De Vlaamse Variant.quote:
Samenvoegsel van Ask Me Anything en AI. Best goeie naam dus eigenlijkquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En waarom zit die pfas niet in de eieren uit de supermarkt?
quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]Ergens wel grappig dat we nu dingen aan ChatGPT vragen met af en toe kans op een onzinantwoord, omdat we te lui zijn om het artikel te lezen waar dit dus ook gewoon in staat. Met de voetnoot dat het RIVM nog onderzoek doet naar de precieze oorzaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Klopt. Danku!quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:01 schreef kwiwi het volgende:
Oh Zwabbie's verjaardag gemist. Nog gefeliciteerd met je n+1 dag leeftijd @:dezwabber![]()
Kan altijd nog alleenstaande minderjarige asielzoeker worden.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Samenvoegsel van Ask Me Anything en AI. Best goeie naam dus eigenlijk
*Registreert merknaam
Ik had het artikel niet gelezen. Maar hoorde hetzelfde wel al op het nieuws zonder uitleg over waarom supermarkt eieren wel goed warenquote:Op dinsdag 15 april 2025 12:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ergens wel grappig dat we nu dingen aan ChatGPT vragen met af en toe kans op een onzinantwoord, omdat we te lui zijn om het artikel te lezen waar dit dus ook gewoon in staat. Met de voetnoot dat het RIVM nog onderzoek doet naar de precieze oorzaak.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ergens wel grappig dat we nu dingen aan ChatGPT vragen met af en toe kans op een onzinantwoord, omdat we te lui zijn om het artikel te lezen waar dit dus ook gewoon in staat. Met de voetnoot dat het RIVM nog onderzoek doet naar de precieze oorzaak.
AI begint ook steeds meer een virus te worden, dat gaat alleen maar slimmer en manipulatiever worden. Nu herken je chatgpt teksten nog vrij eenvoudig, ze zijn overdreven positief, staan vol hyperbolen en bevatten vaak meerdere opsommingen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Nou we zullen zien.quote:In het noordoosten ontstaan in de loop van dinsdagmiddag enkele stevige onweersbuien en windstoten. Het KNMI geeft code geel af voor Groningen en Drenthe van 15.00 uur tot 19.00 uur.
Punt is dat mensen gewoon stoppen met nadenken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
AI begint ook steeds meer een virus te worden, dat gaat alleen maar slimmer en manipulatiever worden. Nu herken je chatgpt teksten nog vrij eenvoudig, ze zijn overdreven positief, staan vol hyperbolen en bevatten vaak meerdere opsommingen.
Ja want ze kunnen nu gewoon een tekstje uitpoepen zonder dat ze er zelf over na hoeven te denken of er moeite voor hoeven te doenquote:Op dinsdag 15 april 2025 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Punt is dat mensen gewoon stoppen met nadenken.
Kom je mee een rondje achterop de motor?quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
Thanks trouwens dat ik hier mijn gedachtes enz even nu kwijt kan.
Klinkt als een top plan als ik mijn vinger zo stil mogelijk moet houden.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom je mee een rondje achterop de motor?
Haha, je houdt me in spanning! 😆quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
"Weet u het zeker?"
Oh er wordt me iets gevraagd. ChatGPT! Weet ik het zeker?![]()
Heel lulverhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |