SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
ook een keuze iddquote:Op donderdag 17 april 2025 10:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat nieuwe boek van The Hunger Games kwam zowel de Engels als de Nederlandse versie tegelijk uit volgens mij.
Oh goeie!quote:Op donderdag 17 april 2025 10:33 schreef CherryLips het volgende:
KSC-boekenclubVast een daverend succes.
Iedereen "joe, nog niet begonnen"quote:Op donderdag 17 april 2025 10:33 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 17 april 2025 10:35 schreef Ama het volgende:
Volgens mij is het een goed teken dat er allemaal troep uit mijn vinger komt.
Alle viezigheid eruit idd.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:35 schreef Ama het volgende:
Volgens mij is het een goed teken dat er allemaal troep uit mijn vinger komt.
Wel nasty en pijnlijk maar ja.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alle viezigheid eruit idd.
Allemaal voor de goede zaak!quote:
Ik zal vanmiddag wel horen hoe die chirurg erover denkt.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal voor de goede zaak!
We duimen voor jequote:Op donderdag 17 april 2025 10:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zal vanmiddag wel horen hoe die chirurg erover denkt.
Sla hem op zijn bek.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik word zo moe van een collega die iedere kans aanpakt om een enorme teringbende achter te laten...
Ik krijg echt amper boeken in m'n algoritme. En wat ik krijg, is niet perse wat ik zoek in een boek.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
TikTok heeft er wel voor gezorgd dat er meer wordt gelezen, en ook meer Engelstalig. Ik heb ook veel boeken ontdekt via Bookstagram en Booktok.
Ik heel veelquote:Op donderdag 17 april 2025 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg echt amper boeken in m'n algoritme. En wat ik krijg, is niet perse wat ik zoek in een boek.
Ik heb jaren in een boekenclubje gezetenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:33 schreef CherryLips het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Hij heeft mazzel dat ie er niet is vandaagquote:
Before en after pics dan wel.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik laat binnenkort mijn baard eens doen door een oud leerling.
Ben benieuwd.
Een 7.quote:
Ik krijg alleen maar die Sarah J Maas-boeken.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heel veelAllemaal horror en true crime en popular non fiction
En er wordt zeker niks mee gedaan?quote:Op donderdag 17 april 2025 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft mazzel dat ie er niet is vandaag
Ben een paar weken terug al een hele dag bezig geweest met zijn puinhoop opruimen, en nu heeft ie precies hetzelfde weer gedaan. Door puur toeval heb ik het nog redelijk op tijd ontdekt, anders was dit ook weer uit de hand gelopen.
Dit klinkt echt precies als iets wat een goede vriend laatst zei tegen mij.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft mazzel dat ie er niet is vandaag
Ben een paar weken terug al een hele dag bezig geweest met zijn puinhoop opruimen, en nu heeft ie precies hetzelfde weer gedaan. Door puur toeval heb ik het nog redelijk op tijd ontdekt, anders was dit ook weer uit de hand gelopen.
Mijn laatste boek dat ik gelezen heb, is volgens mij, The Art of War van Sun Zhu.quote:
Ik heb het gewoon helemaal weggepleurd en laat het hem morgen oplossen. De leidinggevende zit vaak vlak bij hem, dus ik zal er wel voor zorgen dat ie het mee krijgt als ik het vertelquote:Op donderdag 17 april 2025 11:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En er wordt zeker niks mee gedaan?
Goed bezigquote:Op donderdag 17 april 2025 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon helemaal weggepleurd en laat het hem morgen oplossen. De leidinggevende zit vaak vlak bij hem, dus ik zal er wel voor zorgen dat ie het mee krijgt als ik het vertel
quote:Op donderdag 17 april 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dit is ook ietwat..quote:
Ja vooral omdat die geschreven briefjes totaal niet recent zijn ook en sowieso waarom.quote:
Ja, wel ietwat apart.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ligt net ineens bij mij in de brievenbus.
Ach ik vind mijn huisnummer nog niet zo boeiend.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar de echte naam van Ama is dus buurvrouw van 310.
In Emmen nog echt het boerenleven ipv Bertha 310 dus buurvrouw 310quote:Op donderdag 17 april 2025 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar de echte naam van Ama is dus buurvrouw van 310.
Ik ga op vakantie en ik neem mee 'briefjes van de buurvrouw van een tijdje terug zodat ik die aan haar terug kan sturen op een ansichtkaart'quote:Op donderdag 17 april 2025 11:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vooral omdat die geschreven briefjes totaal niet recent zijn ook en sowieso waarom.
Maar waarom zou je dat überhaupt bewaren.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie en ik neem mee 'briefjes van de buurvrouw van een tijdje terug zodat ik die aan haar terug kan sturen op een ansichtkaart'
En waarom zou je het mee op vakantie nemenquote:Op donderdag 17 april 2025 11:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat überhaupt bewaren.
Het is bijna lunchtijdquote:
het is weird maar toch niet vies/nasty/negatief of weet ik veelquote:Op donderdag 17 april 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
Krijg ineens minder zin om in de tuin te gaan chillen deze zomer.
Hij houdt me ook altijd in de gaten als ik buiten ben en hij ook.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is weird maar toch niet vies/nasty/negatief of weet ik veel
Dat betekent toch ook niks? Mensen houden van kijken, ik zelf ook.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij houdt me ook altijd in de gaten als ik buiten ben en hij ook.
Lolwat. Why.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Prima maar ik krijg hier wel hele rare vibes bij.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat betekent toch ook niks? Mensen houden van kijken, ik zelf ook.
Mweh, de combinatie van dingen maakt het wel wat ongemakkelijk.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat betekent toch ook niks? Mensen houden van kijken, ik zelf ook.
Ongemakkelijk als in 'hmm weird' (voor mij) maar zie zelf echt totaal niet waarom het negatief/onaardig/ongemakkelijk zou zijn om in de tuin te gaan zittenquote:Op donderdag 17 april 2025 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, de combinatie van dingen maakt het wel wat ongemakkelijk.
Is er gewoon zelf opgeplakt. Ik had dat even niet door maar een vriend van mij zei dat net die bij PostNL werkte.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ook gek dat het een ansichtkaart is uit Wenen, maar dat er een Nederlandse postzegel op zit.
Postzegel is niet afgestempeld inderdaad.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Is er gewoon zelf opgeplakt. Ik had dat even niet door maar een vriend van mij zei dat net die bij PostNL werkte.
Erg bijzonder allemaal.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Postzegel is niet afgestempeld inderdaad.
quote:Op donderdag 17 april 2025 11:51 schreef Crack_ het volgende:
Mijn buurman probeerde gisteren mijn voordeur te openen. Ik was zo bang, zag niet dat het mn buurman wasmaar ook eindelijk een fight reactie ipv fright, dat was wel fijn
Durf je het te vragen?quote:
Alzheimerquote:Op donderdag 17 april 2025 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]Waarom wilde je buurman jouw deur openen?
watquote:Op donderdag 17 april 2025 11:33 schreef Ama het volgende:
Uh. Mijn buurman is op vakantie en nu krijg ik een kaart met alle briefjes die ik ooit in de brievenbus heb gedaan. Wacht.
quote:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het roept eigenlijk vooral vragen op, of ik me ongemakkelijk zou voelen om in de tuin te zitten, hangt af van irl vibes.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ongemakkelijk als in 'hmm weird' (voor mij) maar zie zelf echt totaal niet waarom het negatief/onaardig/ongemakkelijk zou zijn om in de tuin te gaan zitten
Waarom zou je een lege container aan de straat zetten?quote:Op donderdag 17 april 2025 11:54 schreef Ama het volgende:
Ik heb hier ook een grijze container van hem bij huis staan omdat hij vroeg of ik dat de 22ste leeg aan straat wou zetten want hij ging op vakantie.
Wat lees ik nou weerquote:Op donderdag 17 april 2025 11:51 schreef Crack_ het volgende:
Mijn buurman probeerde gisteren mijn voordeur te openen. Ik was zo bang, zag niet dat het mn buurman wasmaar ook eindelijk een fight reactie ipv fright, dat was wel fijn
Ik begreep er niks van.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom zou je een lege container aan de straat zetten?
Ja dat, maar weet niet of dit rationeel te beantwoorden valtquote:Op donderdag 17 april 2025 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het roept eigenlijk vooral vragen op, of ik me ongemakkelijk zou voelen om in de tuin te zitten, hangt af van irl vibes.
Oh sneu.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Durf je het te vragen?
[..]
Alzheimerbest sneu
O zoquote:Op donderdag 17 april 2025 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Durf je het te vragen?
[..]
Alzheimerbest sneu
Ja, inderdaad meer het "is dit mal weird" of "is dit eng weird". Ofzo.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat, maar weet niet of dit rationeel te beantwoorden valt
Ik wist het nietquote:Op donderdag 17 april 2025 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is sneu inderdaad. Maar wel schrikken ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |