SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dit is waarom ik 2 telefoons had. 1 voor werk en 1 voor privé.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik word helemaal teringlijp dat mijn collega's mailtjes sturen op mijn vrije dag, over morgen. Ik ga het negeren. Go Crackie you can do it
Ik gebruik mn werktelefoon niet, wat een verschrikking is dat zeg. Je mailt maarquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is waarom ik 2 telefoons had. 1 voor werk en 1 voor privé.
Dan zag ik het allemaal niet binnenkomen op mijn vrije dag
Mijn werkmail kwam dus ook op mijn werktelefoon binnen. Dus die zag ik dan ook nietquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik gebruik mn werktelefoon niet, wat een verschrikking is dat zeg. Je mailt maar
Kunnen ze zien of je die mail geopend hebt?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:09 schreef Crack_ het volgende:
Het probleem is niet dat ze nu een mail sturen, het probleem is dat ze op mijn vrije dag een mail sturen over iets wat ze willen dat ik morgen ga doen. Dat gaat niet he, en dat ga ik ook niet doen
Werktelefoon kan toch ook ingezet worden als enige werkmailontvanger? (Ok, naast een werklaptop/werkomgeving dan)quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik gebruik mn werktelefoon niet, wat een verschrikking is dat zeg. Je mailt maar
Gewoon niet doen dan iddquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:09 schreef Crack_ het volgende:
Het probleem is niet dat ze nu een mail sturen, het probleem is dat ze op mijn vrije dag een mail sturen over iets wat ze willen dat ik morgen ga doen. Dat gaat niet he, en dat ga ik ook niet doen
quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn werkmail kwam dus ook op mijn werktelefoon binnen. Dus die zag ik dan ook niet
ik werk achter een laptop, werktelefoon zou ik dan extern erbij moeten pakken.. waarvoor zou ik dat doen/willen?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Werktelefoon kan toch ook ingezet worden als enige werkmailontvanger? (Ok, naast een werklaptop/werkomgeving dan)
Sturen ze de mail naar je privé-e-mailadres?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:09 schreef Crack_ het volgende:
weet ik veel, hoe zou dat relevant zijnquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kunnen ze zien of je die mail geopend hebt?
ja of beter gewoon niet, heb die knop nog steeds niet gevonden thoquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon niet doen dan idd
Maar je zit jezelf er nu wel over op te winden. Terwijl je dat dan beter ook morgen pas kan doen
Ik had beide. En laptop gebruikte ik niet als ik vrij wasquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ik werk achter een laptop, werktelefoon zou ik dan extern erbij moeten pakken.. waarvoor zou ik dat doen/willen?
quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sturen ze de mail naar je privé-e-mailadres?
Hadden ze dat morgenochtend moeten mailen dan?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]nee maar hoe is dat relevant, het probleem is niet dat er gemaild wordt op mijn vrije dag. Het probleem is dat ze willen dat ik morgen iets ga doen, en dat mededelen op mijn vrije dag. Dus dat gaat niet
Dan kunnen ze wel zeggen dat je gekeken hebtquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weet ik veel, hoe zou dat relevant zijn
[..]
ja of beter gewoon niet, heb die knop nog steeds niet gevonden tho
ik heb ook beide maar ik werk achter mijn laptop, zou niet weten waarom ik telefoon zou gebruiken. Creërt voornamelijk verkeerde verwachtingen vond ikquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had beide. En laptop gebruikte ik niet als ik vrij was
Maargoed, ik moest veel bellen en regelmatig ergens heen ook. Dan is het onderweg ook wel handig als ik bij mijn mail kon
Ja kan maar dan lees ik dat ook niet want zit hele dag vol, ze hadden dit eerder moeten doen en dat is niet mijn verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hadden ze dat morgenochtend moeten mailen dan?
.. en dan?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan kunnen ze wel zeggen dat je gekeken hebt
Ik zou steeds de pagina refreshen om te zien wie er alsnog reageertquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik mail ook in het weekend, met het idee: dat zien ze dan maandagochtend.
Hoe zie je dan je e-mail binnen komen nu?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ik werk achter een laptop, werktelefoon zou ik dan extern erbij moeten pakken.. waarvoor zou ik dat doen/willen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |