SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed100.000 katjes
Fuck the EBU!
Hopelijk wel meer dan gisternacht. Want dat stelde niks voor.quote:
Hier stelde het ook niks voor neequote:Op maandag 14 april 2025 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk wel meer dan gisternacht. Want dat stelde niks voor.
Zondag was de tuin nat.quote:Op maandag 14 april 2025 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet nog even het putje van m'n balkon schoon krijgen voor het gaat regenenquote:Op maandag 14 april 2025 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 april 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
Dit was trouwens mijn ontbijt @:ettovanbelgie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ventilatoren kunnen best prijzig zijnquote:
Een zeikjaar? liever nietquote:Op maandag 14 april 2025 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi dat ik morgen nog vrij ben. Daarna klapt het weer om en wordt het tot mei geen 16 graden meerWordt het weer zo'n jaar?
zijn tweedehandsquote:Op maandag 14 april 2025 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ventilatoren kunnen best prijzig zijn
Nee ik ben ook wel toe aan een keertje een warme zonnige zomer.quote:
Fans met ervaringquote:
Je zult het toch echt doen met wat je krijgt, of niet en gewoon lekker zeikiequote:Op maandag 14 april 2025 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ben ook wel toe aan een keertje een warme zonnige zomer.
lolquote:Op maandag 14 april 2025 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gewoon een alpha man nodig die precies zegt wat ik moet doen
kloptquote:Op maandag 14 april 2025 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Maar wordt in dit geval toch door jou bepaald?
ik wel, mn oudersquote:Op maandag 14 april 2025 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb helemaal niemand nodig en dat schijnt een probleem te zijn
Ja maar ik heb RECHT op lekker weer!quote:Op maandag 14 april 2025 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je zult het toch echt doen met wat je krijgt, of niet en gewoon lekker zeikie
*stampt erop*quote:Op maandag 14 april 2025 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ik heb RECHT op lekker weer!![]()
Wil me gelt trug
Oh voor wie is dat een probleem dan?quote:Op maandag 14 april 2025 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb helemaal niemand nodig en dat schijnt een probleem te zijn
Hyperindependency schijnt een traumarespons te zijn, want "normale" mensen hebben wel andere mensen nodig ofzo.quote:Op maandag 14 april 2025 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh voor wie is dat een probleem dan?Lijkt me juist dikke prima
Heb je hiervoor een verzekering afgesloten?quote:Op maandag 14 april 2025 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ik heb RECHT op lekker weer!![]()
Wil me gelt trug
heb je er last vanquote:Op maandag 14 april 2025 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hyperindependency schijnt een traumarespons te zijn
Ik heb er geen last van, mijn baas welquote:
heb jij er last van dat je baas er last van heeft?quote:Op maandag 14 april 2025 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van, mijn baas wel
Mijn baas maakt er een probleem van, want ik kan schijnbaar in mijn eentje de wereld niet redden.quote:Op maandag 14 april 2025 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb jij er last van dat je baas er last van heeft?anders alsnog; boeiend
En als het antwoord ja is, dan lijkt me dat wel vervelend
Ik ben haske normiequote:Op maandag 14 april 2025 15:18 schreef Crack_ het volgende:
Verder ken ik echt geen enkel 'normaal' mens maar andere discussie
dan bel je haar even op en vraag je haar nummerquote:Op maandag 14 april 2025 14:45 schreef Ama het volgende:
Nu heeft een andere buurvrouw mijn sleutel voor nood (vooral voor de kat) maar heb haar nummer niet eens.
gohquote:Op maandag 14 april 2025 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn baas maakt er een probleem van, want ik kan schijnbaar in mijn eentje de wereld niet redden.
Uhm zou prima kunnen als de aardkloot niet vol met debielen en idioten zat.
oh ben je er zo eenquote:Op maandag 14 april 2025 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ben niet het probleem, andere mensen zijn het probleem.
Nee. Ik weet prima dat ik vaak zelf het probleem ben. Echter op werkgebied gaan sommige dingen gewoon sneller als ik het zelf doe. Maar dat mag dan niet, want *redenen*quote:
Ze woont letterlijk naast mij. Bel wel even aan als ik naar de winkel ga, ze is nu toch werken denk ik.quote:Op maandag 14 april 2025 15:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan bel je haar even op en vraag je haar nummer
Hmm lastigquote:Op maandag 14 april 2025 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik weet prima dat ik vaak zelf het probleem ben. Echter op werkgebied gaan sommige dingen gewoon sneller als ik het zelf doe. Maar dat mag dan niet, want *redenen*
Oh maar als ik al mijn hele leven hyperindepencency ben, wat is het trauma dan? Mijn geboorte?quote:Op maandag 14 april 2025 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hyperindependency schijnt een traumarespons te zijn, want "normale" mensen hebben wel andere mensen nodig ofzo.
ja dan heeft mama je niet snel genoeg na de geboorte vast gehoudenquote:Op maandag 14 april 2025 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh maar als ik al mijn hele leven hyperindepencency ben, wat is het trauma dan? Mijn geboorte?
Denk hetquote:Op maandag 14 april 2025 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh maar als ik al mijn hele leven hyperindepencency ben, wat is het trauma dan? Mijn geboorte?
Oh datquote:Op maandag 14 april 2025 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik weet prima dat ik vaak zelf het probleem ben. Echter op werkgebied gaan sommige dingen gewoon sneller als ik het zelf doe. Maar dat mag dan niet, want *redenen*
uiteindelijk ben je langer met vragen en achter iedereen en zijn moeder zijn kont achterna te zeuren dan dat je het zelf had gedaanquote:Op maandag 14 april 2025 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh datJa daar erger ik me ook vaak dood aan
Afhankelijk zijn van andere mensen die hun werk niet doen.
En dan ga je escaleren naar je teammanager, en wat zegt die? "Ga jij hun werk maar doen dan!" Ja, je dikke vette spekmoeder op een speedboot
Dat is wel waar op zich. Maar het gevolg hiervan is dat je drie banen loopt te doen voor één geld. En dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.quote:Op maandag 14 april 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
uiteindelijk ben je langer met vragen en achter iedereen en zijn moeder zijn kont achterna te zeuren dan dat je het zelf had gedaan
voor één geld?quote:Op maandag 14 april 2025 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel waar op zich. Maar het gevolg hiervan is dat je drie banen loopt te doen voor één geld. En dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
ik ben gestoordquote:Op maandag 14 april 2025 15:34 schreef Crack_ het volgende:
Bijna iedereen vindt dat ze zelf beter werken dan hun collega. Dus grote kans dat jullie van jezelf vinden dat je collega een debiel is, je collega denkt dit waarschijnlijk ook over jou en hiermee kom je dus echt helemaal nergens.
mijn collega's en ik zijn allemaal debielenquote:Op maandag 14 april 2025 15:34 schreef Crack_ het volgende:
Bijna iedereen vindt dat ze zelf beter werken dan hun collega. Dus grote kans dat jullie van jezelf vinden dat je collega een debiel is, je collega denkt dit waarschijnlijk ook over jou en hiermee kom je dus echt helemaal nergens.
ik ben de grootste!!!!quote:Op maandag 14 april 2025 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn collega's en ik zijn allemaal debielen
ftfyquote:
Op zich vast wel waarquote:Op maandag 14 april 2025 15:34 schreef Crack_ het volgende:
Hou je op? Of ik ga je echt behandelen alsof je echt zo dom bent als je doet.quote:Op maandag 14 april 2025 15:35 schreef Nizno het volgende:
één geld, twee geld en drie geld?
of
één geld en twee gelden?
Gelukkig werk ik in een goede omgeving waar het enige probleem een enkele enorm bemoeierige wijsneus is.quote:Op maandag 14 april 2025 15:34 schreef Crack_ het volgende:
we zijn allemaal debiel op onze eigen manier.quote:
dat is een feitquote:Op maandag 14 april 2025 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we zijn allemaal debiel op onze eigen manier.
Wat een zelfkennis.quote:Op maandag 14 april 2025 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig werk ik in een goede omgeving waar het enige probleem een enkele enorm bemoeierige wijsneus is.
lijkt me wel vervelend als je weet dat je zelf de enige storende factor bentquote:
jawel, zie je tochquote:Op maandag 14 april 2025 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op zich vast wel waarMaar daar ging het nu even niet over
jullie hebben lekkere koffie op werk?quote:Op maandag 14 april 2025 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig werk ik in een goede omgeving waar het enige probleem een enkele enorm bemoeierige wijsneus is.
Moest lachen.quote:Op maandag 14 april 2025 15:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is een feitDe voorbeelden zijn in de KSC volop te vinden
Lachen is gezondquote:
hmm.. that reminds me, straks even een diepvriespizza in de oven gooienquote:
Ok, twee problemen.quote:Op maandag 14 april 2025 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jullie hebben lekkere koffie op werk?
Snoeperd.quote:Op maandag 14 april 2025 16:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm.. that reminds me, straks even een diepvriespizza in de oven gooien
Goed nieuwsquote:Op maandag 14 april 2025 16:04 schreef Ama het volgende:
Kreeg telefoon morgen om 10:15 kan ik terecht in het ziekenhuis om te laten zien en een plan te bespreken. Heel erg fijn dat het op zo'n korte termijn kan.
is al een hele tijd geleden dat ik dat heb gehad als avondetenquote:
Lekker doen danquote:Op maandag 14 april 2025 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
is al een hele tijd geleden dat ik dat heb gehad als avondeten
ik gun mezelf dat
Ik dacht dat jij wel een beetje MVO was, teleurstellend weer ditquote:Op maandag 14 april 2025 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou bijna niemand hier aannemen, voor wat voor werk dan ook.
Geen kwijl op mijn hamburgerquote:Op maandag 14 april 2025 16:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel een beetje MVO was, teleurstellend weer dit
Denk dat als je hier hamburgers laat bakken ze al op zijn voordat ze op het bord liggen, dus daar hoef je niet bang voor te zijnquote:
HAPJES!!!!quote:Op maandag 14 april 2025 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat als je hier hamburgers laat bakken ze al op zijn voordat ze op het bord liggen, dus daar hoef je niet bang voor te zijn
1 geld is geen geldquote:Op maandag 14 april 2025 15:35 schreef Nizno het volgende:
één geld, twee geld en drie geld?
of
één geld en twee gelden?
Fijnquote:Op maandag 14 april 2025 16:04 schreef Ama het volgende:
Kreeg telefoon morgen om 10:15 kan ik terecht in het ziekenhuis om te laten zien en een plan te bespreken. Heel erg fijn dat het op zo'n korte termijn kan.
topless door het leven voortaanquote:Op maandag 14 april 2025 16:19 schreef Ama het volgende:
Wel beetje spannend, ziekenhuis morgen, ook al weet ik al wel wat het plan min of meer gaat worden.
Gewoon vanaf de grill direct opeten toch?quote:Op maandag 14 april 2025 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat als je hier hamburgers laat bakken ze al op zijn voordat ze op het bord liggen, dus daar hoef je niet bang voor te zijn
Moest even nadenken voordat ie vielquote:
Ama haar topje valt straks ookquote:Op maandag 14 april 2025 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moest even nadenken voordat ie viel
en leukquote:
quote:Op maandag 14 april 2025 16:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm.. that reminds me, straks even een diepvriespizza in de oven gooien
Met wat die paaseitjes tegenwoordig kosten heb je dat geld wel nodig jaquote:Op maandag 14 april 2025 16:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
1 geld is geen geld
2 geld is een half geld
3 geld is een paasgeld
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:
Ahhh dat is heel fijn, even volhoudenquote:Op maandag 14 april 2025 16:04 schreef Ama het volgende:
Ja heel misschien nog even op een broodje leggen, maar meer ook nietquote:Op maandag 14 april 2025 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon vanaf de grill direct opeten toch?
ik vond hem wel grappig maar wel echt gevalletje wayyyy too soon. *schudt afkeurend met hoofdquote:
Daarom vind ik hem matig.quote:Op maandag 14 april 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vond hem wel grappig maar wel echt gevalletje wayyyy too soon. *schudt afkeurend met hoofd
neequote:Op maandag 14 april 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vond hem wel grappig maar wel echt gevalletje wayyyy too soon. *schudt afkeurend met hoofd
Snap ikquote:
kquote:Op maandag 14 april 2025 16:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee
never too soonAma wist al tijden dat dit er aan kwam
Maar niet zo snel.quote:Op maandag 14 april 2025 16:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee
never too soonAma wist al tijden dat dit er aan kwam
quote:Op maandag 14 april 2025 16:23 schreef Ama het volgende:
[..]Ja ze zullen een ontsteking wss wel gaan remmen. En hopelijk hoeft dan alleen het topje erafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
nee dat klopt, maar ergens ook wel goed, nu heb je minder lange tijd om er tegen op te zienquote:
quote:Op maandag 14 april 2025 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ze zullen een ontsteking wss wel gaan remmen. En hopelijk hoeft dan alleen het topje eraf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 14 april 2025 16:30 schreef Ama het volgende:
[..]Oh dat geeft wel vertrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat je zo snel terecht kan iig
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 14 april 2025 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat geeft wel vertrouwen
Fijn dat je zo snel terecht kan iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:
Discover Magnum Utopia Double Hazelnut Ice Cream Sticks: velvety ice cream, indulgent sauce and a cracking Magnum chocolate coating for people who truly seize the opportunity for ultimate indulgence Experience hazelnut and caramel-almond flavour ice creams covered in a salted hazelnut sauce and coated in white chocolate with caramelised hazelnut, almond and pistachio pieces A sweet treat for anyone seeking pure pleasure, with the perfect balance of chocolate and marbled ice cream, and a rich sauce for an extra sensory indulgence
quote:
die klinkt best goedquote:
quote:Op maandag 14 april 2025 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik werd zojuist een DILF genoemd in de supermarkt.
is daar ook een meldpunt voor?quote:Op maandag 14 april 2025 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
ik wist niet dat jij een D wasquote:Op maandag 14 april 2025 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm ja ga zo naar de winkel.quote:Op maandag 14 april 2025 16:40 schreef Crack_ het volgende:
Regel alvast iets om jezelf te verwennen bij thuiskomst morgen @:ama?
Hele mond vol.quote:
Heb je je baard nog?quote:Op maandag 14 april 2025 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.ikea.com/nl/nl/p/kallax-kattenhuis-wit-10416211/quote:Op maandag 14 april 2025 16:11 schreef Ama het volgende:
Ik ben deze bakken ook eigenlijk wel weer zat en zoals je kan zien zie je zo snel allemaal vlekken erop. Maar goed ik vind vrijwel alle bakken voor deze kast lelijk.![]()
[ link | afbeelding ]
Zelfs ik wist dit.quote:
Ja maar dan moet ik ook drie witte bakken erbij halen en dat vind ik lelijk want ik wil dat alles bij elkaar past.quote:Op maandag 14 april 2025 16:52 schreef sacha het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/nl/p/kallax-kattenhuis-wit-10416211/
FHF is het hier soms.quote:
Dan verf je hem zwartquote:Op maandag 14 april 2025 16:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik ook drie witte bakken erbij halen en dat vind ik lelijk want ik wil dat alles bij elkaar past.![]()
En ik wil liever ook geen witte bakken.
ik geloof niet dat Kaneelstokje een meisje van 2,5 is. Die kunnen nog nauwelijks typenquote:
quote:
Ja. Dat was volgens het groepje een van de dingen die het voor dat meisje deed.quote:
* TheStigsDutchCousin denkt erover na om baard onder de helm uit te laten komenquote:Op maandag 14 april 2025 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Dat was volgens het groepje een van de dingen die het voor dat meisje deed.
Dat is illegaalquote:Op maandag 14 april 2025 16:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin denkt erover na om baard onder de helm uit te laten komen
Ik vind persoonlijk kaneel niet zo chill en helemaal niet met snacks.quote:Op maandag 14 april 2025 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]ah heeft kaneel cronuts en nu bedenk ik me dat je daar geen ah hebt op chille afstand
quote:
Ja maar ja dan moet ik ook drie dichte bakken hebben die erbij passen.quote:
Daar heb je me.quote:Op maandag 14 april 2025 16:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat Kaneelstokje een meisje van 2,5 is. Die kunnen nog nauwelijks typen
WTAF!quote:Op maandag 14 april 2025 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk kaneel niet zo chill en helemaal niet met snacks.
Jij bent mijn leeftijd toch?quote:Op maandag 14 april 2025 16:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin denkt erover na om baard onder de helm uit te laten komen
Ja. Hou ook niet van taart en soesjes enz. Enige uitzondering is mokka schuimgebak.quote:
oooooooooohquote:Op maandag 14 april 2025 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk kaneel niet zo chill en helemaal niet met snacks.
quote:
Goed punt wel ja.quote:Op maandag 14 april 2025 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent mijn leeftijd toch?
Deze meiden waren dan wel iets te jong. Dus doe maar niet.
Suc6quote:
"Ziet er goed uit."quote:
gaan ze ook in je tandvlees porren?quote:
Niet al teveel, hij wil werk overhouden voor de mondhygiënistequote:
Hoezo is dat nou weer mijn schuldquote:Op maandag 14 april 2025 17:02 schreef Crack_ het volgende:
Die kaneelbroodjes van de appie@:ltdvk zn schuld dit
heel goed!quote:Op maandag 14 april 2025 17:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet al teveel, hij wil werk overhouden voor de mondhygiëniste
Ik vind dat altijd zo ongemakkelijk. En de mondhygiënst is een sadist.quote:
Alles is jouw schuldquote:
Zwabbiequote:
quote:
veel sadisten gaan idd die opleiding doenquote:Op maandag 14 april 2025 17:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo ongemakkelijk. En de mondhygiënst is een sadist.
ZwabMaster!quote:
Hij prikte 2x met dat haakje in mijn tong. En na de eerste keer ook vragen: oh, prikte ik in je tong? En het dan weer doen. Anderhalve week last van gehad.quote:Op maandag 14 april 2025 17:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
veel sadisten gaan idd die opleiding doen
Met een boomstam tussen je tanden raggen enzoquote:Op maandag 14 april 2025 17:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo ongemakkelijk. En de mondhygiënst is een sadist.
jij begon daar ooit over en toen ging ik het eens proberen en toen kwam er ik er achter dat ze lekker zijnquote:
Zie boven.quote:Op maandag 14 april 2025 17:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met een boomstam tussen je tanden raggen enzo
quote:
Zijn dat de andere wachtenden?quote:
Euhh, ik wist niet dat de verantwoordelijkheid voor deze beslissing tot mijn takenpakket behoorde?quote:Op maandag 14 april 2025 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moeten we nu ongelukkig gaan doen of mogen we weer blij zijn
Lekkerquote:Op maandag 14 april 2025 17:16 schreef essnhills het volgende:
Ik heb banaanhavermoutkoekjes
Met amandelmeel, speculaaskruiden, extra kaneel en pure chocola
oh okeequote:Op maandag 14 april 2025 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Euhh, ik wist niet dat de verantwoordelijkheid voor deze beslissing tot mijn takenpakket behoorde?
Ja hier hebben we laatst over gestemdquote:Op maandag 14 april 2025 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Euhh, ik wist niet dat de verantwoordelijkheid voor deze beslissing tot mijn takenpakket behoorde?
vast welquote:Op maandag 14 april 2025 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb ik iets gedaan, of wat is dit?
De enige die je gelukkig kan maken dat ben je zelfquote:Op maandag 14 april 2025 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar ik kan zelf geen slingers ophangenquote:Op maandag 14 april 2025 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De enige die je gelukkig kan maken dat ben je zelf
Hij zegt niks meerquote:
Zal ik even helpen?quote:Op maandag 14 april 2025 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik kan zelf geen slingers ophangen
Heel verdacht ditquote:
ja graagquote:
Stom dat ze daar ook geen koffie hebben ofzo he. Dan werkt die tandarts wel door denk ik, wie wil er nou in koffiemondjes werkenquote:Op maandag 14 april 2025 17:20 schreef Koen66 het volgende:
Half uur wachten en 5 minuten op de stoel
En meteen komt ie weer tevoorschijnquote:Op maandag 14 april 2025 17:20 schreef Koen66 het volgende:
Half uur wachten en 5 minuten op de stoel
Ja maar als je een ander je slingers laat ophangen ben je daar zo afhankelijk van qua gelukjes.quote:Op maandag 14 april 2025 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik kan zelf geen slingers ophangen
Maar anders heb ik geen slingersquote:Op maandag 14 april 2025 17:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar als je een ander je slingers laat ophangen ben je daar zo afhankelijk van qua gelukjes.
quote:
Wat voor taart ga je maken?quote:Op maandag 14 april 2025 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb taartdeeg gemaakt. Dat is iets?
Oehh, wat voor taartdeeg voor wat voor taart?quote:Op maandag 14 april 2025 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
denk dat dat ook het idee van een mummy was, kleuren zijn alleen vervaagd na al die jarenquote:
Ja soms zeg ik best nuttige dingenquote:Op maandag 14 april 2025 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij begon daar ooit over en toen ging ik het eens proberen en toen kwam er ik er achter dat ze lekker zijn
Zie, het is altijd jouw schuldquote:
Whehe en kennelijk was het ook niet heel gezond zo versierd te worden.quote:Op maandag 14 april 2025 17:28 schreef Crack_ het volgende:
denk dat dat ook het idee van een mummy was, kleuren zijn alleen vervaagd na al die jaren
wat voor taart gaat het worden?quote:Op maandag 14 april 2025 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ook al jouw schuldquote:
hij had idd veel meer moeten kopenquote:
Als ze gewoon een steady supply van PFEFFERMINZ zouden hebben gehad dan waren ze inmiddels Quote500 materiaalquote:
ga zo door zou ik zeggenquote:
Dit is dé reden waarom ze er mee zijn gestopt gok ikquote:Op maandag 14 april 2025 17:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe en kennelijk was het ook niet heel gezond zo versierd te worden.
quote:
Een appel-crumble en een sachertorte. Maar aan die tweede moet ik nog beginnen.quote:Op maandag 14 april 2025 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehh, wat voor taartdeeg voor wat voor taart?
De mijnen zijn gewoon leeg. Het is op.quote:Op maandag 14 april 2025 17:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze gewoon een steady supply van PFEFFERMINZ zouden hebben gehad dan waren ze inmiddels Quote500 materiaal
quote:Op maandag 14 april 2025 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Een appel-crumble en een sachertorte. Maar aan die tweede moet ik nog beginnen.
oeh, wat vervelende soortenquote:Op maandag 14 april 2025 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Als we semi-samenwonen lijkt het me ook zo ideaal dat we eten kunnen delen als we daar behoefte aan hebben. Of aanbiedingen ofzo.quote:
Helemaal niet, leugensquote:Op maandag 14 april 2025 17:40 schreef Recce het volgende:
[..]
De mijnen zijn gewoon leeg. Het is op.
eten delen?quote:Op maandag 14 april 2025 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als we semi-samenwonen lijkt het me ook zo ideaal dat we eten kunnen delen als we daar behoefte aan hebben. Of aanbiedingen ofzo.
vandaag?quote:Op maandag 14 april 2025 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo bijna dat het alweer bijna voorbij is.
Todaaaaaaay, todaay is the daaaaaaaaay?quote:Op maandag 14 april 2025 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 april 2025 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerdquote:Op maandag 14 april 2025 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 april 2025 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 april 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Todaaaaaaay, todaay is the daaaaaaaaay?
Nee.quote:Op maandag 14 april 2025 17:48 schreef Crack_ het volgende:
Ga jij naar Dynamo Metal Fest @:bomenverzameling
ik snap niet dat mensen op hun telefoon gaan zittenquote:Op maandag 14 april 2025 17:49 schreef Koen66 het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)andelt-ze-vervolgens
Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen
Ik vergeet wel eens dat ie op de bank ligt en dan ga ik er op zitten of liggen en dan ben ik hem weer eens kwijtquote:Op maandag 14 april 2025 17:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snap niet dat mensen op hun telefoon gaan zitten
had hij een stoelverhoger nodig ofzo?
quote:
quote:
quote:Op maandag 14 april 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd @:Dezwabber
Als je nou die taarten hebt gebakken kun je ze daarna extermineren
Danku, danku.quote:
maar jij hebt idd een stoelverhoger nodig met jouw lengtequote:Op maandag 14 april 2025 17:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vergeet wel eens dat ie op de bank ligt en dan ga ik er op zitten of liggen en dan ben ik hem weer eens kwijt
Anders raakt ze kwijtquote:Op maandag 14 april 2025 17:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar jij hebt idd een stoelverhoger nodig met jouw lengte
kunnen we haar telefoon bellen als we haar niet kunnen zien en horen we waar ze zitquote:
Zegquote:Op maandag 14 april 2025 17:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar jij hebt idd een stoelverhoger nodig met jouw lengte
quote:
quote:Op maandag 14 april 2025 17:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
kunnen we haar telefoon bellen als we haar niet kunnen zien en horen we waar ze zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Hmmm, nou stuur je tegen die tijd nog wel een bericht of het is veranderdquote:Op maandag 14 april 2025 17:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee.
Teminste op dit moment ben ik dat niet van plan..
Nicequote:Op maandag 14 april 2025 18:05 schreef LTVDK het volgende:
Straks ook even Japans eten, beetje het reisplezier van Buda en ballie delen https://www.ah.nl/product(...)-teriyaki-verspakket
Ik laat een pokiebool komen. Close enough.quote:Op maandag 14 april 2025 18:05 schreef LTVDK het volgende:
Straks ook even Japans eten, beetje het reisplezier van Buda en ballie delen https://www.ah.nl/product(...)-teriyaki-verspakket
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 14 april 2025 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
terecht idd om niet te makkelijk na te kijken bij hboquote:Op maandag 14 april 2025 18:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik kijk zoveel strenger na dan mijn collega's, dat is echt kut. Want ík heb het idee dat zij te makkelijk nakijken, hallo is hbo
Kreeg ooit deze mail, ik dacht echt .. niks. Error. Ik zie hem nu weer en ik snap nu dat er 'hier is denk ik wat verkeerd gegaan' moest staanquote:Hier is de k wat verkeerd gegaan ??
Ga jij wel dan??quote:Op maandag 14 april 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, nou stuur je tegen die tijd nog wel een bericht of het is veranderd
de k... klinkt als ik had een scheldwoord willen gebruiken maar het is werkmailadres dus dan maar de kquote:Op maandag 14 april 2025 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kreeg ooit deze mail, ik dacht echt .. niks. Error. Ik zie hem nu weer en ik snap nu dat er 'hier is denk ik wat verkeerd gegaan' moest staan![]()
Ik vind helemaal mooi.quote:Op maandag 14 april 2025 18:18 schreef Crack_ het volgende:
'ik ben erg tevreden over mijn werkstuk en mijn begeleider was dat ook'
Collega's: priem reflectie
ik: ??????????????????????????????????????????????????????????????????????
quote:
Danku, danku!quote:Op maandag 14 april 2025 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gefeliciteerd zwabbetje
[ afbeelding ]
De zondag zie ik. Als ik ga, is het eerder zaterdag of vrijdag vanwege werk en zo. Al woon ik dan waarschijnlijk op fietsafstandquote:Op maandag 14 april 2025 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet ik nog niet maar ik wil I Prevail echt heel graag live zien
Lijkt wel op iets dat @bitterbal zou kunnen schrijven.quote:Op maandag 14 april 2025 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kreeg ooit deze mail, ik dacht echt .. niks. Error. Ik zie hem nu weer en ik snap nu dat er 'hier is denk ik wat verkeerd gegaan' moest staan![]()
@びってるばるquote:Op maandag 14 april 2025 18:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt wel op iets dat @:bitterbal zou kunnen schrijven.
Biterubaruquote:
Bijna. Een kleine つ (tsu) verdubbelt de medeklinker van de volgende lettergreep. In uitspraak wordt dat dan een korte pauze tussen de bi en te.quote:
google is het oneens met jequote:Op maandag 14 april 2025 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bijna. Een kleine つ (tsu) verdubbelt de medeklinker van de volgende lettergreep. In uitspraak wordt dat dan een korte pauze tussen de bi en te.
quote:
Dankuwel.quote:Op maandag 14 april 2025 18:42 schreef sacha het volgende:
gefeli meneer DeZwabber
![]()
eindelijk een spoiler die niet leeg is!![]()
dat klinkt.... niet echt smakelijkquote:Op maandag 14 april 2025 18:48 schreef gianni61 het volgende:
vandaag eten we hutspot met gehaktbal
uit de automaat
Welkom thuis. trustequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |