Lezen is woke.quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lees de tekst in de quote, Iskander raket
Mooie muurdecoratie.quote:
Laten we hopen dat we geen 82mm's gaan produceren, die passen niet zo goed in ons arsenaal...quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:24 schreef skysherrif het volgende:
Wat ik me soms afvraag oe het zit met Europese productie van mortiergranaten (82mm etc) worden die ook zo opgeschaald als 155mm? Daar heb je er volgens mij nog veel meer nodig van per dag dan van artillerie.
Goed drukken en invetten.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Laten we hopen dat we geen 82mm's gaan produceren, die passen niet zo goed in ons arsenaal...
Nee maar kan me voorstellen dat landen als Bulgarije, tsjechie, slowaijke, roemenie etc ze nog veel hebben en misschien produceren?quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Laten we hopen dat we geen 82mm's gaan produceren, die passen niet zo goed in ons arsenaal...
Waarom zouden we Poetin überhaupt iets aanbieden.quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:28 schreef phpmystyle het volgende:
Wat we Poetin ook kunnen aanbieden is dat hij WK 2030 mag organiseren. Gezellig naar Moskou met z'n allen![]()
81mmquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee maar kan me voorstellen dat landen als Bulgarije, tsjechie, slowaijke, roemenie etc ze nog veel hebben en misschien produceren?
Ik weet eigenlijk niet welke mortieren oekraine atm het meest gebruikt.
Rusland gaat niks anders accepteren dan de overgave van Oekraïne. Anders was er al een deal.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:16 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben benieuwd of Rusland op het vredesvoorstel wil ingaan van Amerika, als de sancties dan weggaan.
Het is een heel goede way out voor de Russen, aan de andere kant bereiken ze hun eigen gestelde doelen dan niet.
En die way out hebben ze nodig.
De Russen hebben een goed werkend censuur-apparaat. Daar komt slecht nieuws niet zo gemakkelijk langs. Daarom heeft Poetin ook geen "eervolle uitweg" nodig. Hij kan gewoon doen alsof hij heeft gewonnen. Mensen die klagen dat dat gelul is vallen gewoon uit het raam.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mits Amerika de sancties in stand houd en Europa (en oekraine zelf!) blijft opschalen. Gaat Rusland nooit de doelen bereiken die ze zelf gesteld hebben (regimeverandering of deze afdwingen, laat staan zelfs een Odessa te veroveren).
Misschien dat ze ten koste van nog veel meer Russen ooit Pokrovsk kunnen innemen, Lyman, Kupyansk, Kramatorsk, Slovyansk.... maar dan zullen ze dat zolang de oorlog loopt ook moeten verdedigen en hun gigantische leger in stand moeten houden en dat gaan ze (denk ik!) niet volhouden met hun economie.
Niet dat het niet ongelooflijk pijnlijk wordt ook voor Oekraine, maar zij hebben in tegenstelling allang geaccepteerd dat het oorlog is. De normale Rus in Rusland die niet aan het front vecht nog niet.
Toch hadden wij wel hoop op dat Trump een wapenstilstand kon regelen, want eerlijk is eerlijk: Biden/Harris hadden überhaupt niet de intentie om te kijken of het mogelijk is dat Rusland en Oekraïne tot een wapenstilstand konden komen. Ze gingen enkel mee in de eisen van Kiev waar Moskou nooit mee akkoord zou gaan en compromissen bestaan niet bij Biden/Harris, mogelijk wel bij Trump.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:42 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Rusland gaat niks anders accepteren dan de overgave van Oekraïne. Anders was er al een deal.
Mooi of juist debiel dat die oranje aap dat nu pas door begint te krijgen. Laat hem lekker optiefen, van de VS hoeft Oekraïne niks meer te verwachten.
Toch niet zo makkelijk die oorlog in 24 uur te beëindigen. Maar dat wist iedereen behalve het domme volk wat op de aap gestemd heeft.
Drones op 9 mei parade zou ontzettend dom zijn omdat Rusland het juist op die dag verwacht en er gigantisch veel luchtverdediging gaat zijn. Doe zoiets dan op 8 of 10 mei. Of een ander groot doel.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
De Russen hebben een goed werkend censuur-apparaat. Daar komt slecht nieuws niet zo gemakkelijk langs. Daarom heeft Poetin ook geen "eervolle uitweg" nodig. Hij kan gewoon doen alsof hij heeft gewonnen. Mensen die klagen dat dat gelul is vallen gewoon uit het raam.
Als je de Russen wil informeren over de voortgang van de oorlog moet je de 9 Mei parade verstieren met een flinke drone-aanval en zorgen dat er nog meer inflatie ontstaat door de gehele olie- en gasindustrie in puin te smijten. Dan zullen ze het gaan snappen.
Je weet al dat bijvoorbeeld Vucic van Servië, Modi van India, Xi van China en de regeringsleider van Armenië op 9 mei in Moskou aanwezig zijn. Als je dan gaat ouwehoeren heb je niet alleen met Rusland een probleem, maar met de halve wereld.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
De Russen hebben een goed werkend censuur-apparaat. Daar komt slecht nieuws niet zo gemakkelijk langs. Daarom heeft Poetin ook geen "eervolle uitweg" nodig. Hij kan gewoon doen alsof hij heeft gewonnen. Mensen die klagen dat dat gelul is vallen gewoon uit het raam.
Als je de Russen wil informeren over de voortgang van de oorlog moet je de 9 Mei parade verstieren met een flinke drone-aanval en zorgen dat er nog meer inflatie ontstaat door de gehele olie- en gasindustrie in puin te smijten. Dan zullen ze het gaan snappen.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:52 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Je weet al dat bijvoorbeeld Vucic van Servië, Modi van India, Xi van China en de regeringsleider van Armenië op 9 mei in Moskou aanwezig zijn. Als je dan gaat ouwehoeren heb je niet alleen met Rusland een probleem, maar met de halve wereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze kun je proberen:quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:53 schreef phpmystyle het volgende:
Waar haal jij die filmpjes allemaal vandaan? Uit die chatgroepen op telegram? Ik heb wel eens gekeken maar zie soms groepen waren al meer dan 1 jaar niet meer wordt gepost.
Laat het luchtalarm gewoon afgaan. Laat Poetin en zijn gasten maar sprinten naar de schuilkelders.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:50 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Drones op 9 mei parade zou ontzettend dom zijn omdat Rusland het juist op die dag verwacht en er gigantisch veel luchtverdediging gaat zijn. Doe zoiets dan op 8 of 10 mei. Of een ander groot doel.
Omdat Phpstyle graag Russische videos wil zien?quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:56 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Deze kun je proberen:
t.me/warhistoryalconafter
quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:46 schreef kree het volgende:
En door:
[ afbeelding ]
Twitter: Latest updates | Volodymyr Zelensky | Ukraine gov | Ministry of Defence UK | Illia Ponomarenko | Kamil Galeev | Christo Grozev | Ukraine Weapons Tracker | KyivPost | NEXTA | BNO News | WorldOnAlert | Shaun Walker | Michael Kofman | Michael A. Horowitz | Nathan Ruser | Rob Lee | TpyxaNews | Dmitri | UkrInform | Thomas C. Theiner
Newssites: Geenstijl | Nu.nl | Al Jazeera | BBC News | Washington Post | NY Times | Guardian | Pravda | Oryxspioenkop
Russie-desk
Wikipedia: 2022 Russian invasion of Ukraine | Russo-Ukrainian War | Current Events
Daily Summary: MilitaryLand
Maps: Deepstate | ScribbleMaps | Liveuamap | FlightRadar24 | UKRdaily
Reddit: Ukraine | UkraineConflict | Worldnews | WorldNews Live | UkraineWarReports | CombatFootage | CredibleDefense | LessCredibleDefence
Quora: Ukraine | Battle for Ukraine | Truth About Russia | Russian Bear | Roland Bartetzko
Youtube: Crux | Zolkin Volodymyr |1420 | Perun | Caspian Report | Task and Purpose | Jake Broe | Joe Blogs
Filmpjes: Tiktok | Funker530 | Russoldat | Fok memes en spotprenten
Handig: Mooi overzicht van de oorlogsmisdadigersVind je de titel niet een beetje overdreven racistisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wmb wel maar ik had alleen maar op klik vervolg deel geklikt.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:08 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Vind je de titel niet een beetje overdreven racistisch?
Mwa, vind ik maar matig.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Laat het luchtalarm gewoon afgaan. Laat Poetin en zijn gasten maar sprinten naar de schuilkelders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |