Ja begrijpelijk, plus als je die voor hier zou moeten bakken dan ben je tot in den eeuwigheid bezigquote:Op maandag 14 april 2025 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik had eerder gewoon geen tijd.
Oehquote:Op maandag 14 april 2025 22:18 schreef Crack_ het volgende:
Zag wel mango-passievruchten pannenkoeken bij de appie van het paasassortiment, daar ben ik opzich wel benieuwd naar
Correct.quote:
Hier gaat er toch wel één taart per persoon in vrees ik.quote:Op maandag 14 april 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk, plus als je die voor hier zou moeten bakken dan ben je tot in den eeuwigheid bezig
Hmm. Het idee klinkt leuk. Maar zijn het van die gaatjespannekoeken?quote:Op maandag 14 april 2025 22:18 schreef Crack_ het volgende:
Zag wel mango-passievruchten pannenkoeken bij de appie van het paasassortiment, daar ben ik opzich wel benieuwd naar
Oepsiequote:Op maandag 14 april 2025 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Correct.
Niet de eerste keer dat ik met misschien vier uur slaap en een tas vol taart de deur uit ga.
Het is nooit de bedoeling, en toch gaat het altijd zo.
quote:
https://www.ah.nl/product(...)s-mango-passievruchtquote:Op maandag 14 april 2025 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Het idee klinkt leuk. Maar zijn het van die gaatjespannekoeken?
KWARRRKKKTAARRRRTTTTquote:Op maandag 14 april 2025 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds zwoegend taarten te maken.
Karaoke is ook niet mijn ding hoorquote:Op maandag 14 april 2025 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sommige online mensen kennen mij best goed. En dan is er het tegenovergestelde van dat. En dat is dit.
Voorlopig als in de komende maand of als in morgen weer een nieuwe muffin?quote:Op maandag 14 april 2025 22:40 schreef Nattekat het volgende:
Het is tijd.
Mijn laatste muffin voorlopig
Komende maand. Geen echte trainingen meer voorlopig en het is weer tijd voor het jaarlijkse afvallen.quote:Op maandag 14 april 2025 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voorlopig als in de komende maand of als in morgen weer een nieuwe muffin?
je hoopt dat je eig weer buikgriep krijgt?quote:Op maandag 14 april 2025 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komende maand. Geen echte trainingen meer voorlopig en het is weer tijd voor het jaarlijkse afvallen.
Vorig jaar had ik gigantisch veel succes met dat afvallen. Beetje geholpen door een buikgriep, maar details.
Ja.quote:Op maandag 14 april 2025 22:26 schreef Crack_ het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)aashaas-pannenkoeken
Bedoel je deze met gaatjes Zwab?
eigengemaakte hoe prut die er ok uitziet smaakt altijd beter dan die voorgepakte troep.quote:Op maandag 14 april 2025 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja.
Die van jou zien er wel al beter uit iig.
Voor geen goudquote:Op maandag 14 april 2025 22:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je hoopt dat je eig weer buikgriep krijgt?
Ja, maar daar ging het niet over.quote:Op maandag 14 april 2025 23:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
eigengemaakte hoe prut die er ok uitziet smaakt altijd beter dan die voorgepakte troep.
Kan ik me goed voorstellen.quote:Op maandag 14 april 2025 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor geen goud
Godverdomme wat voelde ik me toen ellendig.
Ik was vlak daarvoor op vakantie ook al afgevallenquote:Op maandag 14 april 2025 23:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen.
Wel knap, want vaak vliegen de kilo's weer eraan als het normale leven weer start zeg maar.
lichaam miste een bepaald energielevel denk ik.quote:Op maandag 14 april 2025 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Maar de vorige keer dat ik ziek was, werd het wel gevolgd door een week lang een onstilbare honger. Geen touw aan vast te knopen.
Er op tijd in liggen lukt me ook wel, maar dan?quote:
plafond starenquote:Op maandag 14 april 2025 23:18 schreef Flory- het volgende:
[..]
Er op tijd in liggen lukt me ook wel, maar dan?
Luisteren naar je lichaamquote:Op maandag 14 april 2025 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Maar de vorige keer dat ik ziek was, werd het wel gevolgd door een week lang een onstilbare honger. Geen touw aan vast te knopen.
Zal wel met dagelijkse leef te maken hebben. Buikgriep was toen 2 weken na mijn vakantie in de VS tijdens een periode dat er niet echt getraind werd. De vorige griep was midden in het waterpoloseizoen.quote:Op maandag 14 april 2025 23:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
lichaam miste een bepaald energielevel denk ik.
Ik moet mezelf vaker dwingen om genoeg te eten dan andersomquote:Op maandag 14 april 2025 23:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Luisteren naar je lichaam![]()
Honger betekent eten
of water drinken, schijn je ook veel honger mee te kunnen stillenquote:Op maandag 14 april 2025 23:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Luisteren naar je lichaam![]()
Honger betekent eten
Dit zou ik ook willenquote:Op maandag 14 april 2025 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet mezelf vaker dwingen om genoeg te eten dan andersom
Water eten dan?quote:Op maandag 14 april 2025 23:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
of water drinken, schijn je ook veel honger mee te kunnen stillen
Of augurken, zilveruitjes en ja veel drinken, thee in mijn gevalquote:Op maandag 14 april 2025 23:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
of water drinken, schijn je ook veel honger mee te kunnen stillen
Toch wat gemeenquote:Op maandag 14 april 2025 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Maar qua gewicht zit ik nu wel op een absoluut hoogtepunt. Ben nog nooit eerder zo zwaar geweest als nu.
Allemaal spieren, maar ik heb ook een buikje die moet opdonderen
Vlog jij ook in je twingo ??quote:Op maandag 14 april 2025 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Maar qua gewicht zit ik nu wel op een absoluut hoogtepunt. Ben nog nooit eerder zo zwaar geweest als nu.
Allemaal spieren, maar ik heb ook een buikje die moet opdonderen
Als je je eigen pik niet meer kunt zien koop je een Twingo toch @Grotetijdquote:
Ben je jarig zwab? Gefeliciteerdquote:Op maandag 14 april 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
Nu wachten op de post waarin Ama komt vertellen dat de kat de TV heeft gesloopt omdat die een vogel probeerde te vangen.
quote:Op maandag 14 april 2025 23:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als je je eigen pik niet meer kunt zien koop je een Twingo toch @:grotetijd
quote:Op dinsdag 15 april 2025 00:18 schreef bitterbal het volgende:
vandaag slecht weer h ier dus ga naar een shopping mall
10 graden![]()
Doet je zeker wel weer denken aan het Nederlandse weerquote:Op dinsdag 15 april 2025 00:18 schreef bitterbal het volgende:
vandaag slecht weer h ier dus ga naar een shopping mall
10 graden![]()
mjaquote:Op dinsdag 15 april 2025 01:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Doet je zeker wel weer denken aan het Nederlandse weer
quote:Op dinsdag 15 april 2025 00:14 schreef Ama het volgende:
Ik zal wel niet heel veel slapen vannacht door de zenuwen.
Hee wat lief, dank jequote:Op vrijdag 11 april 2025 09:27 schreef Dr_Flash het volgende: Gefeliciteerd met je verjaardag @:RockNijntje
![]()
Oh, je was jarig? Dat fles zulke dingen kan onthouden.quote:
Hey!quote:
Ja, zo gaan die dingen helaasquote:Op dinsdag 15 april 2025 05:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, je was jarig? Dat fles zulke dingen kan onthouden.
Gefeliciteerd Nijntje.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 april 2025 07:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hey!
[..]
Ja, zo gaan die dingen helaasEn inderdaad, indrukwekkend. Zelfs als 'ie het van Facebook had
Bereid u Goed voor!quote:Op dinsdag 15 april 2025 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer: Waarschijnlijk regen rond 8:15. Bereid u goed voor.
Nou het zal mij benieuwen.
Zo vroeg alquote:Op dinsdag 15 april 2025 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat zeiden ze zondag ook, toen viel er ook niks.quote:
En, hoe was de hoosbui?quote:Op dinsdag 15 april 2025 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Regenquote:
Met allemaal sarahazand wat die regenbui met zich meebrengt.quote:Op dinsdag 15 april 2025 08:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dat wordt de auto buiten zetten voor een natuurlijke schoonmaak
Eerst zien, dan geloven.quote:
Wordt het alleen maar ergerquote:Op dinsdag 15 april 2025 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met allemaal sarahazand wat die regenbui met zich meebrengt.
Wij staan achter jequote:
Hier valt het mee.quote:
Noem je ons nu dik?quote:
Ik pas overal in.quote:
En dit!quote:
Code geel voor onweer vanavond. in GR, DR okee maar toch.quote:
Och jezus m'n moeder is als de dood voor onweer en nu op vakantie in Drenthequote:Op dinsdag 15 april 2025 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Code geel voor onweer vanavond. in GR, DR okee maar toch.
Niet eens in NBquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Code geel voor onweer vanavond. in GR, DR okee maar toch.
Morgen een date ?quote:Op dinsdag 15 april 2025 00:14 schreef Ama het volgende:
Ik zal wel niet heel veel slapen vannacht door de zenuwen.
Rip MamaLipsquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Och jezus m'n moeder is als de dood voor onweer en nu op vakantie in Drenthe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |