SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
ook een keuze iddquote:Op donderdag 17 april 2025 10:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat nieuwe boek van The Hunger Games kwam zowel de Engels als de Nederlandse versie tegelijk uit volgens mij.
Oh goeie!quote:Op donderdag 17 april 2025 10:33 schreef CherryLips het volgende:
KSC-boekenclubVast een daverend succes.
Iedereen "joe, nog niet begonnen"quote:Op donderdag 17 april 2025 10:33 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 17 april 2025 10:35 schreef Ama het volgende:
Volgens mij is het een goed teken dat er allemaal troep uit mijn vinger komt.
Alle viezigheid eruit idd.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:35 schreef Ama het volgende:
Volgens mij is het een goed teken dat er allemaal troep uit mijn vinger komt.
Wel nasty en pijnlijk maar ja.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alle viezigheid eruit idd.
Allemaal voor de goede zaak!quote:
Ik zal vanmiddag wel horen hoe die chirurg erover denkt.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal voor de goede zaak!
We duimen voor jequote:Op donderdag 17 april 2025 10:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zal vanmiddag wel horen hoe die chirurg erover denkt.
Sla hem op zijn bek.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik word zo moe van een collega die iedere kans aanpakt om een enorme teringbende achter te laten...
Ik krijg echt amper boeken in m'n algoritme. En wat ik krijg, is niet perse wat ik zoek in een boek.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
TikTok heeft er wel voor gezorgd dat er meer wordt gelezen, en ook meer Engelstalig. Ik heb ook veel boeken ontdekt via Bookstagram en Booktok.
Ik heel veelquote:Op donderdag 17 april 2025 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg echt amper boeken in m'n algoritme. En wat ik krijg, is niet perse wat ik zoek in een boek.
Ik heb jaren in een boekenclubje gezetenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:33 schreef CherryLips het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Hij heeft mazzel dat ie er niet is vandaagquote:
Before en after pics dan wel.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik laat binnenkort mijn baard eens doen door een oud leerling.
Ben benieuwd.
Een 7.quote:
Ik krijg alleen maar die Sarah J Maas-boeken.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heel veelAllemaal horror en true crime en popular non fiction
En er wordt zeker niks mee gedaan?quote:Op donderdag 17 april 2025 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft mazzel dat ie er niet is vandaag
Ben een paar weken terug al een hele dag bezig geweest met zijn puinhoop opruimen, en nu heeft ie precies hetzelfde weer gedaan. Door puur toeval heb ik het nog redelijk op tijd ontdekt, anders was dit ook weer uit de hand gelopen.
Dit klinkt echt precies als iets wat een goede vriend laatst zei tegen mij.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft mazzel dat ie er niet is vandaag
Ben een paar weken terug al een hele dag bezig geweest met zijn puinhoop opruimen, en nu heeft ie precies hetzelfde weer gedaan. Door puur toeval heb ik het nog redelijk op tijd ontdekt, anders was dit ook weer uit de hand gelopen.
Mijn laatste boek dat ik gelezen heb, is volgens mij, The Art of War van Sun Zhu.quote:
Ik heb het gewoon helemaal weggepleurd en laat het hem morgen oplossen. De leidinggevende zit vaak vlak bij hem, dus ik zal er wel voor zorgen dat ie het mee krijgt als ik het vertelquote:Op donderdag 17 april 2025 11:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En er wordt zeker niks mee gedaan?
Goed bezigquote:Op donderdag 17 april 2025 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon helemaal weggepleurd en laat het hem morgen oplossen. De leidinggevende zit vaak vlak bij hem, dus ik zal er wel voor zorgen dat ie het mee krijgt als ik het vertel
quote:Op donderdag 17 april 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dit is ook ietwat..quote:
Ja vooral omdat die geschreven briefjes totaal niet recent zijn ook en sowieso waarom.quote:
Ja, wel ietwat apart.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ligt net ineens bij mij in de brievenbus.
Ach ik vind mijn huisnummer nog niet zo boeiend.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar de echte naam van Ama is dus buurvrouw van 310.
In Emmen nog echt het boerenleven ipv Bertha 310 dus buurvrouw 310quote:Op donderdag 17 april 2025 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar de echte naam van Ama is dus buurvrouw van 310.
Ik ga op vakantie en ik neem mee 'briefjes van de buurvrouw van een tijdje terug zodat ik die aan haar terug kan sturen op een ansichtkaart'quote:Op donderdag 17 april 2025 11:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vooral omdat die geschreven briefjes totaal niet recent zijn ook en sowieso waarom.
Maar waarom zou je dat überhaupt bewaren.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie en ik neem mee 'briefjes van de buurvrouw van een tijdje terug zodat ik die aan haar terug kan sturen op een ansichtkaart'
En waarom zou je het mee op vakantie nemenquote:Op donderdag 17 april 2025 11:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat überhaupt bewaren.
Het is bijna lunchtijdquote:
het is weird maar toch niet vies/nasty/negatief of weet ik veelquote:Op donderdag 17 april 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
Krijg ineens minder zin om in de tuin te gaan chillen deze zomer.
Hij houdt me ook altijd in de gaten als ik buiten ben en hij ook.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is weird maar toch niet vies/nasty/negatief of weet ik veel
Dat betekent toch ook niks? Mensen houden van kijken, ik zelf ook.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij houdt me ook altijd in de gaten als ik buiten ben en hij ook.
Lolwat. Why.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Prima maar ik krijg hier wel hele rare vibes bij.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat betekent toch ook niks? Mensen houden van kijken, ik zelf ook.
Mweh, de combinatie van dingen maakt het wel wat ongemakkelijk.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat betekent toch ook niks? Mensen houden van kijken, ik zelf ook.
Ongemakkelijk als in 'hmm weird' (voor mij) maar zie zelf echt totaal niet waarom het negatief/onaardig/ongemakkelijk zou zijn om in de tuin te gaan zittenquote:Op donderdag 17 april 2025 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, de combinatie van dingen maakt het wel wat ongemakkelijk.
Is er gewoon zelf opgeplakt. Ik had dat even niet door maar een vriend van mij zei dat net die bij PostNL werkte.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ook gek dat het een ansichtkaart is uit Wenen, maar dat er een Nederlandse postzegel op zit.
Postzegel is niet afgestempeld inderdaad.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Is er gewoon zelf opgeplakt. Ik had dat even niet door maar een vriend van mij zei dat net die bij PostNL werkte.
Erg bijzonder allemaal.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Postzegel is niet afgestempeld inderdaad.
quote:Op donderdag 17 april 2025 11:51 schreef Crack_ het volgende:
Mijn buurman probeerde gisteren mijn voordeur te openen. Ik was zo bang, zag niet dat het mn buurman wasmaar ook eindelijk een fight reactie ipv fright, dat was wel fijn
Durf je het te vragen?quote:
Alzheimerquote:Op donderdag 17 april 2025 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]Waarom wilde je buurman jouw deur openen?
watquote:Op donderdag 17 april 2025 11:33 schreef Ama het volgende:
Uh. Mijn buurman is op vakantie en nu krijg ik een kaart met alle briefjes die ik ooit in de brievenbus heb gedaan. Wacht.
quote:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het roept eigenlijk vooral vragen op, of ik me ongemakkelijk zou voelen om in de tuin te zitten, hangt af van irl vibes.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ongemakkelijk als in 'hmm weird' (voor mij) maar zie zelf echt totaal niet waarom het negatief/onaardig/ongemakkelijk zou zijn om in de tuin te gaan zitten
Waarom zou je een lege container aan de straat zetten?quote:Op donderdag 17 april 2025 11:54 schreef Ama het volgende:
Ik heb hier ook een grijze container van hem bij huis staan omdat hij vroeg of ik dat de 22ste leeg aan straat wou zetten want hij ging op vakantie.
Wat lees ik nou weerquote:Op donderdag 17 april 2025 11:51 schreef Crack_ het volgende:
Mijn buurman probeerde gisteren mijn voordeur te openen. Ik was zo bang, zag niet dat het mn buurman wasmaar ook eindelijk een fight reactie ipv fright, dat was wel fijn
Ik begreep er niks van.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom zou je een lege container aan de straat zetten?
Ja dat, maar weet niet of dit rationeel te beantwoorden valtquote:Op donderdag 17 april 2025 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het roept eigenlijk vooral vragen op, of ik me ongemakkelijk zou voelen om in de tuin te zitten, hangt af van irl vibes.
Oh sneu.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Durf je het te vragen?
[..]
Alzheimerbest sneu
O zoquote:Op donderdag 17 april 2025 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Durf je het te vragen?
[..]
Alzheimerbest sneu
Ja, inderdaad meer het "is dit mal weird" of "is dit eng weird". Ofzo.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat, maar weet niet of dit rationeel te beantwoorden valt
Ik wist het nietquote:Op donderdag 17 april 2025 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is sneu inderdaad. Maar wel schrikken ook.
Komt door de TT denk ikquote:
True crime onderwerpenquote:Op donderdag 17 april 2025 11:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komt door de TT denk ik
Allemaal mystery en true crimes onderwerpen ineens
Maar als je verward bent dan kan dat best een tijdje durenquote:Op donderdag 17 april 2025 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Is denk ik ook hoe volhardend je bent in het naar binnen willen bij de verkeerde deur? Het blijven proberen vs een "Waarom gaat die deur niet o-OOOoooh *facepalm*"
Hopelijk heeft ie geen Kempertje gedaan door ook nog eens...quote:Op donderdag 17 april 2025 12:00 schreef Ama het volgende:
Nou niet helemaal waar want dat verhaal over die vrouw die is omhoofd maakt me ook een beetje misselijk.
quote:Op donderdag 17 april 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik ging een keer de katten voeren van de buren twee huizen verderop. Was 's avonds best laat. Ik terug naar m'n eigen huis, was moe, wil ik bij het huis tussen ons in naar binnen
Zo stond ik daar ookquote:Op donderdag 17 april 2025 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Is denk ik ook hoe volhardend je bent in het naar binnen willen bij de verkeerde deur? Het blijven proberen vs een "Waarom gaat die deur niet o-OOOoooh *facepalm*"
Ja, dat is schrikken. Was je daarna nog een tijd aan het rondstuiteren van de adrenaline?quote:Op donderdag 17 april 2025 11:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wist het nieten ik trok echt super boos die deur open en zag toen dat het mn buurman was, dus ik 'DUDE, WTF?!!?!?!?' en hij echt heel erg schrikken en zn excuses aanbieden en dat ie het niet expres deed en dat ie niet meer goed bij zn hoofd en nog 10x excuus en dat ie het écht écht niet expres deed (en ik dacht alleen maar goh.... want je kunt niet echt bij mij naar binnen met je eigen sleutel..)
maarja, schrikken voor ons beide
M'n sleutel ging er wel in, vrij stroef, maar wilde niet draaien. Sleutel eruit en opnieuw. En toen viel het kwartje.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]hoe en wanneer kwam je er achter dat het niet het juiste huis was?
Nee, ik bedoel in hoe het overkomt op de bewoner als die het opmerkt. Een korte rammel aan m'n voordeur zou ik niet direct registreren denk ik (of het afdoen als "er zit iemand aan m'n brievenbus"), maar als dat langer doorgaat wel.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar als je verward bent dan kan dat best een tijdje duren
Ik sta hier heel soms bij het verkeerde huis als ik niet oplet. Er zijn twee straten naast elkaar die zo'n beetje een kopie van elkaar zijn, met dezelfde huisnummers.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik ging een keer de katten voeren van de buren twee huizen verderop. Was 's avonds best laat. Ik terug naar m'n eigen huis, was moe, wil ik bij het huis tussen ons in naar binnen
Ik vrees dat er nog wel meer details komen.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ie geen Kempertje gedaan door ook nog eens...
Nou ja.
Mooi wel, die paginanummers zo.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ie geen Kempertje gedaan door ook nog eens...
Nou ja.
Hehe.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Before en after pics dan wel.
[..]
Een 7.
De postbode hier stopt ook regelmatig post van se straat hiernaast met dezelfde huizen in de bus.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik sta hier heel soms bij het verkeerde huis als ik niet oplet. Er zijn twee straten naast elkaar die zo'n beetje een kopie van elkaar zijn, met dezelfde huisnummers.
Teletextquote:Op donderdag 17 april 2025 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi wel, die paginanummers zo.
Komt wel dichtbij zoquote:
Ja, dat gebeurde hier ook een tijd geleden, maar de huidige postbode heeft het goed onder controle.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
De postbode hier stopt ook regelmatig post van se straat hiernaast met dezelfde huizen in de bus.
Heel irritant
jaquote:Op donderdag 17 april 2025 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is schrikken. Was je daarna nog een tijd aan het rondstuiteren van de adrenaline?
ohhh, klinkt niet alsof het heel lang duurdequote:Op donderdag 17 april 2025 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n sleutel ging er wel in, vrij stroef, maar wilde niet draaien. Sleutel eruit en opnieuw. En toen viel het kwartje.
quote:Op donderdag 17 april 2025 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik sta hier heel soms bij het verkeerde huis als ik niet oplet. Er zijn twee straten naast elkaar die zo'n beetje een kopie van elkaar zijn, met dezelfde huisnummers.
Ja die hier loopt altijd samen met haar moeder en ze stopt nooit met praten.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurde hier ook een tijd geleden, maar de huidige postbode heeft het goed onder controle.
Ja als het dan nét niet klopt, dan krijg ik daar zo'n unheimisch gevoel bij. Zo van, ik hoor hier niet ofzoquote:Op donderdag 17 april 2025 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik was bij m'n zus ook eens de verkeerde straat in geredenDe gebruikelijke toegangsweg was afgesloten dus ik kwam van de andere kant, rij de zijweg in (met dezelfde naam als haar straat), waar dezelfde huizen staan... Maar er klopte iets niet. De heg was anders enzo
Ik was eentje te vroeg naar rechts gegaan.
Ik wil er wel even KSC Boekenclub van makenquote:Op donderdag 17 april 2025 11:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komt door de TT denk ik
Allemaal mystery en true crimes onderwerpen ineens
"Waarom heeft iemand allerlei dingen veranderd hier!quote:Op donderdag 17 april 2025 12:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja als het dan nét niet klopt, dan krijg ik daar zo'n unheimisch gevoel bij. Zo van, ik hoor hier niet ofzo
Of dat je per ongeluk in een paralelle wereld bent belandt en iedereen is vijandig dus je moet zo snel mogelijk weer terug naar je eigen wereld zien tr komenquote:Op donderdag 17 april 2025 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
"Waarom heeft iemand allerlei dingen veranderd hier!"
Ja zo voelde het.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of dat je per ongeluk in een paralelle wereld bent belandt en iedereen is vijandig dus je moet zo snel mogelijk weer terug naar je eigen wereld zien tr komen
Gisteren nog de film Monster Hunter gezien.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of dat je per ongeluk in een paralelle wereld bent belandt en iedereen is vijandig dus je moet zo snel mogelijk weer terug naar je eigen wereld zien tr komen
Ken ik nietquote:Op donderdag 17 april 2025 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren nog de film Monster Hunter gezien.
Ik denk dat ik mijn huis voorbij zou lopen als daar het boompje weg zou zijn.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:22 schreef essnhills het volgende:
Er stond hier een tijd een dode buxus in de voortuin. Die had mijn vader op een gegeven moment eruit gehaald.
Kwam een paar weken later een vriendin op bezoek, en die kon vervolgens mijn huis niet meer vinden
Die oriënteerde zich aan die dode buxus
Is dat die met Milla Jovovich?quote:Op donderdag 17 april 2025 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren nog de film Monster Hunter gezien.
Kapitein Artemis en haar strijdeenheid komen door een zandstorm terecht in een vijandige nieuwe wereld. Gevangen in deze woestijnwereld met enorme monsters, ontdekken ze dat hun anders zo destructieve wapens ongepast zijn om de vijand mee te verslaan.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat die met Milla Jovovich?
Klinkt als een goede filmquote:Op donderdag 17 april 2025 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kapitein Artemis en haar strijdeenheid komen door een zandstorm terecht in een vijandige nieuwe wereld. Gevangen in deze woestijnwereld met enorme monsters, ontdekken ze dat hun anders zo destructieve wapens ongepast zijn om de vijand mee te verslaan.
Mwah...quote:Op donderdag 17 april 2025 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere film met haar is het waard om te zien.
quote:"in het ontwerp is rekening gehouden met het pand dat er nu nog staat. Daar staat nu 'koffie', 'tabak' en 'thee' op. In de plannen voor de nieuwe woningen zijn dezelfde letters gebruikt, maar dan staan er producten op als 'havermelk', 'gojibessen' en 'prosecco'.
Grapje toch.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:42 schreef LTVDK het volgende:
Ze gaan hier een oud pakhuis slopen om nieuwe huizen te bouwen ...
[..]![]()
![]()
Dat dit soort ideeën door meerdere handen gaan, en niemand in dat proces even zegt "He jongens, dit is een verschrikkelijk idee."quote:Op donderdag 17 april 2025 12:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]![]()
![]()
Lolquote:Op donderdag 17 april 2025 12:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]![]()
![]()
WTFquote:Op donderdag 17 april 2025 12:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]![]()
![]()
Of misschien zijn het wel gewoon van die sadisten die kijken hoe ver ze kunnen gaan met kutgrapjesquote:Op donderdag 17 april 2025 12:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat dit soort ideeën door meerdere handen gaan, en niemand in dat proces even zegt "He jongens, dit is een verschrikkelijk idee."
Haha, even marketen op een heel specifieke doelgroep.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]![]()
![]()
Vegablok.quote:
Onderaan waar ze de bult hebben gesloopt en nu aan het volgooien zijn met huizen en appartementen. Dat gebouw dat ze nu gaan slopen staat erachter, is al jaren geleden door een projectontwikkelaar opgekocht en lekker laten verloederen zodat het nu bouwtechnisch is afgekeurdquote:
Ziet er uit alsof het uit het boek 1984 komt.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:48 schreef DeZwabber het volgende:
Na A'dam voor Amsterdam en R'dam voor Rotterdam, wilde Schiedam ook meeliften op de trend en begon zichzelf te profileren als S'dam.
Iemand bij een woningbouwproject in S'dam had een verschrikkelijk idee voor de gevel:
[ afbeelding ]
Wans'maak.
Beetje alsof een gereformeerde kerk een buitenechtelijke relatie met een casino uit Vegas heeft gehadquote:Op donderdag 17 april 2025 12:48 schreef DeZwabber het volgende:
Na A'dam voor Amsterdam en R'dam voor Rotterdam, wilde Schiedam ook meeliften op de trend en begon zichzelf te profileren als S'dam.
Iemand bij een woningbouwproject in S'dam had een verschrikkelijk idee voor de gevel:
[ afbeelding ]
Wans'maak.
Hm, geloof niet dat ik het ken. Wel zondequote:Op donderdag 17 april 2025 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onderaan waar ze de bult hebben gesloopt en nu aan het volgooien zijn met huizen en appartementen. Dat gebouw dat ze nu gaan slopen staat erachter, is al jaren geleden door een projectontwikkelaar opgekocht en lekker laten verloederen zodat het nu bouwtechnisch is afgekeurd
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 april 2025 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er uit alsof het uit het boek 1984 komt.
Het kruis en het trapezium er knder moeten een molen voorstellen. Daar heb ik nog niet eens zo'n probleem mee. Geloof dat het plaatje van de molen er ook niet op komt.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje alsof een gereformeerde kerk een buitenechtelijke relatie met een casino uit Vegas heeft gehad
God, je weet gewoon dat er iemand is geweest die zei "Oke we richten ons op hippe millennial stellen die een huis willen. Wat vinden millennials ook alweer leuk?"quote:
Geen balkons, dus het valt voor mij al afquote:Op donderdag 17 april 2025 12:48 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Wans'maak.
Boks.quote:Op donderdag 17 april 2025 13:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen balkons, dus het valt voor mij al af
Bleuggets!quote:Op donderdag 17 april 2025 12:54 schreef essnhills het volgende:
https://www.sciencealert.(...)-now-be-nugget-sized
Straks ook kipnuggets met blauwe holle aders
Vrouwelijke piemels en IPAs heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 17 april 2025 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
God, je weet gewoon dat er iemand is geweest die zei "Oke we richten ons op hippe millennial stellen die een huis willen. Wat vinden millennials ook alweer leuk?"
quote:Op donderdag 17 april 2025 12:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]![]()
![]()
Vleestompouce.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:54 schreef essnhills het volgende:
https://www.sciencealert.(...)-now-be-nugget-sized
Straks ook kipnuggets met blauwe holle aders
Ik heb wel een keer een paddestoelen "tompouce" gemaaktquote:
Lijkt me juist een stuk lastiger om er vanaf te vallen zonder balkonquote:Op donderdag 17 april 2025 13:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen balkons, dus het valt voor mij al af
Hitchhikers guide to the Galaxyquote:
Wat scherp weer.quote:Op donderdag 17 april 2025 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me juist een stuk lastiger om er vanaf te vallen zonder balkon
Ik ben het antwoord op allesquote:
Balkoffquote:Op donderdag 17 april 2025 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me juist een stuk lastiger om er vanaf te vallen zonder balkon
Al gelezen, ben nu bezig in de discworld serie en de mistborn sagaquote:
* TheStigsDutchCousin een tegenstribbelende Nattekat op de weegschaal zetquote:Op donderdag 17 april 2025 13:21 schreef Nattekat het volgende:
Het voordeel van niet meer snacken en honger lijden tot lunch is dat ik nu ook niet zo veel eetlust heb voor lunch
Jammer dat ik niet op de weegschaal ben gaan staan toen ik begon.
Ja nu is het te laatquote:Op donderdag 17 april 2025 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin een tegenstribbelende Nattekat op de weegschaal zet
Ja, ik schrik er zelf ook wel van.quote:
Dat zou wel fijn zijn na al die activiteiten. Succes!quote:Op donderdag 17 april 2025 13:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik hoop dat een mattievriendje een rondje met mij wil gaan wandelen in de natuur
Lekker met haar hoofd rondrijdenquote:Op donderdag 17 april 2025 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Reden 8563 om niet aan kinderen te beginnen.
https://www.nu.nl/binnenl(...)jke-gebeurtenis.html
Balquote:
Ik kan me goed voorstellen dat iemand psychisch niet in orde is maar zover heen is zo moeilijk voor te stellen.quote:Op donderdag 17 april 2025 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker met haar hoofd rondrijden
Het is net de ikea.quote:Op donderdag 17 april 2025 13:41 schreef bitterbal het volgende:
ontbijt
[ afbeelding ]
de sushi zwemt hier gewoon rond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wauw wat een rijkgevulde saladequote:
huehuequote:
Kan je dan aanwijzen welke je wil?quote:Op donderdag 17 april 2025 13:41 schreef bitterbal het volgende:
ontbijt
[ afbeelding ]
de sushi zwemt hier gewoon rond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou denk dat je ze zelf moet vangen. Dus ga morgen terug met rijst en sojasausquote:Op donderdag 17 april 2025 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je dan aanwijzen welke je wil?
te laatquote:Op donderdag 17 april 2025 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Reden 8563 om niet aan kinderen te beginnen.
https://www.nu.nl/binnenl(...)jke-gebeurtenis.html
Je bent zelluf rijkgevuldquote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou denk dat je ze zelf moet vangen. Dus ga morgen terug met rijst en sojasaus
feit.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je bent zelluf rijkgevuld
welke?quote:Op donderdag 17 april 2025 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ga je niet flexen met je hida-beef, bal?
ik moet ENERLGUEIWJIWUWIW kwijtquote:Op donderdag 17 april 2025 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Buiten rondjes rennen, klinkt goed.
quote:Op donderdag 17 april 2025 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou denk dat je ze zelf moet vangen. Dus ga morgen terug met rijst en sojasaus
En anders kan ik altijd nog zelf gaanquote:Op donderdag 17 april 2025 13:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn na al die activiteiten. Succes!
ja had ik al vermeld vanmiddag. Maar heb erook geen foto van gemaakt. ga er morgen weer een halenquote:
quote:
tijd om spinazie te gaan etenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 17 april 2025 14:08 schreef Crack_ het volgende:
ik snap het niet helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar kusje op je voorhoofd tegen de chagerijnigheidOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
* TheStigsDutchCousin geeft Ama steunquote:Op donderdag 17 april 2025 14:09 schreef Ama het volgende:
Oke ik zit weer in de wachtkamer. #spannend
jij krijgt betaald voor 40 uur in de week maar je hoeft maar 2 dagen in de week iets te doenquote:Op donderdag 17 april 2025 14:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snap het niet helemaal
maar kusje op je voorhoofd tegen de chagerijnigheid
quote:Op donderdag 17 april 2025 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin geeft Ama steun
quote:Op donderdag 17 april 2025 14:09 schreef Crack_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er niemand iets van je wil overnemen dan zelf overzichtje maken en zeggen "okeee ik kan dit doen, ķf dit doen. Zeg maar wat ik moet laten vallen maar kan niet alles doen""Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
hmm oke jah nee dat is idd niet logischquote:Op donderdag 17 april 2025 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij krijgt betaald voor 40 uur in de week maar je hoeft maar 2 dagen in de week iets te doen
ik krijg ook betaald voor 40 uur in de week maar ik moet wel vijf dagen in de week iets doen
waarom mag jij minder werken dan ik?
Net een Agile sprintquote:Op donderdag 17 april 2025 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als er niemand iets van je wil overnemen dan zelf overzichtje maken en zeggen "okeee ik kan dit doen, ķf dit doen. Zeg maar wat ik moet laten vallen maar kan niet alles doen"
Succes!quote:Op donderdag 17 april 2025 14:09 schreef Ama het volgende:
Oke ik zit weer in de wachtkamer. #spannend
Dat zei ik ookquote:Op donderdag 17 april 2025 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als er niemand iets van je wil overnemen dan zelf overzichtje maken en zeggen "okeee ik kan dit doen, ķf dit doen. Zeg maar wat ik moet laten vallen maar kan niet alles doen"
quote:Op donderdag 17 april 2025 14:08 schreef Crack_ het volgende:
Maar wat doen zij dan in die 100-200 uur die niet toebedeeld zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Alles naar Crack schuiven.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wat doen zij dan in die 100-200 uur die niet toebedeeld zijn?
Weet ik hetquote:Op donderdag 17 april 2025 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wat doen zij dan in die 100-200 uur die niet toebedeeld zijn?
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alles naar Crack schuiven.
Ja eerst dat doen jaquote:Op donderdag 17 april 2025 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zei ik ookmaar eerst even afwachten, misschien is er helemaal niks aan de hand
Tekeningen?quote:Op donderdag 17 april 2025 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
geld? eten? plantjes? lekker drinken? tekeningen? Kom maaaar
Was zeker al op voordat je een foto kon makenquote:Op donderdag 17 april 2025 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had ik al vermeld vanmiddag. Maar heb erook geen foto van gemaakt. ga er morgen weer een halen
quote:Op donderdag 17 april 2025 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had ik al vermeld vanmiddag. Maar heb erook geen foto van gemaakt. ga er morgen weer een halen
Dat is snelquote:Op donderdag 17 april 2025 14:24 schreef Ama het volgende:
Deze arts is wel realistisch. Het gaat eraf. De 28ste.
Hmm, ergens kut maar ergens ook wel fijn dat je weet waar je aan toe bent misschienquote:Op donderdag 17 april 2025 14:24 schreef Ama het volgende:
Gaat je hele vinger er af?? of wat precies...quote:Op donderdag 17 april 2025 14:24 schreef Ama het volgende:
quote:Op donderdag 17 april 2025 14:24 schreef Ama het volgende:
Pff het is zo dubbel. Ik waardeer zijn eerlijkheid maar toch is het een klap.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ergens kut maar ergens ook wel fijn dat je weet waar je aan toe bent misschien
Of ergens kut, gewoon super kut natuurlijk..
Als goed is alleen mijn topje.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gaat je hele vinger er af?? of wat precies...![]()
![]()
Waarvan?quote:
We duimen voor je Ama!quote:Op donderdag 17 april 2025 14:30 schreef Ama het volgende:
Maar goed moet de rest wel goed genezen nu.
Eerlijke artsen zijn vaak wel de beste, die vertellen gewoon hoe het is zonder er een heel verhaal omheen te verzinnen, ondanks dat het kutnieuws is natuurlijkquote:Op donderdag 17 april 2025 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff het is zo dubbel. Ik waardeer zijn eerlijkheid maar toch is het een klap.
Ja dat is wel zo.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerlijke artsen zijn vaak wel de beste, die vertellen gewoon hoe het is zonder er een heel verhaal omheen te verzinnen, ondanks dat het kutnieuws is natuurlijk
Kaneel toch.quote:
Topje... Is dat t/m je nagel of kleiner?quote:
Gedeelte waar je nagel zit. Bovenste kootje dus.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:49 schreef Flory- het volgende:
[..]
Topje... Is dat t/m je nagel of kleiner?
Sterkte in elk geval!
Of volledig verlamdquote:Op donderdag 17 april 2025 14:51 schreef Ama het volgende:
Ik besef me ook wel dat er mensen zijn die het erger hebben. Been eraf etc maar ja.
Ja nu gaan we wel hele erge voorbeelden noemen. Ik ben niet verlamd he.quote:
Nee nee, ik zou niet dur- oh wacht.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nu gaan we wel hele erge voorbeelden noemen. Ik ben niet verlamd he.
weet niet, gewoon mensen hun eigen creaties. Ik hou van menseigenquote:
Picsquote:Op donderdag 17 april 2025 15:43 schreef Ama het volgende:
Ik ben weer thuis en ik heb allemaal troostvoer gekocht.
Oh heb opgeborgen maar heb nu die Red Band aardbeien voor mij liggen.quote:
Maar dat is geen chocolaquote:Op donderdag 17 april 2025 15:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh heb opgeborgen maar heb nu die Red Band aardbeien voor mij liggen.
Bij jou is de chocolade toch ook 'opgeborgen'?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
als iemand zegt veel vreten te hebben gekocht gaat mijn hoofd er van uit dat je dat ook nu gaat opeten, anders ja, boeiendquote:Op donderdag 17 april 2025 15:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Iets met een kat die te nieuwsgierige pootjes heeft.
Bewaard in haar maagquote:Op donderdag 17 april 2025 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Snel naar binnen gewerkt.
Ik lees een verslag terug van mezelf, ok nvm laten we maar gewoon stoppen met vandaagquote:Het kan zijn dat er een afspraak met u wordt gebeld
Ja maar ik kan niet alles tegelijk naar binnen proppen. Ook ik heb mijn grens.quote:Op donderdag 17 april 2025 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als iemand zegt veel vreten te hebben gekocht gaat mijn hoofd er van uit dat je dat ook nu gaat opeten, anders ja, boeiend![]()
en ik kan dat niet, inhouden. Jij wel
quote:Op donderdag 17 april 2025 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik lees een verslag terug van mezelf, ok nvm laten we maar gewoon stoppen met vandaag
quote:Het kan zijn dat er telefonisch een afspraak met u wordt gebeld
Waar anders van? Jamin?quote:Op donderdag 17 april 2025 16:03 schreef Ama het volgende:
Gewoon braaf uit de supermarkt snoepjes hoor.
quote:
Laat maar.quote:Op donderdag 17 april 2025 16:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar anders van? Jamin?
ik blijf bewondering hebben voor die grensquote:Op donderdag 17 april 2025 16:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet alles tegelijk naar binnen proppen. Ook ik heb mijn grens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |