Dad kreig juh as juh bezuinigd op ondurweisquote:Op maandag 14 april 2025 19:19 schreef Crack_ het volgende:
Oke even echt heel hard huilen
Collega die student aanspreekt op grammatica in een verslag:
[..]![]()
![]()
![]()
inderdaad, salaris moet omhoog!!! @Kaneelstokjequote:Op maandag 14 april 2025 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dad kreig juh as juh bezuinigd op ondurweis
quote:
quote:
Jarig!quote:Op maandag 14 april 2025 19:10 schreef mschol het volgende:
[..]
@:dezwabber jarig?
of heeftie wat examen dingen gehaald
Pffft. Tis nog een hoop werk zo. Dankjulliewel.quote:
De laatste keer dat mijn TV een vogel probeerde te vangen liep ook niet goed af dus kan zomaar.quote:Op maandag 14 april 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
Nu wachten op de post waarin Ama komt vertellen dat de kat de TV heeft gesloopt omdat die een vogel probeerde te vangen.
Gruh!quote:Op maandag 14 april 2025 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De laatste keer dat mijn TV een vogel probeerde te vangen liep ook niet goed af dus kan zomaar.
Je moet ook niet met je tv een duif van het dak proberen te gooienquote:Op maandag 14 april 2025 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De laatste keer dat mijn TV een vogel probeerde te vangen liep ook niet goed af dus kan zomaar.
Zal wel meevallen want gebruikt niet haar nagels en TV hangt vast. Verder vond ze het na 5 minuten ook al niet meer boeiend.quote:Op maandag 14 april 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
Nu wachten op de post waarin Ama komt vertellen dat de kat de TV heeft gesloopt omdat die een vogel probeerde te vangen.
quote:Op maandag 14 april 2025 20:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik hier heb: [ afbeelding ]
Een verrassing!quote:Op maandag 14 april 2025 20:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
weet je al wat je gaat krijgen?
Message in a bottlequote:Op maandag 14 april 2025 20:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik hier heb: [ afbeelding ]
KIEP.quote:
Te voet zeker?quote:Op maandag 14 april 2025 20:15 schreef gianni61 het volgende:
2,25 uur aan het wachten op een collega die "over een uurtje" zou komen
Brabants kwartiertje zeker?quote:Op maandag 14 april 2025 20:15 schreef gianni61 het volgende:
2,25 uur aan het wachten op een collega die "over een uurtje" zou komen
Als we Brabant en Limburg niet hadden, waren wij het meest efficiënte land en het minst corrupte land ter wereldquote:Op maandag 14 april 2025 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Brabants kwartiertje zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |