SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyedAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
oh, het is op zich best prima, maar ik had toch liever thuis willen etenquote:
hutspot uit een automaat kan ik me geen voorstelling bij maken dus meh...quote:Op maandag 14 april 2025 18:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, het is op zich best prima, maar ik had toch liever thuis willen eten
de bal was goed, hutspot een beetje flauw, weinig ui. jus was wel goed op smaak. alleen de portie was wat kleinquote:Op maandag 14 april 2025 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
hutspot uit een automaat kan ik me geen voorstelling bij maken dus meh...
gehaktballen uit een automaat zijn meestal stuiterballig dus ook meh
volgende keer thuis een flinke portie met smaak makenquote:Op maandag 14 april 2025 18:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de bal was goed, hutspot een beetje flauw, weinig ui. jus was wel goed op smaak. alleen de portie was wat klein
quote:Op maandag 14 april 2025 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
is best gebruikelijk, oke niet overal maar vooral bij 24 uurs fabriekenshitmeukquote:Op maandag 14 april 2025 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:het voldoet niet kwa taal
quote:Op maandag 14 april 2025 19:19 schreef Crack_ het volgende:
Oke even echt heel hard huilen
Collega die student aanspreekt op grammatica in een verslag:
[..]![]()
![]()
![]()
eerder lachen gieren brullen dan huilen.quote:Op maandag 14 april 2025 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
collega is de R vergeten in kwartaalquote:Op maandag 14 april 2025 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik beweerde ook niet dat het dan wel klopte, maar eerder ging het over de k / denkquote:Op maandag 14 april 2025 19:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan is het quagrammatica nog niet in orde.
de k ik ookquote:Op maandag 14 april 2025 19:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik beweerde ook niet dat het dan wel klopte, maar eerder ging het over de k / denk
in de winter is het nu half 7quote:Op maandag 14 april 2025 19:26 schreef Crack_ het volgende:
Het is al half acht, in de winter lig ik nu al bijna in bed
Dad kreig juh as juh bezuinigd op ondurweisquote:Op maandag 14 april 2025 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
inderdaad, salaris moet omhoog!!! @Kaneelstokjequote:Op maandag 14 april 2025 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dad kreig juh as juh bezuinigd op ondurweis
quote:
quote:
Jarig!quote:Op maandag 14 april 2025 19:10 schreef mschol het volgende:
[..]
@:dezwabber jarig?
of heeftie wat examen dingen gehaald
Pffft. Tis nog een hoop werk zo. Dankjulliewel.quote:
De laatste keer dat mijn TV een vogel probeerde te vangen liep ook niet goed af dus kan zomaar.quote:Op maandag 14 april 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
Nu wachten op de post waarin Ama komt vertellen dat de kat de TV heeft gesloopt omdat die een vogel probeerde te vangen.
Gruh!quote:Op maandag 14 april 2025 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De laatste keer dat mijn TV een vogel probeerde te vangen liep ook niet goed af dus kan zomaar.
Je moet ook niet met je tv een duif van het dak proberen te gooienquote:Op maandag 14 april 2025 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De laatste keer dat mijn TV een vogel probeerde te vangen liep ook niet goed af dus kan zomaar.
Zal wel meevallen want gebruikt niet haar nagels en TV hangt vast. Verder vond ze het na 5 minuten ook al niet meer boeiend.quote:Op maandag 14 april 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
Nu wachten op de post waarin Ama komt vertellen dat de kat de TV heeft gesloopt omdat die een vogel probeerde te vangen.
quote:Op maandag 14 april 2025 20:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik hier heb: [ afbeelding ]
Een verrassing!quote:Op maandag 14 april 2025 20:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
weet je al wat je gaat krijgen?
Message in a bottlequote:Op maandag 14 april 2025 20:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik hier heb: [ afbeelding ]
KIEP.quote:
Te voet zeker?quote:Op maandag 14 april 2025 20:15 schreef gianni61 het volgende:
2,25 uur aan het wachten op een collega die "over een uurtje" zou komen
Brabants kwartiertje zeker?quote:Op maandag 14 april 2025 20:15 schreef gianni61 het volgende:
2,25 uur aan het wachten op een collega die "over een uurtje" zou komen
Als we Brabant en Limburg niet hadden, waren wij het meest efficiënte land en het minst corrupte land ter wereldquote:Op maandag 14 april 2025 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Brabants kwartiertje zeker?
In Brabant zijn we heul efficiëntquote:Op maandag 14 april 2025 20:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als we Brabant en Limburg niet hadden, waren wij het meest efficiënte land en het minst corrupte land ter wereld
En nooit Philips, DAF en ASML gehadquote:Op maandag 14 april 2025 20:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als we Brabant en Limburg niet hadden, waren wij het meest efficiënte land en het minst corrupte land ter wereld
Euhh, een ochtendjas, een boek en een cactus.quote:Op maandag 14 april 2025 20:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
weet je al wat je gaat krijgen?
gebruik gemaakt van een randomizer?quote:Op maandag 14 april 2025 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Euhh, een ochtendjas, een boek en een cactus.
Inderdaad. Hoe moet ik anders mijn dure hobby's financieren?quote:Op maandag 14 april 2025 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
inderdaad, salaris moet omhoog!!! @:kaneelstokje
Van harte gefeliciteerdquote:Op maandag 14 april 2025 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Euhh, een ochtendjas, een boek en een cactus.
Mijn familie heeft jaren geleden al opgegeven iets te geven dat aansluit bij m'n hobbies.quote:Op maandag 14 april 2025 20:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
gebruik gemaakt van een randomizer?
prima zolang het maar niet nasi goreng smaak is ofzoquote:Op maandag 14 april 2025 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie zal ik eens volproppen met paaseitjes?
Bestaat datquote:Op maandag 14 april 2025 20:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
prima zolang het maar niet nasi goreng smaak is ofzo
Zet mij maar bovenaan die lijstquote:Op maandag 14 april 2025 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie zal ik eens volproppen met paaseitjes?
*PRRRRRRRROP*quote:Op maandag 14 april 2025 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zet mij maar bovenaan die lijst
Ach ook dat kan leuk zijnquote:Op maandag 14 april 2025 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb de hele dag op school gezeten.
iedereen die ik erover hoor vind het smerig.quote:
Je kan op je verjaardag toch een bakkie doen met je klasgenoten? Ofzo ietsquote:
* proest proestquote:Op maandag 14 april 2025 21:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je kan op je verjaardag toch een bakkie doen met je klasgenoten? Ofzo iets
Ik vond school altijd wel leuk hoorquote:Op maandag 14 april 2025 21:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
* proest proest
Nee joh, ga dan naar afloop naar een cafe lekkere cocktails drinken en karaoke zingen
Dat zegt al genoegquote:Op maandag 14 april 2025 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond school altijd wel leuk hoor
Eigenlijk alle niveaus ook wel. Kleuterschool, basisschool, middelbare school, universiteit, en zelfs nog een Post hbo gedaan daarna.
Overal prima naar mijn zin gehad
Wat zegt genoeg?quote:Op maandag 14 april 2025 21:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat zegt al genoeg![]()
Wel fijn dat je t naar je zin had.
Ik weet t niet, vond leren nooit veel aan.
Doorgaans vinden mensen die op de uni zitten het leuk om info te vergaren.quote:Op maandag 14 april 2025 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat zegt genoeg?
Ik vond/vind leren altijd fantastisch
Nieuwe dingen/informatie leren![]()
Ah, op die manierquote:Op maandag 14 april 2025 21:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Doorgaans vinden mensen die op de uni zitten het leuk om info te vergaren.
dus toen ik las dat je uni had gedaan....
@CherryLipsquote:Op maandag 14 april 2025 20:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
prima zolang het maar niet nasi goreng smaak is ofzo
Sommige online mensen kennen mij best goed. En dan is er het tegenovergestelde van dat. En dat is dit.quote:Op maandag 14 april 2025 21:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
* proest proest
Nee joh, ga dan naar afloop naar een cafe lekkere cocktails drinken en karaoke zingen
Verkeerde account dit mscholquote:
quote:
Ben je ze voor heel Foqueville aan het bakken ofzo?quote:Op maandag 14 april 2025 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds zwoegend taarten te maken.
Ga gewoon pannenkoeken bakkenquote:Op maandag 14 april 2025 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]hmm, brood is geen slecht idee. Ook wel zin in warm maar weet gewoon niet watttttt
Ohja wacht, misschien pasta
Nee, ik had eerder gewoon geen tijd.quote:Op maandag 14 april 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je ze voor heel Foqueville aan het bakken ofzo?
Dat gaat niet per se sneller en ik vind die ook niet zo lekkerquote:
En morgen weer vroeg op of valt mee?quote:Op maandag 14 april 2025 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik had eerder gewoon geen tijd.
Ja begrijpelijk, plus als je die voor hier zou moeten bakken dan ben je tot in den eeuwigheid bezigquote:Op maandag 14 april 2025 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik had eerder gewoon geen tijd.
Oehquote:Op maandag 14 april 2025 22:18 schreef Crack_ het volgende:
Zag wel mango-passievruchten pannenkoeken bij de appie van het paasassortiment, daar ben ik opzich wel benieuwd naar
Correct.quote:
Hier gaat er toch wel één taart per persoon in vrees ik.quote:Op maandag 14 april 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk, plus als je die voor hier zou moeten bakken dan ben je tot in den eeuwigheid bezig
Hmm. Het idee klinkt leuk. Maar zijn het van die gaatjespannekoeken?quote:Op maandag 14 april 2025 22:18 schreef Crack_ het volgende:
Zag wel mango-passievruchten pannenkoeken bij de appie van het paasassortiment, daar ben ik opzich wel benieuwd naar
Oepsiequote:Op maandag 14 april 2025 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Correct.
Niet de eerste keer dat ik met misschien vier uur slaap en een tas vol taart de deur uit ga.
Het is nooit de bedoeling, en toch gaat het altijd zo.
quote:
https://www.ah.nl/product(...)s-mango-passievruchtquote:Op maandag 14 april 2025 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Het idee klinkt leuk. Maar zijn het van die gaatjespannekoeken?
KWARRRKKKTAARRRRTTTTquote:Op maandag 14 april 2025 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds zwoegend taarten te maken.
Karaoke is ook niet mijn ding hoorquote:Op maandag 14 april 2025 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sommige online mensen kennen mij best goed. En dan is er het tegenovergestelde van dat. En dat is dit.
Voorlopig als in de komende maand of als in morgen weer een nieuwe muffin?quote:Op maandag 14 april 2025 22:40 schreef Nattekat het volgende:
Het is tijd.
Mijn laatste muffin voorlopig
Komende maand. Geen echte trainingen meer voorlopig en het is weer tijd voor het jaarlijkse afvallen.quote:Op maandag 14 april 2025 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voorlopig als in de komende maand of als in morgen weer een nieuwe muffin?
je hoopt dat je eig weer buikgriep krijgt?quote:Op maandag 14 april 2025 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komende maand. Geen echte trainingen meer voorlopig en het is weer tijd voor het jaarlijkse afvallen.
Vorig jaar had ik gigantisch veel succes met dat afvallen. Beetje geholpen door een buikgriep, maar details.
Ja.quote:Op maandag 14 april 2025 22:26 schreef Crack_ het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)aashaas-pannenkoeken
Bedoel je deze met gaatjes Zwab?
eigengemaakte hoe prut die er ok uitziet smaakt altijd beter dan die voorgepakte troep.quote:Op maandag 14 april 2025 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja.
Die van jou zien er wel al beter uit iig.
Voor geen goudquote:Op maandag 14 april 2025 22:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je hoopt dat je eig weer buikgriep krijgt?
Ja, maar daar ging het niet over.quote:Op maandag 14 april 2025 23:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
eigengemaakte hoe prut die er ok uitziet smaakt altijd beter dan die voorgepakte troep.
Kan ik me goed voorstellen.quote:Op maandag 14 april 2025 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor geen goud
Godverdomme wat voelde ik me toen ellendig.
Ik was vlak daarvoor op vakantie ook al afgevallenquote:Op maandag 14 april 2025 23:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen.
Wel knap, want vaak vliegen de kilo's weer eraan als het normale leven weer start zeg maar.
lichaam miste een bepaald energielevel denk ik.quote:Op maandag 14 april 2025 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Maar de vorige keer dat ik ziek was, werd het wel gevolgd door een week lang een onstilbare honger. Geen touw aan vast te knopen.
Er op tijd in liggen lukt me ook wel, maar dan?quote:
plafond starenquote:Op maandag 14 april 2025 23:18 schreef Flory- het volgende:
[..]
Er op tijd in liggen lukt me ook wel, maar dan?
Luisteren naar je lichaamquote:Op maandag 14 april 2025 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Maar de vorige keer dat ik ziek was, werd het wel gevolgd door een week lang een onstilbare honger. Geen touw aan vast te knopen.
Zal wel met dagelijkse leef te maken hebben. Buikgriep was toen 2 weken na mijn vakantie in de VS tijdens een periode dat er niet echt getraind werd. De vorige griep was midden in het waterpoloseizoen.quote:Op maandag 14 april 2025 23:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
lichaam miste een bepaald energielevel denk ik.
Ik moet mezelf vaker dwingen om genoeg te eten dan andersomquote:Op maandag 14 april 2025 23:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Luisteren naar je lichaam![]()
Honger betekent eten
of water drinken, schijn je ook veel honger mee te kunnen stillenquote:Op maandag 14 april 2025 23:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Luisteren naar je lichaam![]()
Honger betekent eten
Dit zou ik ook willenquote:Op maandag 14 april 2025 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet mezelf vaker dwingen om genoeg te eten dan andersom
Water eten dan?quote:Op maandag 14 april 2025 23:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
of water drinken, schijn je ook veel honger mee te kunnen stillen
Of augurken, zilveruitjes en ja veel drinken, thee in mijn gevalquote:Op maandag 14 april 2025 23:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
of water drinken, schijn je ook veel honger mee te kunnen stillen
Toch wat gemeenquote:Op maandag 14 april 2025 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Maar qua gewicht zit ik nu wel op een absoluut hoogtepunt. Ben nog nooit eerder zo zwaar geweest als nu.
Allemaal spieren, maar ik heb ook een buikje die moet opdonderen
Vlog jij ook in je twingo ??quote:Op maandag 14 april 2025 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Maar qua gewicht zit ik nu wel op een absoluut hoogtepunt. Ben nog nooit eerder zo zwaar geweest als nu.
Allemaal spieren, maar ik heb ook een buikje die moet opdonderen
Als je je eigen pik niet meer kunt zien koop je een Twingo toch @Grotetijdquote:
Ben je jarig zwab? Gefeliciteerdquote:Op maandag 14 april 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op maandag 14 april 2025 23:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als je je eigen pik niet meer kunt zien koop je een Twingo toch @:grotetijd
quote:Op dinsdag 15 april 2025 00:18 schreef bitterbal het volgende:
vandaag slecht weer h ier dus ga naar een shopping mall
10 graden![]()
Doet je zeker wel weer denken aan het Nederlandse weerquote:Op dinsdag 15 april 2025 00:18 schreef bitterbal het volgende:
vandaag slecht weer h ier dus ga naar een shopping mall
10 graden![]()
mjaquote:Op dinsdag 15 april 2025 01:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Doet je zeker wel weer denken aan het Nederlandse weer
quote:Op dinsdag 15 april 2025 00:14 schreef Ama het volgende:
Ik zal wel niet heel veel slapen vannacht door de zenuwen.
Hee wat lief, dank jequote:Op vrijdag 11 april 2025 09:27 schreef Dr_Flash het volgende: Gefeliciteerd met je verjaardag @:RockNijntje
![]()
Oh, je was jarig? Dat fles zulke dingen kan onthouden.quote:
Hey!quote:
Ja, zo gaan die dingen helaasquote:Op dinsdag 15 april 2025 05:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, je was jarig? Dat fles zulke dingen kan onthouden.
Gefeliciteerd Nijntje.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 april 2025 07:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hey!
[..]
Ja, zo gaan die dingen helaasEn inderdaad, indrukwekkend. Zelfs als 'ie het van Facebook had
Bereid u Goed voor!quote:Op dinsdag 15 april 2025 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer: Waarschijnlijk regen rond 8:15. Bereid u goed voor.
Nou het zal mij benieuwen.
Zo vroeg alquote:Op dinsdag 15 april 2025 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat zeiden ze zondag ook, toen viel er ook niks.quote:
En, hoe was de hoosbui?quote:Op dinsdag 15 april 2025 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Regenquote:
Met allemaal sarahazand wat die regenbui met zich meebrengt.quote:Op dinsdag 15 april 2025 08:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dat wordt de auto buiten zetten voor een natuurlijke schoonmaak
Eerst zien, dan geloven.quote:
Wordt het alleen maar ergerquote:Op dinsdag 15 april 2025 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met allemaal sarahazand wat die regenbui met zich meebrengt.
Wij staan achter jequote:
Hier valt het mee.quote:
Noem je ons nu dik?quote:
Ik pas overal in.quote:
En dit!quote:
Code geel voor onweer vanavond. in GR, DR okee maar toch.quote:
Och jezus m'n moeder is als de dood voor onweer en nu op vakantie in Drenthequote:Op dinsdag 15 april 2025 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Code geel voor onweer vanavond. in GR, DR okee maar toch.
Niet eens in NBquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Code geel voor onweer vanavond. in GR, DR okee maar toch.
Morgen een date ?quote:Op dinsdag 15 april 2025 00:14 schreef Ama het volgende:
Ik zal wel niet heel veel slapen vannacht door de zenuwen.
Rip MamaLipsquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Och jezus m'n moeder is als de dood voor onweer en nu op vakantie in Drenthe
*legt arm op schouderquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:26 schreef Ama het volgende:
Dit zijn wel de momenten dat ik mij behoorlijk alleen voel.
* TheStigsDutchCousin geeft Ama steunquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:26 schreef Ama het volgende:
Dit zijn wel de momenten dat ik mij behoorlijk alleen voel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, het is weer op het nippertje gelukt. Ben bijna op m'n werk inmiddels.
🐙
ja beetje welquote:Op dinsdag 15 april 2025 08:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Vind je het niet jammer dat je het waterfestival hebt gemist?
quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:01 schreef DeZwabber het volgende:
Holy shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, het is weer op het nippertje gelukt. Ben bijna op m'n werk inmiddels.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:01 schreef DeZwabber het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, het is weer op het nippertje gelukt. Ben bijna op m'n werk inmiddels.![]()
ripquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/show/ge(...)-overleden~aea45cbc/
Jaquote:
Ik duim voor jequote:Op dinsdag 15 april 2025 09:41 schreef Ama het volgende:
Ik heb mij gisteren weer aangemeld voor ambulante begeleiding. Lang geleden maar kan nu even een tijdje geen kwaad. Of ik het krijg weet ik nog niet.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:41 schreef Ama het volgende:
Ik heb mij gisteren weer aangemeld voor ambulante begeleiding. Lang geleden maar kan nu even een tijdje geen kwaad. Of ik het krijg weet ik nog niet.
79 jaar lang kon niemand heel die man wat schelen en nu is het allemaal in de rij met de krokodillentranen. Vind ik raarquote:
geeft niets. uitlaatklep dit datquote:Op dinsdag 15 april 2025 10:12 schreef Ama het volgende:
Nou ik wacht in de wachtkamer van het ziekenhuis. Sorry als ik hier straks misschien even veel post.
Succes ermeequote:Op dinsdag 15 april 2025 10:12 schreef Ama het volgende:
Nou ik wacht in de wachtkamer van het ziekenhuis. Sorry als ik hier straks misschien even veel post.
Dus ik heb altijd gelijk. Altijd al gewetenquote:
Lekker die korsten loskrabben.quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:32 schreef UitStraling het volgende:
Als je met een vinger in je oor krabt, klinkt dat net zoals Pac-Man.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus ik heb altijd gelijk. Altijd al geweten
Is er al een piramide voor haar?quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]![]()
ieniminimuis, onze nieuwe farao
als ik zie hoe groot die stenen waren en hoeveel mankracht, dan hebben we wel even wat tijd nodig.quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is er al een piramide voor haar?
Zal wel bijzonder klinken met die holle klankkast van jou erachterquote:Op dinsdag 15 april 2025 10:32 schreef UitStraling het volgende:
Als je met een vinger in je oor krabt, klinkt dat net zoals Pac-Man.
Och, snel beginnen dan!quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
als ik zie hoe groot die stenen waren en hoeveel mankracht, dan hebben we wel even wat tijd nodig.
'ruimtelijk' geluidquote:Op dinsdag 15 april 2025 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal wel bijzonder klinken met die holle klankkast van jou erachter
Amputatiequote:Op dinsdag 15 april 2025 10:53 schreef Ama het volgende:
Krijg voor 5 dagen antibiotica en moet dan terugkomen om te kijken hoe het gaat. En de 28ste ook gewoon die afspraak die ik al had. Amputatie wou die nu niet over praten want die infectie moet sowieso eerst weg.
zit op 19 duizendquote:Op dinsdag 15 april 2025 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zin om een stukje te gaan lopen.
942 stapjes pas.
Ohwquote:
Wel fijn dat ze je goed in de gaten houden.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
Oh nee moet donderdag terug komen. Over twee dagen al dus.
Nou ja we moeten voorkomen dat ik ineens de helft van mijn vinger kwijt ben straks.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze je goed in de gaten houden.
Nee. Maar weinig keus en het kan erger.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat iets waar je inmiddels vrede mee hebt?
Ja jouw dag is ook iets eerder begonnen heaquote:
Ik neem aan dat er dus ook geen andere optie meer is? Het is anders best rigoureusquote:
dus je gaat de 19 duizend ook halen vandaag?quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jouw dag is ook iets eerder begonnen hea![]()
ik inmiddels over de 3000 trouwens.
Nee want het is gewoon heel erg verneukt na 14 maanden.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er dus ook geen andere optie meer is? Het is anders best rigoureus
Dat is wel een erg enthousiaste conclusiequote:Op dinsdag 15 april 2025 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus je gaat de 19 duizend ook halen vandaag?
Nou dan is dus ook niet relevant dat mijn dag eerder is begonnenquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel een erg enthousiaste conclusie
Je zal wel een kut kind zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:37 schreef Ama het volgende:
Ach het zal wel reden een hebben. Zelfs mijn vader kan nog niet even een succes sturen ofzo.
Ik loop een stukje achter op mijn doelschema van 10k per dag dus ik moet even wat meer doen hier en daarquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gister 24351.
Vandaag een bescheiden 6469.
Ja maar ik weet de 28ste misschien pas meer. Eerst zorgen dat de rest van mijn vinger niet meer ontstoken is en dan valt er wat nuttigs te zeggen.quote:
En waarom heb je jezelf dat doel gesteld?quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik loop een stukje achter op mijn doelschema van 10k per dag dus ik moet even wat meer doen hier en daar
Zijn dit jouw stappen of ze calorie inname van braddie ??quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gister 24351.
Vandaag een bescheiden 6469.
Hare Grote Heerlijkheid ieniminimuis.quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]![]()
ieniminimuis, onze nieuwe farao
Ik wil graag een Sesam Kasteel ofzoquote:Op dinsdag 15 april 2025 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is er al een piramide voor haar?
Gewoon, dwangneurose.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waarom heb je jezelf dat doel gesteld?
En waarom zit die pfas niet in de eieren uit de supermarkt?quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
RIVM: eet geen eieren van hobby-kippen, kan door PFAS schadelijk zijn voor gezondheid - https://nos.nl/l/2563687
quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En waarom zit die pfas niet in de eieren uit de supermarkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]Dankjewel AmaGPTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
De Vlaamse Variant.quote:
Samenvoegsel van Ask Me Anything en AI. Best goeie naam dus eigenlijkquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En waarom zit die pfas niet in de eieren uit de supermarkt?
quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]Ergens wel grappig dat we nu dingen aan ChatGPT vragen met af en toe kans op een onzinantwoord, omdat we te lui zijn om het artikel te lezen waar dit dus ook gewoon in staat. Met de voetnoot dat het RIVM nog onderzoek doet naar de precieze oorzaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Klopt. Danku!quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:01 schreef kwiwi het volgende:
Oh Zwabbie's verjaardag gemist. Nog gefeliciteerd met je n+1 dag leeftijd @:dezwabber![]()
Kan altijd nog alleenstaande minderjarige asielzoeker worden.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Samenvoegsel van Ask Me Anything en AI. Best goeie naam dus eigenlijk
*Registreert merknaam
Ik had het artikel niet gelezen. Maar hoorde hetzelfde wel al op het nieuws zonder uitleg over waarom supermarkt eieren wel goed warenquote:Op dinsdag 15 april 2025 12:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ergens wel grappig dat we nu dingen aan ChatGPT vragen met af en toe kans op een onzinantwoord, omdat we te lui zijn om het artikel te lezen waar dit dus ook gewoon in staat. Met de voetnoot dat het RIVM nog onderzoek doet naar de precieze oorzaak.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ergens wel grappig dat we nu dingen aan ChatGPT vragen met af en toe kans op een onzinantwoord, omdat we te lui zijn om het artikel te lezen waar dit dus ook gewoon in staat. Met de voetnoot dat het RIVM nog onderzoek doet naar de precieze oorzaak.
AI begint ook steeds meer een virus te worden, dat gaat alleen maar slimmer en manipulatiever worden. Nu herken je chatgpt teksten nog vrij eenvoudig, ze zijn overdreven positief, staan vol hyperbolen en bevatten vaak meerdere opsommingen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Nou we zullen zien.quote:In het noordoosten ontstaan in de loop van dinsdagmiddag enkele stevige onweersbuien en windstoten. Het KNMI geeft code geel af voor Groningen en Drenthe van 15.00 uur tot 19.00 uur.
Punt is dat mensen gewoon stoppen met nadenken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
AI begint ook steeds meer een virus te worden, dat gaat alleen maar slimmer en manipulatiever worden. Nu herken je chatgpt teksten nog vrij eenvoudig, ze zijn overdreven positief, staan vol hyperbolen en bevatten vaak meerdere opsommingen.
Ja want ze kunnen nu gewoon een tekstje uitpoepen zonder dat ze er zelf over na hoeven te denken of er moeite voor hoeven te doenquote:Op dinsdag 15 april 2025 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Punt is dat mensen gewoon stoppen met nadenken.
Kom je mee een rondje achterop de motor?quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
Thanks trouwens dat ik hier mijn gedachtes enz even nu kwijt kan.
Klinkt als een top plan als ik mijn vinger zo stil mogelijk moet houden.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom je mee een rondje achterop de motor?
Haha, je houdt me in spanning! 😆quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
"Weet u het zeker?"
Oh er wordt me iets gevraagd. ChatGPT! Weet ik het zeker?![]()
Heel lulverhaal
quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik word helemaal teringlijp dat mijn collega's mailtjes sturen op mijn vrije dag, over morgen. Ik ga het negeren. Go Crackie you can do it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |