SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyedOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Toch blijft het vrij stilquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:33 schreef Ama het volgende:
Goed om te lezen dat ik zeker niet de enige ben.
Ik ben ook geen fan van sushi, heb liever mijn eten warmquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:33 schreef Ama het volgende:
Goed om te lezen dat ik zeker niet de enige ben.
Ik trek vissersdorpen ook heel slecht, die geur bahquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is wel een hele sterke mening over vis
Ik ga niet kijken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips en andere mensen die HP leuk vinden.
[ link | afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:59 schreef Ama het volgende:
Nou helemaal niks te merken van dat code geel hier precies zoals verwacht dus.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die code geel gaat dan ook pas vanaf 16.00 uur in
Is nep he, dat weet je.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja die code geel staat ook van 16.00-20.00quote:
Tsja.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Harry Pokebowl?quote:
Ik snap de meerwaarde niet meer zo van eindeloze remakes die met iedere iteratie altijd net een stapje ziellozer worden.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik twijfel wel of ik durf te kijken want de films vind ik heel erg leuk.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap de meerwaarde niet meer zo van eindeloze remakes die met iedere iteratie altijd net een stapje ziellozer worden.
Het is een 'veilige investering' voor de aandeelhouders, gewoon opnieuw uitgeven en als het niet genoeg oplevert het racistische publiek de schuld gevenquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap de meerwaarde niet meer zo van eindeloze remakes die met iedere iteratie altijd net een stapje ziellozer worden.
Extrudeer meer product.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een 'veilige investering' voor de aandeelhouders, gewoon opnieuw uitgeven en als het niet genoeg oplevert het racistische publiek de schuld geven
Uitmelken tot de koe niet meer kan staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Mijn tafel ligt vol zaad.Spannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dit!quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Passief agressief iedere vorm van communicatie terug gaan ontertekenen met je eigen titel.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:14 schreef Crack_ het volgende:
ik vind het altijd zo debiel apartjes als mensen per se zn msc bsc drs weet ik veel meuk ergens willen neerzetten waar het eigenlijk helemaal niet relevant is
Die zal vast niet zo lang draaien als Soldaat van Oranjequote:Op dinsdag 15 april 2025 18:15 schreef maily het volgende:
[..]
Dit!
Het wordt uitgemolken tot en met.
En dan nog de musical.
Ik gebruik alleen kscquote:Op dinsdag 15 april 2025 18:14 schreef Crack_ het volgende:
ik vind het altijd zo debiel apartjes als mensen per se zn msc bsc drs weet ik veel meuk ergens willen neerzetten waar het eigenlijk helemaal niet relevant is
die wachten tot wij ook gaan.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zal vast niet zo lang draaien als Soldaat van Oranje
In dit geval gaat het om mij waarbij iemand anders de behoefte heeft om titels neer te zettenquote:Op dinsdag 15 april 2025 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Passief agressief iedere vorm van communicatie terug gaan ontertekenen met je eigen titel.
"Is er nog koffie?"
"Ja
Crack_, MSc."
Ik hoopte dat dit een geintje wasquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Inclusief excuusneger.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik denk echt dat ik eerder dood ben dan dat die musical stopt.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zal vast niet zo lang draaien als Soldaat van Oranje
Aha.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In dit geval gaat het om mij waarbij iemand anders de behoefte heeft om titels neer te zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Papier hier. Dankjewel.🐙
quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
papellllSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Papier hier. Dankjewel.Baby darling doll face honey
Ha die @bitterbal bal, van harte met je verjaring. Inderdaad veel mayo maar een beetje mosterd kan ook verfrissend zijnquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:27 schreef maily het volgende:
*ontlurkt
Van harte gefeliciteerd @:bitterbal![]()
![]()
![]()
Nog veel mayo gewenst
Gaat dit een parodie op het origineel worden?quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat print je er allemaal mee uit dan zo groot.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
Dit is overigens niet eens al m'n fotopapier.
Het is geen hoarden zolang je het gebruikt toch?![]()
Het is gewoon weer het hele verhaal maar dan nu in serie vorm. Maar ja ik heb die films zo vaak gekeken dat ik het denk ik moeilijk vind om andere mensen die karakters te zien spelen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Gaat dit een parodie op het origineel worden?
Ik ga even een hele wilde gok doen, maar ik denk foto'squote:Op dinsdag 15 april 2025 18:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat print je er allemaal mee uit dan zo groot.
Maar hangt nu dan de hele muur vol met allemaal foto's ofzo.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga even een hele wilde gok doen, maar ik denk foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik dacht gifjesquote:Op dinsdag 15 april 2025 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga even een hele wilde gok doen, maar ik denk foto's
goedemorgenglitterhyvesplaatjesquote:
zou eten!!quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:46 schreef essnhills het volgende:
Gefeliciteerd @:bitterbal![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Klinkt ook cutequote:Op dinsdag 15 april 2025 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond fotografiskt papper ook wel leuk.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:43 schreef essnhills het volgende:
Hier ook eindelijk een echte bui
Ik had bedacht, ik ga even naar xe winkel, dan gaat het zo vast hard regenen.
Ik kom weer uit de winkel, het is nog droog. Ik loop 3 stappen voorbij de overkapping en hst begint te hozenGeen natte EssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Het zal wel anders zijn ja.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is gewoon weer het hele verhaal maar dan nu in serie vorm. Maar ja ik heb die films zo vaak gekeken dat ik het denk ik moeilijk vind om andere mensen die karakters te zien spelen.
Zie ik daar een holle blauwe ader?quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:46 schreef essnhills het volgende:
Gefeliciteerd @:bitterbal![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat print je er allemaal mee uit dan zo groot.
Nou ja. Meestal gebruik ik de kleinere. Daarom is dat een doos van 100 vellen. Die zitten voornamelijk in een map. Is vooral om te oefenen met doka technieken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar hangt nu dan de hele muur vol met allemaal foto's ofzo.
Wel een beetjequote:
quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:43 schreef essnhills het volgende:
Hier ook eindelijk een echte bui
Ik had bedacht, ik ga even naar xe winkel, dan gaat het zo vast hard regenen.
Ik kom weer uit de winkel, het is nog droog. Ik loop 3 stappen voorbij de overkapping en hst begint te hozenDat vond ik zo fijn, toen ik bijna boven de Jumbo woonde. Kon ik gewoon bij een plensbui naar de winkel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nee, die zitten niet in een bitterballentaartquote:Op dinsdag 15 april 2025 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie ik daar een holle blauwe ader?
Slachtafvaltaart.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, die zitten niet in een bitterballentaart
Nee dat is de frikandellentaartquote:
Gatver.quote:
Jaquote:
Wie?quote:
Broekiequote:Op dinsdag 15 april 2025 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal proficiat met je 40ste jaar
We moeten er ooit aan komen.quote:
quote:
SPOILER: flauwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]SPOILER: flauwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Echt he?quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is gewoon Algemeen Beschaafd Foqueville's voor 'klaar met werk voor vandaag zijn' hoor
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We moeten er ooit aan komen.
Aan het broekie?quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We moeten er ooit aan komen.
Uh huhquote:Op dinsdag 15 april 2025 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is gewoon Algemeen Beschaafd Foqueville's voor 'klaar met werk voor vandaag zijn' hoor
Mooi op weg.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik zelf ben al 44
Kanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |