Picsquote:Op donderdag 17 april 2025 15:43 schreef Ama het volgende:
Ik ben weer thuis en ik heb allemaal troostvoer gekocht.
Oh heb opgeborgen maar heb nu die Red Band aardbeien voor mij liggen.quote:
Maar dat is geen chocolaquote:Op donderdag 17 april 2025 15:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh heb opgeborgen maar heb nu die Red Band aardbeien voor mij liggen.
Bij jou is de chocolade toch ook 'opgeborgen'?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
als iemand zegt veel vreten te hebben gekocht gaat mijn hoofd er van uit dat je dat ook nu gaat opeten, anders ja, boeiendquote:Op donderdag 17 april 2025 15:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Iets met een kat die te nieuwsgierige pootjes heeft.
Bewaard in haar maagquote:Op donderdag 17 april 2025 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Snel naar binnen gewerkt.
Ik lees een verslag terug van mezelf, ok nvm laten we maar gewoon stoppen met vandaagquote:Het kan zijn dat er een afspraak met u wordt gebeld
Ja maar ik kan niet alles tegelijk naar binnen proppen. Ook ik heb mijn grens.quote:Op donderdag 17 april 2025 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als iemand zegt veel vreten te hebben gekocht gaat mijn hoofd er van uit dat je dat ook nu gaat opeten, anders ja, boeiend![]()
en ik kan dat niet, inhouden. Jij wel
quote:Op donderdag 17 april 2025 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik lees een verslag terug van mezelf, ok nvm laten we maar gewoon stoppen met vandaag
quote:Het kan zijn dat er telefonisch een afspraak met u wordt gebeld
Waar anders van? Jamin?quote:Op donderdag 17 april 2025 16:03 schreef Ama het volgende:
Gewoon braaf uit de supermarkt snoepjes hoor.
quote:
Laat maar.quote:Op donderdag 17 april 2025 16:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar anders van? Jamin?
ik blijf bewondering hebben voor die grensquote:Op donderdag 17 april 2025 16:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet alles tegelijk naar binnen proppen. Ook ik heb mijn grens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |