abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 april 2025 @ 15:59:01 #1
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_217403403

quote:
Het project, opgezet in 2022, heeft tot doel tienduizenden conservatieven te rekruteren om huidige federale ambtenaren te vervangen – die sommige Republikeinen karakteriseren als onderdeel van de 'deep state' – en om de doelstellingen van de volgende Republikeinse president te bevorderen. Het gaat uit van een vergaande interpretatie van de theorie van de unitaire uitvoerende macht, een omstreden interpretatie van artikel II van de grondwet van de Verenigde Staten die ervan uitgaat dat de president bij zijn inauguratie absolute zeggenschap over de uitvoerende macht verkrijgt.

Project 2025 beoogt diepgaande veranderingen binnen de overheid, met name het economisch en sociaal beleid en de rol van de federale overheid en haar agentschappen. In het plan wordt voorgesteld de financiering voor het ministerie van Justitie te verlagen, de FBI en het ministerie van Binnenlandse Veiligheid (DHS) te ontmantelen, de regelgeving op het gebied van milieu en klimaatverandering sterk te verminderen ten gunste van de winning van fossiele brandstoffen, het ministerie van Handel op te heffen en de onafhankelijkheid van federale agentschappen zoals de Federal Communications Commission (FCC) en de Federal Trade Commission (FTC) te beëindigen.
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:
[ afbeelding ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_217403418
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 15:57 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik durf wel te stellen dat zijn oorlog tegen universiteiten de VS weer de nodige welvaart en wetenschappelijke voorsprong gaat kosten.
Lijkt me geen heel gewaagde stelling.
pi_217403869
Toch weer een succesje behaalt door Trump.
pi_217404067
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 15:57 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik durf wel te stellen dat zijn oorlog tegen universiteiten de VS weer de nodige welvaart en wetenschappelijke voorsprong gaat kosten.
Hoe zie je dat voor je? Die elite-universiteiten redden zich wel en bovendien hebben veruit de meeste Amerikanen helemaal niets aan die specifieke universiteiten die Trump aanvalt.

Nou vind ik alsnog dat Harvard gewoon nee moet zeggen en dan gekort moet worden op federale gelden. De beste uitkomst voor iedereen en dan kan Harvard ook gewoon doorgaan met hun racistische toelatingsbeleid.
pi_217404070
Bekijk deze YouTube-video

Jeffrey Sachs tijdens het Antalya Diplomacy forum. Verplicht kijkvoer. Het citaat in de clickbait-youtube banner is niet de kern, maar dat we niet hetzelfde gekke pad op moeten slaan als Maga als de rest van de wereld wel.
pi_217404137
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 16:59 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Hoe zie je dat voor je? Die elite-universiteiten redden zich wel en bovendien hebben veruit de meeste Amerikanen helemaal niets aan die specifieke universiteiten die Trump aanvalt.

Nou vind ik alsnog dat Harvard gewoon nee moet zeggen en dan gekort moet worden op federale gelden. De beste uitkomst voor iedereen en dan kan Harvard ook gewoon doorgaan met hun racistische toelatingsbeleid.
Er wordt heel wat gekort op funding. Het idee dat die endowment funds wel volstaan gaat een beetje voorbij aan de beschikbaarheid van liquiditeit op dat vlak.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_217404205
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 april 2025 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

Dit vat het ook wel aardig samen, medelijden met slachtoffers ipv met MS-13 tuig.
:')

trump is de enige veroordeelde crimineel in die foto's, druifje.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_217404291
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 17:05 schreef Monolith het volgende:

[..]
Er wordt heel wat gekort op funding. Het idee dat die endowment funds wel volstaan gaat een beetje voorbij aan de beschikbaarheid van liquiditeit op dat vlak.
De endownments zijn niet heel luiqide maar kunnen dat prima gemaakt worden, dat doen ze wel vaker als er weer een activistengroep wat druk zet.

Wat betreft die funding hoeft Harvard zich ook niet zoveel zorgen te maken, er blijft daar zoveel aan de strijkstok hangen en er wordt zoveel uitgegeven aan totale onzin dat ze dat prima heen en weer kunnen schuiven. Natuurlijk zullen ze nu meteen roepen dat kanker-research stopgezet wordt en al dat geneuzel maar dat beslissen ze helemaal zelf.

Wat mij betreft moet het hele fundingsysteem geschrapt en opnieuw opgebouwd worden, maar dat kun je aan Trump en de zijnen natuurlijk ook niet toevertrouwen.
  vrijdag 18 april 2025 @ 17:22:22 #9
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217404362
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2025 16:59 schreef Beathoven het volgende:

Jeffrey Sachs tijdens het Antalya Diplomacy forum. Verplicht kijkvoer. Het citaat in de clickbait-youtube banner is niet de kern, maar dat we niet hetzelfde gekke pad op moeten slaan als Maga als de rest van de wereld wel.
Intelligent man natuurlijk ook, al zijn zijn Rusland-Oekraine standpunten wat dubieus.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  vrijdag 18 april 2025 @ 17:29:00 #10
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_217404473
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 16:59 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Lijkt er op dat het niet zo eenvoudig gaat worden als 4 jaar federale steun uit eigen reserves compenseren:

https://www.wsj.com/us-ne(...)ing-records-acc11947
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_217404535
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 17:29 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]
Lijkt er op dat het niet zo eenvoudig gaat worden als 4 jaar federale steun uit eigen reserves compenseren:

https://www.wsj.com/us-ne(...)ing-records-acc11947
Het zou interessant zijn om die records te zien, maar Harvard moet hier natuurlijk ook gewoon nee tegen zeggen.
  vrijdag 18 april 2025 @ 17:46:40 #12
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_217404680
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 17:36 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Het zou interessant zijn om die records te zien, maar Harvard moet hier natuurlijk ook gewoon nee tegen zeggen.
In een normale wereld wel ja, in deze kun je je afvragen of er dan niet via een FBI-zaak druk uitgeoefend gaat worden aangezien de director volledig in de zak van Trump zit.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_217405493
Gaat Trump de 1807 insurrection act in werking stellen en milities oprichten die effectief het einde van de Amerikaanse democratie inluiden?

Volgens deze commentator zijn de komende 3 maanden cruciaal.
  vrijdag 18 april 2025 @ 20:13:29 #14
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_217406673
Dit verzin je toch niet?

Het is gewoon enorm kinderachtig.
En dat voor de machtigste regering ter wereld.

https://x.com/WhiteHouse/status/1913241658579440126

vrijdag 18 april 2025 @ 21:07:58 #16
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217406797
quote:
Jerome Powell delivered a clear message to markets this week: I'm not coming to the rescue. The chair of the Federal Reserve used an appearance at the Economic Club of Chicago to say in no uncertain terms that investors shouldn't expect changes in interest rates anytime soon or any near-term intervention in the bond market following turmoil triggered by President Trump's tariffs.
Ach, Drumpf. Dat gezegd hebbende eindigt de termijn van Powell in 2026, dus het is gewoon nog even wachten op Martin Shkreli of welke andere charlatan dan ook.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_217407039
quote:
Ik vraag me af hoe lang die 'tech' nog in het verhaal voor gaat komen onder Maga.
pi_217407059
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 21:24 schreef Nober het volgende:
Zondag weer een maand voorbij hoe gaan jullie het vieren, linkse rakkers?!
Iedereen links van de autocratie? :)
pi_217407434
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 21:24 schreef Nober het volgende:
Zondag weer een maand voorbij hoe gaan jullie het vieren, linkse rakkers?!
Ik hoop dat bier en popcorn in de aanbieding is bij de Appie, want we jagen er supersnel doorheen.
Sneller dan ik had verwacht.
  vrijdag 18 april 2025 @ 22:46:20 #20
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217407654
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 21:30 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoe lang die 'tech' nog in het verhaal voor gaat komen onder Maga.
AI die beslist of je wel of geen ster draagt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_217407677
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 18 april 2025 @ 22:52:09 #22
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217407686
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2025 20:56 schreef Wantie het volgende:
Dit verzin je toch niet?

Het is gewoon enorm kinderachtig.
En dat voor de machtigste regering ter wereld.

https://x.com/WhiteHouse/status/1913241658579440126

[ afbeelding ]
Het is treiteren van de bovenste plank. Als men hier wel eens klaagde over 'politieke correctheid' vroeg ik wel eens met een knipoog: 'wat is het alternatief, politieke incorrectheid nastreven? '

Ik kan mij er nog dagelijks over verbazen dat het antwoord daarop dus ja is bij die mensen. Die snappen niet (of doen net alsof) dat zoiets dus ook betekent dat ze zelf zomaar zonder aanleiding, bewijs of proces ineens in een verschrikkelijke gevangenis komen, in een land zonder mensenrechten. Be careful what you wish for.
  vrijdag 18 april 2025 @ 22:59:08 #23
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217407726
quote:
Dagelijks wel iets wat normaal gesproken tot impeachment kan leiden, maar deze zaak slaat echt alles en laat bij een hoop mensen zien wat voor bizarre dingen hen een 'voldaan' gevoel geven. Je leert echt een hoop over hoe fragiel een rechtstaat is en hoe belangrijk dingen als verdragen en mensenrechten nu eigenlijk zijn, zelfs is onze eigen regio. Ik was heel erg naïef door al die jaren te denken dat we in Nederland zulke dingen allemaal als basis zien (uiteraard heb je altijd iemand met een gekke mening).

Maar impeach deze man, wie dat nu vanuit het congress doet, of op zijn minst iets van weerstand bieden tegen de maniakale acties van Trump kan op lange termijn nog een beetje gezicht redden. En het land.
pi_217407772
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 22:59 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dagelijks wel iets wat normaal gesproken tot impeachment kan leiden, maar deze zaak slaat echt alles en laat bij een hoop mensen zien wat voor bizarre dingen hen een 'voldaan' gevoel geven. Je leert echt een hoop over hoe fragiel een rechtstaat is en hoe belangrijk dingen als verdragen en mensenrechten nu eigenlijk zijn, zelfs is onze eigen regio. Ik was heel erg naïef door al die jaren te denken dat we in Nederland zulke dingen allemaal als basis zien (uiteraard heb je altijd iemand met een gekke mening).

Maar impeach deze man, wie dat nu vanuit het congress doet, of op zijn minst iets van weerstand bieden tegen de maniakale acties van Trump kan op lange termijn nog een beetje gezicht redden. En het land.
Daar is de medewerking van Mike Johnson voor nodig en dat gaat hij natuurlijk never nooit doen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_217407867
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 april 2025 23:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Daar is de medewerking van Mike Johnson voor nodig en dat gaat hij natuurlijk never nooit doen.
Kunnen Trump, Vance en Johnson niet alledrie in een keer impeached worden? En de rest van de criminele bende erbij?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_217407881
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 23:19 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Kunnen Trump, Vance en Johnson niet alledrie in een keer impeached worden? En de rest van de criminele bende erbij?
Helaas ..

quote:
In the federal system, Article One of the United States Constitution provides that the House of Representatives has the "sole Power of Impeachment"
Daarom was het ook zo belangrijk dat de rechterlijke macht wel bleef functioneren en een shutdown voorkomen moest worden. Met dank aan Schumer.

[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 18-04-2025 23:27:04 ]
pi_217407904
quote:
85s.gif Op vrijdag 18 april 2025 23:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Helaas ..
[..]

Dan ben ik bang dat alleen een burgeroorlog de vernietiging van de VS kan voorkomen :{
Volg de pijlen.
pi_217407923
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2025 23:25 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Dan ben ik bang dat alleen een burgeroorlog de vernietiging van de VS kan voorkomen :{
Mwah in 2026 massaal voor Democraten stemmen werkt ook. Het is aan het volk ...
pi_217407943
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 april 2025 23:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Mwah in 2026 massaal voor Democraten stemmen werkt ook. Het is aan het volk ...
Als er eerlijke verkiezingen zijn...
Volg de pijlen.
pi_217407991
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 23:31 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Als er eerlijke verkiezingen zijn...
Grootschalige fraude in een land als de VS lijkt me ook niet echt makkelijk zonder dat dat ontdekt wordt. MAGA moet het vnl hebben van hun leugens en via gerrymandering uiteraard.
pi_217408078
Harvard’s Stand Against Trump Is Helping It Raise More Money

The Trump administration said it would take $2.2 billion in research funds from the school. Some small donors are doing their best to make up for the shortfall.

pi_217408122
De hele persconferentie van Van Hollen:

quote:
Van Hollen: "This case is not only about one man, as important as that is. It is about protecting fundamental freedoms and the fundamental principle in the Constitution for due process that protects everyone who resides in America."
pi_217408727
Trump met zijn gephotoshopte foto van een tattoo op een hand :')

In werkelijkheid heeft Garcia daar geen tekst op staan.

:|W

[ Bericht 60% gewijzigd door TLC op 19-04-2025 07:57:32 ]
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_217408795
Ja-ha, maar kijk nou ook naar dit totale fopbedenksel van 1 of andere "informant". Ook altijd leuk komend van de van de kant van totaalmongolen die je hier in BNW kunt vinden. :'). Jeweetwel, die figuren die overal altijd alleen maar vragen stellen, behalve nu. :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 19 april 2025 @ 08:13:54 #35
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217408809
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 april 2025 23:37 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Grootschalige fraude in een land als de VS lijkt me ook niet echt makkelijk zonder dat dat ontdekt wordt. MAGA moet het vnl hebben van hun leugens en via gerrymandering uiteraard.
Amerika is al zo ver dat het niet uitmaakt of het ontdekt wordt dat er gefraudeerd wordt.
pi_217408954
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2025 07:50 schreef TLC het volgende:

[ afbeelding ]

Nee, de tekens zouden voor die letters staan of een coverup ervan zijn. Puur verzinsel van een of ander random persoon op X.

MS-13 tattoos zijn normaal gewoon text.
pi_217409491
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 april 2025 08:40 schreef kipknots het volgende:

[..]
Nee, de tekens zouden voor die letters staan of een coverup ervan zijn. Puur verzinsel van een of ander random persoon op X.

MS-13 tattoos zijn normaal gewoon text.
MS13 leden, of die van de concurrent Barrio18, hebben die naam gewoon levensgroot getatoeëerd op hun lichaam staan.
En niet in code of geheimtaal of zo.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217409506
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2025 08:13 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Amerika is al zo ver dat het niet uitmaakt of het ontdekt wordt dat er gefraudeerd wordt.
Je kunt er als veroordeelde crimineel en fraudeur zelfs dictator in wording president worden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Overall beste user 2022 zaterdag 19 april 2025 @ 10:26:55 #39
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_217409618
quote:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ln5oauqf7k2w

"Australian thinktank warns of ‘less reliable’ America, high pricetag for AUKUS sub program."
@breakingdefense.com
https://breakingdefense.c(...)r-aukus-sub-program/
Die deal zal wel doorgaan, nu weer terug naar Frankrijk voor de Barracuda zie ik niet gebeuren. Maar als er zelfs in een wat wapens betreft USA-only land als Australië al dit soort berichten rondgaan zegt dat wel wat over de ineenstorting van het imago van de VS al betrouwbare partner.

quote:
“American policy appears to be much more likely to be one of much narrower calculations of immediate self-interest in specific situations, instead of enduring decades-long partnerships and alliance actions that are predictable and reliable as the basis for others’ defence decisions and actions,” says the report [PDF] from Strategic Analysis Australia published Thursday.

Though US officials have maintained they’re committed to a “free and open Indo-Pacific” — as recently voiced by Secretary of Defense Pete Hegseth in a visit to Japan last month — the report claims Washington has shown “little interest in helping its allies and partners” in that goal. It also warns of Washington’s unpredictability, citing America’s pausing of intelligence sharing and weapons support with Ukraine.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_217409621
quote:
Kan wel een extra dag in de week gebruiken om alle longreads en video's door te nemen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
pi_217409657
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2025 08:10 schreef OMG het volgende:
Ja-ha, maar kijk nou ook naar dit totale fopbedenksel van 1 of andere "informant". Ook altijd leuk komend van de van de kant van totaalmongolen die je hier in BNW kunt vinden. :'). Jeweetwel, die figuren die overal altijd alleen maar vragen stellen, behalve nu. :').
Nou ja, veel Amerikaans BNW ontstond ook wel uit betonrot.

Onderandere
- De Vietnamoorlog
- Trickle down economy van Reagan
- dat men de Mujahideen vergat te bedanken. De 1993 bomaanslag op het WTC naast zich neer legde en de Bush regering zomaar Irak binnenviel en zocht naar weapons of mass destruction die niet konden worden gevonden.

Er zijn in de begindagen van FOK van die economische "zeitgeist" stromingen geweest die zich naast de financiele wereld ook terecht zorgen maakten over vervuiling van leidingwater in de VS en alles wat men daar qua stoffen toelaat in de voedselindustrie (geen "e-nummer" regulaties) Dat laatste was wat men in de wereld onterecht las als iets globaals) En in zekere zin heb je met de VS als bestuurder van de wereld wel vrees dat gesjoemel ook deze kant op komt.

Maar toen kreeg je ook de maanlandingen en veel onvrede door onwetendheid en werd Rusland geschetst als goed alternatief.

Uit de BNW-bak ontstond de huidige tijd aan twee kanten.
  zaterdag 19 april 2025 @ 12:44:18 #42
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217410508
quote:

[ afbeelding ]

Vrijheid van Meningsuiting, het blijft voor rechtsen altijd een lastig concept.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 19 april 2025 @ 12:50:26 #43
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217410535
A judge wasn’t elected I was elected.

Sure….
Where law ends, tyrrany begins.
  zaterdag 19 april 2025 @ 13:01:15 #44
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217410605
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 19 april 2025 @ 13:10:24 #45
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_217410672
Het Harvard-verhaal word een beetje mistig:

NRC:

quote:
‘Trumps Harvard-brief per ongeluk en zonder toestemming verstuurd’

De brief die de Amerikaanse universiteit Harvard een week geleden van de regering-Trump ontving, is „per ongeluk” en „zonder toestemming” verstuurd. Dat meldt The New York Times vrijdag op basis van een anoniem lid van de federale taskforce die antisemitisme op Amerikaanse universiteiten onderzoekt. De brief had niet verstuurd mogen worden, aldus deze functionaris.

Op 11 april ontving de prestigieuze Amerikaanse universiteit een mail van de regering-Trump met daarin een waslijst aan eisen, zoals het schrappen van het diversiteitsbeleid, het weren van buitenlandse studenten die „vijandig” tegenover „Amerikaanse waarden” staan en het terugdringen van de invloed van docenten en bestuurders die „meer toegewijd zijn aan activisme dan aan wetenschap”.

Harvard reageerde maandag fel en weigerde in te gaan op de eisen. Daarop bevroren de VS 2,2 miljard aan overheidsgeld voor de universiteit. En de Amerikaanse president dreigde ook de belastingvrijstelling van het instituut in te trekken.

Nu schrijft The New York Times op basis van anonieme bronnen dat sommigen in het Witte Huis menen dat de brief „voortijdig” was verzonden, anderen dachten dat de brief bedoeld was om „intern” te delen. Tegelijkertijd zegt een „hoge functionaris van het Witte Huis” tegenover de Amerikaanse krant dat de regering achter de inhoud van de brief blijft staan.

„Het is voor ons nog steeds onduidelijk wat, in het recente optreden en de uitspraken van de overheid, als een vergissing moet worden beschouwd of wat de overheid daadwerkelijk heeft willen doen en zeggen”, schreef Harvard vrijdag in een verklaring.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_217410703
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 april 2025 13:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

NRC:
[..]

Zo ging het met Garcia ook, en nu wordt hij gelijkgesteld aan Bin Laden.
pi_217410708
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 april 2025 13:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

NRC:
[..]

Verkeerde to:, kan gebeuren.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
  zaterdag 19 april 2025 @ 13:17:45 #48
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217410729
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 april 2025 13:15 schreef nostra het volgende:

[..]
Verkeerd antwoord van Harvard.
pi_217410744
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 april 2025 13:15 schreef nostra het volgende:

[..]
Weten we zeker dat niet per ongeluk de verkeerde aan de #defundHarvard Signal groep is toegevoegd?
  zaterdag 19 april 2025 @ 13:31:09 #50
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_217410824
quote:

[ afbeelding ]

Die Garcia lijkt mij geen lekker figuur en het is nog vele malen enger wanneer een President, foto's gaat shoppen om zijn stellingen mee te onderbouwen en zo de onderbuik van het publiek te manipuleren.

zie ook : https://www.mediaite.com/(...)-man-is-gang-member/
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')