quote:Op donderdag 17 april 2025 21:30 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, bij de Ikea zijn de standaard chocoladerepen nog steeds 2+1, voor het geval je nog goedkope chocolade zocht
quote:Op donderdag 17 april 2025 21:49 schreef Ama het volgende:
Hahaha er is iemand wel heel relaxed:
[ link | afbeelding ]
kun je meteen zweedse balletjes en een paar extra Billy's halenquote:Op donderdag 17 april 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan ben ik meer kwijt aan benzine
Zorgen dat je een excuus hebt om naar de Ikea te gaan en dan gelijk 300 repen meenemenquote:Op donderdag 17 april 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan ben ik meer kwijt aan benzine
Ik heb ook eens gehad dat ik ergens op een formulier een digitale handtekening had gezet en dat vervolgens had gemaild. Ja, dat kon natuurlijk niet. Het moest een echte handtekening zijn die ik dan vervolgens moest scannen.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dit had ik met mijn papoortaanvraag gedaan, toen per email gestuurd dit dat. Was allemaal prima. Ideaal.
Naar de afspraak moest ik het origineel meenemen, dus dat digitaal getekende formulier geprint. Nee was niet goed, moest een echte hantekening zijn. Dus ik zeg: Ok, wilt u nou dat ik die digitale handtekening hier met een pen ga sta overtrekken ofzo?
"Uhm, ja."
Neem ik ook weer andere zooi mee.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zorgen dat je een excuus hebt om naar de Ikea te gaan en dan gelijk 300 repen meenemen
Zie niet direct een probleem? Ik had net bijna een tafel meegenomen, maar die moest je afhalen bij het externe magazijn en daar had ik geen zin inquote:Op donderdag 17 april 2025 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neem ik ook weer andere zooi mee.
Had ik maar plek om impulsief een tafel te kopen.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie niet direct een probleem? Ik had net bijna een tafel meegenomen, maar die moest je afhalen bij het externe magazijn en daar had ik geen zin in
compensatiequote:
wat heeft die gerookt..quote:Op donderdag 17 april 2025 21:49 schreef Ama het volgende:
Hahaha er is iemand wel heel relaxed:
[ link | afbeelding ]
jezusquote:Op donderdag 17 april 2025 21:51 schreef CherryLips het volgende:
Er staat hier verderop een appartement te koop. 60 vierkante meter, 1 slaapkamer, geen balkon, parkeerplek in de garage eronder, lelijke keuken.
Drie ton.
Kolere.
Laatst ook een impulstafel en stoelen gekocht in een meubelzaak. Maar goed tegen de tijd dat je 'm eindelijk krijgt na 3 maanden is die vrolijke impulsbui al lang overquote:Op donderdag 17 april 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie niet direct een probleem? Ik had net bijna een tafel meegenomen, maar die moest je afhalen bij het externe magazijn en daar had ik geen zin in
https://www.funda.nl/deta(...)traat-98-a/43961094/quote:Op donderdag 17 april 2025 21:51 schreef CherryLips het volgende:
Er staat hier verderop een appartement te koop. 60 vierkante meter, 1 slaapkamer, geen balkon, parkeerplek in de garage eronder, lelijke keuken.
Drie ton.
Kolere.
Ja na die 3 maanden zie je alleen nog maar wat het heeft gekostquote:Op donderdag 17 april 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laatst ook een impulstafel en stoelen gekocht in een meubelzaak. Maar goed tegen de tijd dat je 'm eindelijk krijgt na 3 maanden is die vrolijke impulsbui al lang over
Delft is het nieuwe Manhattan.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)traat-98-a/43961094/
ja maar dan zijn ze gratis... althans.. als je vooraf betaald hebtquote:Op donderdag 17 april 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laatst ook een impulstafel en stoelen gekocht in een meubelzaak. Maar goed tegen de tijd dat je 'm eindelijk krijgt na 3 maanden is die vrolijke impulsbui al lang over
Klein maar fijn.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)traat-98-a/43961094/
quote:Op donderdag 17 april 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik las net dit,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |