Grote blijquote:Op donderdag 17 april 2025 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahahahaha, oke klaar nu. Ik zweef overal en nergens.
lawineboyquote:
winterjas aanquote:Op donderdag 17 april 2025 17:52 schreef CherryLips het volgende:
Het blijft nog wel even regenen en ik heb trek. Ik moet echt eens in een regenjas ofzo investeren.
Dat is ook echt zo'n ding wat ik ook niet heb.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:52 schreef CherryLips het volgende:
Het blijft nog wel even regenen en ik heb trek. Ik moet echt eens in een regenjas ofzo investeren.
Gewoon laten bezorgenquote:Op donderdag 17 april 2025 17:52 schreef CherryLips het volgende:
kan idd ook.quote:
das niet slimquote:Op donderdag 17 april 2025 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik vorige week heel enthousiast opgeborgen
Ja zie je, had ik toch tekenen weer op moeten pakken ipv fotografie. Als die als ruilmiddel inzetbaar zijn.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
krijg ik hier geld voor? vrijstellingen? tekeningen? @:Stigsdutchcousincoin
He wacht eens even, ik zou naar huis gaan.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm, hoofdpijn. Tijd om naar huis te gaan.
Ga dan!quote:Op donderdag 17 april 2025 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
He wacht eens even, ik zou naar huis gaan.
En ik zou boodschappen doen, yet here we are.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
He wacht eens even, ik zou naar huis gaan.
Ja maar jij hebt dan weer in een staat van chocolade ontwenningsverschijnselen Ieni in je kelder opgesloten.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik zou boodschappen doen, yet here we are.
Poing poing poing poing poing.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een prachtige beesten zijn het toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |