SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyedOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Toch blijft het vrij stilquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:33 schreef Ama het volgende:
Goed om te lezen dat ik zeker niet de enige ben.
Ik ben ook geen fan van sushi, heb liever mijn eten warmquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:33 schreef Ama het volgende:
Goed om te lezen dat ik zeker niet de enige ben.
Ik trek vissersdorpen ook heel slecht, die geur bahquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is wel een hele sterke mening over vis
Ik ga niet kijken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips en andere mensen die HP leuk vinden.
[ link | afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:59 schreef Ama het volgende:
Nou helemaal niks te merken van dat code geel hier precies zoals verwacht dus.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die code geel gaat dan ook pas vanaf 16.00 uur in
Is nep he, dat weet je.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja die code geel staat ook van 16.00-20.00quote:
Tsja.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Harry Pokebowl?quote:
Ik snap de meerwaarde niet meer zo van eindeloze remakes die met iedere iteratie altijd net een stapje ziellozer worden.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik twijfel wel of ik durf te kijken want de films vind ik heel erg leuk.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap de meerwaarde niet meer zo van eindeloze remakes die met iedere iteratie altijd net een stapje ziellozer worden.
Het is een 'veilige investering' voor de aandeelhouders, gewoon opnieuw uitgeven en als het niet genoeg oplevert het racistische publiek de schuld gevenquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap de meerwaarde niet meer zo van eindeloze remakes die met iedere iteratie altijd net een stapje ziellozer worden.
Extrudeer meer product.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een 'veilige investering' voor de aandeelhouders, gewoon opnieuw uitgeven en als het niet genoeg oplevert het racistische publiek de schuld geven
Uitmelken tot de koe niet meer kan staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Mijn tafel ligt vol zaad.Spannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dit!quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Passief agressief iedere vorm van communicatie terug gaan ontertekenen met je eigen titel.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:14 schreef Crack_ het volgende:
ik vind het altijd zo debiel apartjes als mensen per se zn msc bsc drs weet ik veel meuk ergens willen neerzetten waar het eigenlijk helemaal niet relevant is
Die zal vast niet zo lang draaien als Soldaat van Oranjequote:Op dinsdag 15 april 2025 18:15 schreef maily het volgende:
[..]
Dit!
Het wordt uitgemolken tot en met.
En dan nog de musical.
Ik gebruik alleen kscquote:Op dinsdag 15 april 2025 18:14 schreef Crack_ het volgende:
ik vind het altijd zo debiel apartjes als mensen per se zn msc bsc drs weet ik veel meuk ergens willen neerzetten waar het eigenlijk helemaal niet relevant is
die wachten tot wij ook gaan.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zal vast niet zo lang draaien als Soldaat van Oranje
In dit geval gaat het om mij waarbij iemand anders de behoefte heeft om titels neer te zettenquote:Op dinsdag 15 april 2025 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Passief agressief iedere vorm van communicatie terug gaan ontertekenen met je eigen titel.
"Is er nog koffie?"
"Ja
Crack_, MSc."
Ik hoopte dat dit een geintje wasquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Inclusief excuusneger.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik denk echt dat ik eerder dood ben dan dat die musical stopt.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zal vast niet zo lang draaien als Soldaat van Oranje
Aha.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In dit geval gaat het om mij waarbij iemand anders de behoefte heeft om titels neer te zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Papier hier. Dankjewel.🐙
quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
papellllSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Papier hier. Dankjewel.Baby darling doll face honey
Ha die @bitterbal bal, van harte met je verjaring. Inderdaad veel mayo maar een beetje mosterd kan ook verfrissend zijnquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:27 schreef maily het volgende:
*ontlurkt
Van harte gefeliciteerd @:bitterbal![]()
![]()
![]()
Nog veel mayo gewenst
Gaat dit een parodie op het origineel worden?quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat print je er allemaal mee uit dan zo groot.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
Dit is overigens niet eens al m'n fotopapier.
Het is geen hoarden zolang je het gebruikt toch?![]()
Het is gewoon weer het hele verhaal maar dan nu in serie vorm. Maar ja ik heb die films zo vaak gekeken dat ik het denk ik moeilijk vind om andere mensen die karakters te zien spelen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Gaat dit een parodie op het origineel worden?
Ik ga even een hele wilde gok doen, maar ik denk foto'squote:Op dinsdag 15 april 2025 18:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat print je er allemaal mee uit dan zo groot.
Maar hangt nu dan de hele muur vol met allemaal foto's ofzo.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga even een hele wilde gok doen, maar ik denk foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik dacht gifjesquote:Op dinsdag 15 april 2025 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga even een hele wilde gok doen, maar ik denk foto's
goedemorgenglitterhyvesplaatjesquote:
zou eten!!quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:46 schreef essnhills het volgende:
Gefeliciteerd @:bitterbal![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Klinkt ook cutequote:Op dinsdag 15 april 2025 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond fotografiskt papper ook wel leuk.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:43 schreef essnhills het volgende:
Hier ook eindelijk een echte bui
Ik had bedacht, ik ga even naar xe winkel, dan gaat het zo vast hard regenen.
Ik kom weer uit de winkel, het is nog droog. Ik loop 3 stappen voorbij de overkapping en hst begint te hozenGeen natte EssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Het zal wel anders zijn ja.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is gewoon weer het hele verhaal maar dan nu in serie vorm. Maar ja ik heb die films zo vaak gekeken dat ik het denk ik moeilijk vind om andere mensen die karakters te zien spelen.
Zie ik daar een holle blauwe ader?quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:46 schreef essnhills het volgende:
Gefeliciteerd @:bitterbal![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat print je er allemaal mee uit dan zo groot.
Nou ja. Meestal gebruik ik de kleinere. Daarom is dat een doos van 100 vellen. Die zitten voornamelijk in een map. Is vooral om te oefenen met doka technieken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar hangt nu dan de hele muur vol met allemaal foto's ofzo.
Wel een beetjequote:
quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:43 schreef essnhills het volgende:
Hier ook eindelijk een echte bui
Ik had bedacht, ik ga even naar xe winkel, dan gaat het zo vast hard regenen.
Ik kom weer uit de winkel, het is nog droog. Ik loop 3 stappen voorbij de overkapping en hst begint te hozenDat vond ik zo fijn, toen ik bijna boven de Jumbo woonde. Kon ik gewoon bij een plensbui naar de winkel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nee, die zitten niet in een bitterballentaartquote:Op dinsdag 15 april 2025 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie ik daar een holle blauwe ader?
Slachtafvaltaart.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, die zitten niet in een bitterballentaart
Nee dat is de frikandellentaartquote:
Gatver.quote:
Jaquote:
Wie?quote:
Broekiequote:Op dinsdag 15 april 2025 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal proficiat met je 40ste jaar
We moeten er ooit aan komen.quote:
quote:
SPOILER: flauwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]SPOILER: flauwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Echt he?quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is gewoon Algemeen Beschaafd Foqueville's voor 'klaar met werk voor vandaag zijn' hoor
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We moeten er ooit aan komen.
Aan het broekie?quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We moeten er ooit aan komen.
Uh huhquote:Op dinsdag 15 april 2025 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is gewoon Algemeen Beschaafd Foqueville's voor 'klaar met werk voor vandaag zijn' hoor
Mooi op weg.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik zelf ben al 44
Kanquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:54 schreef Karzai het volgende:
ik moet nog koken maar denk dat ik een pizza ga halen
Gaan danquote:
JIJ...quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:04 schreef Ama het volgende:
Goede aflevering wel weer.
Bekijk deze YouTube-video
mja hij is wel extreem linksquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tim Hofman kan verder mijn reet kussen.
Hypocriete charlatan
ga je nu ook naar japanquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:28 schreef Nizno het volgende:
¤ 3670,42 bespaard tot nu toe
eigenlijk meer want de sigaretten zijn duurder geworden, maar minimaal 3670 euro dus![]()
![]()
neequote:
nou hoe was je dag koen?quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een vereiste hier
ik kan het ook prima betalen maar kan er ook leukere dingen mee doenquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:31 schreef Karzai het volgende:
tja ik heb ook wel geld zat om te kunnen betalen, maar je word inmiddkes toch wel een soort outcast
Drukke werkdag gehad en niet extreem veel klaargespeeldquote:
ja is het ook, het moet uitgeband worden maar nu is die hele maffia overgerstapt op vapesquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan het ook prima betalen maar kan er ook leukere dingen mee doen
minimaal 50 euro per week in de brand steken is eigenlijk van de gekke
achja maak je er niet al te druk omquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Drukke werkdag gehad en niet extreem veel klaargespeeld
Ach zo'n dag zit er wel eens tussen
#stay positivequote:Op dinsdag 15 april 2025 20:31 schreef Karzai het volgende:
tja ik heb ook wel geld zat om te kunnen betalen, maar je word inmiddkes toch wel een soort outcast
ja het is goede voorbereiding op de crematie. Levert vast korting opquote:
Nope. volgende week zal het helemaal een gezellige chaos worden, iets teveel mensen van ons team tegelijk afwezig...quote:
denk er om, niet het dubbele werk gaan doen dan he.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope. volgende week zal het helemaal een gezellige chaos worden, iets teveel mensen van ons team tegelijk afwezig...
Meeste heb ik toch geen verstand van. Voornamelijk afhouden, uitstellen en uitzetten bij support partnersquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk er om, niet het dubbele werk gaan doen dan he.
rustaaaaaaaaaaaaaaaaaaaghquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
MEGA ZIN
RAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWR
das bij andere hobby's net zo hoor. Over gamers hoor je ook veel wat het voor nut heeft om er zoveel tijd en geld aan uit te geven etcquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit een beetje te mijmeren. Het valt me steeds meer op dat fotografie echt zo'n hobby is waar echt geen hond in geïnteresseerd is, tenzij ze zelf ook fotograferen.
Ik heb best creatieve vrienden gehad en zo. En waren ook altijd vrij positief en ondersteunend over elkaars hobbywerk. Ook al was het niet hun eigen hobby. Tekenen, naaien, haken, schilderen, klussen, whatever.
Maar ik denk dat ik geen hobby heb gehad waarbij mensen zich voornamelijk afvroegen waar het nou eigenlijk goed voor was als foto's maken. Als ze er al iets over zeggen.
Vraag me toch af waarom dat is.
Muziek maken is niet veel anders.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit een beetje te mijmeren. Het valt me steeds meer op dat fotografie echt zo'n hobby is waar echt geen hond in geïnteresseerd is, tenzij ze zelf ook fotograferen.
Ik heb best creatieve vrienden gehad en zo. En waren ook altijd vrij positief en ondersteunend over elkaars hobbywerk. Ook al was het niet hun eigen hobby. Tekenen, naaien, haken, schilderen, klussen, whatever.
Maar ik denk dat ik geen hobby heb gehad waarbij mensen zich voornamelijk afvroegen waar het nou eigenlijk goed voor was als foto's maken. Als ze er al iets over zeggen.
Gamen is ook wel een goed voorbeeld ja. Als mensen horen hoeveel een GPU kost. Paardrijden lijkt me dan iets meer sociaal geaccepteerd.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
das bij andere hobby's net zo hoor. Over gamers hoor je ook veel wat het voor nut heeft om er zoveel tijd en geld aan uit te geven etc
net als hobby paardrijden enzo
Ja, gelukkig doe ik beide.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Muziek maken is niet veel anders.
lego?quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gamen is ook wel een goed voorbeeld ja. Als mensen horen hoeveel een GPU kost. Paardrijden lijkt me dan iets meer sociaal geaccepteerd.
Maar met fotografie viel het me op omdat (in mijn ervaring dan) zelfs mensen die een beetje crea bezig zijn, veel hebben met beeldende dingen etc, er weinig om geven.
Ik begin er niet aan omdat ik anders urenlang ga kijken welk spul ik graag wil hebben. Dat is de helft van de hobby voor mij.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gamen is ook wel een goed voorbeeld ja. Als mensen horen hoeveel een GPU kost. Paardrijden lijkt me dan iets meer sociaal geaccepteerd.
Maar met fotografie viel het me op omdat (in mijn ervaring dan) zelfs mensen die een beetje crea bezig zijn, veel hebben met beeldende dingen etc, er weinig om geven.
Wel eens op gegoogled?quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:47 schreef Karzai het volgende:
ik vind eigenlijk dat er bij een all inclusive vakantie ook gratis sex moet bij inzitten
Ja, dat is bij de meeste hobby's zo hoorquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
Een hobby hoeft toch nergens goed voor te zijn, als jij er maar plezier in hebt.quote:Ik heb best creatieve vrienden gehad en zo. En waren ook altijd vrij positief en ondersteunend over elkaars hobbywerk. Ook al was het niet hun eigen hobby. Tekenen, naaien, haken, schilderen, klussen, whatever.
Hobby's zijn ook gewoon voor jezelf, beetje erg vreemd om de overbuurman, al je collega's en dat ene leuke meisje van de bakker te dwingen het ook leuk te vinden.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dat is bij de meeste hobby's zo hoor
[..]
Een hobby hoeft toch nergens goed voor te zijn, als jij er maar plezier in hebt.
Je maakt iets negatiefs van iets heel normaals.
Gewoon naar Thailand gaan, daar kost seks evenveel als een biertje in Nederland.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:47 schreef Karzai het volgende:
ik vind eigenlijk dat er bij een all inclusive vakantie ook gratis sex moet bij inzitten
@bitterbal ?quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon naar Thailand gaan, daar kost seks evenveel als een biertje in Nederland.
Met fotografie heb je wel negatievenquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Een hobby hoeft toch nergens goed voor te zijn, als jij er maar plezier in hebt.
Bierquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon naar Thailand gaan, daar kost seks evenveel als een biertje in Nederland.
Misschien is dat het probleemquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met fotografie heb je wel negatieven
Heb je vaak wel een "speciaalbiertje" daar.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omgekeerde fotografie. Klinkt ingewikkeld, dus echt iets voor @DeZwabberquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien is dat het probleemJe moet met positieven gaan werken Zwab.
quote:
is het ookquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Seks en bier vind ik ook echt een poepcombinatie.
wanneer heb jij voor het laatst seks gehad?quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Seks en bier vind ik ook echt een poepcombinatie.
Sowieso doe ik het voor mezelf. Als populariteit een doel was had ik wel andere hobbies gekozen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Is het omdat het snel te technisch wordt?quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sowieso doe ik het voor mezelf. Als populariteit een doel was had ik wel andere hobbies gekozen.![]()
Maar daar ging het me niet zo om. Het ging me specifiek om dat ik het ook in een groep merkte waarbij iedereen lekker crea z'n eigen ding deed, maar dat foto's toch een soort van in het verdomhoekje zaten.
Ik laat zelden nog iemand mijn foto's zien eigenlijk. In september vroeg er iemand eens een keer naar, en toen kon ik niet eens wat laten zien, omdat ik eigenlijk al tijden niet meer de moeite deed om ze op m'n telefoon op te slaan.
Kun je er misschien wel een mee naar huis nemen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:23 schreef Karzai het volgende:
voor een ticket naar thailand kan je twintig keer een hoertje neuken in amsterdam
Dat kan ik allemaal wel begrijpen. Nee, het viel me echt op dat fotografie anders ontvangen werd dan bijvoorbeeld iemand die tekent en werk deelt.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het omdat het snel te technisch wordt?
nee ik houd het liever puur en zuiverquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je er misschien wel een mee naar huis nemen.
Oud-collega was ineens vader na een tripje door Azie. Je moet ook wel beetje uitkijken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee ik houd het liever puur en zuiver
Dat heet een dia.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omgekeerde fotografie. Klinkt ingewikkeld, dus echt iets voor @:dezwabber
krijg je gelijk de hele familie erbij en je kan het hele dorp sponsorenquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oud-collega was ineens vader na een tripje door Azie. Je moet ook wel beetje uitkijken.
Oh, diequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Maar oke. Is dat iets wat je interessant zou vinden om te doen?quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
God dit doet me weer denken aan de geschiedenislessen op de middelbare school.. Op maandagochtend, 8:30, gordijnen dicht en dia's over leemhuisjes moeten bekijken. En dan werd de leraar boos als je in slaap vielquote:![]()
![]()
esssssssssssie, esssssssssie, esssssssssssssssie de bostijgerinquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar oke. Is dat iets wat je interessant zou vinden om te doen?Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Zijn van die 3D dia's zoals van een viewmaster dia 2.0?
Kun je dat dan dib's noemen?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ja, heb de spullen er ook voor staan. Maar op het moment niet echt de puf om dat proces uit te vogelenquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar oke. Is dat iets wat je interessant zou vinden om te doen?🐙![]()
Etto Amaretto Kroketto!quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
esssssssssssie, esssssssssie, esssssssssssssssie de bostijgerin"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik heb een 3D filmcamera.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
Zijn van die 3D dia's zoals van een viewmaster dia 2.0?
Kun je dat dan dib's noemen?
Dit is allemaal al onderdeel van het plan. Pak het waarschijnlijk in de zomervakantie weer op.🐙![]()
Ik ga Vlinder opbakken als kroket en opvreten RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWRquote:
![]()
![]()
![]()
![]()
Omnibus in omnibus.
Cool! Ik heb dib's op de eerste picsquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een 3D filmcamera.
Dit is allemaal al onderdeel van het plan. Pak het waarschijnlijk in de zomervakantie weer op."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ga Vlinder opbakken als kroket en opvreten RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWR
![]()
![]()
![]()
![]()
En neem je er dan Amaretto bij?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ga je dan mooie herfstgezichten 3D'en?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
(Vlinder zegt dat ik normaal moet doen, gek...)Omnibus in omnibus.
Denk dat vlinder niet de gek is in dezequote:Op dinsdag 15 april 2025 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
(Vlinder zegt dat ik normaal moet doen, gek...)"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Etto ging kroketten bakkenquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Houd zoveel van dat mens... word er leip van somsquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat vlinder niet de gek is in dezeOmnibus in omnibus.
Whehe.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cool! Ik heb dib's op de eerste pics
Ik kwam hier niet mee aanzetten om aandacht voor m'n hobby te bedelen hoor.
Ik moest om een hele andere reden ineens terugdenken aan een paar keer waarbij het me opviel hoe verschillend de reacties waren.🐙![]()
In de zomer?quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:39 schreef essnhills het volgende:
Ga je dan mooie herfstgezichten 3D'en?🐙![]()
hier is het sowieso kokend heetquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
zonder eten naar bed of zal ik nog wat gaan koken
AHAHAHAHAHAHAHAHAA snap je?Omnibus in omnibus.
Mja, mensen van buiten het specifieke wereldje reageren altijd een beetje vaag op hobby'squote:Op dinsdag 15 april 2025 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe.
Ik kwam hier niet mee aanzetten om aandacht voor m'n hobby te bedelen hoor.
Ik moest om een hele andere reden ineens terugdenken aan een paar keer waarbij het me opviel hoe verschillend de reactie waren.
Veel van de handwerkhobby's (haken, breien, naaien, borduren) hebben enig overlap en dus kun je makkelijker de relevante details volgen. Maar iemand die niets van dat doet heeft dat alweer veel minder.
Fotografie heeft niet mijn interesse buiten 'mooie plaatjes kijken'.
Maar dat valt in een hele andere categorie van hobbies denk ik? Met bijvoorbeeld tekenen of schilderen heb je alleen composities oid als overeenkomst. Al het andere is iets heel anders. En dan heb je dus veel minder overeenkomsten om met die andere hobbies over te praten.
Tenminste, dat is mijn beeld als buitenstaander ervan
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik las na de zomervakantiequote:
je doet me aan gene wilder denken, die was ook een beetje gekquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hier is het sowieso kokend heet
AHAHAHAHAHAHAHAHAA snap je?![]()
![]()
is die ander dan vlinder? had me haar wat anders voorgesteld.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
je doet me aan gene wilder denken, die was ook een beetje gek
[ afbeelding ]![]()
ik heb meerdere schilder op nummers hier in huis. de nachtwacht moet ik nog afmaken (is inmiddels al een 3jaar project) de zonnebloemen van van Gogh moet ik nog aan beginnen.
de Mona Lisa en de schepping van adam hangen al aan de muur.
ook een hobby waarvan niet iedereen de lol inzietOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Is Etto stiekem Willy Wonka?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
ik ben kei normaalquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
je doet me aan gene wilder denken, die was ook een beetje gek
[ afbeelding ]Omnibus in omnibus.
Ik heb van het weekend aan mijn broer proberen uit te leggen hoe een Japanse puzzel werktquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:52 schreef Nizno het volgende:
ik heb meerdere schilder op nummers hier in huis. de nachtwacht moet ik nog afmaken (is inmiddels al een 3jaar project) de zonnebloemen van van Gogh moet ik nog aan beginnen.
de Mona Lisa en de schepping van adam hangen al aan de muur.
ook een hobby waarvan niet iedereen de lol inziet
"En dit is leuk?”"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Chocomel rivier?quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
ja daar kan ik me ook prima in verliezenquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend aan mijn broer proberen uit te leggen hoe een Japanse puzzel werkt
"En dit is leuk?”
wel maar met 1 kleur want meerdere kleuren is alleen maar irritantOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja meerdere kleuren is irritant iddquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja daar kan ik me ook prima in verliezen
wel maar met 1 kleur want meerdere kleuren is alleen maar irritant
Van die mozaïek puzzels vind ik ook leuk
Van die minesweeper maar dan om een plaatje te maken"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
ken ik niet maar klinkt idd ook lekker als vermaak.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:56 schreef essnhills het volgende:
Van die mozaïek puzzels vind ik ook leuk
Van die minesweeper maar dan om een plaatje te maken
app op mobiel?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ow jee, dan verandert de koets weer in een pompoen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik vind mozaïeken leuk. Nog niemand tegengekomen die dat ook doet.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:56 schreef essnhills het volgende:
Van die mozaïek puzzels vind ik ook leuk![]()
Nee ouderwets in een boekjequote:Op dinsdag 15 april 2025 21:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ken ik niet maar klinkt idd ook lekker als vermaak.
app op mobiel?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Misschien komt het ook wel omdat door digitale fotografie het een hobby is geworden die heel toegankelijk is geworden voor iedereen. Vroeger was een foto vaak een unieke momentopname waar je je tijd voor nam, eigenlijk wat Zwab nu dus nog doet met zijn analoge camera's. Tegenwoordig kan iedereen van alles op elk moment een foto maken en wordt iedereen er door overladen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, mensen van buiten het specifieke wereldje reageren altijd een beetje vaag op hobby's
Veel van de handwerkhobby's (haken, breien, naaien, borduren) hebben enig overlap en dus kun je makkelijker de relevante details volgen. Maar iemand die niets van dat doet heeft dat alweer veel minder.
Fotografie heeft niet mijn interesse buiten 'mooie plaatjes kijken'.
Maar dat valt in een hele andere categorie van hobbies denk ik? Met bijvoorbeeld tekenen of schilderen heb je alleen composities oid als overeenkomst. Al het andere is iets heel anders. En dan heb je dus veel minder overeenkomsten om met die andere hobbies over te praten.
Tenminste, dat is mijn beeld als buitenstaander ervan
Heel plat gezegd is fotografie als hobby eigenlijk te 'gewoon' geworden
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Echt mozaïeken met steentjes of de puzzelboekjes variant?quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind mozaïeken leuk. Nog niemand tegengekomen die dat ook doet."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Met steentjesquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt mozaïeken met steentjes of de puzzelboekjes variant?![]()
![]()
ah oke... ik zie het nu met google idd. gaan we een keer proberenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Mijn ouders vonden dat altijd helemaal geweldig, ik snap die puzzels niet zo goedquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend aan mijn broer proberen uit te leggen hoe een Japanse puzzel werkt
"En dit is leuk?”
_____
Ik heb in mijn tuin nog lopen mozaïeken met steentjesquote:
_____
Zat te denken, wat vonden mijn ouders eigenlijk leuk? Wat was hun hobby? O ja, wijn drinkenquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden dat altijd helemaal geweldig, ik snap die puzzels niet zo goed![]()
![]()
![]()
Mjaquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien komt het ook wel omdat door digitale fotografie het een hobby is geworden die heel toegankelijk is geworden voor iedereen. Vroeger was een foto vaak een unieke momentopname waar je je tijd voor nam, eigenlijk wat Zwab nu dus nog doet met zijn analoge camera's. Tegenwoordig kan iedereen van alles op elk moment een foto maken en wordt iedereen er door overladen.
Heel plat gezegd is fotografie als hobby eigenlijk te 'gewoon' geworden
Bij Zwab gaat het niet alleen om het plaatje schieten natuurlijk. Anders had deed ie het ook wel met een digitale camera.
Beetje hetzelfde als vanaf scratch een taart bakken en versieren of een kant en klare taart kopen met een zakje versiersels.
Resultaat is 'hetzelfde', maar het procesonderdeel valt bij de ene helemaal weg terwijl dat juist het grootste deel van de hobby is."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Die snurkt nog denk ik. Toch @bitterbal ?quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:06 schreef Koen66 het volgende:
Heeft de Bal al d'r felicitaties in ontvangst genomen?![]()
ken je logikwis?quote:
dat je van bijv meerdere mensen uitvogelen hoe laat ze op welke locatie aankwamen door middel van een aantal hints?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Cool!quote:
Dat lijkt me echt zoiets dat leuk is om een keer te doen
Het is daar 5 uur 's nachts, geef d'r nog even een uurtjequote:Op dinsdag 15 april 2025 22:06 schreef Koen66 het volgende:
Heeft de Bal al d'r felicitaties in ontvangst genomen?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Dat vond ik voorheen wel leuk idd. Maar het lukt me nu niet meer door de brainfogquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ken je logikwis?
dat je van bijv meerdere mensen uitvogelen hoe laat ze op welke locatie aankwamen door middel van een aantal hints?
Is niet heel moeilijk hoorquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden dat altijd helemaal geweldig, ik snap die puzzels niet zo goed"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ja heb het ooit een keer met m'n moeder gedaan omdat het op vakantieveilingen met een high tea erbij als aanbod stond. Was super leukquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cool!
Dat lijkt me echt zoiets dat leuk is om een keer te doenDaarna nog een aantal dingen gemaakt. Moet het weer eens doen eigenlijk.
![]()
Ja het is natuurlijk ook niet allemaal zo zwart-wit, maar analoge techniek is natuurlijk verouderd, veel mensen zijn er inmiddels niet meer mee opgegroeid of al zo lang gewend aan digitaal dat ze vergeten dat het bestaat.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja
Bij Zwab gaat het niet alleen om het plaatje schieten natuurlijk. Anders had deed ie het ook wel met een digitale camera.
Beetje hetzelfde als vanaf scratch een taart bakken en versieren of een kant en klare taart kopen met een zakje versiersels.
Resultaat is 'hetzelfde', maar het procesonderdeel valt bij de ene helemaal weg terwijl dat juist het grootste deel van de hobby is.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
ja snap ik. moet je ook echt een klik in herkennenquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat vond ik voorheen wel leuk idd. Maar het lukt me nu niet meer door de brainfogOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Mijn moeder doet sudoku, naaien, breien, borduren, haken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zat te denken, wat vonden mijn ouders eigenlijk leuk? Wat was hun hobby? O ja, wijn drinken![]()
En mijn vader doet van die puzzelspelletjes op zijn tablet (2048 achtige spelletjes), sudoku en rommelen in de schuur."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ja mijn ouders hadden ook meer hobby's hoorquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn moeder doet sudoku, naaien, breien, borduren, haken.
En mijn vader doet van die puzzelspelletjes op zijn tablet (2048 achtige spelletjes), sudoku en rommelen in de schuur.Maar de gezamelijke was een wijntje drinken
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heb het ooit een keer met m'n moeder gedaan omdat het op vakantieveilingen met een high tea erbij als aanbod stond. Was super leukDaarna nog een aantal dingen gemaakt. Moet het weer eens doen eigenlijk.
Cursusje pottenbakken ofzo zou ik ook wel leuk vinden
met de mobiel en ipad spelen mn ouders nu beiden van die woordspelletjes, zoek in de 8 letters het 8 letterwoord, een 7 letterwoord, twee 6 letterwoorden etc
en mn moeder doet van die memorie achtige, dat ze op een speelveld per 3 dezelfde voorwerpen moet aanklikken binnen x tijdOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja dat snap ik welquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk ook niet allemaal zo zwart-wit, maar analoge techniek is natuurlijk verouderd, veel mensen zijn er inmiddels niet meer mee opgegroeid of al zo lang gewend aan digitaal dat ze vergeten dat het bestaat.
Maar mensen zijn gewoon überhaupt niet zo goed met interesse tonen in andermans hobby's als dat niet in hun eigen straatje past"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
verder zijn ze veel de hort opOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dit was mijn mozaïek knutselwerkjequote:Op dinsdag 15 april 2025 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heb het ooit een keer met m'n moeder gedaan omdat het op vakantieveilingen met een high tea erbij als aanbod stond. Was super leukDaarna nog een aantal dingen gemaakt. Moet het weer eens doen eigenlijk.
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:12 schreef LTVDK het volgende:
Zo, die zit er op
Ohja, stucen is ook klaarOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Wil je Nizzie in de oven gooienquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cursusje pottenbakken ofzo zou ik ook wel leuk vinden
_____
2048 speel ik altijd in het vliegtuig, lekker tijdverdrijfquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn moeder doet sudoku, naaien, breien, borduren, haken.
En mijn vader doet van die puzzelspelletjes op zijn tablet (2048 achtige spelletjes), sudoku en rommelen in de schuur.
_____
Jaquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja snap ik. moet je ook echt een klik in herkennen
Met zo'n Japanse puzzel moet je gewoon tellen en kruisjes zetten. Maar dat werkt niet met zo'n logikwis
Ik kan die stappen niet meer maken in mijn hoofd. En alles uitschrijven helpt niet. Het 'klikt' niet meer idd"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dat hebben @liesje1979 en @Dr_Flash gedaanquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cursusje pottenbakken ofzo zou ik ook wel leuk vinden![]()
![]()
Mijn ouders hobby's waren huiskamerdansen, lachen en vrijen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zat te denken, wat vonden mijn ouders eigenlijk leuk? Wat was hun hobby? O ja, wijn drinken![]()
![]()
Ik snap het nietquote:
Nee hobby's zijn ook gewoon iets heel persoonlijks, ik loop elke dag rondjes, dat snappen ook een hoop mensen nietquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel
Maar mensen zijn gewoon überhaupt niet zo goed met interesse tonen in andermans hobby's als dat niet in hun eigen straatje past
_____
quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat hebben @:liesje1979 en @:dr_flash gedaan
quote:
_____
i'm the only gay in the villagequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ohhquote:
Ja duh, die lag er te dik bovenop denk ik
Een beetje interesse tonen de meeste mensen wel, maar dan moet je dat alleen niet direct interpreteren als interesse in alle details. Want dan zonen ze gelijk weer uit.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel
Maar mensen zijn gewoon überhaupt niet zo goed met interesse tonen in andermans hobby's als dat niet in hun eigen straatje past![]()
Dit klikte ook niet"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Terwijl het nou niet direct een breinbreker wasquote:
_____
"Life is like a box of chocolates"quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hobby's zijn ook gewoon iets heel persoonlijks, ik loop elke dag rondjes, dat snappen ook een hoop mensen niet![]()
Ja dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een beetje interesse tonen de meeste mensen wel, maar dan moet je dat alleen niet direct interpreteren als interesse in alle details. Want dan zonen ze gelijk weer uit.
Met haakwerk moet ik ook niet uitgebreid gaan vertellen over de verschillende steken en alleen in de achterste lus of reliëfstokjes voor. Verder dan "kijk ik heb dit gemaakt!" "Oh wow! Hoe lang ben je daar mee bezig?” "378250393 uur” "wow!" Komt dat ook niet"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
geen idee eigenlijk maar dat was wel een hint zodat ik de grap niet helemaal voor hoefde te kauwen aan iemand met brainfogquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh wat, hebben we geen andere gays in ons dorp? Niet echt diversOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Life is like a box of chocolates"
_____
Het is al slaaptijd okequote:Op dinsdag 15 april 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl het nou niet direct een breinbreker was
Waarom lig je er nog niet in danquote:
_____
Omdat de bank ook heel comfi ligtquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ohnee, bed opmaken vergeten was gister al"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
ik zou zeggen all of the above maar... nee pot en hongerigOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
3 stemmen en nog 0 hongerig
Wat is dit"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Nizzie is een meisje die meisjes leuker vindt dan jongetjes, een bijnaam die ze voor zulk soort meisjes wel eens willen gebruiken is een 'pot'. Bij de grap van Nizzie in de oven stoppen bij de term 'pottenbakken' wordt dus met een knipoog gekeken naar het woord 'pot' in combinatie met 'bakken', iets dat doorgaans vaak in een oven plaatsvindt.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk maar dat was wel een hint zodat ik de grap niet helemaal voor hoefde te kauwen aan iemand met brainfogOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
En wat als er meerdere opties op jou van toepassing zijn??quote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik wou al zeggen.. niemand hongerig? Leugens!quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:23 schreef Nizno het volgende:
ik zou zeggen all of the above maar... nee pot en hongerig![]()
Als we bij jou gaan eten dan is het altijd eten wat de pot schaftquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:23 schreef Nizno het volgende:
ik zou zeggen all of the above maar... nee pot en hongerig"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Heb je daar geen dekbed en kussen liggen, dan hoef je niet op te staanquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Dan moet je hongerig kiezen. Dat is vanaf nu een regel.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En wat als er meerdere opties op jou van toepassing zijn??![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je daar geen dekbed en kussen liggen, dan hoef je niet op te staan
Kussens en dekens liggen hier al (duh)
Maar slaapkussen en dekbed liggen boven
En dan ben ik toch al boven"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
het is hier regelmatig één pot natquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als we bij jou gaan eten dan is het altijd eten wat de pot schaftOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |