Erg bijzonder allemaal.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Postzegel is niet afgestempeld inderdaad.
quote:Op donderdag 17 april 2025 11:51 schreef Crack_ het volgende:
Mijn buurman probeerde gisteren mijn voordeur te openen. Ik was zo bang, zag niet dat het mn buurman wasmaar ook eindelijk een fight reactie ipv fright, dat was wel fijn
Durf je het te vragen?quote:
Alzheimerquote:Op donderdag 17 april 2025 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]Waarom wilde je buurman jouw deur openen?
watquote:Op donderdag 17 april 2025 11:33 schreef Ama het volgende:
Uh. Mijn buurman is op vakantie en nu krijg ik een kaart met alle briefjes die ik ooit in de brievenbus heb gedaan. Wacht.
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het roept eigenlijk vooral vragen op, of ik me ongemakkelijk zou voelen om in de tuin te zitten, hangt af van irl vibes.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ongemakkelijk als in 'hmm weird' (voor mij) maar zie zelf echt totaal niet waarom het negatief/onaardig/ongemakkelijk zou zijn om in de tuin te gaan zitten
Waarom zou je een lege container aan de straat zetten?quote:Op donderdag 17 april 2025 11:54 schreef Ama het volgende:
Ik heb hier ook een grijze container van hem bij huis staan omdat hij vroeg of ik dat de 22ste leeg aan straat wou zetten want hij ging op vakantie.
Wat lees ik nou weerquote:Op donderdag 17 april 2025 11:51 schreef Crack_ het volgende:
Mijn buurman probeerde gisteren mijn voordeur te openen. Ik was zo bang, zag niet dat het mn buurman wasmaar ook eindelijk een fight reactie ipv fright, dat was wel fijn
Ik begreep er niks van.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom zou je een lege container aan de straat zetten?
Ja dat, maar weet niet of dit rationeel te beantwoorden valtquote:Op donderdag 17 april 2025 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het roept eigenlijk vooral vragen op, of ik me ongemakkelijk zou voelen om in de tuin te zitten, hangt af van irl vibes.
Oh sneu.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Durf je het te vragen?
[..]
Alzheimerbest sneu
O zoquote:Op donderdag 17 april 2025 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Durf je het te vragen?
[..]
Alzheimerbest sneu
Ja, inderdaad meer het "is dit mal weird" of "is dit eng weird". Ofzo.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat, maar weet niet of dit rationeel te beantwoorden valt
Ik wist het nietquote:Op donderdag 17 april 2025 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is sneu inderdaad. Maar wel schrikken ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |