SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyedBaby darling doll face honey
je kunt altijd nog door het raamquote:Op donderdag 17 april 2025 16:16 schreef Nizno het volgende:
Mijn grens voor deze donderdag, de drempel van de voor en achterdeur
ik ook, zodra mn mond weer leeg is hahatjesquote:
kan, maar doe ik niet.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik blijf bewondering hebben voor die grensAh, ja. Dit uitzicht ken ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op je ochtend.
🐙
Wat ontwerp jequote:Op donderdag 17 april 2025 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
Vandaag is hier zo'n dag dat je constant bezig bent maar niet het gevoel hebt dat je echt wat gedaan hebt. Grr.
Veel uitzoekwerk, weinig ontworpen.
Laaaaaaang weekend. Ik neem wel wat leesmateriaal mee naar huis.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 april 2025 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]supercalifragilisticexpialidociousSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik zou ook echt geen week van huis meer kunnen.quote:Op donderdag 17 april 2025 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen laten we de katjes alleen. Zie ze dinsdag pas weer. Voelt erg matig.
doosjes en dure dingen zijn goed!quote:Op donderdag 17 april 2025 16:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dat kan ik weinig aan doen behalve zeggen: doos om duur lampje mee aan te kunnen doen.
Omdat kattenquote:Op donderdag 17 april 2025 16:44 schreef Ama het volgende:
Best erg dat ik dat met de ratten minder had. Vind het hele toffe dieren hoor maar Hedwig kruipt helemaal op schoot enz, toch een andere band.
En dat terwijl ik haar nog helemaal niet zo lang heb maar ik hou nu al zoveel van haar.
Regen?quote:Op donderdag 17 april 2025 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Lieve regen.
Kap even met dit gezeik, ik wil boodschappen doen.
Liefs,
CL
Lieve CL,quote:Op donderdag 17 april 2025 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Lieve regen.
Kap even met dit gezeik, ik wil boodschappen doen.
Liefs,
CL
Nu begin ik mij zorgen te maken.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al vijf dagen geen chocola op en ik begin het te voelen.
Positief of negatief?quote:Op donderdag 17 april 2025 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Ja dat wel, m'n clematissen zijn ontploftquote:Op donderdag 17 april 2025 17:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Lieve CL,
De plantjes hebben water nodig en ik loop achter met het bewateren dus ik stop nog niet.
Liefs,
Regen
Dit klinkt gevaarlijk.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:14 schreef CherryLips het volgende:
We hebben al een dag of zo niets meer van Ienimini gehoord. 🤔quote:Op donderdag 17 april 2025 17:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit klinkt gevaarlijk.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 april 2025 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We hebben al een dag of zo niets meer van Ienimini gehoord. 🤔
quote:Op donderdag 17 april 2025 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We hebben al een dag of zo niets meer van Ienimini gehoord. 🤔
hierna volgt dorstquote:Op donderdag 17 april 2025 16:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, ja. Dit uitzicht ken ik.
Op je ochtend.
Officieel certificaat van geweldigheid.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
Wat de neuk, feedback van studenten uit leerjaar 1 is ook binnen. Die is nog positiever dan die van leerjaar 2. Ik ben een geweldig mens, het staat er echt![]()
hahahahahaha, oke klaar nu. Ik zweef overal en nergens.quote:altijd grote blij
krijg ik hier geld voor? vrijstellingen? tekeningen? @Stigsdutchcousincoinquote:Op donderdag 17 april 2025 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Officieel certificaat van geweldigheid.
Maar dat wisten we hier al lang natuurlijk.
ik ben anders geaardquote:
Grote blijquote:Op donderdag 17 april 2025 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahahahaha, oke klaar nu. Ik zweef overal en nergens.
lawineboyquote:
winterjas aanquote:Op donderdag 17 april 2025 17:52 schreef CherryLips het volgende:
Het blijft nog wel even regenen en ik heb trek. Ik moet echt eens in een regenjas ofzo investeren.
Dat is ook echt zo'n ding wat ik ook niet heb.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:52 schreef CherryLips het volgende:
Het blijft nog wel even regenen en ik heb trek. Ik moet echt eens in een regenjas ofzo investeren.
Gewoon laten bezorgenquote:Op donderdag 17 april 2025 17:52 schreef CherryLips het volgende:
kan idd ook.quote:
das niet slimquote:Op donderdag 17 april 2025 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik vorige week heel enthousiast opgeborgen
Ja zie je, had ik toch tekenen weer op moeten pakken ipv fotografie. Als die als ruilmiddel inzetbaar zijn.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
krijg ik hier geld voor? vrijstellingen? tekeningen? @:Stigsdutchcousincoin
He wacht eens even, ik zou naar huis gaan.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm, hoofdpijn. Tijd om naar huis te gaan.
Ga dan!quote:Op donderdag 17 april 2025 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
He wacht eens even, ik zou naar huis gaan.
En ik zou boodschappen doen, yet here we are.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
He wacht eens even, ik zou naar huis gaan.
Ja maar jij hebt dan weer in een staat van chocolade ontwenningsverschijnselen Ieni in je kelder opgesloten.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik zou boodschappen doen, yet here we are.
Poing poing poing poing poing.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een prachtige beesten zijn het toch.
Zo noemt mijn dochter springen.quote:
Dat bekt nog net iets lekkerder in het Duits.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:42 schreef UitStraling het volgende:
"Nederlands tabakstoerisme naar Duitsland neemt toe"
Want Duitse longkanker is veel leuker, lekkerder en beter
Deutscher Lungenkrebsquote:Op donderdag 17 april 2025 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat bekt nog net iets lekkerder in het Duits.
En, heb je daar positieve ervaringen mee?quote:Op donderdag 17 april 2025 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met een ESD polsbandje dat via een draad naar de randaarde van het stopcontact gaat.
zijn ze vast ookquote:Op donderdag 17 april 2025 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja zie je, had ik toch tekenen weer op moeten pakken ipv fotografie. Als die als ruilmiddel inzetbaar zijn.
Heb nog geen chips opgeblazen met een statische schok, dus 10/10.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En, heb je daar positieve ervaringen mee?
Wie weet.quote:[..]
zijn ze vast ook
Kabelbanen laten we ook maar in vervolg.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:31 schreef Flory- het volgende:
![]()
Drie doden bij ongeval met kabelbaan in regio Napels
Maar niet teveel over nadenken, ik doe dat juist graag op vakantiequote:Op donderdag 17 april 2025 19:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Kabelbanen laten we ook maar in vervolg.
Ik denk sowieso teveel na bij zulke dingen nu.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Maar niet teveel over nadenken, ik doe dat juist graag op vakantie
quote:Het einde van een relatie voelt als rouw – en een amputatie is ook een verlies. Je rouwt letterlijk om wie je was en wie je dacht dat je zou zijn.
Ja ik probeer wel echt die antibiotica drie keer per dag verdeeld te nemen anders was ik er ook al ingedoken.quote:
Ja, het is dat het pas kwart voor 8 is, anders zou ik wel naar bed gaan. Maar als ik nu ga, dan ben ik om 2 uur wakker en kan ik daarna niet meer slapen, dus dat vind ik ook geen optie.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik probeer wel echt die antibiotica drie keer per dag verdeeld te nemen anders was ik er ook al ingedoken.
aan wie?quote:
Ja dat is ook wel verrot. Dat heb ik normaal ook wel.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het is dat het pas kwart voor 8 is, anders zou ik wel naar bed gaan. Maar als ik nu ga, dan ben ik om 2 uur wakker en kan ik daarna niet meer slapen, dus dat vind ik ook geen optie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ow oke, ik dacht ik heb een speciale actie gemist ofzoquote:
Waarom jij niet?quote:Op donderdag 17 april 2025 19:54 schreef Ama het volgende:
TV / [NPO1] The Passion 2025 #1 iedereen vanavond kijken.
(Ik niet)
en waarom spoor je ons dan aan er naar te gaan kijken?quote:Op donderdag 17 april 2025 19:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja als ik toch tv kijk zijn er wel leukere dingen.
Nou aansporen is een groot woord..quote:Op donderdag 17 april 2025 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
en waarom spoor je ons dan aan er naar te gaan kijken?
het staat toch echt in de gebiedende wijsquote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:54 schreef Ama het volgende:
TV / [NPO1] The Passion 2025 #1 iedereen vanavond kijken.
(Ik niet)
Je kent me echt nog niet.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
het staat toch echt in de gebiedende wijs
[..]
Totale onzin. Kan net zo goed betekenen "zul je zien dat iedereen vanavond gaat kijken. Het zal wel stil zijn op straat."quote:Op donderdag 17 april 2025 19:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
het staat toch echt in de gebiedende wijs
[..]
zeg jij?quote:Op donderdag 17 april 2025 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Totale onzin. Kan net zo goed betekenen "zul je zien dat iedereen vanavond gaat kijken. Het zal wel stil zijn op straat."
Je moet eens ophouden met iedere keer ruzie zoeken waar het niet is. Naar trekje.
ik heb net de deksel op de zandbak gedaan, had hem er idd beter af kunnen latenquote:
Niks dan goeds!quote:
Wellicht.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb net de deksel op de zandbak gedaan, had hem er idd beter af kunnen laten
Kroketten plettenquote:Op donderdag 17 april 2025 20:11 schreef Nizno het volgende:
even een kroket tussen twee boterhammen pletten
heerlijk met wat mosterdquote:
Pletto krokettoquote:Op donderdag 17 april 2025 20:11 schreef Nizno het volgende:
even een kroket tussen twee boterhammen pletten
opgevrettoquote:
het kwam vanmiddag voorbij idd op mijn sociale media.. Paul de Leeuw en Snelle ook. Voor mij alle 4 een reden om niet te kijken. En mocht er een mooie nummer uit komen wordt youtube snel gevuld door anderenquote:Op donderdag 17 april 2025 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Acda en de Munnik doen komend seizoen mee aan de beste zangers, Voor mij een goede reden om NIET te gaan kijken.
Het leven biedt teveel leuke dingen om te horen, zien en doen om me actief boos te gaan zitten maken dat mensen wiens muziek ik niet hoef te horen op tv komen.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Acda en de Munnik doen komend seizoen mee aan de beste zangers, Voor mij een goede reden om NIET te gaan kijken.
wietparkiet ken ik nog wel.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
2 koude kroketten in een lunchtrommel.
@:wietparkiet
Op zich vind ik het een leuk programma/format. Maar dit seizoen dus nietquote:Op donderdag 17 april 2025 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het leven biedt teveel leuke dingen om te horen, zien en doen om me actief boos te gaan zitten maken dat mensen wiens muziek ik niet hoef te horen op tv komen.
alleen koude kroketten of ook wat er bij?quote:Op donderdag 17 april 2025 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
2 koude kroketten in een lunchtrommel.
@:wietparkiet
pikaboequote:
Dit kon ik tussen de regels door wel ontcijferen ja.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op zich vind ik het een leuk programma/format. Maar dit seizoen dus niet
Ik ben stiekem pas aangehaakt toen Floor Jansen mee deed. Daarvoor liet ik het programma ook links liggen....quote:Op donderdag 17 april 2025 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit kon ik tussen de regels door wel ontcijferen ja.
gorgonzola?quote:
Fractie van een seconde dacht ik dat het @EttovanBelgie was die dit zeiquote:
dan doe ik dat volgende week wel op mn pizzaquote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fractie van een seconde dacht ik dat het @:ettovanbelgie was die dit zei
printer perikelen altijd gezellig. daarom heb ik al in geen jaren nieuwe inkt voor dat ding gehaaldquote:Op donderdag 17 april 2025 21:11 schreef mschol het volgende:
weekend
naja.. soort van...
morgenochtend printer perikelen
morgenmiddag oppas perikelen
daarna echt niks
naja, printer kan nieuwe wifi netwerk niet vinden of verbinden ofzo.. dus zal wel niet enorm problematisch worden..quote:Op donderdag 17 april 2025 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
printer perikelen altijd gezellig. daarom heb ik al in geen jaren nieuwe inkt voor dat ding gehaald
ik print gewoon standaard bij mn ouders, mn zus ook, scheelt weer een hele hoop gemauw met printersquote:Op donderdag 17 april 2025 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
naja, printer kan nieuwe wifi netwerk niet vinden of verbinden ofzo.. dus zal wel niet enorm problematisch worden..
inktjets zou ik sowieso niet meer kopen eerlijkgezegd..
dat wordt voor mij wat lastig.. mijn ouders maakte eerder gebruik van mijn printerquote:Op donderdag 17 april 2025 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik print gewoon standaard bij mn ouders, mn zus ook, scheelt weer een hele hoop gemauw met printers
doordat zus en ik daar ook printen wordt dat ding in elk geval fatsoenlijker gebruikt dan 3 losse printers in 3 huishoudensquote:Op donderdag 17 april 2025 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dat wordt voor mij wat lastig.. mijn ouders maakte eerder gebruik van mijn printer
slimquote:Op donderdag 17 april 2025 21:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
doordat zus en ik daar ook printen wordt dat ding in elk geval fatsoenlijker gebruikt dan 3 losse printers in 3 huishoudens
is ook afhankelijk weer van de printer.. sommige printers laten je gewoon normaal doorprinten, sommige weigeren alle functies als er 1 kleur leeg isquote:Op donderdag 17 april 2025 21:18 schreef Nizno het volgende:
als ik weer thuis echt een printer moet gebruiken dan ga ik voor printer die alleen zwart print. gezeik met die kleuren als er 1 op is
Heb ook een (laser)printer met alleen zwarte toner, als iets in kleur moet print ik wel op het werk. Maar heb net voor het eerst in zeker 5/6 jaar pas de toner hoeven vervangen.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:18 schreef Nizno het volgende:
als ik weer thuis echt een printer moet gebruiken dan ga ik voor printer die alleen zwart print. gezeik met die kleuren als er 1 op is
Zo eentje had ik vroeger, wát een ellende was dat altijd.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
slim
[..]
is ook afhankelijk weer van de printer.. sommige printers laten je gewoon normaal doorprinten, sommige weigeren alle functies als er 1 kleur leeg is
ja en dat je dan de kleuren moet vervangen terwijl je alleen zwart wilt printen en dat ook op je laptop selecteert.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
slim
[..]
is ook afhankelijk weer van de printer.. sommige printers laten je gewoon normaal doorprinten, sommige weigeren alle functies als er 1 kleur leeg is
Gewoon nooit meer printen, dat zal ze lerenquote:Op donderdag 17 april 2025 21:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en dat je dan de kleuren moet vervangen terwijl je alleen zwart wilt printen en dat ook op je laptop selecteert.
stomme kutprinterfabrikanten die weten hoe ze het de consumenten zo duur mogelijk moeten maken
Mijn printer gooi ik ooit door het raam naar buiten om die reden. Had gewoon een simpele laserprinter moeten kopen.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo eentje had ik vroeger, wát een ellende was dat altijd.
ja maar ja helaas ontkom je er niet aan in de grote mensen wereldquote:Op donderdag 17 april 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon nooit meer printen, dat zal ze leren
dat iddquote:
Ja klopt. Hoewel hier nog heel veel op papier moet vind ik, ze zijn nog wat ouderwets. Stuur zeker een paar keer per maand formulieren e.d. met de post.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar ja helaas ontkom je er niet aan in de grote mensen wereld
hoewel gelukkig het wel steeds vaker mogelijk is om online documenten in te vullen
ik heb inmiddels een PDF editor waarmee ik het voor elkaar kan krijgen om tekst maar ook plaatjes er in te zetten en heb ooit eens mijn handtekening ingescand enzo... dus daarmee ontwijk ik nog een paar printacties meerquote:Op donderdag 17 april 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja klopt. Hoewel hier nog heel veel op papier moet vind ik, ze zijn nog wat ouderwets. Stuur zeker een paar keer per maand formulieren e.d. met de post.
Ik heb tijdje geleden wat ziekenhuisdingetjes gehad. Daar moest ook alles op papier gedaan worden.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja klopt. Hoewel hier nog heel veel op papier moet vind ik, ze zijn nog wat ouderwets. Stuur zeker een paar keer per maand formulieren e.d. met de post.
Ja dit had ik met mijn papoortaanvraag gedaan, toen per email gestuurd dit dat. Was allemaal prima. Ideaal.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb inmiddels een PDF editor waarmee ik het voor elkaar kan krijgen om tekst maar ook plaatjes er in te zetten en heb ooit eens mijn handtekening ingescand enzo... dus daarmee ontwijk ik nog een paar printacties meer
ik was ook bang dat ik voor mn stenen ook flink wat moest printen en invullen, maar gelukkig was het gewoon een site waarop je antwoorden kon invoerenquote:Op donderdag 17 april 2025 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb tijdje geleden wat ziekenhuisdingetjes gehad. Daar moest ook alles op papier gedaan worden.
hahahahaha bureaucratie ten topquote:Op donderdag 17 april 2025 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dit had ik met mijn papoortaanvraag gedaan, toen per email gestuurd dit dat. Was allemaal prima. Ideaal.
Naar de afspraak moest ik het origineel meenemen, dus dat digitaal getekende formulier geprint. Nee was niet goed, moest een echte hantekening zijn. Dus ik zeg: Ok, wilt u nou dat ik die digitale handtekening hier met een pen ga sta overtrekken ofzo?
"Uhm, ja."
O ja daar moet je hier ook alles op papier voor doen. Krijg je formulieren thuisgestuurd met de post en die moet je dan ingevuld weer terugsturen. Ze houden de postbodes graag bezigquote:Op donderdag 17 april 2025 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb tijdje geleden wat ziekenhuisdingetjes gehad. Daar moest ook alles op papier gedaan worden.
Bedankt voor dit vergelijkend warenonderzoek.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:37 schreef Nizno het volgende:
ter info... de lu crackers olijfolie & oregano zijn minder lekker dan dezelfde soort van de jumbo
graag gedaanquote:Op donderdag 17 april 2025 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedankt voor dit vergelijkend warenonderzoek.
We noteren het even.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedankt voor dit vergelijkend warenonderzoek.
quote:Op donderdag 17 april 2025 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dit had ik met mijn papoortaanvraag gedaan, toen per email gestuurd dit dat. Was allemaal prima. Ideaal.
Naar de afspraak moest ik het origineel meenemen, dus dat digitaal getekende formulier geprint. Nee was niet goed, moest een echte hantekening zijn. Dus ik zeg: Ok, wilt u nou dat ik die digitale handtekening hier met een pen ga sta overtrekken ofzo?
"Uhm, ja."
quote:Op donderdag 17 april 2025 21:30 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, bij de Ikea zijn de standaard chocoladerepen nog steeds 2+1, voor het geval je nog goedkope chocolade zocht
quote:Op donderdag 17 april 2025 21:49 schreef Ama het volgende:
Hahaha er is iemand wel heel relaxed:
[ link | afbeelding ]
kun je meteen zweedse balletjes en een paar extra Billy's halenquote:Op donderdag 17 april 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan ben ik meer kwijt aan benzine
Zorgen dat je een excuus hebt om naar de Ikea te gaan en dan gelijk 300 repen meenemenquote:Op donderdag 17 april 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan ben ik meer kwijt aan benzine
Ik heb ook eens gehad dat ik ergens op een formulier een digitale handtekening had gezet en dat vervolgens had gemaild. Ja, dat kon natuurlijk niet. Het moest een echte handtekening zijn die ik dan vervolgens moest scannen.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Uhm, ja."
Neem ik ook weer andere zooi mee.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zorgen dat je een excuus hebt om naar de Ikea te gaan en dan gelijk 300 repen meenemen
Zie niet direct een probleem? Ik had net bijna een tafel meegenomen, maar die moest je afhalen bij het externe magazijn en daar had ik geen zin inquote:Op donderdag 17 april 2025 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neem ik ook weer andere zooi mee.
Had ik maar plek om impulsief een tafel te kopen.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie niet direct een probleem? Ik had net bijna een tafel meegenomen, maar die moest je afhalen bij het externe magazijn en daar had ik geen zin in
compensatiequote:
wat heeft die gerookt..quote:Op donderdag 17 april 2025 21:49 schreef Ama het volgende:
Hahaha er is iemand wel heel relaxed:
[ link | afbeelding ]
jezusquote:Op donderdag 17 april 2025 21:51 schreef CherryLips het volgende:
Er staat hier verderop een appartement te koop. 60 vierkante meter, 1 slaapkamer, geen balkon, parkeerplek in de garage eronder, lelijke keuken.
Drie ton.
Kolere.
Laatst ook een impulstafel en stoelen gekocht in een meubelzaak. Maar goed tegen de tijd dat je 'm eindelijk krijgt na 3 maanden is die vrolijke impulsbui al lang overquote:Op donderdag 17 april 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie niet direct een probleem? Ik had net bijna een tafel meegenomen, maar die moest je afhalen bij het externe magazijn en daar had ik geen zin in
https://www.funda.nl/deta(...)traat-98-a/43961094/quote:Op donderdag 17 april 2025 21:51 schreef CherryLips het volgende:
Er staat hier verderop een appartement te koop. 60 vierkante meter, 1 slaapkamer, geen balkon, parkeerplek in de garage eronder, lelijke keuken.
Drie ton.
Kolere.
Ja na die 3 maanden zie je alleen nog maar wat het heeft gekostquote:Op donderdag 17 april 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laatst ook een impulstafel en stoelen gekocht in een meubelzaak. Maar goed tegen de tijd dat je 'm eindelijk krijgt na 3 maanden is die vrolijke impulsbui al lang over
Delft is het nieuwe Manhattan.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)traat-98-a/43961094/
ja maar dan zijn ze gratis... althans.. als je vooraf betaald hebtquote:Op donderdag 17 april 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laatst ook een impulstafel en stoelen gekocht in een meubelzaak. Maar goed tegen de tijd dat je 'm eindelijk krijgt na 3 maanden is die vrolijke impulsbui al lang over
Klein maar fijn.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)traat-98-a/43961094/
quote:Op donderdag 17 april 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik las net dit,quote:
Al je spullen moeten verkopen om een huis te kunnen betalen dat te klein is voor je spullen. Alles in balans.quote:
Girl mathquote:Op donderdag 17 april 2025 21:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dan zijn ze gratis... althans.. als je vooraf betaald hebt
quote:
Het vreemde is dat dit bericht niet meteen verscheen, pas toen ik op de quote alert klikte.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las net dit,
"Word altijd een beetje weemoedig van die verhalen dat de jeugd geen woning kan vinden.. Onze dochter vond zelf een studieappartement om aan de WUR te gaan studeren, daarna stage in Lissabon en mevrouw kwam aankakken met een plek in een prachtig Memphis style student house aan de kust van Cascais notabene met een mooi nierbekkenvormig zwembad in de tuin, amper 600 euro.. daarna werken bij HAK wonen in den Bosch een appartement en doorverhuisd naar een woning beganegrond met tuin, ineens de kolder in de kop huis weg en twee jaar reizen , pa en moe dachten als dat maar goed gaat waar ge je straks wonen , nu inmiddels alweer een jaar Amsterdam onderhuur en op huizen passen en net het verlossende telefoontje via via weer wat gevonden... echt ik neem mijn petje er voor af zonder hulp van pa en moe altijd overal een dak boven het hoofd.. Ze is en blijft er zelf heel relaxed over .."
Klopt wel.
Misschien is Foqueville een beetje allergisch voor non-klaag verhalen?quote:Op donderdag 17 april 2025 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het vreemde is dat dit bericht niet meteen verscheen, pas toen ik op de quote alert klikte.
Zo heb ik nog een tegoedkaart van de Ikea omdat ik een matras had teruggebracht, voelt toch een beetje als gratis shoppen als je daarmee betaalt ondanks dat ik het gewoon zelf heb betaald natuurlijkquote:Op donderdag 17 april 2025 21:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dan zijn ze gratis... althans.. als je vooraf betaald hebt
net als dat je cadeaukaart van Bol krijgt (werkbonus,verjaardag,ofwhateverwaarvandaan) en het dan voelt alsof je iets wel 100 euro goedkoper koopt. Is natuurlijk helemaal niet zo want als je gewoon geld had gekregen had je er iets nuttigs voor kunnen kopenquote:Op donderdag 17 april 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo heb ik nog een tegoedkaart van de Ikea omdat ik een matras had teruggebracht, voelt toch een beetje als gratis shoppen als je daarmee betaalt ondanks dat ik het gewoon zelf heb betaald natuurlijk
O ja heb nog een cadeaubon van het werk liggenquote:Op donderdag 17 april 2025 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
net als dat je cadeaukaart van Bol krijgt (werkbonus,verjaardag,ofwhateverwaarvandaan) en het dan voelt alsof je iets wel 100 euro goedkoper koopt. Is natuurlijk helemaal niet zo want als je gewoon geld had gekregen had je er iets nuttigs voor kunnen kopen
Koopzegels ook zoiets, daar betaal je ook gewoon elke keer voor als je boodschappen doet. Maar als je dan in 1 keer 10 van die boekjes laat uitbetalen voelt het toch alsof je 500 euro 'gratis' krijgtquote:Op donderdag 17 april 2025 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
net als dat je cadeaukaart van Bol krijgt (werkbonus,verjaardag,ofwhateverwaarvandaan) en het dan voelt alsof je iets wel 100 euro goedkoper koopt. Is natuurlijk helemaal niet zo want als je gewoon geld had gekregen had je er iets nuttigs voor kunnen kopen
ik heb alle bonnen bij bol in mn account staan... en nu twijfel ik of ik een telefoon ga kopen want die is nu 160 euro goedkoper met die bonnenquote:Op donderdag 17 april 2025 22:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja heb nog een cadeaubon van het werk liggen
Voor mijn verjaardag een bol-bon gekregen en vervolgens die bon gebruikt om een cadeau te kopen voor degene waarvan ik de bon kreeg.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kreeg 1 van 25 euro en hebt twee van 10 en één van 5 terug gegeven?quote:Op donderdag 17 april 2025 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor mijn verjaardag een bol-bon gekregen en vervolgens die bon gebruikt om een cadeau te kopen voor degene waarvan ik de bon kreeg.
Ik klaagde toch niet, ik heb een huisquote:Op donderdag 17 april 2025 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is Foqueville een beetje allergisch voor non-klaag verhalen?
Nee, Efteling monopoly voor haar gekocht.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kreeg 1 van 25 euro en hebt twee van 10 en één van 5 terug gegeven?
een nieuwe bureaustoel was extreem nuttig anders hoorquote:Op donderdag 17 april 2025 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hier doe ik echt twintig jaar over.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koopzegels ook zoiets, daar betaal je ook gewoon elke keer voor als je boodschappen doet. Maar als je dan in 1 keer 10 van die boekjes laat uitbetalen voelt het toch alsof je 500 euro 'gratis' krijgt
Zo heb ik ook nog een rits cadeaubonnen in mijn bol-account staan die ik had gekocht van de airmiles die bijna vervielen. En toch stel ik het elke keer uit om daarmee te betalen omdat ik die wil gebruiken als 'korting' voor iets speciaalsquote:Op donderdag 17 april 2025 22:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb alle bonnen bij bol in mn account staan... en nu twijfel ik of ik een telefoon ga kopen want die is nu 160 euro goedkoper met die bonnen
ja. nou ja die zegels gebruik ik bij de jumbo gewoon om mn boodschappen mee te betalen als ik meer dan 20 euro hebquote:Op donderdag 17 april 2025 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koopzegels ook zoiets, daar betaal je ook gewoon elke keer voor als je boodschappen doet. Maar als je dan in 1 keer 10 van die boekjes laat uitbetalen voelt het toch alsof je 500 euro 'gratis' krijgt
trustequote:
Ze zijn maar een aantal jaar geldig.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo heb ik ook nog een rits cadeaubonnen in mijn bol-account staan die ik had gekocht van de airmiles die bijna vervielen. En toch stel ik het elke keer uit om daarmee te betalen omdat ik die wil gebruiken als 'korting' voor iets speciaals
elke keer weer een cadeaubon voor kopen en weer toevoegen aan je accountquote:Op donderdag 17 april 2025 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zijn maar een aantal jaar geldig.
Ja omdat jij altijd bij die supermarkt die niet bestaat boodschappen doet, ik heb hier alleen een AHquote:Op donderdag 17 april 2025 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier doe ik echt twintig jaar over.
dit, ik gebruik als als verstopt spaarboekje (out of sight, out of mind)quote:Op donderdag 17 april 2025 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier doe ik echt twintig jaar over.
quote:Op donderdag 17 april 2025 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
elke keer weer een cadeaubon voor kopen en weer toevoegen aan je account
Deze zijn nog houdbaar tot 2028, denk dat ze wel op tijd opkomenquote:Op donderdag 17 april 2025 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zijn maar een aantal jaar geldig.
Ik was vanavond bij de AH en stond de prijzen te vergelijken met die van de Boniramaquote:Op donderdag 17 april 2025 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat jij altijd bij die supermarkt die niet bestaat boodschappen doet, ik heb hier alleen een AH
Ik spaar ze op en neem ze dan op voor de vakantie als 'vakantiegeld'quote:Op donderdag 17 april 2025 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja. nou ja die zegels gebruik ik bij de jumbo gewoon om mn boodschappen mee te betalen als ik meer dan 20 euro heb
Bonirama lol.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was vanavond bij de AH en stond de prijzen te vergelijken met die van de Boniramawel een verschil.
Weet niet wat voor dingen je in prijs aan het vergelijken was en of daar veel verschil in zitquote:Op donderdag 17 april 2025 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was vanavond bij de AH en stond de prijzen te vergelijken met die van de Boniramawel een verschil.
daarvoor sparen mn ouders voor mij en mn zusquote:Op donderdag 17 april 2025 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik spaar ze op en neem ze dan op voor de vakantie als 'vakantiegeld'
Chocola.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet wat voor dingen je in prijs aan het vergelijken was en of daar veel verschil in zit
Ik schrik me de laatste jaren elke keer kapot als ik in Nederland ben. Als je na een jaar weer eens een AH in loopt voor drop e.d. merk je ineens hoe hard de prijzen zijn gestegen.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarvoor loop je wel te winkelen tussen wat netter en beter volk en dat is ook wat waard.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fysieke zegeltjes zijn sowieso kut, ben ook pas begonnen met koopzegels toen ze digitaal werdenquote:Op donderdag 17 april 2025 22:14 schreef Nizno het volgende:
ik kocht altijd de sigaretten bij de poiesz, want daar kreeg je zegels ook bij de sigaretten
die gratis zegels waren of 5 euro korting op een kado of 2,50 uitbetaling. Was altijd ook leuk sparen.
toen ze stopten met zegels bij de sigaretten kom ik er amper meer en nu liggen hier nog enkele losse zegels rond te zwerven
Nee, super kut. Tot over een jaarquote:Op donderdag 17 april 2025 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Maar is het hier nou eigenlijk nog een beetje gezellig de laatste tijd of niet?
De winkel was bijna leeg, alleen een vent met twee kleine kinderen die de boel op stelten zetten.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarvoor loop je wel te winkelen tussen wat netter en beter volk en dat is ook wat waard.
Wacht, was dat de bedoeling dan?quote:Op donderdag 17 april 2025 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Maar is het hier nou eigenlijk nog een beetje gezellig de laatste tijd of niet?
Daar komen we niet voor hoor.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, was dat de bedoeling dan?
Chocolade is overal schrikbarend duur gewordenquote:Op donderdag 17 april 2025 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chocola.
En groente en fruit en brood
Bij de Lidl hijgt er een alcoholverslaafde in je nek met zes blikken bier en voor je staat een kind dat naar nicotine ruikt.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De winkel was bijna leeg, alleen een vent met twee kleine kinderen die de boel op stelten zetten.
En overal karton van de vakkenvullers. Moet ook gebeuren.
Ja anders is het niet de full experience hèquote:Op donderdag 17 april 2025 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij de Lidl hijgt er een alcoholverslaafde in je nek met zes blikken bier en voor je staat een kind dat naar nicotine ruikt.
quote:Op donderdag 17 april 2025 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De winkel was bijna leeg, alleen een vent met twee kleine kinderen die de boel op stelten zetten.
En overal karton van de vakkenvullers. Moet ook gebeuren.
Ik had een mooie aanbieding voor delicata in m'n bonusbox. Wat kennen ze me goed. En bij de AH prijzen ze 's avonds al die kant en klaar shit af. Dat is wel handig als je laat eet zoals ik.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chocolade is overal schrikbarend duur gewordenJe ziet het ook aan de schappen met paaseitjes die nu nog gewoon halfvol staan omdat niemand ze koopt voor die prijzen. Misschien wel gunstig voor ons als ze volgende week weer in de uitverkoop gaan
En qua groente en fruit en brood heb ik geen idee hoeveel duurder de AH is. Groente koop ik vaak verspakketten of wokgroenten, die zijn bij alle supermarkten wel redelijk gelijk volgens mij. Losse groenten als rode ui of puntpaprika zijn bij de AH wel af en toe huilen qua prijs ja
aldi is ook prima voor houdbaardere productenquote:Op donderdag 17 april 2025 22:21 schreef kwiwi het volgende:
Nee maar de Lidl winkel ik eigenlijk best graag, die hebben uiteindelijk toch altijd de beste fruit en groenten vind ik.
Ik heb hier geen Lidl in de buurt zitten, ben echt al jaren niet meer in die winkel geweestquote:Op donderdag 17 april 2025 22:21 schreef kwiwi het volgende:
Nee maar de Lidl winkel ik eigenlijk best graag, die hebben uiteindelijk toch altijd de beste fruit en groenten vind ik.
O tering daar was ik maandag. Ik kwam er langs en m'n diepvriesfruit was op. Alles wat in de folder was was op. Veel groente en fruit was op of alleen voorverpakt en net zo duur als de AH.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij de Lidl hijgt er een alcoholverslaafde in je nek met zes blikken bier en voor je staat een kind dat naar nicotine ruikt.
Word je nu naast de Hema ook gesponsord door de Bonirama ofzo?quote:Op donderdag 17 april 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een mooie aanbieding voor delicata in m'n bonusbox. Wat kennen ze me goed. En bij de AH prijzen ze 's avonds al die kant en klaar shit af. Dat is wel handig als je laat eet zoals ik.
Maar ik haal dan groente voor het vee en merkte het verschil aan de witlof (drie euro de kilo, bonirama laatst 2 euro) en de paprika, andijvie. Klein zakje spinazie was nu even duur als een grote zak bij de Bonirama. Brood was duurder, hagelslag was helemaal niet leuk meer. Ik kom er alleen omdat de Bonirama eerder dichtgaat en vanwege de vegazooi want daar doet de Bonirama niet aan.
Dus ik heb nu eigenlijk alleen brood, melk en wat caafgroente en vegadingen gepakt. Haal ik zaterdag de rest wel.
En Kruidvat.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wordt je nu naast de Hema ook gesponsord door de Bonirama ofzo?
CherryLips
Mede mogelijk gemaakt door Hema & Bonirama.
die tangen bij broodproducten zijn dan ook echt grote rommel en zie bij elke super waar ik kom (dirk, hoogvliet, jumbo, AH en aldi of lidl ) en altijd tref je wel iemand aan die de tang niet gebruiikt, ongeacht waar je shoptquote:Op donderdag 17 april 2025 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O tering daar was ik maandag. Ik kwam er langs en m'n diepvriesfruit was op. Alles wat in de folder was was op. Veel groente en fruit was op of alleen voorverpakt en net zo duur als de AH.
Die broodafdeling was geplunderd. Die mensen kunnen niet met die tangen van de verse broodjes omgaan, maakt niet uit welk systeem ze bedenken.
En er liep een groepje blagen rond, irritant te zijn.
De Lidl staat ook wel in een bepaalde wijk
Hier beginnen ze meestal rond 18.00 uur met afprijzen, nog lekker klassiek met 35% stickertjes. Meestal ben ik er pas later dus neem dat ook vaak mee. Doe het niet eens voor het besparen, maar meer als een soort methode om ter plekke een creatieve maaltijd bij elkaar te verzinnenquote:Op donderdag 17 april 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een mooie aanbieding voor delicata in m'n bonusbox. Wat kennen ze me goed. En bij de AH prijzen ze 's avonds al die kant en klaar shit af. Dat is wel handig als je laat eet zoals ik.
Maar ik haal dan groente voor het vee en merkte het verschil aan de witlof (drie euro de kilo, bonirama laatst 2 euro) en de paprika, andijvie. Klein zakje spinazie was nu even duur als een grote zak bij de Bonirama. Brood was duurder, hagelslag was helemaal niet leuk meer. Ik kom er alleen omdat de Bonirama eerder dichtgaat en vanwege de vegazooi want daar doet de Bonirama niet aan.
Dus ik heb nu eigenlijk alleen brood, melk en wat caafgroente en vegadingen gepakt. Haal ik zaterdag de rest wel.
Social marketing voor een bepaalde nichequote:Op donderdag 17 april 2025 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Word je nu naast de Hema ook gesponsord door de Bonirama ofzo?
CherryLips
Maar bij dit systeem moet je het broodje aan de zijkant uit de bak schuiven op een soort rollers. Dus daar liggen allemaal broodjes omdat kinderen denken dat ze in de Gamestate staan.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
die tangen bij broodproducten zijn dan ook echt grote rommel en zie bij elke super waar ik kom (dirk, hoogvliet, jumbo, AH en aldi of lidl ) en altijd tref je wel iemand aan die de tang niet gebruiikt, ongeacht waar je shopt
hier bij de lidl en aldi kun je alleen met een tang je broodje naar de zijkant schuiven zodat het via een gootje naar voren komt en je het kan pakken.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
die tangen bij broodproducten zijn dan ook echt grote rommel en zie bij elke super waar ik kom (dirk, hoogvliet, jumbo, AH en aldi of lidl ) en altijd tref je wel iemand aan die de tang niet gebruiikt, ongeacht waar je shopt
Ik had nu ook een falafelsalade op met korting *burp*quote:Op donderdag 17 april 2025 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier beginnen ze meestal rond 18.00 uur met afprijzen, nog lekker klassiek met 35% stickertjes. Meestal ben ik er pas later dus neem dat ook vaak mee. Doe het niet eens voor het besparen, maar meer als een soort methode om ter plekke een creatieve maaltijd bij elkaar te verzinnen
ben ik blij dat ik in een nette buurt woonquote:Op donderdag 17 april 2025 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar bij dit systeem moet je het broodje aan de zijkant uit de bak schuiven op een soort rollers. Dus daar liggen allemaal broodjes omdat kinderen denken dat ze in de Gamestate staan.
Ja dit. Is blijkbaar heel leuk om te doen. Goed voor de fijne motoriek van kinderen.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier bij de lidl en aldi kun je alleen met een tang je broodje naar de zijkant schuiven zodat het via een gootje naar voren komt en je het kan pakken.
Het is gelukkig ook niet mijn buurt verder.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik in een nette buurt woon
Hele auto en jas zitten ook onder de sponsorlogo's.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Word je nu naast de Hema ook gesponsord door de Bonirama ofzo?
CherryLips
quote:Op donderdag 17 april 2025 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar bij dit systeem moet je het broodje aan de zijkant uit de bak schuiven op een soort rollers. Dus daar liggen allemaal broodjes omdat kinderen denken dat ze in de Gamestate staan.
hier ook, maar ze schuiven maar gewoon alles tot het verkruimeld opzij en graaien er dan inquote:Op donderdag 17 april 2025 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier bij de lidl en aldi kun je alleen met een tang je broodje naar de zijkant schuiven zodat het via een gootje naar voren komt en je het kan pakken.
Altijd bij de Jumbo zie ik daar mensen met hun handjes graaien bij die broodjes. Smerig manquote:Op donderdag 17 april 2025 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik had net geen zin om nog naar de AH te gaan dus ben bij de chinees gestopt voor kip kerriequote:Op donderdag 17 april 2025 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had nu ook een falafelsalade op met korting *burp*
Nee want ik heb dat glas eerder vandaag gebruikt voor andere drinken.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
had je beter het pak kunnen pakken en gewoon het glas schoon kunnen laten
"Oke, dus de pot schaft vandaag, ehhm, ananas in blik, ansjovis, pindakaas en koolhydraatarm brood."quote:Op donderdag 17 april 2025 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier beginnen ze meestal rond 18.00 uur met afprijzen, nog lekker klassiek met 35% stickertjes. Meestal ben ik er pas later dus neem dat ook vaak mee. Doe het niet eens voor het besparen, maar meer als een soort methode om ter plekke een creatieve maaltijd bij elkaar te verzinnen
het is op zich een beter systeem dan andere systemen. maar liever heb ik gewoon iemand die mn croissants niet een croissantbal ofzo maakt eerst..quote:Op donderdag 17 april 2025 22:31 schreef Ama het volgende:
Ik vind het systeem van de Lidl wel goed werken.
Ja en dan schuiven mensen daar broodjes uit die ze vervolgens niet meenemenquote:Op donderdag 17 april 2025 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
jawel hoorquote:Op donderdag 17 april 2025 22:32 schreef Ama het volgende:
Zo'n 2 liter pak zuipt ook niet zo lekker door.
quote:Op donderdag 17 april 2025 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en dan schuiven mensen daar broodjes uit die ze vervolgens niet meenemen
quote:Op donderdag 17 april 2025 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik in een nette buurt woon
"Tosti Ha-why"quote:Op donderdag 17 april 2025 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Oke, dus de pot schaft vandaag, ehhm, ananas in blik, ansjovis, pindakaas en koolhydraatarm brood."
Gelukkig beperk ik de keuze over het algemeen tot de verse groenten en vleesquote:Op donderdag 17 april 2025 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Oke, dus de pot schaft vandaag, ehhm, ananas in blik, ansjovis, pindakaas en koolhydraatarm brood."
vertel ons er morgen alles overquote:Op donderdag 17 april 2025 22:35 schreef Nizno het volgende:
ik ga eens even kijken hoe het er aan de binnenkant van mijn oogjes uit ziet
Gute Nacht Freunde
Slaap lekker Bassiequote:Op donderdag 17 april 2025 22:35 schreef Nizno het volgende:
ik ga eens even kijken hoe het er aan de binnenkant van mijn oogjes uit ziet
Gute Nacht Freunde
het was donkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |