abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 april 2025 @ 15:24:05 #51
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_217403080
Een onderscheid zonder verschil.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 18 april 2025 @ 15:26:45 #52
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_217403102
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2025 14:05 schreef skysherrif het volgende:
En zo kan je alleen van de afgelopen 24 uur met burgerslachtoffers nog lang doorgaan.

Allemaal kremlinbeleid.
Stel dat het onomstotelijk vast kom te staan dat het Kremlin policy is. Stel dat.
Wat dan?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  Forum Admin vrijdag 18 april 2025 @ 15:29:29 #53
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_217403119
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2025 15:24 schreef ExTec het volgende:
Een onderscheid zonder verschil.
en daarom is dit topic een onleesbare bende waarbij mensen creatief zelf invullen wat ze willen als het hun narratief maar past
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_217403127
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 15:18 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Nee, ook niet. Het bericht is :
[..]
Dat het aannemelijk is, ja ongetwijfeld. Maar dat is niet het bericht
Trump raakt gefrustreerd maar kan gewoon niet accepteren dat poetin hem al die jaren bespeeld heeft.

Trump krijgt last van cognitieve dissonantie.
  Forum Admin vrijdag 18 april 2025 @ 15:31:31 #55
pi_217403144
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 15:30 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Trump raakt gefrustreerd maar kan gewoon niet accepteren dat poetin hem al die jaren bespeeld heeft.

Trump krijgt last van cognitieve dissonantie.
Dat krijg je als je een oude narcist het witte huis in stemt..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_217403353
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 15:29 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
en daarom is dit topic een onleesbare bende waarbij mensen creatief zelf invullen wat ze willen als het hun narratief maar past
Moderator, modereer!
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 18 april 2025 @ 15:56:51 #57
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_217403373
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2025 15:09 schreef ExTec het volgende:
Het laatste stukje hersengymnastiek vond ik ook wel een pareltje.

"Ja, rus doet het niet expres, maar ze hebben gewoon geen intel om bonafide militaire doelen te bestoken. Dus, wijken ze (blijkbaar) uit naar burgerdoelen, maar ze doen het niet expres!"

:')
Wie zei dit?

Rubio lijkt erachter te zijn gekomen dat het Kremlin geen vrede wil
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  Moderator vrijdag 18 april 2025 @ 16:01:49 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217403437
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2025 15:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Stel dat het onomstotelijk vast kom te staan dat het Kremlin policy is. Stel dat.
Wat dan?
Dan is Europa pas echt schuldig aan al die Oekraïense doden

volgens jou
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 18 april 2025 @ 16:05:44 #59
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_217403483
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 13:34 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Onzin nederland is gigantisch rijk geworden van de euro. Een ding weten we zeker stoppen met de eu, en zelf verder wordt nederland netzoals in de 19e eeuw een 2e wereld land, terwijl we in de 16 tot 18e eeuw de top van de wereld waren.
Ook in de 19e eeuw behoorde Nederland tot de rijkste landen, zie het maddison historical project voor data.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 18 april 2025 @ 16:06:29 #60
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_217403491
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 15:56 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Wie zei dit?
Speelde zich af 2 topics terug ;)
&lt;signature here&gt;.
  Forum Admin vrijdag 18 april 2025 @ 16:07:02 #61
pi_217403502
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2025 15:54 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Moderator, modereer!
Blijf niet aan de gang. Heb geveegd, geschrobt en het gevraagd. Men wil liever een ballenbak ipv serieus topic.
  vrijdag 18 april 2025 @ 16:07:26 #62
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_217403510
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2025 13:43 schreef ExTec het volgende:

[..]
Er is verschillende europese mogendheden door oekraine gevraagd of zij dat een goede deal vonden.

Die europese mogendheden vonden van niet.

En laat het maar aan de Vredesbrigade over (zeg niet dat jij daar deel van uitmaakt) om dat te vertalen naar dat "oekraine dat van de EU niet mocht".
Oekraïne is een soeverein land, dat mag doen wat het wil. Ik denk wel dat vooral Oekraïne de prijs betaald heeft hiervoor, en niet de Europese landen.
The End Times are wild
pi_217403622
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2025 15:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wat dan?
Niets, het is gewoon een feit maar het is gewoon belangrijk om te zien met wat voor onmenselijkheden Rusland bezig is in Oekraine elke dag weer.

En daarmee om ook te kunnen begrijpen waarom bepaalde voorstellen onaanvaardbaar zijn voor Oekraine. En wat Oekraine zou staan te verwachten mochten ze capituleren/ als ze hadden gecapituleerd.
pi_217403639
Ik ben benieuwd of Rusland op het vredesvoorstel wil ingaan van Amerika, als de sancties dan weggaan.

Het is een heel goede way out voor de Russen, aan de andere kant bereiken ze hun eigen gestelde doelen dan niet.

En die way out hebben ze nodig.
  Overall beste user 2022 vrijdag 18 april 2025 @ 16:21:45 #65
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_217403714
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2025 16:16 schreef skysherrif het volgende:

En die way out hebben ze nodig.
Waarom?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_217403721
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 15:56 schreef Parafernalia het volgende:
Rubio lijkt erachter te zijn gekomen dat het Kremlin geen vrede wil
Ze zitten gewoon in de zak van het Kremlin. Je moet niet naar woorden kijken maar daden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 18 april 2025 @ 16:24:42 #67
201761 phpmystyle
pi_217403748
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2025 16:14 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Niets, het is gewoon een feit maar het is gewoon belangrijk om te zien met wat voor onmenselijkheden Rusland bezig is in Oekraine elke dag weer.

En daarmee om ook te kunnen begrijpen waarom bepaalde voorstellen onaanvaardbaar zijn voor Oekraine. En wat Oekraine zou staan te verwachten mochten ze capituleren/ als ze hadden gecapituleerd.
Een feit is pas een feit als er bewijs is. Niet omdat het waarschijnlijk is of omdat het goed in het narratief past van het vijanddenken. Men wist heel zeker dat Poetin NS2 zou hebben opgeblazen, of dat hij Trump1 in het witte huis had geholpen. Bleek achteraf allemaal misinformatie.

Maar daar gaat het niet om. Het gaat erom wat Oekraiene gegeven kan worden door de EU om de Russen te er uit te kicken. En dat gaat dus niet gebeuren.
pi_217403764
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 16:21 schreef Ulx het volgende:

[..]
Waarom?
Mits Amerika de sancties in stand houd en Europa (en oekraine zelf!) blijft opschalen. Gaat Rusland nooit de doelen bereiken die ze zelf gesteld hebben (regimeverandering of deze afdwingen, laat staan zelfs een Odessa te veroveren).

Misschien dat ze ten koste van nog veel meer Russen ooit Pokrovsk kunnen innemen, Lyman, Kupyansk, Kramatorsk, Slovyansk.... maar dan zullen ze dat zolang de oorlog loopt ook moeten verdedigen en hun gigantische leger in stand moeten houden en dat gaan ze (denk ik!) niet volhouden met hun economie.

Niet dat het niet ongelooflijk pijnlijk wordt ook voor Oekraine, maar zij hebben in tegenstelling allang geaccepteerd dat het oorlog is. De normale Rus in Rusland die niet aan het front vecht nog niet.
pi_217403776
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2025 16:24 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Een feit is pas een feit als er bewijs is. Niet omdat het waarschijnlijk is of omdat het goed in het narratief past van het vijanddenken. Men wist heel zeker dat Poetin NS2 zou hebben opgeblazen, of dat hij Trump1 in het witte huis had geholpen. Bleek achteraf allemaal misinformatie.

Dat bleek juist geen misinformatie. Alleen de toemalig officier van Justitie vond het niet terrecht om trump te vervolgen. Hij maakte juist een alternatieve samenvatting wat ook meerdere malen is aangetoond. toch bijzonder hoe goed desinformatie telkens weer bij jou terug komt.

quote:
Maar daar gaat het niet om. Het gaat erom wat Oekraiene gegeven kan worden door de EU om de Russen te er uit te kicken. En dat gaat dus niet gebeuren.
hoe zijn de sovjets afghanistan uit gekickt toen?
pi_217403838
twitter

Motoraanval, dit keer in het gebied dichterbij Kupyansk (met geen goede uitkomst voor de Russen).

Motoraanvallen zijn dus over het hele front nu de geprefereerde methode van de Russen, maar nu ook met massale aantallen.

Oekraiense officier over deze methode:

quote:
Over the past week, the number of motorcycle assaults in all directions has increased sharply, now almost every assault is carried out mainly with the use of motorcycles.

They are trying to use this not chaotically, but more or less organizedly, so it is most likely that the entire summer of 2025 will be spent mainly in motorcycle assaults from the enemy, they are already actively accumulating transport from their volunteers, the national economy and China, they will accumulate armored vehicles, so that then every 1-2 weeks they can make throws of 10-20 units in narrow sections of 3-5 km.

I do not cause panic, because with competent defense, the effectiveness of such enemy actions is minimal or equal to zero.
Het idee is als volgt:

Snelle en behendige motors luiden de aanval in. Op die manier breng je mogelijke mijnenvelden in beeld, leid je de verdeiding af omdat zij met hun drones achter de motors moeten aangaan. En als ze een positie hebben bereikt kunnen ze deze snel " voorbereiden' (kuilen graven, of een bestaande loopgraaf innemen).

En daarachter komt dan de gemechaniseerde kolonne met meer infanterie door de gebaande weg om de positie volledig in te nemen.
pi_217403851
twitter

minus de:
2S19 Msta-S
T-80 tank
T-72 tank
MT-LB
pi_217403867
twitter

Meer massale verliezen van de aanval nabij Robotyne gisteren.

minus
⛳️ MT-LB - 2 units.🔥🔥
⛳️ BMP - 2 units.🔥🔥
⛳️ APC - 1 unit.🔥
⛳️ Tank - 1 unit.🔥
pi_217403873
twitter

Een BMP werd geraakt voor hij de Oskil kon oversteken en is nu een duikboot.
pi_217403879
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2025 16:36 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]

Meer massale verliezen van de aanval nabij Robotyne gisteren.

minus
⛳️ MT-LB - 2 units.🔥🔥
⛳️ BMP - 2 units.🔥🔥
⛳️ APC - 1 unit.🔥
⛳️ Tank - 1 unit.🔥
Nog meer beelden van deze desastreuze aanval

twitter
pi_217403905
twitter

Wat ik vermoed een Oekrainse glasvezel drone die een Russiche T-80BVM vindt in een schuilplek.
  vrijdag 18 april 2025 @ 16:45:00 #76
201761 phpmystyle
pi_217403928
@skysherrif

Oprechte vraag. Wat wil jij bereiken met het neurotisch posten van al die filmpjes? Ik denk dat iedereen wel weet dat er bij de vleet aan Russische zijde (ook Oekraiense) tanks, artillerie, drones vernietigd worden.

Dit heeft toch geen zin of wel?
pi_217403934
twitter

Russische kolonne wordt onder vuurgenomen.
pi_217403949
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2025 16:45 schreef phpmystyle het volgende:
@:skysherrif

Oprechte vraag. Wat wil jij bereiken met het neurotisch posten van al die filmpjes? Ik denk dat iedereen wel weet dat er bij de vleet aan Russische zijde (ook Oekraiense) tanks, artillerie, drones vernietigd worden.

Dit heeft toch geen zin of wel?
Geen idee, als niemand het interesseert doe ik het uiteraard niet.

Maar elke video die ik plaats is vandaag uitgekomen, (natuurlijk niet per se vandaag gebeurd, meestal door opsec zit er 1 dag a 2 weken tussen).

Maar aangezien het het oorlog in Oekraine topic is lijkt het me allemal vrij relevant om te zien hoe de Russen aanvallen, of ze grond innemen, welke tactiek ze gebruiken etc. en wellicht iet snuttiger dan bepaalde andere posts?
pi_217403963
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2025 16:35 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]

minus de:
2S19 Msta-S
T-80 tank
T-72 tank
MT-LB
Heel leuk allemaal die filmpjes, maar als je op het ISW kijkt wint Rusland gestaag terrein en is Oekraïne eigenlijk helemaal niets aan het terugveroveren. https://www.understanding(...)ssment-april-17-2025
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator vrijdag 18 april 2025 @ 16:50:16 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217403974
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 16:49 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Heel leuk allemaal die filmpjes, maar als je op het ISW kijkt wint Rusland gestaag terrein en is Oekraïne eigenlijk helemaal niets aan het terugveroveren. https://www.understanding(...)ssment-april-17-2025
dat claimed toch ook niemand?
pi_217403981
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 16:49 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wat Sp3c zegt, dat claimt ook niemand.
Oekraine is ook helemaal niet bezig met terrein actief terug te veroveren (of in de positie daarvoor). Wel doen ze aan actief verdedigen, wat inhoudt dat ze regelmatig een positie die ze verloren hebben terug innemen.

Het gaat er meer om de verliezen die worden geleden om de terreinwinst te boeken.
  vrijdag 18 april 2025 @ 16:52:01 #82
201761 phpmystyle
pi_217403983
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2025 16:47 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Maar elke video die ik plaats is vandaag uitgekomen, (natuurlijk niet per se vandaag gebeurd, meestal door opsec zit er 1 dag a 2 weken tussen).

Maar aangezien het het oorlog in Oekraine topic is lijkt het me allemal vrij relevant om te zien hoe de Russen aanvallen, of ze grond innemen, welke tactiek ze gebruiken etc. en wellicht iet snuttiger dan bepaalde andere posts?
Soms zijn die filmpjes best leuk, een leo die in actie komt, een t-90 in actie, of een prtl. Maar het grootste gedeelte van al die filmpjes die ik hier zie zijn van die kamikaze drones die tegen een voertuig knallen.

Ik vraag mij ook altijd af wie die filmpjes maakt (mogen die überhaupt vrijgegven worden), ze edit, en online zet. De Russen zullen het zelfde doen hoor. Daar twijfel ik ook niet aan.

Het komt op mij over alsof men wil laten zien hoe geavanceerd en goed het gaat, en vooral ook hoe makkelijk. Terwijl wel duidelijk is dat beide partijen gewaagd zijn aan elkaar.
pi_217403985
quote:

[..]

Het is sowieso tegen het zere been van enkele Fokkers.
pi_217403990
En als iemand videos van Russische kant wil delen van vernietigde Oekraiens materiaal kan dat uiteraard ook. Maar ik wil die videos persoonlijk niet al te veel op te zoeken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 18 april 2025 @ 16:53:32 #85
201761 phpmystyle
pi_217403997
Waar haal jij die filmpjes allemaal vandaan? Uit die chatgroepen op telegram? Ik heb wel eens gekeken maar zie soms groepen waren al meer dan 1 jaar niet meer wordt gepost.
  Moderator vrijdag 18 april 2025 @ 16:54:50 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217404013
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2025 16:52 schreef phpmystyle het volgende:
Het komt op mij over alsof men wil laten zien hoe geavanceerd en goed het gaat
ja net als met die ezeltjes enzo

letterlijk alleen jij hebt daar last van
pi_217404029
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2025 16:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Soms zijn die filmpjes best leuk, een leo die in actie komt, een t-90 in actie, of een prtl. Maar het grootste gedeelte van al die filmpjes die ik hier zie zijn van die kamikaze drones die tegen een voertuig knallen.

Ik vraag mij ook altijd af wie die filmpjes maakt (mogen die überhaupt vrijgegven worden), ze edit, en online zet. De Russen zullen het zelfde doen hoor. Daar twijfel ik ook niet aan.

Het komt op mij over alsof men wil laten zien hoe geavanceerd en goed het gaat, en vooral ook hoe makkelijk. Terwijl wel duidelijk is dat beide partijen gewaagd zijn aan elkaar.
1. Wie maakt die filmpjes? Weet ik eigenlijk niet zeker, sommige drone units hebben denk ik gewon echt editors ingehuurd om deze te mkaen terwijl andere drone eenheden direct de beelden de ether inknallen met hun logo er snel op.
2. Mag het? In principe JA, maar soms heerst er strengere OPSEC en dan moet jqe denken aan het Zapo offensief 2023 of de Kursk operatie dan moet je echt 2 weken wachten. Verder hangt het er ook vanaf welke eenheid, de meer elite eenheden zoals de "paratroopers" van de 82e of SOF eenheden wachten altijd meerdere dagen of weken om hun posities te beschermen.
3. Waarom doen ze het? Naast propaganda gewoon heel simpel en voor de meeste eenheden veel belangrijker: Donaties.
pi_217404040
quote:
88s.gif Op vrijdag 18 april 2025 16:54 schreef sp3c het volgende:

[..]
😆
pi_217404049
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2025 16:53 schreef phpmystyle het volgende:
Waar haal jij die filmpjes allemaal vandaan? Uit die chatgroepen op telegram? Ik heb wel eens gekeken maar zie soms groepen waren al meer dan 1 jaar niet meer wordt gepost.
Telegram ja. Denk dat ik in zon 300 kanalen zit oid?
Er komt ook veel content uit die alleen op facebook, insta of tiktok zelfs wordt geplaatst maar daar heb ik geen tijd voor dat allemaal ook nog eens te volgen. Dat is echt aan de Osinters die ze ook dan localiseren. Echt geen idee hoe die dat doen odmat de meeste ook nog eens een full time baan hebben.
  vrijdag 18 april 2025 @ 16:58:18 #90
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_217404057
quote:

[..]

Je post nieuws, daar houdt Php niet zo van
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 18 april 2025 @ 16:59:02 #91
201761 phpmystyle
pi_217404068
quote:
88s.gif Op vrijdag 18 april 2025 16:54 schreef sp3c het volgende:

[..]

letterlijk alleen jij hebt daar last van
Wat ben jij ook een vreselijk kinderachtig figuur. Dat -->type<-- berichten passeren regelmatig de revu. Onderstaand linkje van de T. Maar sowieso werden (nu valt het mee) heel veel van dat soort berichten gepost. Dikke mannen, tanks die defect zijn, hondenvoer, geen loon,etc.

https://www.telegraaf.nl/(...)-om-levens-te-redden
  vrijdag 18 april 2025 @ 17:00:46 #92
201761 phpmystyle
pi_217404093
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2025 16:56 schreef skysherrif het volgende:

[..]

3. Waarom doen ze het? Naast propaganda gewoon heel simpel en voor de meeste eenheden veel belangrijker: Donaties.
Dat wist ik niet eens. Je kan gewoon doneren aan zo'n eenheid?
Ik wist wel dat je je naam en land op zo'n 155 mm shel kon zetten tegen betaling.
  Moderator vrijdag 18 april 2025 @ 17:04:06 #93
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217404118
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2025 16:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wat ben jij ook een vreselijk kinderachtig figuur.
I know, maakt niet uit

quote:
Dat -->type<-- berichten passeren regelmatig de revu. Onderstaand linkje van de T. Maar sowieso werden (nu valt het mee) heel veel van dat soort berichten gepost. Dikke mannen, tanks die defect zijn, hondenvoer, geen loon,etc.

https://www.telegraaf.nl/(...)-om-levens-te-redden
ja maar dat gebeurt dan ook in iedere oorlog
https://www.militaireruit(...)newsflash.php?id=210

probleem zit hem meer in de conclusie die jij (en alleen jij) eruit trekt en vervolgens 8 miljard keer op fok! hebt geplaatst

is je ook al meermaals vertelt trouwens en je blijft er maar mee strooien, dan moet je niet iedere keer piepen als het van de andere kant komt hoor, take it like a man
pi_217404156
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2025 17:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat wist ik niet eens. Je kan gewoon doneren aan zo'n eenheid?
Ik wist wel dat je je naam en land op zo'n 155 mm shel kon zetten tegen betaling.
Gaat op 2 manieren ongeveer.
Meestal zet de eenheid een donatielink onder de video of ze krijgen drones van grote Drone supplies, grootste daarvan is Sternenko met bijv ongeveer een miljoen volgers op Telegram. Sternenko krijg dan de "exclusieve" rechten om de video te publiceren en roept dan zijn volgers op te doneren voor die eenheid.
  vrijdag 18 april 2025 @ 17:08:00 #95
201761 phpmystyle
pi_217404184
quote:
88s.gif Op vrijdag 18 april 2025 17:04 schreef sp3c het volgende:

[..]
I know, maakt niet uit
[..]
ja maar dat gebeurt dan ook in iedere oorlog
https://www.militaireruit(...)newsflash.php?id=210

probleem zit hem meer in de conclusie die jij (en alleen jij) eruit trekt en vervolgens 8 miljard keer op fok! hebt geplaatst

is je ook al meermaals vertelt trouwens en je blijft er maar mee strooien, dan moet je niet iedere keer piepen als het van de andere kant komt hoor, take it like a man
Nog een bron. En dan stop ik. Dan moet je je spreekwoordelijke oren maar eens gaan poetsen.
quote:
' De soldaten kregen nauwelijks te eten en werden vaak door medesoldaten afgeranseld, die in ruil voor privileges samenwerken met de leiding. Dat is staande praktijk in Russische strafkampen. Andrej werd opnieuw de linies ingestuurd en raakte gewond aan zijn arm.
https://www.groene.nl/art(...)raad-goedkope-levens
  vrijdag 18 april 2025 @ 17:08:28 #96
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_217404194
2 dagen oud, ezeltjes O+

twitter
&lt;signature here&gt;.
  Moderator vrijdag 18 april 2025 @ 17:08:46 #97
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217404202
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2025 17:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nog een bron. En dan stop ik. Dan moet je je spreekwoordelijke oren maar eens gaan poetsen.
[..]
https://www.groene.nl/art(...)raad-goedkope-levens
en dat klopt niet?

jij denkt dat militairen altijd genoeg te eten hebben?

lal
pi_217404216
En meestal zijn de donaties niet per se voor de drones zelf.
Inmiddels weet Oekraine zelf zoveel drones te maken zelf, importeren uit China of verkrijgen van hun bondgenoten dat de meeste drone eenheden genoeg drones hebben nu eigenlijk.

Maar meer gewoon fundraisers voor Autos, kogelvrije vesten of weet ik veel wat.
  vrijdag 18 april 2025 @ 17:13:04 #99
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_217404259
quote:
88s.gif Op vrijdag 18 april 2025 17:08 schreef sp3c het volgende:

[..]
en dat klopt niet?

jij denkt dat militairen altijd genoeg te eten hebben?

lal
Alles wat rus in een kwaad daglicht plaatst is "propaganda".
&lt;signature here&gt;.
  Moderator vrijdag 18 april 2025 @ 17:14:04 #100
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217404271
lijkt het op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')