Lieve CL,quote:Op donderdag 17 april 2025 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Lieve regen.
Kap even met dit gezeik, ik wil boodschappen doen.
Liefs,
CL
Nu begin ik mij zorgen te maken.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al vijf dagen geen chocola op en ik begin het te voelen.
Positief of negatief?quote:Op donderdag 17 april 2025 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Ja dat wel, m'n clematissen zijn ontploftquote:Op donderdag 17 april 2025 17:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Lieve CL,
De plantjes hebben water nodig en ik loop achter met het bewateren dus ik stop nog niet.
Liefs,
Regen
Dit klinkt gevaarlijk.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:14 schreef CherryLips het volgende:
We hebben al een dag of zo niets meer van Ienimini gehoord. 🤔quote:Op donderdag 17 april 2025 17:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit klinkt gevaarlijk.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 april 2025 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We hebben al een dag of zo niets meer van Ienimini gehoord. 🤔
quote:Op donderdag 17 april 2025 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We hebben al een dag of zo niets meer van Ienimini gehoord. 🤔
hierna volgt dorstquote:Op donderdag 17 april 2025 16:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, ja. Dit uitzicht ken ik.
Op je ochtend.
Officieel certificaat van geweldigheid.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
Wat de neuk, feedback van studenten uit leerjaar 1 is ook binnen. Die is nog positiever dan die van leerjaar 2. Ik ben een geweldig mens, het staat er echt![]()
hahahahahaha, oke klaar nu. Ik zweef overal en nergens.quote:altijd grote blij
krijg ik hier geld voor? vrijstellingen? tekeningen? @Stigsdutchcousincoinquote:Op donderdag 17 april 2025 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Officieel certificaat van geweldigheid.
Maar dat wisten we hier al lang natuurlijk.
ik ben anders geaardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |