SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyedOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Toch blijft het vrij stilquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:33 schreef Ama het volgende:
Goed om te lezen dat ik zeker niet de enige ben.
Ik ben ook geen fan van sushi, heb liever mijn eten warmquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:33 schreef Ama het volgende:
Goed om te lezen dat ik zeker niet de enige ben.
Ik trek vissersdorpen ook heel slecht, die geur bahquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is wel een hele sterke mening over vis
Ik ga niet kijken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips en andere mensen die HP leuk vinden.
[ link | afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:59 schreef Ama het volgende:
Nou helemaal niks te merken van dat code geel hier precies zoals verwacht dus.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die code geel gaat dan ook pas vanaf 16.00 uur in
Is nep he, dat weet je.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja die code geel staat ook van 16.00-20.00quote:
Tsja.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Harry Pokebowl?quote:
Ik snap de meerwaarde niet meer zo van eindeloze remakes die met iedere iteratie altijd net een stapje ziellozer worden.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |