ik print gewoon standaard bij mn ouders, mn zus ook, scheelt weer een hele hoop gemauw met printersquote:Op donderdag 17 april 2025 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
naja, printer kan nieuwe wifi netwerk niet vinden of verbinden ofzo.. dus zal wel niet enorm problematisch worden..
inktjets zou ik sowieso niet meer kopen eerlijkgezegd..
dat wordt voor mij wat lastig.. mijn ouders maakte eerder gebruik van mijn printerquote:Op donderdag 17 april 2025 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik print gewoon standaard bij mn ouders, mn zus ook, scheelt weer een hele hoop gemauw met printers
doordat zus en ik daar ook printen wordt dat ding in elk geval fatsoenlijker gebruikt dan 3 losse printers in 3 huishoudensquote:Op donderdag 17 april 2025 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dat wordt voor mij wat lastig.. mijn ouders maakte eerder gebruik van mijn printer
slimquote:Op donderdag 17 april 2025 21:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
doordat zus en ik daar ook printen wordt dat ding in elk geval fatsoenlijker gebruikt dan 3 losse printers in 3 huishoudens
is ook afhankelijk weer van de printer.. sommige printers laten je gewoon normaal doorprinten, sommige weigeren alle functies als er 1 kleur leeg isquote:Op donderdag 17 april 2025 21:18 schreef Nizno het volgende:
als ik weer thuis echt een printer moet gebruiken dan ga ik voor printer die alleen zwart print. gezeik met die kleuren als er 1 op is
Heb ook een (laser)printer met alleen zwarte toner, als iets in kleur moet print ik wel op het werk. Maar heb net voor het eerst in zeker 5/6 jaar pas de toner hoeven vervangen.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:18 schreef Nizno het volgende:
als ik weer thuis echt een printer moet gebruiken dan ga ik voor printer die alleen zwart print. gezeik met die kleuren als er 1 op is
Zo eentje had ik vroeger, wát een ellende was dat altijd.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
slim
[..]
is ook afhankelijk weer van de printer.. sommige printers laten je gewoon normaal doorprinten, sommige weigeren alle functies als er 1 kleur leeg is
ja en dat je dan de kleuren moet vervangen terwijl je alleen zwart wilt printen en dat ook op je laptop selecteert.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
slim
[..]
is ook afhankelijk weer van de printer.. sommige printers laten je gewoon normaal doorprinten, sommige weigeren alle functies als er 1 kleur leeg is
Gewoon nooit meer printen, dat zal ze lerenquote:Op donderdag 17 april 2025 21:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en dat je dan de kleuren moet vervangen terwijl je alleen zwart wilt printen en dat ook op je laptop selecteert.
stomme kutprinterfabrikanten die weten hoe ze het de consumenten zo duur mogelijk moeten maken
Mijn printer gooi ik ooit door het raam naar buiten om die reden. Had gewoon een simpele laserprinter moeten kopen.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo eentje had ik vroeger, wát een ellende was dat altijd.
ja maar ja helaas ontkom je er niet aan in de grote mensen wereldquote:Op donderdag 17 april 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon nooit meer printen, dat zal ze leren
dat iddquote:
Ja klopt. Hoewel hier nog heel veel op papier moet vind ik, ze zijn nog wat ouderwets. Stuur zeker een paar keer per maand formulieren e.d. met de post.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar ja helaas ontkom je er niet aan in de grote mensen wereld
hoewel gelukkig het wel steeds vaker mogelijk is om online documenten in te vullen
ik heb inmiddels een PDF editor waarmee ik het voor elkaar kan krijgen om tekst maar ook plaatjes er in te zetten en heb ooit eens mijn handtekening ingescand enzo... dus daarmee ontwijk ik nog een paar printacties meerquote:Op donderdag 17 april 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja klopt. Hoewel hier nog heel veel op papier moet vind ik, ze zijn nog wat ouderwets. Stuur zeker een paar keer per maand formulieren e.d. met de post.
Ik heb tijdje geleden wat ziekenhuisdingetjes gehad. Daar moest ook alles op papier gedaan worden.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja klopt. Hoewel hier nog heel veel op papier moet vind ik, ze zijn nog wat ouderwets. Stuur zeker een paar keer per maand formulieren e.d. met de post.
Ja dit had ik met mijn papoortaanvraag gedaan, toen per email gestuurd dit dat. Was allemaal prima. Ideaal.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb inmiddels een PDF editor waarmee ik het voor elkaar kan krijgen om tekst maar ook plaatjes er in te zetten en heb ooit eens mijn handtekening ingescand enzo... dus daarmee ontwijk ik nog een paar printacties meer
ik was ook bang dat ik voor mn stenen ook flink wat moest printen en invullen, maar gelukkig was het gewoon een site waarop je antwoorden kon invoerenquote:Op donderdag 17 april 2025 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb tijdje geleden wat ziekenhuisdingetjes gehad. Daar moest ook alles op papier gedaan worden.
hahahahaha bureaucratie ten topquote:Op donderdag 17 april 2025 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dit had ik met mijn papoortaanvraag gedaan, toen per email gestuurd dit dat. Was allemaal prima. Ideaal.
Naar de afspraak moest ik het origineel meenemen, dus dat digitaal getekende formulier geprint. Nee was niet goed, moest een echte hantekening zijn. Dus ik zeg: Ok, wilt u nou dat ik die digitale handtekening hier met een pen ga sta overtrekken ofzo?
"Uhm, ja."
O ja daar moet je hier ook alles op papier voor doen. Krijg je formulieren thuisgestuurd met de post en die moet je dan ingevuld weer terugsturen. Ze houden de postbodes graag bezigquote:Op donderdag 17 april 2025 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb tijdje geleden wat ziekenhuisdingetjes gehad. Daar moest ook alles op papier gedaan worden.
Bedankt voor dit vergelijkend warenonderzoek.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:37 schreef Nizno het volgende:
ter info... de lu crackers olijfolie & oregano zijn minder lekker dan dezelfde soort van de jumbo
graag gedaanquote:Op donderdag 17 april 2025 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedankt voor dit vergelijkend warenonderzoek.
We noteren het even.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedankt voor dit vergelijkend warenonderzoek.
quote:Op donderdag 17 april 2025 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dit had ik met mijn papoortaanvraag gedaan, toen per email gestuurd dit dat. Was allemaal prima. Ideaal.
Naar de afspraak moest ik het origineel meenemen, dus dat digitaal getekende formulier geprint. Nee was niet goed, moest een echte hantekening zijn. Dus ik zeg: Ok, wilt u nou dat ik die digitale handtekening hier met een pen ga sta overtrekken ofzo?
"Uhm, ja."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |