SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dit is waarom ik 2 telefoons had. 1 voor werk en 1 voor privé.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik word helemaal teringlijp dat mijn collega's mailtjes sturen op mijn vrije dag, over morgen. Ik ga het negeren. Go Crackie you can do it
Ik gebruik mn werktelefoon niet, wat een verschrikking is dat zeg. Je mailt maarquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is waarom ik 2 telefoons had. 1 voor werk en 1 voor privé.
Dan zag ik het allemaal niet binnenkomen op mijn vrije dag
Mijn werkmail kwam dus ook op mijn werktelefoon binnen. Dus die zag ik dan ook nietquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik gebruik mn werktelefoon niet, wat een verschrikking is dat zeg. Je mailt maar
Kunnen ze zien of je die mail geopend hebt?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:09 schreef Crack_ het volgende:
Het probleem is niet dat ze nu een mail sturen, het probleem is dat ze op mijn vrije dag een mail sturen over iets wat ze willen dat ik morgen ga doen. Dat gaat niet he, en dat ga ik ook niet doen
Werktelefoon kan toch ook ingezet worden als enige werkmailontvanger? (Ok, naast een werklaptop/werkomgeving dan)quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik gebruik mn werktelefoon niet, wat een verschrikking is dat zeg. Je mailt maar
Gewoon niet doen dan iddquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:09 schreef Crack_ het volgende:
Het probleem is niet dat ze nu een mail sturen, het probleem is dat ze op mijn vrije dag een mail sturen over iets wat ze willen dat ik morgen ga doen. Dat gaat niet he, en dat ga ik ook niet doen
quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn werkmail kwam dus ook op mijn werktelefoon binnen. Dus die zag ik dan ook niet
ik werk achter een laptop, werktelefoon zou ik dan extern erbij moeten pakken.. waarvoor zou ik dat doen/willen?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Werktelefoon kan toch ook ingezet worden als enige werkmailontvanger? (Ok, naast een werklaptop/werkomgeving dan)
Sturen ze de mail naar je privé-e-mailadres?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:09 schreef Crack_ het volgende:
weet ik veel, hoe zou dat relevant zijnquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kunnen ze zien of je die mail geopend hebt?
ja of beter gewoon niet, heb die knop nog steeds niet gevonden thoquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon niet doen dan idd
Maar je zit jezelf er nu wel over op te winden. Terwijl je dat dan beter ook morgen pas kan doen
Ik had beide. En laptop gebruikte ik niet als ik vrij wasquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ik werk achter een laptop, werktelefoon zou ik dan extern erbij moeten pakken.. waarvoor zou ik dat doen/willen?
quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sturen ze de mail naar je privé-e-mailadres?
Hadden ze dat morgenochtend moeten mailen dan?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]nee maar hoe is dat relevant, het probleem is niet dat er gemaild wordt op mijn vrije dag. Het probleem is dat ze willen dat ik morgen iets ga doen, en dat mededelen op mijn vrije dag. Dus dat gaat niet
Dan kunnen ze wel zeggen dat je gekeken hebtquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weet ik veel, hoe zou dat relevant zijn
[..]
ja of beter gewoon niet, heb die knop nog steeds niet gevonden tho
ik heb ook beide maar ik werk achter mijn laptop, zou niet weten waarom ik telefoon zou gebruiken. Creërt voornamelijk verkeerde verwachtingen vond ikquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had beide. En laptop gebruikte ik niet als ik vrij was
Maargoed, ik moest veel bellen en regelmatig ergens heen ook. Dan is het onderweg ook wel handig als ik bij mijn mail kon
Ja kan maar dan lees ik dat ook niet want zit hele dag vol, ze hadden dit eerder moeten doen en dat is niet mijn verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hadden ze dat morgenochtend moeten mailen dan?
.. en dan?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan kunnen ze wel zeggen dat je gekeken hebt
Ik zou steeds de pagina refreshen om te zien wie er alsnog reageertquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik mail ook in het weekend, met het idee: dat zien ze dan maandagochtend.
Hoe zie je dan je e-mail binnen komen nu?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ik werk achter een laptop, werktelefoon zou ik dan extern erbij moeten pakken.. waarvoor zou ik dat doen/willen?
laptopquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe zie je dan je e-mail binnen komen nu?
Dan mail je dat morgenochtend terug.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja kan maar dan lees ik dat ook niet want zit hele dag vol, ze hadden dit eerder moeten doen en dat is niet mijn verantwoordelijkheid
aanvulling: maar wel kak voor studenten want die zijn hier uiteindelijk het pineutje van
Mij lijkt het ook een issue dat je het leest op je vrije dag en er je er dan de hele tijd mee bezig bentquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]nee maar hoe is dat relevant, het probleem is niet dat er gemaild wordt op mijn vrije dag. Het probleem is dat ze willen dat ik morgen iets ga doen, en dat mededelen op mijn vrije dag. Dus dat gaat niet
Donderdag, want dan heb ik daar tijd voorquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan mail je dat morgenochtend terug.
?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mij lijkt het ook een issue dat je het leest op je vrije dag en er je er dan de hele tijd mee bezig bent
Om terug te mailen?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Donderdag, want dan heb ik daar tijd voor
Dit inderdaad. Buiten werktijd ben ik niet bereikbaar tenzij expliciet anders afgesproken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
Maar mijn punt was dus dat ik niks zag binnenkomen op dagen dat ik niet werkte.
Dat zag in wel weer als ik aan het werk ging
Mailcliënt dichtkiepen dan.quote:
Dit jaquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Buiten werktijd ben ik niet bereikbaar tenzij expliciet anders afgesproken.
*en kijk ik dus ook niet.quote:
Je bent er nu toch steeds aan het denken/in je hoofd mee bezig?quote:
dat kanquote:
het zit even in mn hoofd, hele tijd absoluut nietquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent er nu toch steeds aan het denken/in je hoofd mee bezig?
Als je die mail niet gezien had niet
Ze hebben je te laat gemaild over iets.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat kanik snap niet hoe dat relevant is voor mijn klacht. Want of ik dit vandaag of morgen lees, klacht blijft hetzelfde
Dan snap ik je klacht gewoon niet zo goed.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat kanik snap niet hoe dat relevant is voor mijn klacht. Want of ik dit vandaag of morgen lees, klacht blijft hetzelfde
Komt op hetzelfde neer inderdaadquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben je te laat gemaild over iets.
Dat je vandaag vrij bent heeft daar eigenlijk niets mee te maken.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan snap ik je klacht gewoon niet zo goed.
Waarom heb je er geen twee dan? Eentje gewoon voor jezelf en eentje van je werk die je uit kunt laten op je vrije dagenquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom heb je er geen twee dan? Eentje gewoon voor jezelf en eentje van je werk die je uit kunt laten op je vrije dagen
quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom heb je er geen twee dan? Eentje gewoon voor jezelf en eentje van je werk die je uit kunt laten op je vrije dagen
We waren er net achter dat dat niet de kern van het probleem is.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je moet gewoon een goede out-of-office message hebben; dan is het voor iedereen duidelijk
Werkt alleen op maandag, dinsdag, oneven donderdagen en vrijdagen in maanden met 31 dagen.
Nu ga je de hele nacht liggen woelen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen paniek jongens. Dat nare gevoel zal zo wel weg gaan
Laptop van werk, laptop thuis en desktop voor het zware werk, als de ecktenquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat moet Buda nu eten dan.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Japanse zee leeggevist.
Tokio in rep en roer.
Hongersnoden.
ze rennen hier nu allemaal in paniek over straatquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Japanse zee leeggevist.
Tokio in rep en roer.
Hongersnoden.
Rebus van makenquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je moet gewoon een goede out-of-office message hebben; dan is het voor iedereen duidelijk
Werkt alleen op maandag, dinsdag, oneven donderdagen en vrijdagen in maanden met 31 dagen.
quote:
Dan doet Buda ook geen oog dichtquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu ga je de hele nacht liggen woelen.
Bitterballen?quote:
Zo druk met de rebus dat ze hun hele vraag vergeten zijn.quote:
ohhh nu herinner je mij aan de omezaprolquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu ga je de hele nacht liggen woelen.
...the plot thickensquote:
Op die houten klompslippers. Lijkt me hilarisch.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze rennen hier nu allemaal in paniek over straat
quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan doet Buda ook geen oog dicht
quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh nu herinner je mij aan de omezaprolwas ik alweer vergeten
Dit wil ikquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo druk met de rebus dat ze hun hele vraag vergeten zijn.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op die houten klompslippers. Lijkt me hilarisch.
Steeds tegen de muren kloppen, 'IK WAKKER JIJ OOK WAKKER.'quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
we hebben gewoon aparte kamers hoor
Ik heb voor thuis geen desktop nodigquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laptop van werk, laptop thuis en desktop voor het zware werk, als de eckten
Wat is dan precies het probleemquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:21 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
We waren er net achter dat dat niet de kern van het probleem is.
Wat danquote:
Dubbelgevouwen.quote:
Misschien dat ie op de wc kan zitten en dan met z'n hoofd onder de douchekraan past?quote:
Liggendquote:
quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
Nu vraag ik me af of Buda lenig genoeg is om zichzelf in te zepen met z'n voeten terwijl 'ie op z'n handen staat.quote:
Dat klinkt wel lekker, zaten er ook allemaal kippetjes in?quote:
Dan wordt-ie van twee kanten gedoucht.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat ie op de wc kan zitten en dan met z'n hoofd onder de douchekraan past?
Het programma voor werkmail werkt niet meer op werktelefoon.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn werkmail kwam dus ook op mijn werktelefoon binnen. Dus die zag ik dan ook niet
..dit klinkt wel eenvoudiger dan wat ik in m'n hoofd had.quote:
Met de kont tegen de ene muur en het hoofd tegen de muur ertegenover, dan blijf je vanzelf hangen als het krap genoeg is.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
..dit klinkt wel eenvoudiger dan wat ik in m'n hoofd had.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met de kont tegen de ene muur en het hoofd tegen de muur ertegenover, dan blijf je vanzelf hangen als het krap genoeg is.
is dat dat eispul?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Je mag Japan niet verlaten zonder die okonomiyaki te hebben gehad.
ja krokante kip schnitzel had ik er bijquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt wel lekker, zaten er ook allemaal kippetjes in?
Kijk, toptiming.quote:
Jaquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kijk, toptiming.
Pas je onder de douche daar?
quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja![]()
Ook in alle bedden, zelfs op de veerboot.
En beenruimte in de trein is ruimer dan in Nederland
quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja![]()
Kan je nog wel samen slapen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
we hebben gewoon aparte kamers hoor
quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het programma voor werkmail werkt niet meer op werktelefoon.
Ik heb ook geen zin om te fixen.
30.000 stapjes op nieuwe schoenen, wat kan er misgaan.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:39 schreef bitterbal het volgende:
misschien trek ik morgen mijn nieuwe schoenen aan dan
air max moet wel goed gaanquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
30.000 stapjes op nieuwe schoenen, wat kan er misgaan.
Dat dacht ik ook, maar toch een blaar op een malle plek.quote:
Gekke Japanners.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:43 schreef bitterbal het volgende:
had hier op tinder gekeken en je ziet heel veel profielen van mannen die niet hun gezicht laten zien. Das blijkbaar omdat het hier vrij normaal is dat de man vreemd gaat
Op je linkerelleboog?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar toch een blaar op een malle plek.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan er ook wel op. Is een soort hartige pannenkoek waar je alles op gooit.
Het is daar toch pas net kwiwitijdquote:
Het liefst nog in verschillende hotelsquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar heb je punt; dan is aparte kamers wel beter.
Kun je nog wel even zeggen hoe laat mijn pakketjes komen?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bijna 9 uur maar heb zin om aan mijn kussen te ruiken
uhmquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je nog wel even zeggen hoe laat mijn pakketjes komen?
Whehehehe.quote:
Japanquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja![]()
@ESF1Gamerquote:
Okonomiyaki. Okonomiyummie.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Je mag Japan niet verlaten zonder die okonomiyaki te hebben gehad.
Ik heb hem in Horishima en Osaka gehad en vond die eerste lekkerder. Die zag er ook het smerigst uitquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Okonomiyaki. Okonomiyummie.![]()
Ik maak zelf soms de kansai versie. Is nietnheel vele moeite en eigenlijk alweer te lang geleden. Maar moet ook nog steeds de hiroshima stijl eens proberen.
Is die met paddenstoelen?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik maak zelf soms de kansai versie. Is nietnheel vele moeite en eigenlijk alweer te lang geleden. Maar moet ook nog steeds de hiroshima stijl eens proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tap tap tap
Verschillende landenquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het liefst nog in verschillende hotels
De hiroshima stijl? Moet je daarvan heel snel naar het toilet met alle gevolgen van dien?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tegenvaller dit.quote:
Whehe. Ja dat wordt ook snel een troep denk ik met al die laagjes rommel er op.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem in Horishima en Osaka gehad en vond die eerste lekkerder. Die zag er ook het smerigst uit
En dan even husselen want anders eet het lastig.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe. Ja dat wordt ook snel een troep denk ik met al die laagjes rommel er op.
Mag toch, daar is het voorquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Twee dagen achter elkaar Tonkatsu curry op
Ik rouleer door fases iedere paar maanden, dus dat scheelt een hoop denk ik.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Wel leuk al die keukens maar je hebt bijna een keukenkastje per werelddeel nodig voor de standaard ingrediënten
Ga je dan ook helemaal los?quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:05 schreef Ama het volgende:
Zou elke dag naar een karaoke bar gaan als ik in Japan zou zijn.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je alvast oefenen
Bekijk deze YouTube-video
Heb je dan de praktische variant waarbij je voorraad kort-ish houdbaar ook daadwerkelijk op is, of komt zo'n switch precies als je net allerlei zooi weer gekocht hebt?quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik rouleer door fases iedere paar maanden, dus dat scheelt een hoop denk ik.
Wanneer heb ik ooit de praktische variant van iets?quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je dan de praktische variant waarbij je voorraad kort-ish houdbaar ook daadwerkelijk op is, of komt zo'n switch precies als je net allerlei zooi weer gekocht hebt?
Nee, gewoon nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wanneer heb ik ooit de praktische variant van iets?
Praktisch nooitquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wanneer heb ik ooit de praktische variant van iets?
Van die kruiden die je maandenlang niet hebt gebruikt en achterin de kast verdwijnen. En als je ze weer eens wilt gebruiken nieuwe kopen omdat je bent vergeten dat je ze nog hadquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
Het valt in de praktijk wel mee. Kort houdbare dingen frutsel ik meestal nog wel ergens in. Het zijn vooral de lang houdbare dingen die soms oepsie ineens heel lang gehouden worden.
Dit is ongepast onwenselijk gedrag Recciequote:
Oh, sorry, dat was onder de gordel.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is ongepast onwenselijk gedrag Reccie
Helemaal niet.quote:
Ik hoop dat het hier straks ook een beetje knap gaat regenenquote:
Ik heb drie potjes zout. Ik gebruik nooit zout.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die kruiden die je maandenlang niet hebt gebruikt en achterin de kast verdwijnen. En als je ze weer eens wilt gebruiken nieuwe kopen omdat je bent vergeten dat je ze nog had
Wat flauw.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb drie potjes zout. Ik gebruik nooit zout.
quote:
quote:
Gelukkig niet nee. Stel je voor dat ik bij jou in de buurt moet zijn.quote:
Nou nou, wat gemeen weer.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. Stel je voor dat ik bij jou in de buurt moet zijn.
*noteert 21 juni als vrije dag*quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. Stel je voor dat ik bij jou in de buurt moet zijn.
Goudvis is altijd gemeen naar mijquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou nou, wat gemeen weer.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik rouleer door fases iedere paar maanden, dus dat scheelt een hoop denk ik.
Dit jaquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je dan de praktische variant waarbij je voorraad kort-ish houdbaar ook daadwerkelijk op is, of komt zo'n switch precies als je net allerlei zooi weer gekocht hebt?
de fuck?!quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:43 schreef Recce het volgende:
Het is hier gewoon bijna 24 graden buiten.
Ik gebruik zout eigenlijk alleen bij gebakken eitjes. Maar jij vindt eitjes viesquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb drie potjes zout. Ik gebruik nooit zout.
Ja, bahquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gebruik zout eigenlijk alleen bij gebakken eitjes. Maar jij vindt eitjes vies
Dat is ook wel bijzonder dat het in het noorden zo warm is, normaal is het altijd in het zuiden warmerquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Warmste dag van het jaar tot nu toe. Dat had ik niet verwacht.
Behalve als ze van chocolade zijnquote:
Snel, ga naar de wcquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:01 schreef Recce het volgende:
DHL heeft nog vier minuten om op tijd te zijn.
Nog 1quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:01 schreef Recce het volgende:
DHL heeft nog vier minuten om op tijd te zijn.
Pwaaaaaaa...quote:
Dat is een drumstel.quote:
Hier is het ook gewoon 22 gradenquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook wel bijzonder dat het in het noorden zo warm is, normaal is het altijd in het zuiden warmer
Ik dacht nog even, regen? Waar dan! ? Maar ineens zijn er wolken en komt het zo boink naar beneden.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:47 schreef Crack_ het volgende:
Het gaat hier zo meteen regenen. Het ziet er uit als van die hele knusse regen.
Hier is het 'maar' 19 graden, wel vies plakkerige luchtvochtigheid en af en toe een paar druppels regenquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is het ook gewoon 22 graden
Inmiddels is de zon weg
Maar ik zit nog buiten, alleen een jurkje aan.. blote armen, blote benen, sandalen.. heb het warm
Hier wordt het nu de laatste paar minuten drukkend warmquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het 'maar' 19 graden, wel vies plakkerige luchtvochtigheid en af en toe een paar druppels regen
Hier nog niks, maar zal zo wel vallen danquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht nog even, regen? Waar dan! ? Maar ineens zijn er wolken en komt het zo boink naar beneden.
Vind het binnen koeler (bijna koud) dan buitenquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier wordt het nu de laatste paar minuten drukkend warm
Er komt wel wat regen aan maar zo te zien niet veel
Bij mij is het buiten ruim 2 graden warmer dan binnenquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het binnen koeler (bijna koud) dan buiten
Is hier ook zo.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het binnen koeler (bijna koud) dan buiten
Dit is de stofzuigerversie van een kat die je een dooie muis komt brengen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:38 schreef essnhills het volgende:
Lol,
Muizenval ineens midden in de kamer
Robbie heeft hem blijkbaar een stukje voortgeduwd
Immer gemeen tegen het vochtige poesjequote:Op dinsdag 15 april 2025 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou nou, wat gemeen weer.
je had toch al gezegd dat je niet kwamquote:
*Geeft Robbie een goedkeurend klopjequote:Op dinsdag 15 april 2025 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is de stofzuigerversie van een kat die je een dooie muis komt brengen.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij is het buiten ruim 2 graden warmer dan binnen
quote:
Dan blijft het eeuwig regenen?quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh het gaat om 4 uur regenen en dan houdt het niet meer opnog maar even draven dan.
Wanneer was die vorige periode dat het toen zo heeeel lang droog bleef?quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan blijft het eeuwig regenen?
Ja, het was hier ook meteen weer weg. Womp womp.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
Heeft hier even geregend en begint nu alweer op te klaren. Nee toch?! Ik wil onweer!!
*mental image van Essie die vanuit de sloot haar tuin water staat te geven*quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wanneer was die vorige periode dat het toen zo heeeel lang droog bleef?
Ik had toen zo'n pomp besteld zodat ik mijn tuin water kon geven vanuit de sloot.
De dag na levering ging het regenen en daarna was het anderhalf jaar nat
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:48 schreef essnhills het volgende:
Oh de wjnd trekt wat aan
Ik ga zooi maar naar binnen verplaatsen
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, het was hier ook meteen weer weg. Womp womp.
Ik moet ook nog even checken of ik beet heb.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:38 schreef essnhills het volgende:
Lol,
Muizenval ineens midden in de kamer
Robbie heeft hem blijkbaar een stukje voortgeduwd
Ik slurp het zo op en spuw het dan over mijn plantjesquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*mental image van Essie die vanuit de sloot haar tuin water staat te geven*
Jaquote:
Langzaam het hoofd schuddend.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik slurp het zo op en spuw het dan over mijn plantjes
Die code geel gaat dan ook pas vanaf 16.00 uur inquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:59 schreef Ama het volgende:
Nou helemaal niks te merken van dat code geel hier precies zoals verwacht dus.
Ja maar, ja maar, ik ben er welquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net voor het eerst.
Omdat jij zo gemeen bent.
Nou dan ga je naar een site waar het wel leuk is hequote:Op dinsdag 15 april 2025 16:02 schreef Dven het volgende:
Ik word helemaal de moeder geneukt in TileMan.ioPrachtig kunstwerk aan het maken en al die 12-jarige Turken die het moedwillig komen slopen
![]()
Moeten we komen helpen?quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:02 schreef Dven het volgende:
Ik word helemaal de moeder geneukt in TileMan.ioPrachtig kunstwerk aan het maken en al die 12-jarige Turken die het moedwillig komen slopen
![]()
Hier is het nog best lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:03 schreef Crack_ het volgende:
Sorry maar ik ga echt de verwarming aan doen
Gekruide varkensoesters.quote:
* TheStigsDutchCousin stuurt warmtequote:Op dinsdag 15 april 2025 16:03 schreef Crack_ het volgende:
Hmmquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:03 schreef Crack_ het volgende:
De FOK! TileMan.io clanquote:
ALTIJD FEESTquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan ga je naar een site waar het wel leuk is he![]()
fok.nl/ksc
Even van genieten danquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier is het nog best lekkerVoor zo lang als het duurt waarschijnlijk maar okee.
hoe lang duurt het voordat het hier is?quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin stuurt warmte
hmm, ben bang voor muggen als ik nu de deuren open ga doen. Jij niet?quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier "regent" het inmiddels. Als in ik kan een paar drupjes opnde nog openstaande achterdeur zien.
Het is buiten nog steeds 3 graden warmer dan binnen
Ik heb een horquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Even van genieten dan
[..]
hoe lang duurt het voordat het hier is?
[..]
hmm, ben bang voor muggen als ik nu de deuren open ga doen. Jij niet?
Ik ook. En dan naar de plantjes in de voortuinquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Als het straks echt lelijk gaat regenen dan ga ik gewoon daar naar zitten kijken
Heb je KIEEEEP-ramen?quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:17 schreef Karzai het volgende:
Hier blijft het droog, maat goed ook want ik heb vanochtend alle ramen op een kier gezet
Ik heb ze dicht geKIEEEEEEPtquote:
Ik heb al 25 meldingen gehad van de Buienradar en nog geen druppel zien vallen in Den Haag. Denk niet dat we het de komende uren gaan meemaken dat er regen valt.quote:
Oh, in dit stukje Den Haag wel! Het klaart nu weer op inderdaadquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al 25 meldingen gehad van de Buienradar en nog geen druppel zien vallen in Den Haag. Denk niet dat we het de komende uren gaan meemaken dat er regen valt.
Helemaal niet. Je zei het bij de eerste post erover alquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net voor het eerst.
Omdat jij zo gemeen bent.
Ik zie wel natte straten buiten, dus denk dat ik veel overleg heb gehad waarbij ik geen zicht had op buiten.quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, in dit stukje Den Haag wel! Het klaart nu weer op inderdaad
Ik dacht al, waarom voelt dit haast nostalgisch aan. Het is al 23 jaar oudquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Was ooit erg hip om overal een pt2 van te maken.
Niet waar.quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helemaal niet. Je zei het bij de eerste post erover al
Je was okayquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Stormen jongens en meisjes.
IS DA ZO???? DAN ZAL IK ER ES EFFETJESS..... feliciterenquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:02 schreef LTVDK het volgende:
In Japan is het al wel morgen, oftewel ons balgeval is jarig![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd @:bitterbal
[ afbeelding ]
Zie de stormschade al voor mij...quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Stormen jongens en meisjes.
That's the spiritquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Als het straks echt lelijk gaat regenen dan ga ik gewoon daar naar zitten kijken
Gefelicibal! おめでとうquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:02 schreef LTVDK het volgende:
In Japan is het al wel morgen, oftewel ons balgeval is jarig![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd @:bitterbal
[ afbeelding ]
Ik ook niet hoor. Ofjah als het zo uit komt eet ik het wel, maar ik ga het niet opzoeken of zo.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:17 schreef Ama het volgende:
Ik heb soms wel het gevoel dat ik echt een van de weinige mensen ben die geen sushi eet.
Ik ook niet hoor, want ik vind vis over het algemeen het meest ranzigste voer wat er isquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:17 schreef Ama het volgende:
Ik heb soms wel het gevoel dat ik echt een van de weinige mensen ben die geen sushi eet.
Dit is wel een hele sterke mening over visquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, want ik vind vis over het algemeen het meest ranzigste voer wat er is
Mnom mnom. Mag je me wel in de nacht voor wakker maken. Wel met sojasaus erbijquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:10 schreef kwiwi het volgende:
Gefeliciteerd @:bitterbal![]()
![]()
Sushi voor iedereen!
[ afbeelding ]
Mij ookquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mnom mnom. Mag je me wel in de nacht voor wakker maken. Wel met sojasaus erbij
Of van die sushi met een stukje komkommer.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat worden stukjes rijst voor heel veel mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |