SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyedBaby darling doll face honey
je kunt altijd nog door het raamquote:Op donderdag 17 april 2025 16:16 schreef Nizno het volgende:
Mijn grens voor deze donderdag, de drempel van de voor en achterdeur
ik ook, zodra mn mond weer leeg is hahatjesquote:
kan, maar doe ik niet.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik blijf bewondering hebben voor die grensAh, ja. Dit uitzicht ken ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op je ochtend.
🐙
Wat ontwerp jequote:Op donderdag 17 april 2025 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
Vandaag is hier zo'n dag dat je constant bezig bent maar niet het gevoel hebt dat je echt wat gedaan hebt. Grr.
Veel uitzoekwerk, weinig ontworpen.
Laaaaaaang weekend. Ik neem wel wat leesmateriaal mee naar huis.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 april 2025 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]supercalifragilisticexpialidociousSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik zou ook echt geen week van huis meer kunnen.quote:Op donderdag 17 april 2025 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen laten we de katjes alleen. Zie ze dinsdag pas weer. Voelt erg matig.
doosjes en dure dingen zijn goed!quote:Op donderdag 17 april 2025 16:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dat kan ik weinig aan doen behalve zeggen: doos om duur lampje mee aan te kunnen doen.
Omdat kattenquote:Op donderdag 17 april 2025 16:44 schreef Ama het volgende:
Best erg dat ik dat met de ratten minder had. Vind het hele toffe dieren hoor maar Hedwig kruipt helemaal op schoot enz, toch een andere band.
En dat terwijl ik haar nog helemaal niet zo lang heb maar ik hou nu al zoveel van haar.
Regen?quote:Op donderdag 17 april 2025 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Lieve regen.
Kap even met dit gezeik, ik wil boodschappen doen.
Liefs,
CL
Lieve CL,quote:Op donderdag 17 april 2025 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Lieve regen.
Kap even met dit gezeik, ik wil boodschappen doen.
Liefs,
CL
Nu begin ik mij zorgen te maken.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al vijf dagen geen chocola op en ik begin het te voelen.
Positief of negatief?quote:Op donderdag 17 april 2025 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Ja dat wel, m'n clematissen zijn ontploftquote:Op donderdag 17 april 2025 17:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Lieve CL,
De plantjes hebben water nodig en ik loop achter met het bewateren dus ik stop nog niet.
Liefs,
Regen
Dit klinkt gevaarlijk.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:14 schreef CherryLips het volgende:
We hebben al een dag of zo niets meer van Ienimini gehoord. 🤔quote:Op donderdag 17 april 2025 17:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit klinkt gevaarlijk.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 april 2025 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We hebben al een dag of zo niets meer van Ienimini gehoord. 🤔
quote:Op donderdag 17 april 2025 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We hebben al een dag of zo niets meer van Ienimini gehoord. 🤔
hierna volgt dorstquote:Op donderdag 17 april 2025 16:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, ja. Dit uitzicht ken ik.
Op je ochtend.
Officieel certificaat van geweldigheid.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
Wat de neuk, feedback van studenten uit leerjaar 1 is ook binnen. Die is nog positiever dan die van leerjaar 2. Ik ben een geweldig mens, het staat er echt![]()
hahahahahaha, oke klaar nu. Ik zweef overal en nergens.quote:altijd grote blij
krijg ik hier geld voor? vrijstellingen? tekeningen? @Stigsdutchcousincoinquote:Op donderdag 17 april 2025 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Officieel certificaat van geweldigheid.
Maar dat wisten we hier al lang natuurlijk.
ik ben anders geaardquote:
Grote blijquote:Op donderdag 17 april 2025 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahahahaha, oke klaar nu. Ik zweef overal en nergens.
lawineboyquote:
winterjas aanquote:Op donderdag 17 april 2025 17:52 schreef CherryLips het volgende:
Het blijft nog wel even regenen en ik heb trek. Ik moet echt eens in een regenjas ofzo investeren.
Dat is ook echt zo'n ding wat ik ook niet heb.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:52 schreef CherryLips het volgende:
Het blijft nog wel even regenen en ik heb trek. Ik moet echt eens in een regenjas ofzo investeren.
Gewoon laten bezorgenquote:Op donderdag 17 april 2025 17:52 schreef CherryLips het volgende:
kan idd ook.quote:
das niet slimquote:Op donderdag 17 april 2025 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik vorige week heel enthousiast opgeborgen
Ja zie je, had ik toch tekenen weer op moeten pakken ipv fotografie. Als die als ruilmiddel inzetbaar zijn.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
krijg ik hier geld voor? vrijstellingen? tekeningen? @:Stigsdutchcousincoin
He wacht eens even, ik zou naar huis gaan.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm, hoofdpijn. Tijd om naar huis te gaan.
Ga dan!quote:Op donderdag 17 april 2025 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
He wacht eens even, ik zou naar huis gaan.
En ik zou boodschappen doen, yet here we are.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
He wacht eens even, ik zou naar huis gaan.
Ja maar jij hebt dan weer in een staat van chocolade ontwenningsverschijnselen Ieni in je kelder opgesloten.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik zou boodschappen doen, yet here we are.
Poing poing poing poing poing.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een prachtige beesten zijn het toch.
Zo noemt mijn dochter springen.quote:
Dat bekt nog net iets lekkerder in het Duits.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:42 schreef UitStraling het volgende:
"Nederlands tabakstoerisme naar Duitsland neemt toe"
Want Duitse longkanker is veel leuker, lekkerder en beter
Deutscher Lungenkrebsquote:Op donderdag 17 april 2025 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat bekt nog net iets lekkerder in het Duits.
En, heb je daar positieve ervaringen mee?quote:Op donderdag 17 april 2025 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met een ESD polsbandje dat via een draad naar de randaarde van het stopcontact gaat.
zijn ze vast ookquote:Op donderdag 17 april 2025 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja zie je, had ik toch tekenen weer op moeten pakken ipv fotografie. Als die als ruilmiddel inzetbaar zijn.
Heb nog geen chips opgeblazen met een statische schok, dus 10/10.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En, heb je daar positieve ervaringen mee?
Wie weet.quote:[..]
zijn ze vast ook
Kabelbanen laten we ook maar in vervolg.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:31 schreef Flory- het volgende:
![]()
Drie doden bij ongeval met kabelbaan in regio Napels
Maar niet teveel over nadenken, ik doe dat juist graag op vakantiequote:Op donderdag 17 april 2025 19:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Kabelbanen laten we ook maar in vervolg.
Ik denk sowieso teveel na bij zulke dingen nu.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Maar niet teveel over nadenken, ik doe dat juist graag op vakantie
quote:Het einde van een relatie voelt als rouw – en een amputatie is ook een verlies. Je rouwt letterlijk om wie je was en wie je dacht dat je zou zijn.
Ja ik probeer wel echt die antibiotica drie keer per dag verdeeld te nemen anders was ik er ook al ingedoken.quote:
Ja, het is dat het pas kwart voor 8 is, anders zou ik wel naar bed gaan. Maar als ik nu ga, dan ben ik om 2 uur wakker en kan ik daarna niet meer slapen, dus dat vind ik ook geen optie.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik probeer wel echt die antibiotica drie keer per dag verdeeld te nemen anders was ik er ook al ingedoken.
aan wie?quote:
Ja dat is ook wel verrot. Dat heb ik normaal ook wel.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het is dat het pas kwart voor 8 is, anders zou ik wel naar bed gaan. Maar als ik nu ga, dan ben ik om 2 uur wakker en kan ik daarna niet meer slapen, dus dat vind ik ook geen optie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ow oke, ik dacht ik heb een speciale actie gemist ofzoquote:
Waarom jij niet?quote:Op donderdag 17 april 2025 19:54 schreef Ama het volgende:
TV / [NPO1] The Passion 2025 #1 iedereen vanavond kijken.
(Ik niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |