Pff het is zo dubbel. Ik waardeer zijn eerlijkheid maar toch is het een klap.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ergens kut maar ergens ook wel fijn dat je weet waar je aan toe bent misschien
Of ergens kut, gewoon super kut natuurlijk..
Als goed is alleen mijn topje.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gaat je hele vinger er af?? of wat precies...![]()
![]()
Waarvan?quote:
We duimen voor je Ama!quote:Op donderdag 17 april 2025 14:30 schreef Ama het volgende:
Maar goed moet de rest wel goed genezen nu.
Eerlijke artsen zijn vaak wel de beste, die vertellen gewoon hoe het is zonder er een heel verhaal omheen te verzinnen, ondanks dat het kutnieuws is natuurlijkquote:Op donderdag 17 april 2025 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff het is zo dubbel. Ik waardeer zijn eerlijkheid maar toch is het een klap.
Ja dat is wel zo.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerlijke artsen zijn vaak wel de beste, die vertellen gewoon hoe het is zonder er een heel verhaal omheen te verzinnen, ondanks dat het kutnieuws is natuurlijk
Kaneel toch.quote:
Topje... Is dat t/m je nagel of kleiner?quote:
Gedeelte waar je nagel zit. Bovenste kootje dus.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:49 schreef Flory- het volgende:
[..]
Topje... Is dat t/m je nagel of kleiner?
Sterkte in elk geval!
Of volledig verlamdquote:Op donderdag 17 april 2025 14:51 schreef Ama het volgende:
Ik besef me ook wel dat er mensen zijn die het erger hebben. Been eraf etc maar ja.
Ja nu gaan we wel hele erge voorbeelden noemen. Ik ben niet verlamd he.quote:
Nee nee, ik zou niet dur- oh wacht.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nu gaan we wel hele erge voorbeelden noemen. Ik ben niet verlamd he.
weet niet, gewoon mensen hun eigen creaties. Ik hou van menseigenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |