de k... klinkt als ik had een scheldwoord willen gebruiken maar het is werkmailadres dus dan maar de kquote:Op maandag 14 april 2025 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kreeg ooit deze mail, ik dacht echt .. niks. Error. Ik zie hem nu weer en ik snap nu dat er 'hier is denk ik wat verkeerd gegaan' moest staan![]()
Ik vind helemaal mooi.quote:Op maandag 14 april 2025 18:18 schreef Crack_ het volgende:
'ik ben erg tevreden over mijn werkstuk en mijn begeleider was dat ook'
Collega's: priem reflectie
ik: ??????????????????????????????????????????????????????????????????????
quote:
Danku, danku!quote:Op maandag 14 april 2025 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gefeliciteerd zwabbetje
[ afbeelding ]
De zondag zie ik. Als ik ga, is het eerder zaterdag of vrijdag vanwege werk en zo. Al woon ik dan waarschijnlijk op fietsafstandquote:Op maandag 14 april 2025 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet ik nog niet maar ik wil I Prevail echt heel graag live zien
Lijkt wel op iets dat @bitterbal zou kunnen schrijven.quote:Op maandag 14 april 2025 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kreeg ooit deze mail, ik dacht echt .. niks. Error. Ik zie hem nu weer en ik snap nu dat er 'hier is denk ik wat verkeerd gegaan' moest staan![]()
@びってるばるquote:Op maandag 14 april 2025 18:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt wel op iets dat @:bitterbal zou kunnen schrijven.
Biterubaruquote:
Bijna. Een kleine つ (tsu) verdubbelt de medeklinker van de volgende lettergreep. In uitspraak wordt dat dan een korte pauze tussen de bi en te.quote:
google is het oneens met jequote:Op maandag 14 april 2025 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bijna. Een kleine つ (tsu) verdubbelt de medeklinker van de volgende lettergreep. In uitspraak wordt dat dan een korte pauze tussen de bi en te.
quote:
Dankuwel.quote:Op maandag 14 april 2025 18:42 schreef sacha het volgende:
gefeli meneer DeZwabber
![]()
eindelijk een spoiler die niet leeg is!![]()
dat klinkt.... niet echt smakelijkquote:Op maandag 14 april 2025 18:48 schreef gianni61 het volgende:
vandaag eten we hutspot met gehaktbal
uit de automaat
Welkom thuis. trustequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |