SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Het ziet er wel mooi uitquote:Op zondag 20 april 2025 19:56 schreef KoningWouter het volgende: [..] [ afbeelding ] U vraagt wij draaien.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mag niet meer, heb mijn limiet bereikt voor vandaag.quote:Op zondag 20 april 2025 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
U vergeet de slagroom en de amsterdamse ui![]()
Ik bakte in mijn oma haar keuken ook wel eens nep taarten
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pindakaas met gember, knoflook, sjalotjes, kokosmelk, ketjap en kip
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat is wel goeiequote:Op zondag 20 april 2025 19:58 schreef hemarookworst het volgende:
Pindakaas met gember, knoflook, sjalotjes, kokosmelk, ketjap en kipHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik sprak laatst iemand die een hondje heeft die altijd het zelfde voer at, maar de receptuur is ineens veranderd en daar is-ie enorm overgevoelig voor, blijkbaar.quote:Op zondag 20 april 2025 19:55 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Bij dat soort honden weet je meteen dat je meer geld gaat kwijt zijn dan normaal.
Het beestje is ook enorm allergisch voor vlooienbeten......en voor anti-vlooienmiddel!![]()
![]()
Dus die leeft inmiddels in een plastic bubbel?quote:Op zondag 20 april 2025 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik sprak laatst iemand die een hondje heeft die altijd het zelfde voer at, maar de receptuur is ineens veranderd en daar is-ie enorm overgevoelig voor, blijkbaar.
Het beestje is ook enorm allergisch voor vlooienbeten......en voor anti-vlooienmiddel!Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Germquote:Op zondag 20 april 2025 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik sprak laatst iemand die een hondje heeft die altijd het zelfde voer at, maar de receptuur is ineens veranderd en daar is-ie enorm overgevoelig voor, blijkbaar.
Het beestje is ook enorm allergisch voor vlooienbeten......en voor anti-vlooienmiddel!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Waarom wil je er 10k elke dag?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja nee het beest krijgt nu één of ander peperduur middeltje wat wel goed werkt en waar-ie niet allergisch voor is.quote:Op zondag 20 april 2025 19:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus die leeft inmiddels in een plastic bubbel?
Een ander middel was-ie ook niet overgevoelig voor, maar de vlooien zaten vrolijk rond te zwemmen in die druppels en gorgelden er mee enzo.![]()
Lol die uiquote:
Gezonde doelen voor het jaarquote:
En goed voor de vertering na de overload aan voer in de middagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dus ik vraag om de ui te vervangen door een zilverui. Zie hier:
Trotste mama van Ambar
Ik weet nog dat in mijn studententijd men, als je ongelooflijk dronken was en op het punt stond om over je nel te gaan, ging suggereren dat je een boterhammetje met zoute haring en vanillevla moest eten!![]()
![]()
Overigens zie die laatste er gewoon echt goor uitTrotste mama van Ambar
Geen volkorenbrood bahquote:Op zondag 20 april 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 20 april 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]Niet helemaal gelukt dus!
En wat doen die jellybeans er naast?![]()
![]()
Had vroeger ooit een zak Jelly beans geklapt om te vieren dat ik Android Jelly Bean hadUw ADH vitamine Worst
Die daarvoor ook hoor.quote:Op zondag 20 april 2025 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens zie die laatste er gewoon echt goor uit
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Is wel waar jaquote:Op zondag 20 april 2025 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
10.000 klapjes uitdelen is pas een goede workoutWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: