In Brabant zijn we heul efficiëntquote:Op maandag 14 april 2025 20:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als we Brabant en Limburg niet hadden, waren wij het meest efficiënte land en het minst corrupte land ter wereld
En nooit Philips, DAF en ASML gehadquote:Op maandag 14 april 2025 20:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als we Brabant en Limburg niet hadden, waren wij het meest efficiënte land en het minst corrupte land ter wereld
Euhh, een ochtendjas, een boek en een cactus.quote:Op maandag 14 april 2025 20:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
weet je al wat je gaat krijgen?
gebruik gemaakt van een randomizer?quote:Op maandag 14 april 2025 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Euhh, een ochtendjas, een boek en een cactus.
Inderdaad. Hoe moet ik anders mijn dure hobby's financieren?quote:Op maandag 14 april 2025 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
inderdaad, salaris moet omhoog!!! @:kaneelstokje
Van harte gefeliciteerdquote:Op maandag 14 april 2025 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Euhh, een ochtendjas, een boek en een cactus.
Mijn familie heeft jaren geleden al opgegeven iets te geven dat aansluit bij m'n hobbies.quote:Op maandag 14 april 2025 20:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
gebruik gemaakt van een randomizer?
prima zolang het maar niet nasi goreng smaak is ofzoquote:Op maandag 14 april 2025 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie zal ik eens volproppen met paaseitjes?
Bestaat datquote:Op maandag 14 april 2025 20:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
prima zolang het maar niet nasi goreng smaak is ofzo
Zet mij maar bovenaan die lijstquote:Op maandag 14 april 2025 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie zal ik eens volproppen met paaseitjes?
*PRRRRRRRROP*quote:Op maandag 14 april 2025 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zet mij maar bovenaan die lijst
Ach ook dat kan leuk zijnquote:Op maandag 14 april 2025 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb de hele dag op school gezeten.
iedereen die ik erover hoor vind het smerig.quote:
Je kan op je verjaardag toch een bakkie doen met je klasgenoten? Ofzo ietsquote:
* proest proestquote:Op maandag 14 april 2025 21:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je kan op je verjaardag toch een bakkie doen met je klasgenoten? Ofzo iets
Ik vond school altijd wel leuk hoorquote:Op maandag 14 april 2025 21:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
* proest proest
Nee joh, ga dan naar afloop naar een cafe lekkere cocktails drinken en karaoke zingen
Dat zegt al genoegquote:Op maandag 14 april 2025 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond school altijd wel leuk hoor
Eigenlijk alle niveaus ook wel. Kleuterschool, basisschool, middelbare school, universiteit, en zelfs nog een Post hbo gedaan daarna.
Overal prima naar mijn zin gehad
Wat zegt genoeg?quote:Op maandag 14 april 2025 21:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat zegt al genoeg![]()
Wel fijn dat je t naar je zin had.
Ik weet t niet, vond leren nooit veel aan.
Doorgaans vinden mensen die op de uni zitten het leuk om info te vergaren.quote:Op maandag 14 april 2025 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat zegt genoeg?
Ik vond/vind leren altijd fantastisch
Nieuwe dingen/informatie leren![]()
Ah, op die manierquote:Op maandag 14 april 2025 21:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Doorgaans vinden mensen die op de uni zitten het leuk om info te vergaren.
dus toen ik las dat je uni had gedaan....
@CherryLipsquote:Op maandag 14 april 2025 20:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
prima zolang het maar niet nasi goreng smaak is ofzo
Sommige online mensen kennen mij best goed. En dan is er het tegenovergestelde van dat. En dat is dit.quote:Op maandag 14 april 2025 21:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
* proest proest
Nee joh, ga dan naar afloop naar een cafe lekkere cocktails drinken en karaoke zingen
Verkeerde account dit mscholquote:
quote:
Ben je ze voor heel Foqueville aan het bakken ofzo?quote:Op maandag 14 april 2025 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds zwoegend taarten te maken.
Ga gewoon pannenkoeken bakkenquote:Op maandag 14 april 2025 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]hmm, brood is geen slecht idee. Ook wel zin in warm maar weet gewoon niet watttttt
Ohja wacht, misschien pasta
Nee, ik had eerder gewoon geen tijd.quote:Op maandag 14 april 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je ze voor heel Foqueville aan het bakken ofzo?
Dat gaat niet per se sneller en ik vind die ook niet zo lekkerquote:
En morgen weer vroeg op of valt mee?quote:Op maandag 14 april 2025 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik had eerder gewoon geen tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |