Social marketing voor een bepaalde nichequote:Op donderdag 17 april 2025 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Word je nu naast de Hema ook gesponsord door de Bonirama ofzo?
CherryLips
Mede mogelijk gemaakt door Hema & Bonirama.
Maar bij dit systeem moet je het broodje aan de zijkant uit de bak schuiven op een soort rollers. Dus daar liggen allemaal broodjes omdat kinderen denken dat ze in de Gamestate staan.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
die tangen bij broodproducten zijn dan ook echt grote rommel en zie bij elke super waar ik kom (dirk, hoogvliet, jumbo, AH en aldi of lidl ) en altijd tref je wel iemand aan die de tang niet gebruiikt, ongeacht waar je shopt
hier bij de lidl en aldi kun je alleen met een tang je broodje naar de zijkant schuiven zodat het via een gootje naar voren komt en je het kan pakken.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
die tangen bij broodproducten zijn dan ook echt grote rommel en zie bij elke super waar ik kom (dirk, hoogvliet, jumbo, AH en aldi of lidl ) en altijd tref je wel iemand aan die de tang niet gebruiikt, ongeacht waar je shopt
Ik had nu ook een falafelsalade op met korting *burp*quote:Op donderdag 17 april 2025 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier beginnen ze meestal rond 18.00 uur met afprijzen, nog lekker klassiek met 35% stickertjes. Meestal ben ik er pas later dus neem dat ook vaak mee. Doe het niet eens voor het besparen, maar meer als een soort methode om ter plekke een creatieve maaltijd bij elkaar te verzinnen
ben ik blij dat ik in een nette buurt woonquote:Op donderdag 17 april 2025 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar bij dit systeem moet je het broodje aan de zijkant uit de bak schuiven op een soort rollers. Dus daar liggen allemaal broodjes omdat kinderen denken dat ze in de Gamestate staan.
Ja dit. Is blijkbaar heel leuk om te doen. Goed voor de fijne motoriek van kinderen.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier bij de lidl en aldi kun je alleen met een tang je broodje naar de zijkant schuiven zodat het via een gootje naar voren komt en je het kan pakken.
Het is gelukkig ook niet mijn buurt verder.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik in een nette buurt woon
Hele auto en jas zitten ook onder de sponsorlogo's.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Word je nu naast de Hema ook gesponsord door de Bonirama ofzo?
CherryLips
Mede mogelijk gemaakt door Hema & Bonirama.
quote:Op donderdag 17 april 2025 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar bij dit systeem moet je het broodje aan de zijkant uit de bak schuiven op een soort rollers. Dus daar liggen allemaal broodjes omdat kinderen denken dat ze in de Gamestate staan.
hier ook, maar ze schuiven maar gewoon alles tot het verkruimeld opzij en graaien er dan inquote:Op donderdag 17 april 2025 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier bij de lidl en aldi kun je alleen met een tang je broodje naar de zijkant schuiven zodat het via een gootje naar voren komt en je het kan pakken.
Altijd bij de Jumbo zie ik daar mensen met hun handjes graaien bij die broodjes. Smerig manquote:Op donderdag 17 april 2025 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
had je beter het pak kunnen pakken en gewoon het glas schoon kunnen latenquote:
Ik had net geen zin om nog naar de AH te gaan dus ben bij de chinees gestopt voor kip kerriequote:Op donderdag 17 april 2025 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had nu ook een falafelsalade op met korting *burp*
Nee want ik heb dat glas eerder vandaag gebruikt voor andere drinken.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
had je beter het pak kunnen pakken en gewoon het glas schoon kunnen laten
"Oke, dus de pot schaft vandaag, ehhm, ananas in blik, ansjovis, pindakaas en koolhydraatarm brood."quote:Op donderdag 17 april 2025 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier beginnen ze meestal rond 18.00 uur met afprijzen, nog lekker klassiek met 35% stickertjes. Meestal ben ik er pas later dus neem dat ook vaak mee. Doe het niet eens voor het besparen, maar meer als een soort methode om ter plekke een creatieve maaltijd bij elkaar te verzinnen
het is op zich een beter systeem dan andere systemen. maar liever heb ik gewoon iemand die mn croissants niet een croissantbal ofzo maakt eerst..quote:Op donderdag 17 april 2025 22:31 schreef Ama het volgende:
Ik vind het systeem van de Lidl wel goed werken.
Ja en dan schuiven mensen daar broodjes uit die ze vervolgens niet meenemenquote:Op donderdag 17 april 2025 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
jawel hoorquote:Op donderdag 17 april 2025 22:32 schreef Ama het volgende:
Zo'n 2 liter pak zuipt ook niet zo lekker door.
quote:Op donderdag 17 april 2025 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en dan schuiven mensen daar broodjes uit die ze vervolgens niet meenemen
quote:Op donderdag 17 april 2025 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik in een nette buurt woon
"Tosti Ha-why"quote:Op donderdag 17 april 2025 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Oke, dus de pot schaft vandaag, ehhm, ananas in blik, ansjovis, pindakaas en koolhydraatarm brood."
Gelukkig beperk ik de keuze over het algemeen tot de verse groenten en vleesquote:Op donderdag 17 april 2025 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Oke, dus de pot schaft vandaag, ehhm, ananas in blik, ansjovis, pindakaas en koolhydraatarm brood."
vertel ons er morgen alles overquote:Op donderdag 17 april 2025 22:35 schreef Nizno het volgende:
ik ga eens even kijken hoe het er aan de binnenkant van mijn oogjes uit ziet
Gute Nacht Freunde
Slaap lekker Bassiequote:Op donderdag 17 april 2025 22:35 schreef Nizno het volgende:
ik ga eens even kijken hoe het er aan de binnenkant van mijn oogjes uit ziet
Gute Nacht Freunde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |