Bonirama lol.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was vanavond bij de AH en stond de prijzen te vergelijken met die van de Boniramawel een verschil.
Weet niet wat voor dingen je in prijs aan het vergelijken was en of daar veel verschil in zitquote:Op donderdag 17 april 2025 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was vanavond bij de AH en stond de prijzen te vergelijken met die van de Boniramawel een verschil.
daarvoor sparen mn ouders voor mij en mn zusquote:Op donderdag 17 april 2025 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik spaar ze op en neem ze dan op voor de vakantie als 'vakantiegeld'
Chocola.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet wat voor dingen je in prijs aan het vergelijken was en of daar veel verschil in zit
Ik schrik me de laatste jaren elke keer kapot als ik in Nederland ben. Als je na een jaar weer eens een AH in loopt voor drop e.d. merk je ineens hoe hard de prijzen zijn gestegen.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarvoor loop je wel te winkelen tussen wat netter en beter volk en dat is ook wat waard.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fysieke zegeltjes zijn sowieso kut, ben ook pas begonnen met koopzegels toen ze digitaal werdenquote:Op donderdag 17 april 2025 22:14 schreef Nizno het volgende:
ik kocht altijd de sigaretten bij de poiesz, want daar kreeg je zegels ook bij de sigaretten
die gratis zegels waren of 5 euro korting op een kado of 2,50 uitbetaling. Was altijd ook leuk sparen.
toen ze stopten met zegels bij de sigaretten kom ik er amper meer en nu liggen hier nog enkele losse zegels rond te zwerven
Nee, super kut. Tot over een jaarquote:Op donderdag 17 april 2025 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Maar is het hier nou eigenlijk nog een beetje gezellig de laatste tijd of niet?
De winkel was bijna leeg, alleen een vent met twee kleine kinderen die de boel op stelten zetten.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarvoor loop je wel te winkelen tussen wat netter en beter volk en dat is ook wat waard.
Wacht, was dat de bedoeling dan?quote:Op donderdag 17 april 2025 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Maar is het hier nou eigenlijk nog een beetje gezellig de laatste tijd of niet?
Daar komen we niet voor hoor.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, was dat de bedoeling dan?
Chocolade is overal schrikbarend duur gewordenquote:Op donderdag 17 april 2025 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chocola.
En groente en fruit en brood
Bij de Lidl hijgt er een alcoholverslaafde in je nek met zes blikken bier en voor je staat een kind dat naar nicotine ruikt.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De winkel was bijna leeg, alleen een vent met twee kleine kinderen die de boel op stelten zetten.
En overal karton van de vakkenvullers. Moet ook gebeuren.
Ja anders is het niet de full experience hèquote:Op donderdag 17 april 2025 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij de Lidl hijgt er een alcoholverslaafde in je nek met zes blikken bier en voor je staat een kind dat naar nicotine ruikt.
quote:Op donderdag 17 april 2025 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De winkel was bijna leeg, alleen een vent met twee kleine kinderen die de boel op stelten zetten.
En overal karton van de vakkenvullers. Moet ook gebeuren.
Ik had een mooie aanbieding voor delicata in m'n bonusbox. Wat kennen ze me goed. En bij de AH prijzen ze 's avonds al die kant en klaar shit af. Dat is wel handig als je laat eet zoals ik.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chocolade is overal schrikbarend duur gewordenJe ziet het ook aan de schappen met paaseitjes die nu nog gewoon halfvol staan omdat niemand ze koopt voor die prijzen. Misschien wel gunstig voor ons als ze volgende week weer in de uitverkoop gaan
En qua groente en fruit en brood heb ik geen idee hoeveel duurder de AH is. Groente koop ik vaak verspakketten of wokgroenten, die zijn bij alle supermarkten wel redelijk gelijk volgens mij. Losse groenten als rode ui of puntpaprika zijn bij de AH wel af en toe huilen qua prijs ja
aldi is ook prima voor houdbaardere productenquote:Op donderdag 17 april 2025 22:21 schreef kwiwi het volgende:
Nee maar de Lidl winkel ik eigenlijk best graag, die hebben uiteindelijk toch altijd de beste fruit en groenten vind ik.
Ik heb hier geen Lidl in de buurt zitten, ben echt al jaren niet meer in die winkel geweestquote:Op donderdag 17 april 2025 22:21 schreef kwiwi het volgende:
Nee maar de Lidl winkel ik eigenlijk best graag, die hebben uiteindelijk toch altijd de beste fruit en groenten vind ik.
O tering daar was ik maandag. Ik kwam er langs en m'n diepvriesfruit was op. Alles wat in de folder was was op. Veel groente en fruit was op of alleen voorverpakt en net zo duur als de AH.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij de Lidl hijgt er een alcoholverslaafde in je nek met zes blikken bier en voor je staat een kind dat naar nicotine ruikt.
Word je nu naast de Hema ook gesponsord door de Bonirama ofzo?quote:Op donderdag 17 april 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een mooie aanbieding voor delicata in m'n bonusbox. Wat kennen ze me goed. En bij de AH prijzen ze 's avonds al die kant en klaar shit af. Dat is wel handig als je laat eet zoals ik.
Maar ik haal dan groente voor het vee en merkte het verschil aan de witlof (drie euro de kilo, bonirama laatst 2 euro) en de paprika, andijvie. Klein zakje spinazie was nu even duur als een grote zak bij de Bonirama. Brood was duurder, hagelslag was helemaal niet leuk meer. Ik kom er alleen omdat de Bonirama eerder dichtgaat en vanwege de vegazooi want daar doet de Bonirama niet aan.
Dus ik heb nu eigenlijk alleen brood, melk en wat caafgroente en vegadingen gepakt. Haal ik zaterdag de rest wel.
En Kruidvat.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wordt je nu naast de Hema ook gesponsord door de Bonirama ofzo?
CherryLips
Mede mogelijk gemaakt door Hema & Bonirama.
die tangen bij broodproducten zijn dan ook echt grote rommel en zie bij elke super waar ik kom (dirk, hoogvliet, jumbo, AH en aldi of lidl ) en altijd tref je wel iemand aan die de tang niet gebruiikt, ongeacht waar je shoptquote:Op donderdag 17 april 2025 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O tering daar was ik maandag. Ik kwam er langs en m'n diepvriesfruit was op. Alles wat in de folder was was op. Veel groente en fruit was op of alleen voorverpakt en net zo duur als de AH.
Die broodafdeling was geplunderd. Die mensen kunnen niet met die tangen van de verse broodjes omgaan, maakt niet uit welk systeem ze bedenken.
En er liep een groepje blagen rond, irritant te zijn.
De Lidl staat ook wel in een bepaalde wijk
Hier beginnen ze meestal rond 18.00 uur met afprijzen, nog lekker klassiek met 35% stickertjes. Meestal ben ik er pas later dus neem dat ook vaak mee. Doe het niet eens voor het besparen, maar meer als een soort methode om ter plekke een creatieve maaltijd bij elkaar te verzinnenquote:Op donderdag 17 april 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een mooie aanbieding voor delicata in m'n bonusbox. Wat kennen ze me goed. En bij de AH prijzen ze 's avonds al die kant en klaar shit af. Dat is wel handig als je laat eet zoals ik.
Maar ik haal dan groente voor het vee en merkte het verschil aan de witlof (drie euro de kilo, bonirama laatst 2 euro) en de paprika, andijvie. Klein zakje spinazie was nu even duur als een grote zak bij de Bonirama. Brood was duurder, hagelslag was helemaal niet leuk meer. Ik kom er alleen omdat de Bonirama eerder dichtgaat en vanwege de vegazooi want daar doet de Bonirama niet aan.
Dus ik heb nu eigenlijk alleen brood, melk en wat caafgroente en vegadingen gepakt. Haal ik zaterdag de rest wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |