 / +118 / +89 / 8597 / 9509
2. Moeraskat / 846 / +24 / +23 / 2896 / 3335
3. Dr.Mikey / 813 / +83 / +74 / 499 / 718
4. _UserName_ / 711 / +17 / +73 / 391 / 547
5. KillemWieft / 600 / +22 / +59 / 375 / 570
6. hemarookworst / 460 / +24 / +62 / 1002 / 1253
7. loveislikeakiss / 458 / +16 / +39 / 1969 / 2305
8. Bally-b / 440 / +1 / +0 / 170 / 245
9. gebrokenglas / 426 / +38 / +7 / 1687 / 2014
10. Lovely / 343 / +19 / +23 / 2213 / 2561
11. HappyCharly / 337 / +4 / +11 / 1268 / 1476
12. devzero / 306 / +0 / +0 / 315 / 412
13. Pinnenmutske / 267 / +15 / +5 / 265 / 368
14. StevenHyde / 249 / +3 / +0 / 1323 / 1580
15. Fogel / 234 / +0 / +0 / 663 / 861
16. Soury / 232 / +6 / +0 / 274 / 376
17. aeque / 232 / +18 / +19 / 1180 / 1354
18. mario390 / 200 / +0 / +0 / 21 / 57
19. Moonlight / 197 / +6 / +33 / 667 / 803
20. sp3c / 191 / +35 / +0 / 264 / 349PuncktosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer jammerquote:Op zondag 20 april 2025 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bedoelt mijn carriere als end of life coach of director of forever depatures. Ja gaat nog niet zo goed.
Mooie titels welHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zoek je nog personeel?quote:Op zondag 20 april 2025 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bedoelt mijn carriere als end of life coach of director of forever depatures. Ja gaat nog niet zo goed.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Wat onderdanig weerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doe je ook opdrachten?quote:Op zondag 20 april 2025 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bedoelt mijn carriere als end of life coach of director of forever depatures. Ja gaat nog niet zo goed.
En dieren?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Beren zijn meestal niet onderdanigquote:Op zondag 20 april 2025 21:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Verwacht je anders van het beertje?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet meerquote:Op zondag 20 april 2025 21:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Verwacht je anders van het beertje?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Deze welquote:Op zondag 20 april 2025 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beren zijn meestal niet onderdanigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Deze welquote:Op zondag 20 april 2025 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beren zijn meestal niet onderdanigWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik doe geen dieren, enkel alleen mensen mits ik hetzelf ook idioten vind.quote:
Maar u kunt uw aanvraag altijd indienen bij de afdeling Forever DepaturesTrotste mama van Ambar
Ik ben geen goede Zzp'er, ik moet gewoon voor een baas werkenquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Je had een partnerschap kunnen voorstellenquote:Op zondag 20 april 2025 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben geen goede Zzp'er, ik moet gewoon voor een baas werken
Oh jaquote:Op zondag 20 april 2025 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je had een partnerschap kunnen voorstellenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Eindelijkquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoop ik ook, de zon ging pas in de middag schijnenquote:Op zondag 20 april 2025 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja vind ik ook
Maar dan het liefst morgen weer een strak blauwe"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ga ik vandaag nog nachtspoken of straks gewoon naar bed?Trotste mama van Ambar
It was fun while it lastedquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Nachtspokenquote:Op zondag 20 april 2025 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga ik vandaag nog nachtspoken of straks gewoon naar bed?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wat heeft hij eigenlijk?quote:Op zondag 20 april 2025 21:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vader gaat toch naar het ziekenhuis.
Verder mooie reis
Wat wil je hebben?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Daar kan ik je helaas niet bij helpen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Doe maar gewoon een infuus met kalmeringsmiddel ofzoquote:Trotste mama van Ambar
Sterktequote:Op zondag 20 april 2025 21:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Verder mooie reis
Daar moet een stevige portie kip satéh met rijst en groentjes in!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Is goedquote:Op zondag 20 april 2025 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe maar gewoon een infuus met kalmeringsmiddel ofzoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vervelend voor jullie pinnenmutske.quote:Op zondag 20 april 2025 21:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Verder mooie reisSmile, it's free therapy.![]()
Poh, heftigquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hier de hele dagquote:Op zondag 20 april 2025 21:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoop ik ook, de zon ging pas in de middag schijnenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Komt er zo aanquote:Op zondag 20 april 2025 21:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja het heeft hier een tijd goed geregend. Bij jou ook?Trotste mama van Ambar
hmm herkenbaar en ellendig, sterkte.quote:Op zondag 20 april 2025 21:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vervelend voor jullie pinnenmutske.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: