Op zich vind ik het een leuk programma/format. Maar dit seizoen dus nietquote:Op donderdag 17 april 2025 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het leven biedt teveel leuke dingen om te horen, zien en doen om me actief boos te gaan zitten maken dat mensen wiens muziek ik niet hoef te horen op tv komen.
alleen koude kroketten of ook wat er bij?quote:Op donderdag 17 april 2025 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
2 koude kroketten in een lunchtrommel.
@:wietparkiet
pikaboequote:
Dit kon ik tussen de regels door wel ontcijferen ja.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op zich vind ik het een leuk programma/format. Maar dit seizoen dus niet
Ik ben stiekem pas aangehaakt toen Floor Jansen mee deed. Daarvoor liet ik het programma ook links liggen....quote:Op donderdag 17 april 2025 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit kon ik tussen de regels door wel ontcijferen ja.
gorgonzola?quote:
Fractie van een seconde dacht ik dat het @EttovanBelgie was die dit zeiquote:
dan doe ik dat volgende week wel op mn pizzaquote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fractie van een seconde dacht ik dat het @:ettovanbelgie was die dit zei
printer perikelen altijd gezellig. daarom heb ik al in geen jaren nieuwe inkt voor dat ding gehaaldquote:Op donderdag 17 april 2025 21:11 schreef mschol het volgende:
weekend
naja.. soort van...
morgenochtend printer perikelen
morgenmiddag oppas perikelen
daarna echt niks
naja, printer kan nieuwe wifi netwerk niet vinden of verbinden ofzo.. dus zal wel niet enorm problematisch worden..quote:Op donderdag 17 april 2025 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
printer perikelen altijd gezellig. daarom heb ik al in geen jaren nieuwe inkt voor dat ding gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |