Stel dat het onomstotelijk vast kom te staan dat het Kremlin policy is. Stel dat.quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:05 schreef skysherrif het volgende:
En zo kan je alleen van de afgelopen 24 uur met burgerslachtoffers nog lang doorgaan.
Allemaal kremlinbeleid.
en daarom is dit topic een onleesbare bende waarbij mensen creatief zelf invullen wat ze willen als het hun narratief maar pastquote:
Trump raakt gefrustreerd maar kan gewoon niet accepteren dat poetin hem al die jaren bespeeld heeft.quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Het bericht is :
[..]
Dat het aannemelijk is, ja ongetwijfeld. Maar dat is niet het bericht
Dat krijg je als je een oude narcist het witte huis in stemt..quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:30 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Trump raakt gefrustreerd maar kan gewoon niet accepteren dat poetin hem al die jaren bespeeld heeft.
Trump krijgt last van cognitieve dissonantie.
Moderator, modereer!quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
en daarom is dit topic een onleesbare bende waarbij mensen creatief zelf invullen wat ze willen als het hun narratief maar past
Wie zei dit?quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:09 schreef ExTec het volgende:
Het laatste stukje hersengymnastiek vond ik ook wel een pareltje.
"Ja, rus doet het niet expres, maar ze hebben gewoon geen intel om bonafide militaire doelen te bestoken. Dus, wijken ze (blijkbaar) uit naar burgerdoelen, maar ze doen het niet expres!"
Dan is Europa pas echt schuldig aan al die Oekraïense dodenquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stel dat het onomstotelijk vast kom te staan dat het Kremlin policy is. Stel dat.
Wat dan?
Ook in de 19e eeuw behoorde Nederland tot de rijkste landen, zie het maddison historical project voor data.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:34 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Onzin nederland is gigantisch rijk geworden van de euro. Een ding weten we zeker stoppen met de eu, en zelf verder wordt nederland netzoals in de 19e eeuw een 2e wereld land, terwijl we in de 16 tot 18e eeuw de top van de wereld waren.
Blijf niet aan de gang. Heb geveegd, geschrobt en het gevraagd. Men wil liever een ballenbak ipv serieus topic.quote:
Oekraïne is een soeverein land, dat mag doen wat het wil. Ik denk wel dat vooral Oekraïne de prijs betaald heeft hiervoor, en niet de Europese landen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:43 schreef ExTec het volgende:
[..]
Er is verschillende europese mogendheden door oekraine gevraagd of zij dat een goede deal vonden.
Die europese mogendheden vonden van niet.
En laat het maar aan de Vredesbrigade over (zeg niet dat jij daar deel van uitmaakt) om dat te vertalen naar dat "oekraine dat van de EU niet mocht".
Niets, het is gewoon een feit maar het is gewoon belangrijk om te zien met wat voor onmenselijkheden Rusland bezig is in Oekraine elke dag weer.quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stel dat het onomstotelijk vast kom te staan dat het Kremlin policy is. Stel dat.
Wat dan?
Waarom?quote:
Ze zitten gewoon in de zak van het Kremlin. Je moet niet naar woorden kijken maar daden.quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:56 schreef Parafernalia het volgende:
Rubio lijkt erachter te zijn gekomen dat het Kremlin geen vrede wil
Een feit is pas een feit als er bewijs is. Niet omdat het waarschijnlijk is of omdat het goed in het narratief past van het vijanddenken. Men wist heel zeker dat Poetin NS2 zou hebben opgeblazen, of dat hij Trump1 in het witte huis had geholpen. Bleek achteraf allemaal misinformatie.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niets, het is gewoon een feit maar het is gewoon belangrijk om te zien met wat voor onmenselijkheden Rusland bezig is in Oekraine elke dag weer.
En daarmee om ook te kunnen begrijpen waarom bepaalde voorstellen onaanvaardbaar zijn voor Oekraine. En wat Oekraine zou staan te verwachten mochten ze capituleren/ als ze hadden gecapituleerd.
Mits Amerika de sancties in stand houd en Europa (en oekraine zelf!) blijft opschalen. Gaat Rusland nooit de doelen bereiken die ze zelf gesteld hebben (regimeverandering of deze afdwingen, laat staan zelfs een Odessa te veroveren).quote:
Dat bleek juist geen misinformatie. Alleen de toemalig officier van Justitie vond het niet terrecht om trump te vervolgen. Hij maakte juist een alternatieve samenvatting wat ook meerdere malen is aangetoond. toch bijzonder hoe goed desinformatie telkens weer bij jou terug komt.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een feit is pas een feit als er bewijs is. Niet omdat het waarschijnlijk is of omdat het goed in het narratief past van het vijanddenken. Men wist heel zeker dat Poetin NS2 zou hebben opgeblazen, of dat hij Trump1 in het witte huis had geholpen. Bleek achteraf allemaal misinformatie.
hoe zijn de sovjets afghanistan uit gekickt toen?quote:Maar daar gaat het niet om. Het gaat erom wat Oekraiene gegeven kan worden door de EU om de Russen te er uit te kicken. En dat gaat dus niet gebeuren.
Het idee is als volgt:quote:Over the past week, the number of motorcycle assaults in all directions has increased sharply, now almost every assault is carried out mainly with the use of motorcycles.
They are trying to use this not chaotically, but more or less organizedly, so it is most likely that the entire summer of 2025 will be spent mainly in motorcycle assaults from the enemy, they are already actively accumulating transport from their volunteers, the national economy and China, they will accumulate armored vehicles, so that then every 1-2 weeks they can make throws of 10-20 units in narrow sections of 3-5 km.
I do not cause panic, because with competent defense, the effectiveness of such enemy actions is minimal or equal to zero.
Nog meer beelden van deze desastreuze aanvalquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:36 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Meer massale verliezen van de aanval nabij Robotyne gisteren.
minus
⛳️ MT-LB - 2 units.🔥🔥
⛳️ BMP - 2 units.🔥🔥
⛳️ APC - 1 unit.🔥
⛳️ Tank - 1 unit.🔥
Geen idee, als niemand het interesseert doe ik het uiteraard niet.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:45 schreef phpmystyle het volgende:
@:skysherrif
Oprechte vraag. Wat wil jij bereiken met het neurotisch posten van al die filmpjes? Ik denk dat iedereen wel weet dat er bij de vleet aan Russische zijde (ook Oekraiense) tanks, artillerie, drones vernietigd worden.
Dit heeft toch geen zin of wel?
Heel leuk allemaal die filmpjes, maar als je op het ISW kijkt wint Rusland gestaag terrein en is Oekraïne eigenlijk helemaal niets aan het terugveroveren. https://www.understanding(...)ssment-april-17-2025quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:35 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
minus de:
2S19 Msta-S
T-80 tank
T-72 tank
MT-LB
dat claimed toch ook niemand?quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Heel leuk allemaal die filmpjes, maar als je op het ISW kijkt wint Rusland gestaag terrein en is Oekraïne eigenlijk helemaal niets aan het terugveroveren. https://www.understanding(...)ssment-april-17-2025
Wat Sp3c zegt, dat claimt ook niemand.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Heel leuk allemaal die filmpjes, maar als je op het ISW kijkt wint Rusland gestaag terrein en is Oekraïne eigenlijk helemaal niets aan het terugveroveren. https://www.understanding(...)ssment-april-17-2025
Soms zijn die filmpjes best leuk, een leo die in actie komt, een t-90 in actie, of een prtl. Maar het grootste gedeelte van al die filmpjes die ik hier zie zijn van die kamikaze drones die tegen een voertuig knallen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen idee, als niemand het interesseert doe ik het uiteraard niet.
Maar elke video die ik plaats is vandaag uitgekomen, (natuurlijk niet per se vandaag gebeurd, meestal door opsec zit er 1 dag a 2 weken tussen).
Maar aangezien het het oorlog in Oekraine topic is lijkt het me allemal vrij relevant om te zien hoe de Russen aanvallen, of ze grond innemen, welke tactiek ze gebruiken etc. en wellicht iet snuttiger dan bepaalde andere posts?
Het is sowieso tegen het zere been van enkele Fokkers.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar elke video die ik plaats is vandaag uitgekomen, (natuurlijk niet per se vandaag gebeurd, meestal door opsec zit er 1 dag a 2 weken tussen).
Maar aangezien het het oorlog in Oekraine topic is lijkt het me allemal vrij relevant om te zien hoe de Russen aanvallen, of ze grond innemen, welke tactiek ze gebruiken etc. en wellicht iet snuttiger dan bepaalde andere posts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja net als met die ezeltjes enzoquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:52 schreef phpmystyle het volgende:
Het komt op mij over alsof men wil laten zien hoe geavanceerd en goed het gaat
1. Wie maakt die filmpjes? Weet ik eigenlijk niet zeker, sommige drone units hebben denk ik gewon echt editors ingehuurd om deze te mkaen terwijl andere drone eenheden direct de beelden de ether inknallen met hun logo er snel op.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Soms zijn die filmpjes best leuk, een leo die in actie komt, een t-90 in actie, of een prtl. Maar het grootste gedeelte van al die filmpjes die ik hier zie zijn van die kamikaze drones die tegen een voertuig knallen.
Ik vraag mij ook altijd af wie die filmpjes maakt (mogen die überhaupt vrijgegven worden), ze edit, en online zet. De Russen zullen het zelfde doen hoor. Daar twijfel ik ook niet aan.
Het komt op mij over alsof men wil laten zien hoe geavanceerd en goed het gaat, en vooral ook hoe makkelijk. Terwijl wel duidelijk is dat beide partijen gewaagd zijn aan elkaar.
Telegram ja. Denk dat ik in zon 300 kanalen zit oid?quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:53 schreef phpmystyle het volgende:
Waar haal jij die filmpjes allemaal vandaan? Uit die chatgroepen op telegram? Ik heb wel eens gekeken maar zie soms groepen waren al meer dan 1 jaar niet meer wordt gepost.
Je post nieuws, daar houdt Php niet zo vanquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een vreselijk kinderachtig figuur. Dat -->type<-- berichten passeren regelmatig de revu. Onderstaand linkje van de T. Maar sowieso werden (nu valt het mee) heel veel van dat soort berichten gepost. Dikke mannen, tanks die defect zijn, hondenvoer, geen loon,etc.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja net als met die ezeltjes enzo
letterlijk alleen jij hebt daar last van
Dat wist ik niet eens. Je kan gewoon doneren aan zo'n eenheid?quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
3. Waarom doen ze het? Naast propaganda gewoon heel simpel en voor de meeste eenheden veel belangrijker: Donaties.
I know, maakt niet uitquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een vreselijk kinderachtig figuur.
ja maar dat gebeurt dan ook in iedere oorlogquote:Dat -->type<-- berichten passeren regelmatig de revu. Onderstaand linkje van de T. Maar sowieso werden (nu valt het mee) heel veel van dat soort berichten gepost. Dikke mannen, tanks die defect zijn, hondenvoer, geen loon,etc.
https://www.telegraaf.nl/(...)-om-levens-te-redden
Gaat op 2 manieren ongeveer.quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens. Je kan gewoon doneren aan zo'n eenheid?
Ik wist wel dat je je naam en land op zo'n 155 mm shel kon zetten tegen betaling.
Nog een bron. En dan stop ik. Dan moet je je spreekwoordelijke oren maar eens gaan poetsen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
I know, maakt niet uit
[..]
ja maar dat gebeurt dan ook in iedere oorlog
https://www.militaireruit(...)newsflash.php?id=210
probleem zit hem meer in de conclusie die jij (en alleen jij) eruit trekt en vervolgens 8 miljard keer op fok! hebt geplaatst
is je ook al meermaals vertelt trouwens en je blijft er maar mee strooien, dan moet je niet iedere keer piepen als het van de andere kant komt hoor, take it like a man
https://www.groene.nl/art(...)raad-goedkope-levensquote:' De soldaten kregen nauwelijks te eten en werden vaak door medesoldaten afgeranseld, die in ruil voor privileges samenwerken met de leiding. Dat is staande praktijk in Russische strafkampen. Andrej werd opnieuw de linies ingestuurd en raakte gewond aan zijn arm.
en dat klopt niet?quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog een bron. En dan stop ik. Dan moet je je spreekwoordelijke oren maar eens gaan poetsen.
[..]
https://www.groene.nl/art(...)raad-goedkope-levens
Alles wat rus in een kwaad daglicht plaatst is "propaganda".quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
en dat klopt niet?
jij denkt dat militairen altijd genoeg te eten hebben?
lal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |